DOTYK DIGITIZER SZYBKA ACER ICONIA A1-810 A1-811 (6482744637)

zakończona
89,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 7,50 zł
  • List polecony priorytetowy 10,00 zł
  • Przesyłka kurierska 16,00 zł
Zakupy powyżej 1 000 zł
  • lokalizacja: Ostrzeszów
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • rodzaj części: digitizery

PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST NOWY DIGITIZER:

OFEROWANY MODEL

ACER ICONIA A1-810 A1-811 DIGITIZER

ROZMIAR EKRANU

8" z folią ochronną

ZŁĄCZE

WIDOCZNE NA ZDJĘCIU

ZAWARTOŚĆ ZESTAWU

Digitizer +Szyba + Klej 3M + Narzędzia

DOKUMENT ZAKUPU

FAKTURA VAT 23% LUB PARAGON

STAN PRODUKTU

NOWY

GWARANCJA

3 MIESIĄCE

zdjęcia poglądowe

Email:

biuro@swiatmatryc.pl
Telefon:

+48 790 326 640
+48 62 590 30 86
Skype:
laptopdlaciebie

BOK:

63-500 Ostrzeszów

ul. Zamkowa 32/3
GODZINY OTWARCIA:
Pon-Pt 9:00-17:00

- Zamówienia złożone do godziny 15:30 realizujemy zawsze tego samego dnia,

- Zakupując dowolną ilość przedmiotów na Naszych aukcjach za wysyłkę płacisz tylko raz.

- Wszystkie nadane przez nas przesyłki są starannie spakowane w dedykowane opakowania.

- Przesyłki kurierskie są ubezpieczone na pełną wartość ich zawartości.

- Przesyłki listowe nie są ubezpieczone i nie podlegają reklamacji w razie uszkodzenia podczas transportu.

Dostępne metody płatności:

-Przelew bankowy Mbank:

95 1140 2004 0000 3202 7205 3388

W tytule proszę umieścić Nick z allegro oraz numer aukcji
- PayU
- PayPal
- Pobranie
- Odbiór osobisty

- Wszystkie podane ceny są cenami brutto.

- Wystawiamy faktury Vat 23%(chyba że w opisie przedmiotu zaznaczono inaczej)

- Konsument ma prawo zwrócić zakupiony towar w nienaruszonym stanie w ciągu 14 dni od daty zakupu.

- Oferujemy możliwość wymiany zakupionego produktu w Naszym serwisie.

- Zakupując na naszych aukcjach akceptujesz regulamin znajdujący się w zakładce "informacje od sprzedającego".

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u LaptopDlaCiebie za co najmniej 1 000 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BRE BANK SA 95 1140 2004 0000 3202 7205 3388
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
List polecony priorytetowy 10,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
List polecony ekonomiczny 7,50 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Witamy na Naszych Aukcjach. W przypadku chęci odbioru osobistego produktów, zapraszamy do Naszego biura obsługi klienta, które znajduje się pod adresem: Laptop dla Ciebie Marcin Sikora ul. Zamkowa 32/3 63-500 Ostrzeszów

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
Laptop dla Ciebie Marcin Sikora
Zamkowa 32/3
63-500 Ostrzeszów
Polska
 
Zwrot towaru Wzór formularza odstąpienia ud umowy można pobrać ze strony: http://laptopdlaciebie.home.pl/OU.doc 1)Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn w terminie czternastu dni. Termin czternastodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi - od dnia jej zawarcia. 2) Do zwracanego przedmiotu należy dołożyć kserokopię faktury Vat lub paragon. Zwrot towaru, odbywa się na koszt klienta. Sprzęt zwracany nie może nosić oznak użytkowania. Każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym, a oprogramowanie dostarczone na nośnikach wraz ze sprzętem nie może nosić znamion użytkowania. W przypadku niespełnienia powyższego warunku sprzęt nie zostanie przyjęty. 3) Zwrot towaru do sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy kupna/sprzedaży. Zwrot następuje za pisemnym potwierdzeniem odbioru towaru przez sprzedawcę. 4) Wraz z odsyłanym towarem klient winien zwrócić wszelkie produkty/świadczenia, które otrzymał gratisowo, a/lub których warunkiem otrzymania lub otrzymania w preferencyjnej cenie był zakup zwracanego sprzętu. 5) W sytuacji, gdy klient zdecyduje się na zwrot towaru a decyzję poprze pisemną deklaracją, oraz gdy zostaną w całości spełnione postanowienia pkt. 9.2, umowę kupna- sprzedaży uważa się za nie byłą i klientowi zostanie wystawiona faktura korygująca do dokumentu zakupu. Po odesłaniu przez klienta podpisanej kopii faktury korygującej zwrócona zostanie kwota stanowiąca wartość zakupionego sprzętu pomniejszona o koszty dostawy w przypadku gdy ponosił je "Laptop dla Ciebie" Marcin Sikora, i ew. inne koszty, które wykazał sklep, związane z dostarczeniem i obsługą towaru. 6) Po otrzymaniu przesyłki klient winien dokładnie sprawdzić paczkę i otrzymany sprzęt oraz niezwłocznie poinformować sprzedawcę o ewentualnych usterkach. Jeżeli towar był w momencie jego odebrania uszkodzony należy w obecności kuriera spisać protokół reklamacyjny i niezwłocznie wysłać jego skan/zdjęcie na adres email: biuro@swiatmatryc.pl 7) Prawo odstąpienia od umowy, o którym mowa w pkt. 9.1, dotyczy także sprzedaży ratalnej, przy umowach zawieranych na odległość, zgodnie z warunkami umowy kredytowej.

reklamacje

Procedura reklamacji Formularz reklamacyjny należy pobrać ze strony: http://laptopdlaciebie.home.pl/FR.doc 1) Jeżeli zakupiony wysyłkowo produkt zawiera wady, należy go odesłać na adres BOK wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym. Zgłoszona wada podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdzi czy usterka nie nastąpiła z winy klienta. "Laptop dla Ciebie" Marcin Sikora rozpatruje reklamacje najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. Politykę zwrotów w przypadku martwych pikseli lub subpikseli określa norma ISO 13406-2. 2) Zakres gwarancji: Gwarancja obejmuje: - wszystkie stwierdzone i udowodnione uszkodzenia powstałe z winy producenta uniemożliwiające lub ograniczające użytkowanie urządzenia, takie jak: wady materiałów użytych do produkcji części i podzespołów, wadliwy montaż w czasie produkcji, wadliwe wykonanie. Gwarancja nie obejmuje: - uszkodzeń mechanicznych wszelkiego rodzaju, - uszkodzeń spowodowanych niezgodnym z instrukcją obsługi korzystaniem, użytkowaniem, transportem, składowaniem lub przechowywaniem bądź czyszczeniem albo konserwacją towaru, - uszkodzeń powstałych na skutek nieprzestrzegania powszechnych zasad eksploatacji sprzętu elektronicznego oraz wszelkich innych uszkodzeń powstałych z winy lub niewiedzy Nabywcy, 3) Sprzęt powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do serwisu (w szczególności: monitory, zestawy komputerowe, notebooki, elementy szklane). 4) Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak musi ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu firma spedycyjną. 5) Sprzęt prosimy przysyłać kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu, lub które mogą być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu. 6) Do sprzętu należy dołożyć wypełniony formularz reklamacyjny. Obsługa reklamacji bez wypełnionego formularza reklamacyjnego będzie wstrzymana, aż do momentu doslania brakującego dokumentu. 7) Jeżeli sprzęt dostarczony do serwisu okaże się sprawny i firma nie wykryła usterki, serwis ma prawo pobrać opłatę za diagnostykę i koszty przesyłki.