Doskonały Intruder M800 od motocyklisty (6910995630)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
18 000,00 zł
dodaj do koszyka
Nie można kupić tego przedmiotu przez koszyk, ponieważ sprzedający nie udostępnił płatności PayU.
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • marka: Suzuki
  • rok produkcji: 2009
  • przebieg [km]: 60200
  • pojemność silnika [cm3]: 805
  • moc [KM]: 53
  • typ silnika: czterosuwowy
  • rodzaj napędu: wał kardana
  • skrzynia biegów: manualna
  • kolor: inny
  • uszkodzony: nie
  • wyposażenie: alarm
  • rodzaj paliwa: benzyna
  • kraj pochodzenia: Polska
  • informacje dodatkowe: bezwypadkowy, zarejestrowany w Polsce

Z żalem, ale i odrobiną niedoczekania przed nowym, chcę przekazać ten oto motocykl kolejnemu motocykliście, który będzie z niego tak samo zadowolony jak ja jestem.

Czas pójść dalej, zmienić coś w życiu, kupić inną maszynę.

Intruder towarzyszy mi od stycznia 2014, kiedy to kupiłem go poprzez przysalonowy komis Suzuki w Białymstoku. Przede mną był tylko jeden właściciel, który kupił go jako nówkę w tym samym salonie i serwisował go tam aż do decyzji o zmianie, a wszystko jest potwierdzone odpowiednimi dokumentami.

Motocykl jest z rocznika 2009, ale pierwsza rejestracja nastąpiła w marcu 2010. Jest to wersja limitowana, charakteryzująca się świetnym malowaniem i innym wzorem kanapy. Co najważniejsze jest to stara wersja sprzed liftingu, po którym wszystkie cruisery Suzuki upodobnione zostały do mrówkojadów.

Prowadzenie jest bardzo intuicyjne i z doświadczenia wiem, że potrafiły na nim odnaleźć się zarówno osoby z praktycznie zerowym doświadczeniem, jak i jeźdźcy z długoletnim stażem w siodle. Motocykl prowadzi się idealnie i nawet skręca, co w tej kategorii maszyn jest warte podkreślenia.

W komfortowy, ale może niezbyt szybki (choć to nawet zaleta przy takim wyglądzie) sposób przejechałem na nim 42 000 km po Polsce i świecie, nie doświadczając przy tym żadnej awarii. Może to zasługa tego, że aż nazbyt troskliwie i skrupulatnie podchodziłem do tematu serwisu i wymian części eksploatacyjnych? A może to też zasługa konstrukcji samego motocykla?

Jego niewysilony silnik, generujący 53KM i 69Nm z pojemności 805ccm uchodzi za jeden z długodystansowców. 

Wszystkie regulacje i przeglądy okresowe robiłem w łódzkim serwisie Motopublica, który posiada całą wiedzę o tym motocyklu i mogą poręczyć za jego stan. Zresztą to również jest udokumentowane rachunkami.

Wymiany płynów, klocków i łatwiejsze rzeczy robiłem samodzielnie, bo to ciężko skopać.

W trakcie mojego użytkowania uzbroiłem Intrudera w kilka wysmakowanych i w większości przydatnych dodatków:

  • Przewód hamulcowy został wymieniony na przewód HEL-a w stalowym oplocie.
  • Zamontowałem filtr powietrza K&N i regularnie go czyszczę dedykowanymi preparatami.
  • Motocykl zyskał chromowany, łatwo demontowalny bagażnik Fehling na tylnym błotniku, dzięki czemu nie ma potrzeby montowania szpetnych oparć tylko po to, żeby mieć do czego przyczepić namiot.
  • Zrobiony został głośniejszy wydech, aby motocykl mogli podziwiać również ludzie, którzy wcześniej go nie usłyszeli :) Zatrzymam się tutaj na chwilę: założony został układ Vance&Hines model Cruzers, który był koszmarnie głośny, więc zdecydowałem się na jego przeróbkę i wyciszenie w firmie, która specjalizuje się m.in. w takich rzeczach (Kaliński). Teraz działa on zdecydowanie ciszej, ale jednocześnie na tyle głośno, że jego słuchanie sprawia przyjemność i nie jest uciążliwe dla otoczenia. Jako, że podchodzę kompleksowo do tematów modyfikacji to wiem, że sama wymiana rur to nie wszystko co należy zrobić i zdecydowałem o założeniu modyfikatora map wtrysku HealTech FITuner, po czym pojechałem na hamownię (Suzuki Piaseczno), aby zgrać całą konfigurację ze sobą. Dzięki temu zabiegowi wyniki nieznacznie się poprawiły, ale “granica komfortu” przy wyższych prędkościach przesunęła się o kilkanaście kilometrów na godzinę do przodu. Oryginalne wydechy dorzucam gratis.
  • Motocykl wyposażony jest w skuteczny, oryginalnie montowany alarm Meta Legos
  • Dodatkowo dokładam chromowane gmole, a także chromowane stelaże pod sakwy, których nie ma na zdjęciach

Czynności serwisowe, które były przeprowadzane (od najnowszych):

  • 29-07-2017 Wymiana oleju silnikowego (Castrol Power1) wraz z filtrem oleju (K&N)
  • 28-03-2017 Synchronizacja przepustnic
  • 28-03-2017 Wymiana łożyska główki ramy
  • 28-03-2017 Wymiana oleju w lagach i uszczelniaczy
  • 28-03-2017 Regulacja luzów zaworowych
  • 07-03-2017 Wymiana płynu chłodzącego (Motocool)
  • 07-03-2017 Wymiana oleju w wale Kardana
  • 07-03-2017 Wymiana płynu hamulcowego
  • 07-03-2017 Wymiana oleju silnikowego (Castrol Power1) wraz z filtrem oleju (K&N)
  • 18-02-2017 Wymiana obu włączników światła stopu
  • 19-11-2016 Wymiana świec zapłonowych (NGK)
  • 29-08-2016 Wymiana łożysk kół (AllBalls) i opon (Michelin Commander 2)
  • 11-08-2016 Wymiana oleju silnikowego (Castrol Power1) wraz z filtrem oleju (K&N)
  • 11-08-2016 Wymiana klocków hamulcowych (EBC HH)
  • 29-06-2016 Tworzenie indywidualnej mapy wtrysku na hamowni
  • 11-03-2016 Wymiana wydechów na V&H Cruzers
  • 11-03-2016 Montaż modyfikatora wtrysku FI Tuner
  • 27-02-2016 Wymiana oleju silnikowego (Castrol Power1) wraz z filtrem oleju (K&N)
  • 07-09-2015 Przegląd 36kkm w Motopublice
  • 29-08-2015 Wymiana oleju silnikowego (Castrol Power1) wraz z filtrem oleju (K&N)
  • 23-07-2015 Wymiana klocków hamulcowych (Nissin)
  • 02-03-2015 Wymiana oleju w lagach i uszczelniaczy
  • 05-12-2014 Wymiana oleju silnikowego (Castrol Power1) wraz z filtrem oleju (K&N)
  • 05-12-2014 Montaż filtra powietrza K&N
  • 28-07-2014 Przegląd 24kkm w Motopublice
  • 15-07-2014 Montaż przewodu hamulcowego HEL
  • 15-07-2014 Wymiana oleju silnikowego (Castrol Power1) wraz z filtrem oleju (K&N)
  • 28-03-2014 Wymiana opon (Pirelli Night Dragon)
  • 16-01-2014 Zakup motocykla

Czy coś jest z nim nie tak? Jedyne co przychodzi mi do głowy, to fakt, że silnik popija sobie olej, ale nie jest dramatycznie i przez najbliższe kilka lat nie wymaga żadnej interwencji: ~120ml/1000km (trzeba by było się zainteresować tym tematem przy spalaniu >400ml/1000km). Spokojnie starcza oleju w zakresie między min a max między wymianami. Silnik w każdym razie nie kopci olejem ani przy odpalaniu na zimno, na ciepło, ani przy hamowaniu silnikiem, co dodatkowo potwierdza jego zdrową kondycję.

Ponadto, jak sporej części motocyklistom, mnie również zdarzyła się parkingówka. Nie miałem jednak na nią wpływu, bo stała się ona w nocy, na parkingu strzeżonym i bez udziału żadnych osób - motocykl, który stał obok przewrócił się na mój, a mój na jeszcze kolejny. Kosztem tego są dwa, naprawdę niezauważalne detale, które są pamiątką po tym zdarzeniu. Chętnie o tym opowiem na oględzinach :)

Poprzedni właściciel także miał chwilę słabości na parkingu, ale wszystkie uszkodzenia (gmol, dolny wydech i klamka) zostały naprawione w ASO z autocasco.

Pozostał jeszcze jeden temat: cena i chciałbym tutaj postawić sprawę dosyć jasno. Motocykl jest utrzymany w nienagannym stanie, cały czas na bieżąco dbam o niego, a w jego wyposażenie włożyłem kilka tysięcy złotych, ale na szczęście są to pieniądze łatwe w odzyskaniu. Także umówmy się, że targowanie będzie polegało na schodzeniu z akcesoriów. Tylko trzeba zadać sobie pytanie, czy na pewno warto? Wszystko gra ze sobą, jest profesjonalnie zrobione i gwarantuję, że to są rzeczy których wyposażenie seryjne nie zastąpi i zatęsknią się po kilku miesiącach, jeśli nie tygodniach. :)

Motocykl jest w stałej eksploatacji, więc przebiegu może niewiele przybyć.

Myślę, że na wstęp tyle informacji wystarczy.

Oczywiście jeśli pojawią się pytania, to zachęcam do kontaktu telefonicznego (504 104 548), mailowego, sms-owego - na wszystko dotyczące tego motocykla chętnie i szczerze odpowiem.

płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
dodatkowe informacje