DONICZKA WISZĄCA DO GÓRY NOGAMI ODWRÓCONA PLANTER (6908300145)

3 osoby kupiły 6 sztuk
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
36,70 zł
z 2 sztuk
Koszty dostawy
  • List polecony priorytetowy 8,90 zł
  • List polecony ekonomiczny 8,90 zł
  • lokalizacja: spoza UE, Polska
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • materiał wykonania: tworzywo sztuczne
  • Masz pytania ?
  • Chętnie na wszystkie odpowiemy.

Telefon
516 232 764

Email
marketprezencik
@gmail.com

Godziny otwarcia
Pon - Pt 17 - 21
Sb - Nd 9 - 17
Paczki wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej listem poleconym priorytetowym.
Wysyłka towaru od producenta z poza Unii Europejskiej.
Czas dostawy od 10 do 20 dni roboczych.
Maksymalnie 60 dni roboczych.

Wpłaty za towar przyjmujemy poprzez system PayU dostępny na allegro lub na konto bankowe.

Numer konta bankowego
ING Bank Śląski S.A.
69 10 50 1302 1000 0092 1007 7450

Zanim dokonasz zakupu wejdź na stronę o mnie i zapoznaj się z moim regulaminem. Dokonanie zakupu na mojej aukcji jest równoznaczne z akceptacją mojego regulaminu.

Podniebna doniczka poskromiła grawitację. Roślina w niej zasadzona rośnie zielonym do dołu i co najważniejsze, nie przeszkadza jej to!

Do zalet doniczki zalicza się:

Oszczędność w podlewaniu, zużywa mniej wody, nalewając wodę do specjalnego zbiorniczka, dzięki sile grawitacji woda i składniki odżywcze rozprowadzane są efektywniej wprost do korzeni.

Odwrócona doniczka zabiera mało miejsca, więc jest idealna do małych kuchni, pokoi lub okien pozbawionych parapetów.

Informacje o produkcie:

materiał: Ekologiczny Plastik

waga netto: 230g

rozmiar: 130*95*95mm, mały rozmiar

kolor: Różowy, czarny, biały, niebieski

opakowanie: 1 sztuka

4 kolory do wyboru, zaznacz, który wybierasz: biały, niebieski, czarny, różowy

Ze względu na różnicę między różnymi monitorami, obraz może nie odzwierciedlać rzeczywistego koloru

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List polecony priorytetowy 8,90 zł
kolejna sztuka: 8,90 zł
maksymalnie w paczce: 1
List polecony ekonomiczny 8,90 zł
kolejna sztuka: 8,90 zł
maksymalnie w paczce: 1
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

kontakt

  • poniedziałek - piątek 17:00 - 21:00
  • sobota - niedziela 09:00 - 17:00

pozostałe informacje

REGULAMIN


 I.  Postanowienia ogólne 

 1. Obowiązkowe jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja. Składając zamówienie Klient akceptuje treść regulaminu.

  2. Sprzedający jest pośrednikiem pomiędzy zamawiającym a Producentem-dostawcą towaru. Sprzedający nie jest producentem. Nie wystawiamy faktur na towar tylko na usługę.  

3. Wszystkie informacje zawarte w aukcji, odnoszą się do produktów (łącznie z cenami), albowiem nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego lecz zaproszenie do zawarcia umowy określone w art.71 Kodeksu Cywilnego. Sprzedający nie prowadzi sprzedaży hurtowej. 

 4. Zdjęcia umieszczone na aukcjach mają charakter informacyjny i mogą nieznacznie odbiegać od stanu otrzymanego towaru (wynika to z odmiennej kalibracji ekranu u różnych kupujących). Nie stanowi to podstawy do jakichkolwiek roszczeń względem sprzedającego. Ewentualne roszczenia mogą być kierowane wyłącznie do producenta.

  5. Opis, zdjęcia oraz produkty są własnością sprzedawcy. Wszelkie roszczenia względem opisu, zdjęć czy produktów powinny być kierowane do sprzedawcy.  

6. Wszelkie nazwy handlowe, opisy lub znaki towarowe są własnością producentów oraz ich prawnych właścicieli. Są one używane tylko w celach informacyjnych.  


II. Składanie zamówień  

1. Zamówienia na usługę są składane za pośrednictwem przycisku „Kup teraz” dostępnego na stronie aukcji. Kliknięcie "Kup Teraz" jest równoznaczne z zawarciem umowy kupna- sprzedaży. 

 2. Złożenie zamówienia za pośrednictwem przycisku „Kup teraz” jest możliwe przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia. 

 3. Kupujący ma prawo zrezygnować z zamówienia także po kliknięci przycisku „ Kup teraz”. Oświadczenie woli o rezygnacji z zamówienia, powinno być wysłane do sprzedającego drogą elektroniczną na adres mailowy podany po zakupie. 

 4. Po dokonaniu przez kupującego zakupu oraz płatności za zamówiony Towar, rozpoczyna się proces realizacji zamówienia przez sprzedającego. 

 

  III. Dokonywanie płatności.  

Ceny.  

1. Wszystkie ceny towarów umieszczone na naszych aukcjach: 

a) podawane są w polskich złotych, 

b) do niektórych zamawianych przedmiotów może być (chociaż b.rzadko) naliczona opłata celna, którą ponosi w całości kupujący. 

 2. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca od chwili kliknięcia przycisku „Kup teraz”. Dopuszczamy jedynie zmiany końcowej ceny w momencie kiedy przesyłka ma być nadana poza Polskę. W takim wypadku wymagana będzie dopłata.  

3. Dopuszczalne są następujące sposoby płatności: 

 a) Płatność poprzez system płatności PayU

  b) Przelew bankowy W przypadku wyboru przez kupującego z płatności w formie przelewu bankowego, brak otrzymania płatności na rachunek sprzedającego w terminie 7 dni od złożenia zamówienia, spowoduje anulowanie zamówienia. Płatności za pośrednictwem przelewu bankowego powinny być dokonywane na rachunek bankowy sprzedającego.


  IV. Realizacja zamówień.  

1. Po kliknięciu przez kupującego przycisku „Kup teraz” oraz płatności za zamówiony Towar, rozpoczyna się proces realizacji zamówienia przez sprzedającego.  

2. Towar wysyłany jest z zagranicy w ciągu 7 dni ROBOCZYCH od momentu otrzymania wpłaty.  

3. Produkty wysyłane są z zagranicy przez dostawcę drogą lotniczą i dostarczone pod wskazany adres na terenie Rzeczypospolitej Polskiej za pośrednictwem głównie Poczty Polskiej. Przewidywany czas dostawy Towaru przez przewoźnika wynosi 10-60 dni ROBOCZYCH. W celu obliczenia maksymalnego dnia dostawy proszę o korzystanie ze strony http://www.dnirobocze.pl/  

4. Klient, odbierając przesyłkę z zamówieniem, powinien sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania należy, w obecności listonosza, sporządzić protokół szkody, który wraz z ewentualną reklamacją powinien zostać niezwłocznie przesłany do sprzedającego. 

 5. Zamówienia są realizowane według kolejności ich otrzymania aż do wyczerpania zapasów. 


 V. Brak realizacji w terminie. 

 1. W sytuacji gdy produkt nie dotrze do kupującego w podanym wyżej terminie, kupujący proszony jest o kontakt ze sprzedającym. Kupującemu jeżeli wyrazi taką wolę zostaną zwrócone pieniądze na wskazane konto bankowe. Ponieważ paczka jest już do niego wysłana po otrzymaniu przesyłki zobowiązany jest do : 

 a) zwrócenia przesyłki na adres sprzedawcy, albo

  b) powiadomienia nas o chęci zatrzymania przesyłki i przelania kwoty z powrotem na nasze konto Czynności te muszą być wykonane do 7 dni od daty otrzymania wiadomości od zawierającej informację o otrzymaniu powiadomienia o doręczeniu przesyłki.

  VI. Reklamacje i zwroty  

1. W przypadku stwierdzenia niezgodności dostarczonego Towaru z umową, Klient ma prawo złożenia reklamacji. Reklamacja powinna zostać złożona niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności. Sprzedający jest odpowiedzialny za towar przez 2 lata od jego sprzedaży i w tym czasie Kupujący może zgłaszać reklamacje. Kupujący ma możliwość odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. 

 2. Przez niezgodność towaru z umową rozumie się następujące sytuacje: 

 § produkt został uszkodzony w czasie transportu 

 § przesyłka została zagubiona 

 § pomyłkowo zostanie wysłany inny produkt  

§ jeżeli jakość produktu odbiega od norm 

 3. Reklamacje można zgłaszać pisemnie lub przez e-mail. Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać oznaczenie osoby zgłaszającej reklamację (imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail) oraz opis przyczyny reklamacji. Reklamacje zostaną rozpatrzone w terminie do 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia.  

4. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia gwarancji towar jest wymieniany na nowy, bądź zwracane są pieniądze. Nowy towar zostanie wysłany po odesłaniu wadliwego (chyba, że strony postanowią inaczej), koszt wysyłki nowego towaru pokrywa sprzedający. 

 5. Jeśli przesyłka nie dotrze w ciągu 60 dni od wysyłki do Kupującego, składana jest reklamacja i następuje zwrot pieniędzy do 14 dni. 


 VII. Dowód zakupu  

Rachunek potwierdzającą zakup usługi można odebrać poprzez e-mail.

  FAQ:

  - Kiedy mogę spodziewać się dostawy? 

 Przesyłki docierają w terminie podanym na aukcji. Jeżeli termin zostanie przekroczony prosimy o natychmiastowy kontakt ze sprzedającym. 

 - W jaki sposób można się z Państwem kontaktować?  

Najwygodniejszą formą kontaktu jest Pytanie do sprzedającego. Po zakupie można także kontaktować się mailowo, oraz telefonicznie. 

 - Skąd wysyłane są przesyłki?  

Większość przesyłek nadawanych jest z zagranicy. Chiny, Indonezja, Hong Kong, Singapur, Tajlandia i Malezja. 

 - Dlaczego wysyłka jest taka droga?  

Powodem takiej, a nie innej kwoty jest koszt wysyłki zagranicznej z krajów wymienionych powyżej. Na koszt wysyłki składa się usługa pakowania oraz koszt samej wysyłki. Koszt przesyłki liczony jest dla każdego przedmiotu osobno.  

  - Zamawiając kilka produktów jest jeden koszt wysyłki?  Nie, każdy produkt naliczany jest osobno. Tak, samo koszty wysyłki sumują się.   

 - Czy mogę śledzić swoją przesyłkę?  

Tak. Przesyłki można śledzić pod adresem: 

 a) www.17track.net/pl - jeśli jest za granicą

 b) www.emonitoring.poczta-polska.pl/ - kiedy paczka jest już w Polsce  

- Kto doręczy mi przesyłkę w Polsce? 

 W Polsce przesyłki doręcza przeważnie Poczta Polska.    

- Co się dzieje jeśli przesyłka nie dotrze w terminie podanym na aukcji? 

 Prosimy o pilny kontakt. Będziemy wyjaśniali sprawę.  

  - Czy mogę odebrać zamówienie osobiście? 

Nie, jesteśmy firmą pośredniczącą w sprzedaży. Towaru nie posiadamy na stanie. 

 - Czy mogę otrzymać numer do śledzenia paczki?  

Oczywiście, prosimy o wiadomość w tej sprawie. Nasze przesyłki są rejestrowane, oraz ubezpieczone. 

 - Czy dostępny jest inny rozmiar? 

 Dostępne rozmiary widoczne są na aukcji. 

 - Czy mogę otrzymać dowód zakupu? 

Oczywiście. Prosimy o kontakt z nami jeśli życzą sobie Państwo dowodu zakupu. 

 - Czy wysyłacie za pobraniem?  

Nie, nie wysyłamy za pobraniem. 

 - Czy otrzymam fakturę?  

Tak, na usługę, nie na towar.