Drewniany Domek Ogrodowy Dla Dzieci MATEUSZ !!! (6912028935)

zakończona
609,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 195,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 220,00 zł
  • lokalizacja: Iława
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • waga (z opakowaniem): 116.00 [kg]
  • bohater: brak
  • marka: inna
  • wiek dziecka: 3 lata +
  • długość (cm): 126.00
  • szerokość (cm): 112.00
  • wysokość (cm): 157.00
Kontakt z nami
4 IQ Group Sp. z o.o.
ul. Ostródzka 54
14-200 Iława
NIP 744-181-07-95
e-mail: kontakt@4iq.com.pl
tel.:
89 648 60 85

Wojtek
e-mail: wojtek@4iq.com.pl
tel. kom.: +48 533 434 540

Ania
e-mail: ania@4iq.com.pl
tel. kom.: +48 602 725 487

Maja
e-mail: majak@4iq.com.pl
tel. kom.: +48 604 105 019

Godziny działania sklepu:
Pn - Pt: 8:00 - 16:0 0

Koszty transportu
195 PLN - przedpłata,
220 PLN - pobranie,
koszty transportu obejmują wyładunek palety
Więcej informacji?
Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji wejdź na naszą stronę www.4iq.pl
lub skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
UWAGA!
DOMKI NIE SĄ POMALOWANE. ZDJĘCIA PRZEDSTAWIAJĄ PRZYKŁADOWE, POMALOWANE PRZEZ KLIENTÓW REALIZACJE.

UWAGA! Wszystkie elementy domku impregnowane są w komorach ciśnieniowych. W związku z tym, elementy drewniane mogą sprawiać wrażenie mokrych. Na domkach widoczny jest również zielonkawy nalot. Jest to nadmiar impregnatu wypływający na zewnątrz, bardzo łatwo go usunąć za pomocą chociażby szmatki, czy gąbki. Nie jest to jednak konieczne, ponieważ każda farba kryjąca do drewna bez problemu pokryje wszelkie przebarwienia.

W ofercie posiadamy kotwy stabilizujące do wszystkich domków, zachęcamy do zakupu gadżetów do domków i
nie tylko.

Nie oferujemy malowania domków na życzenie, nie wysyłamy w postaci złożonej oraz nie świadczymy usług montażowych.
Domek ogrodowy dla dzieci MATEUSZ
609.00 PLN

Jeśli Państwa dzieci szybko nudzą się zakupionymi zabawkami, a dotychczasowe zabawy nie sprawiają im już żadnej przyjemności, oferujemy domek drewniany "MATEUSZ". Jego zastosowanie i wygląd będzie zależny wyłącznie od dziecka, które stworzy swój własny, wyjątkowy kącik zabaw.

Domek posiada konstrukcję modułową i większość elementów jak ściany, dach, drzwi, okna, barierki są częściowo zmontowane.
Domek jest produktem przeznaczonym do samodzielnego montażu, wykończenia i pomalowania według indywidualnych fantazji i upodobań - i na tym polega cała zabawa!

Oferowane przez nas domki zabezpieczone są wyłącznie certyfikowanymi środkami bezchromowymi w komorach ciśnieniowych. Gwarantuje to bezpieczne, długotrwałe użytkowanie domku na wolnym powietrzu.

Samą frajdę pomalowania domku wg indywidualnych upodobań i fantazji pozostawiamy szczęśliwym nabywcom.

Każdy domek posiada podłogę izolującą dzieci od podłoża.

Przykładowa kolorystyka
Parametry techniczne
Materiał: Sosna strugana, zabezpieczona bezchromowym impregnatem w komorach ciśnieniowych, drewno certyfikowane FSC®!
Powierzchnia podstawy po obrysie zewnętrznym (D x S x W): 126 x 112 x 157 cm
Wymiary powierzchni zadaszonej wewnętrznej: 122 x 108 cm
Powierzchnia zadaszona wewnętrzna: 1,32 cm
Wymiary powierzchni zadaszonej zewnętrznej: nie dotyczy
Powierzchnia zadaszona zewnętrzna: nie dotyczy
Wymiar powierzchni niezadaszonej zewnętrznej: nie dotyczy
Powierzchnia niezadaszona zewnętrzna: nie dotyczy
Wysokość platformy ponad powierzchnią ziemi: nie dotyczy
Grubość listewek ścian / podłogi: 12 mm / 12 mm
Wyposażenie domku: 1 drzwi, 1 stałe okno wypełnione bezpieczną przeźroczystą płytą plexi, 1 donica na kwiaty, czarna papa na dach, zestaw śrub montażowych i elementów łączących zgodnie z instrukcją.
Wymiar palety z domkiem: 129 x 125 x 49 cm
Waga palety z kompletnym domkiem: 116 kg
Grupa wiekowa: Dostosowany dla dzieci w wieku: 3 – 10 lat.
Maksymalna dopuszczalna waga jednego użytkownika 50 kg. Maksymalne obciążenie domku 150 kg.

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

4IQ Group - Wszystkie prawa zastrzeżone.
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 51 1050 1764 1000 0090 3037 0986
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 195,00 zł
kolejna sztuka: 195,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 220,00 zł
kolejna sztuka: 220,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

4IQ Group Sp. zo.o.
Ostródzka 54
14-200 Iława
NIP: 744-181-07-95
REGON: 281602876
KRS: 0000515312
Firma "4iq Group" mimo że samodzielną działalność rozpoczęła w 2014 roku, doświadczenie na rynku zdobywa już od kilkunastu lat. Od pierwszego dnia działalności firma sukcesywnie zdobywała popularność i sympatię Klientów, by w dniu dzisiejszym cieszyć się zaufaniem tysięcy zadowolonych nabywców. "4iq Group" prowadzi sprzedaż swych produktów dla Klientów zarówno detalicznych jak i firm. Zdecydowanym atutem jest wysoko rozwinięta sprzedaż internetowa oraz dynamicznie rozwijająca się działalność eksportowa. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą. Pozdrawiamy Zespół 4iq

kontakt

  • 604105019
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz: 8:00 - 16:00

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Magazyn 4iQ Group
Grunwaldzka 13
14-200 Iława
PL
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

IX. ODSTĄPIENIE OD UMOWY (ZWROT TOWARU) 1. Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą w nieprzekraczalnym terminie 14 dni bez podania przyczyny. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie Sprzedawcy oświadczenia przed jego upływem. 

2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć w następujący sposób: a) w formie elektronicznej na adres e-mail Sprzedawcy: kontakt@4iq.com.pl b) drogą korespondencyjną na adres Sprzedawcy: 4IQ Group sp. z o.o., ul. Ostródzka 54, 14-200 Iława c) osobiście w siedzibie Sprzedawcy: 4IQ Group sp. z o.o., ul. Ostródzka 54, 14-200 Iława. 3. Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy również przy pomocy formularza. Wzór formularza dostępny jest na końcu regulaminu. 4. Po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy w formie elektronicznej do Klienta zostanie niezwłocznie wygenerowany e-mail potwierdzający otrzymanie przez Sprzedawcę oświadczenia. 5. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. Jeżeli zamówienie dotyczy wielu Towarów dostarczanych osobno, partiami lub w częściach termin do odstąpienia liczony jest od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części. 6. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru, wynikające z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia Towaru do Sprzedawcy. 7. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru. Jednak jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie internetowym www.4iq.com.pl, Sprzedawca nie ma obowiązku zwracania Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 8. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 9. Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy, lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba, że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania wskazanego wyżej terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem na adres Sprzedawcy: Magazyn 4IQ Group Sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 13, 14-200 Iława. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Towar od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania. 10. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów: a) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, b) w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Do standardowych produktów należą: - schody strychowe typowe w wymiarach: 100x60,100x70, 90x60, 90x70, 110x60, 110x70, 112x60, 112x70, 120x60, 120x70, 130x60, 130x70. - skrzydła drzwiowe: * 80 pełne, zamek klucz, bez podcięć i wentylacji * 80 pokojowe(całkowicie szklone), zamek klucz, bez podcięć i wentylacji * 70 WC (1 szyba, bądź 1 miejsce na szklenie), z zamkiem WC, bez podcięć i wentylacji - ościeżnice sęczne i bezsęczne 90x40 stałe prawe lub lewe - listwy maskujące, schody młynarskie, modułowe, domki, klamki Produkcja towarów inne niz typowe - pod zindywidualizowane zamówienie - jest traktowane jako zamówienie niestandardowe. c) w której Konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza Towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji; prawo odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Towarów. 11. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu, w miarę możliwości Towar powinien być opakowany w oryginalne opakowanie. 12. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
Magazyn 4iQ Group
Grunwaldzka 13
14-200 Iława
PL
Dodatkowe informacje

IX. REKLAMACJE 1. Sprzedawca odpowiada względem Kupującego za wady fizyczne i prawne rzeczy. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu prawa do rękojmi za wadę fizyczną i prawną określone są ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny. 2. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za sprzedane towary, jeżeli wada zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi. Odpowiedzialność Sprzedawcy za wady fizyczne Towaru dotyczy tych wad, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w Towarze w tej samej chwili. 3. Reklamację można złożyć w następujący sposób: a) pisemnie na adres Sprzedawcy: 4IQ Group sp. z o.o., ul. Ostródzka 54, 14-200 Iława b) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty e-mail na adres: kontakt@4iq.com.pl c) osobiście w siedzibie Sprzedawcy: 4IQ Group sp. z o.o., ul. Ostródzka 54, 14-200 Iława 4. Reklamacja powinna zawierać: a) imię i nazwisko Konsumenta, b) nazwę Towaru oraz datę zakupu, c) datę wystąpienia wady, d) opis i rodzaj dostrzeżonej wady, e) żądanie Konsumenta związane z doprowadzeniem Towaru do stanu zgodności z Umową sprzedaży. 5. Sprzedawca odpowiada względem Klienta, jeżeli sprzedany Towar jest niezgodny z umową sprzedaży, w szczególności, jeżeli: a) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia, b) nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór, c) nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia, d) został kupującemu wydany w stanie niezupełnym, e) został nieprawidłowo zamontowany i uruchomiony, jeżeli czynności te zostały wykonane przez Sprzedawcę lub osobę trzecią, za którą Sprzedawca ponosi odpowiedzialność, albo przez Klienta, który postąpił według instrukcji otrzymanej od sprzedawcy f) stanowi własność osoby trzeciej albo jeżeli jest obciążony prawem osoby trzeciej g) ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu Towarem wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu 6. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za wadę Towaru, jeżeli wada była wiadoma Klientowi w chwili wydania Towaru. Powyższe postanowienie nie dotyczy Klientów będących Konsumentami. 7. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient może żądać obniżenia ceny albo odstąpić od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Niezależnie od wymienionych wyżej uprawnień Klient może również żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. 8. Sprzedawca może nie uwzględnić roszczenia Klienta jeżeli: a) wymiana albo usunięcie wady (doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej) w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe b) w porównaniu z drugim z możliwych sposobów doprowadzenie do zgodności z mową wymagałoby nadmiernych kosztów c) Klientem jest przedsiębiorca i koszty wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady przewyższają cenę rzeczy sprzedanej. 9. Jeżeli Klient zgłaszający reklamację jest Konsumentem przysługuje mu nadto roszczenie wymiany rzeczy na wolną od wad w przypadku, gdy Sprzedawca zaproponował usunięcie wady albo żądanie usunięcia wady zamiast zaproponowanej przez Sprzedawcę wymiany na rzecz wolną od wad. Sprzedawca może nie uwzględnić żądań Konsumenta, jeżeli wybrany przez niego sposób doprowadzenia Towaru do zgodności z umową jest niemożliwy do zrealizowania albo wymagałby nadmiernych kosztów w porównaniu z wyborem Sprzedawcy. 10. W celu usprawnienia procesu reklamacji zaleca się uprzedni kontakt ze Sprzedawcą pod adresem kontakt@4iq.pl lub kontakt telefoniczny pod numerem 89 648 60 85, 604 105 019 lub 602 725 487. 11. Sprzedawca ustosunkuje się do żądań Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania żądania Klienta. Jeżeli Sprzedawca nie ustosunkował się do żądania Klienta będącego Konsumentem w podanym wyżej terminie, żądanie Konsumenta uważa się za uzasadnione. 12. Klient obowiązany jest dostarczyć wadliwy Towar do miejsca określonego w umowie, a w przypadku jego braku, do miejsca, w którym Towar został Klientowi wydany. Jeżeli jednak dostarczenie Towaru przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient jest zobowiązany udostępnić Sprzedawcy wadliwy Towar w miejscu, w którym się obecnie znajduje. 13. Sprzedawca dokona wymiany rzeczy lub usunięcia wady w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Wszelkie koszty związane z reklamacją, w tym koszty dostarczenia wadliwego Towaru ponosi Sprzedawca. 14. Towar podlegający reklamacji należy odesłać lub dostarczyć osobiście na adres Sprzedawcy: 4IQ Group sp. o.o., ul. Grunwaldzka 13, 14-200 Iława. 15. Klient ma prawo realizować uprawnienia z tytułu rękojmi niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. 15. Ograniczenia i wyłączenia gwarancji. Drewno jako surowiec jest jednym z piękniejszych. Jest także ekologiczne. Jednakże ma również swoje specyficzne cechy. Są to cechy, które powstają w sposób naturalny, a zatem nie mogą stanowić podstaw do reklamacji. Oto kilka naturalnych wad drewna, które nie są objęte gwarancją: a) Każdy element drewna jest unikalny i niejednorodny. Między innymi, mogą na nim występować zdrowe sęki. Jeśli zaś chodzi o meble ogrodowe, nie podlegają one ograniczeniom zarówno jeśli chodzi o ilość jak i wielkość. b) Specyfiką drewna iglastego, takiego jak sosna czy świerk, są wycieki żywiczne widoczne bądź natychmiast bądź po pewnym czasie użytkowania czy przechowywania. Wycieki łatwo usuniemy za pomocą terpentyny bądź innych delikatnych rozpuszczalników. Można je także usunąć mechanicznie np. za pomocą noża. c) Na produktach impregnowanych ciśnieniowo może pojawić się nalot w kolorze zielonkawym, który jest wynikiem reakcji impregnatu z żywicą. Takie wykwity solne są łatwe do usunięcia np. za pomocą szmatki bądź gąbki. Bez trudu pokryje je także farba do drewna. d) Olbrzymim walorem drewna są różnice w zabarwieniu i odcieniach. Dodatkowo, zmianę koloru drewna może spowodować także impregnacja ciśnieniowa oraz warunki atmosferyczne. e) Kolejną cechą drewna mającą wpływ na jego wygląd są plamy pleśniowe oraz niebieskie plamy grzybiczne. Naloty te wiążą się z wilgotnością drewna szczególnie impregnowanego. Grzyby nie są groźne dla drewna ani nie wpływają na jego wytrzymałość. f) Dozwoloną cechą drewna są także szorstkości i nierówności powstające w wyniku obróbki drewna. g) Na właściwości drewna nie wpływają także negatywnie rysy, pęknięcia czy kurczenie bądź pęcznienie. Zjawiska te mogą powstawać pod wpływem sposobu montażu, wilgotności, zmian atmosferycznych czy też wysychania. Żadna z tych cech nie wpływa niekorzystnie na trwałość i wytrzymałość drewna ani też w żaden sposób nie wpływa negatywnie na jego właściwości użytkowe.