Dr Reiner mydełko odplamiające 100g (6482895178)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
4,98 zł
z 999 sztuk
Koszty dostawy
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 7,99 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Paczka48 9,90 zł
  • lokalizacja: Rzeszów
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
Potrzebujesz pomocy przy zakupie ?
Jesteśmy do Twojej dyspozycji.

sklep@sklepgp.pl
+48 696 588 208
Szczegóły oferty
Dr Reiner mydełko odplamiające 100g
Cena: 4.98 PLN

Szczegółowy opis produktu

Mydełko odplamiające dr Reiner szybko i skutecznie usuwa do 100 rodzajów najbardziej uporczywych plam z różnego rodzaju powierzchni: tekstyliów, pościeli i dywanów. Dzięki wyjątkowej formule opartej na naturalnych składnikach i przeprowadzonych testach dermatologicznych mydełko dr Reiner jest bezpieczne dla skóry.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Polska Kasa Opieki S.A. 47124047511111001067457590
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 24
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka kurierska 13,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 24
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka48 9,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 24
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Pocztex Kurier48 10,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 24
przybliżony czas realizacji: 3 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 24
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 15,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 24
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 13,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 24
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 11,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 24
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
- Wszystkie zakupione produkty do godziny 17.00 wysyłamy następnego dnia.
- Wysyłka realizowana jest tylko w dni robocze.
- Kupując na kilku naszych aukcjach, za przesyłkę płacisz tylko raz.
- Do każdego zakupu dołączamy paragon lub FV.
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 696588208
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 7:00 - 16:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Procedura reklamacjiSprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Towar bez wad. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną.Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład: * Pisemnie na adres Sprzedawcy: GP sp. z o.o. 35-310 Rzeszów, ul. Ks. Józefa Sondeja 13; * W formie elektronicznej, za pomocą poczty elektronicznej, na adres Sprzedawcy sklep@sklepgp.pl Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:* Imię i nazwisko, * Adres, * Adres e-mail, * Datę złożenia zamówienia, * Nr zamówienia; * Przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania, * Wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.O rozstrzygnięciu reklamacji Klient zostanie poinformowany drogą poczty elektronicznej bądź za pomocą poczty. Składając reklamację należy dostarczyć do Sprzedawcy reklamowany produkt wraz ze zgłoszeniem reklamacyjnym. Jeżeli ze względu na rodzaj produktu, dostarczenie go przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić produkt Sprzedawcy w miejscu w którym produkt się znajduje.Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, Sprzedawca naprawi lub wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego Towaru.Do sprzedawanego Towaru dołączana jest karta gwarancyjna producenta, importera lub dystrybutora - jeżeli producent, importer lub dystrybutor udzielają gwarancji na podstawie pisemnej karty gwarancyjnej. W przypadku produktów objętych gwarancją, uprawnienia Klienta i obowiązki gwaranta z tego tytułu są określone i należy je wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. Udzielona gwarancja na sprzedany Towar jest uprawnieniem dodatkowym i nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Klienta z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej (art. 577 Kodeksu Cywilnego).