Drapak dla kota Zolux Duo (6541491365)

zakończona
78,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 15,24 zł
  • lokalizacja: Stalowa Wola
  • stan: nowe
  • waga (z opakowaniem): 3.00 [kg]
SPECJALISTYCZNY SKLEP DLA ZWIERZĄT
Sprzedający


Inne moje aukcje


Moje Komentarze


Dodaj do ulubionych

Kontakt

Zadaj pytanie sprzedającemu

Telefon: (015) 842 15 28

e-mail: argos@op.pl

Regulamin aukcji

1. Przybliżony czas realizacji zamówień określony jest w każdej aukcji.


2. Paczkę na leży sprawdzić w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia paczki należy sporządzić protokół szkody.

Regulamin w całości dostępny w zakładce informacje od użytkownika.


Rachunek bankowy

Wpłata na konto

Bank PKO BP

28 1020 4939 0000 0802 0034 5157

W tytule przelewu proszę podać login allegro oraz numer aukcji.

Koszty przesyłki


Koszty przesyłki zależne są od ilości zamawianych produktów.


Szczegółowe informacje podane są przy poszczególnych aukcjach.

Przedmiotem aukcji jest

Drapak dla kota Zolux Duo

Wymiary:

Budka: 30cmx30cm

Wysokość :83cm

Niezwykle stylowy drapak dla kota firmy Zolux Duo.

Pokryty bardzo przyjemnym i miękkim w dotyku pluszowym futerkiem.

Zapewni dużo miejsca do ostrzenia pazurków oraz samodzielnej zabawy.
Dzięki swoim wymiarom doskonale pasuje do wnętrza mieszkania.
Kot może się w nim skryć, może także być jego legowiskiem.
Kolor - Khaki

Posiada:
-budkę na podstawie idealną jako kryjówka zapewniająca miejsce odosobnienia,

-dwa legowiska pośrodku oraz na szczycie pozwala na odpoczynek i relaks,
-słupek obszyty sizalem do ścierania pazurków.



wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 28 1020 4939 0000 0802 0034 5157
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,24 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

Prosimy zapoznać się z poniższymi informacjami. Dokonując zakupu na naszej aukcji w pełni akceptujesz regulamin podany poniżej.

kontakt

  • 15 842 15 28
    Czynne od poniedziałku do piątku 8.00 - 14.00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Centrum Małych Zwierząt ARGOS
Komisji Edukacji Narodowej 7
37-450 Stalowa Wola
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Na zwrot jest 14 dni kalendarzowych, licząc od momentu pisemnego powiadomienia sprzedającego o odstąpieniu od umowy. Zwrot towaru jest możliwy tylko wówczas, gdy towar jest w stanie niezmienionym (brak widocznych śladów użytkowania, towar jest niezniszczony). Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. W razie pytań i problemów zapraszamy do kontaktu z naszym sklepem Centrum Małych Zwierząt Argos 15 842 15 28

reklamacje

Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia zakupionej rzeczy bez wad. W przypadku stwierdzenia wadliwości zakupionego produktu lub wadliwości usługi świadczonej przez Sprzedawcę drogą elektroniczną, Klient może wszcząć postępowanie reklamacyjne. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli: 1)nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia; 2) nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór; 3) nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia; 4) została kupującemu wydana w stanie niezupełnym. Rzecz sprzedana ma wadę fizyczną także w razie nieprawidłowego jej zamontowania i uruchomienia, jeżeli czynności te zostały wykonane przez sprzedawcę lub osobę trzecią, za którą sprzedawca ponosi odpowiedzialność, albo przez kupującego, który postąpił według instrukcji otrzymanej od sprzedawcy. Reklamacje dotyczące zamówionych produktów lub usług mogą być składane: 1) drogą mailową na adres e-mail: argos@op.pl 2) drogą pocztową na adres: ul. K.E.N 7, 37-450 Stalowa Wola Klient w reklamacji powinien wskazać: - swoje imię i nazwisko, - dane pozwalające zidentyfikować transakcję (tj. paragon fiskalny, numer identyfikujący transakcję, login zarejestrowanego Użytkownika, datę złożenia zamówienia etc.), przedmiot reklamacji oraz jej przyczynę wraz z dokumentacją dotyczącą przyczyny reklamacji - dane kontaktowe (adres do korespondencji, adres e-mail) umożliwiające skontaktowanie się z Klientem po rozpatrzeniu reklamacji. - sprzedawca nie ma obowiązku odebrania od kupującego zgłoszonego do reklamacji towaru, dotyczy to także przypadków, gdy przedmiot reklamacji ma duże rozmiary lub waży nawet 50 kg. Kupujący sam musi dostarczyć wadliwy produkt do punktu sprzedaży w formie takiej jak go otrzymał z oryginalnym opakowaniem oraz z dowodem zakupu. Jeżeli dane podane przez Klienta nie są wystarczające do rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę, Sprzedawca niezwłocznie skontaktuje się z Klientem w celu uzupełnienia zaistniałych braków reklamacji. Termin rozpatrzenia reklamacji zgłoszonej przez Klienta wynosi 14 dni od momentu jej zgłoszenia. Jeżeli Klient będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji Klient zostanie powiadomiony drogą mailową lub drogą pocztową na wskazany przez niego adres. Jeżeli kupującym jest Konsument, a wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania rzeczy sprzedanej, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. Jeżeli kupującym jest Konsument, może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby kupującego inny sposób zaspokojenia. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli kupującym jest Konsument, może on żądać od Sprzedawcy demontażu i ponownego zamontowania, jest obowiązany jednak ponieść część związanych z tym kosztów przewyższających cenę rzeczy sprzedanej albo może żądać od Sprzedawcy zapłaty części kosztów demontażu i ponownego zamontowania, do wysokości ceny rzeczy sprzedanej. Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą do miejsca oznaczonego w umowie sprzedaży, a gdy takiego miejsca nie określono w umowie – do miejsca, w którym rzecz została wydana kupującemu. Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez kupującego byłoby nadmiernie utrudnione, kupujący obowiązany jest udostępnić rzecz Sprzedawcy w miejscu, w którym rzecz się znajduje. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy kupującemu. Jeżeli kupującym jest Konsument a przedmiotem sprzedaży jest używana rzecz ruchoma, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania rzeczy kupującemu. Reklamacji nie podlega towar używany niezgodnie z przeznaczeniem oraz z widocznymi uszkodzeniami mechanicznymi. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. O wyniku reklamacji klient będzie informowany drogą elektroniczną lub telefonicznie w zależności od ustaleń. Przesłanie reklamowanego produktu odbywa się na koszt reklamującego. Wyjątek stanowi sytuacja, gdy niezgodność zamówionego towaru z otrzymanym jest wynikiem pomyłki po stronie sprzedającego.