dotyk DIGITIZER szybka SONY Xperia M c1904 c1905 (6482633374)

zakończona
37,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 7,00 zł
  • List polecony priorytetowy 9,00 zł
  • Pocztex Kurier48 12,00 zł
Zakupy powyżej 400 zł
  • lokalizacja: Kotuń
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy

Przedmiotem niniejszej aukcji jest:

nowy oryginalny CZARNY

ekran dotykowy - dotyk - digitizer

panel - szybka z digitizerem

do

SONY Xperia M

C1904 - C1905

oraz

SONY Xperia M dual

C2004 - C2005

zabezpieczony folią ochronną przed przypadkowym zarysowaniem


wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u iss_pl za co najmniej 400 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 52105018941000009095037561
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 99
przybliżony czas realizacji: 3 dni
List polecony priorytetowy 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 99
przybliżony czas realizacji: 3 dni
List polecony ekonomiczny 7,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 99
przybliżony czas realizacji: 5 dni
Pocztex Kurier48 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 99
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 99
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 99
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 99
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 99
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Dane konta bankowego: ISS Łukasz Izdebski, ul. Siedlecka 116, 08-130 Kotuń nr konta (Bank ING): 52 1050 1894 1000 0090 9503 7561 Regulamin: a) Przed dokonaniem zakupu dokładnie zapoznaj się z opisem przedmiotu - jeśli pojawią się jakiekolwiek wątpliwości, skontaktuj się z nami, należy wyjaśnić je PRZED zawarciem transakcji; b) Towary wystawiane na aukcjach zawsze są dostępne "od ręki"; c) Koszt wysłania jest określony na stronie każdego przedmiotu; d) Po dokonaniu zakupu skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza opcji dostawy w celu wybrania formy wysyłki i płatności - jeśli adres wysyłki jest inny niż w danych konta Allegro, prosimy o umieszczenie stosownej adnotacji w ww. formularzu; e) Jeżeli do transakcji ma zostać wystawiona faktura VAT, prosimy o przesłanie danych do faktury za pośrednictwem formularza opcji dostawy; f) Wysyłając do nas maila korzystaj z opcji "odpowiedz" - zachowanie ciągłości korespondencji jest bardzo ważne.

kontakt

  • +48 503671111
    Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach: 9-17

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
ISS Łukasz Izdebski
Siedlecka 116
08-130 Kotuń
Polska
 
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827), Kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość, bez podawania przyczyny, w terminie 14 dni od daty dostarczenia towaru. Sprzedający zwraca wówczas otrzymane od Kupującego płatności - w tym koszt dostawy, równy kosztowi wysyłki towaru listem poleconym ekonomicznym. W myśl zapisów ww. Ustawy - jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia towaru dostępny w danej ofercie, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Aby dokonać czynności zwrotu w sposób odpowiedni, należy złożyć Sprzedającemu "oświadczenie woli", pisząc na adres e-mail lub załączając je w wersji drukowanej do przesyłki z odsyłanym towarem. Wzór oświadczenia: --- ISS Łukasz Izdebski Siedlecka 116, 08-130 Kotuń Nip: 8212452797 Ja (imię i nazwisko), niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy (nazwa przedmiotu), numer oferty (numer aukcji). Data zawarcia umowy to (dzień zakupu towaru), data odbioru (dzień odbioru przesyłki). Imię i nazwisko: Login Allegro: Adres: Data: Numer konta bankowego: Podpis (tylko w przypadku gdy formularz wysyłany jest w wersji papierowej) ---- Kupujący odsyła towar na koszt własny (w przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru). Zwracany towar musi być kompletny i niezniszczony - Kupujący ma obowiązek należycie zabezpieczyć odsyłany towar, aby zapobiec jego uszkodzeniu w transporcie. !!Przesyłki wysyłane na koszt Sprzedawcy nie będą przyjmowane!! Pieniądze zostaną zwrócone na wskazane przez klienta konto bankowe w ciągu 14 dni od momentu odstąpienia od umowy (kwotę zwrotu stanowi suma ceny towaru oraz kosztu przesyłki - najniższego z dostępnych dla danej oferty).

reklamacje

W przypadku wykrycia wady produktu prosimy o niezwłoczny kontakt i podanie danych kupującego oraz dokładnego opisu usterki wraz ze wskazaniem żądania co do dalszego postępowania (zwrot / wymiana / rekompensata) na adres e-mail: iss_pl@aol.com lub za pośrednictwem przycisku "Pytanie do sprzedającego". Reklamacja zostaje rozpoznana przez sprzedającego w terminie 14 dni, licząc od momentu jej otrzymania w prawidłowej postaci, a odpowiedź na nią zostaje przesłana za pośrednictwem e-mail lub tradycyjnie, za pośrednictwem Poczty Polskiej. Kupujący odsyła reklamowany towar na własny koszt, odpowiednio zabezpieczony, z dokładnym opisem usterki na adres: ISS Łukasz Izdebski, ul. Siedlecka 116, 08-130 Kotuń. !!Przesyłki wysyłanie za pobraniem nie będą odbierane!! Koszt odesłania naprawionego lub nowego towaru do Kupującego, w przypadku uzasadnionej reklamacji, ponosi Sprzedawca. Jeśli jednak reklamacja będzie nieuzasadniona, koszt wysyłki powrotnej pokrywa Kupujący !!Na każdej części serwisowej znajduje się plomba lub pieczątka gwarancyjna!!

pozostałe informacje

Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądzie Konsumencki przy Mazowieckim Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej, ul. H. Sienkiewicza 3, 00-015 Warszawa. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.