DONICZKA OSŁONKA na ZIOŁA KWIATY 4 KOLORY HECA (6148378561)

9 osób kupiło 37 sztuk
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
4,20 zł
z 8494 sztuk
Dostawa
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,00 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Pocztex Kurier48 12,00 zł
  • lokalizacja: Czeladź, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • materiał wykonania: tworzywo sztuczne

opis

Doniczka HECA

Opis produktu

  • Doniczka LAMELA HECA w kształcie plastra miodu.
  • Niezwykle praktyczna doniczka, z łatwością można ją zawiesić na balustradzie lub połączyć ze sobą.
  • Ponadto dzięki swoim niezwykłym kształtom wspaniale się prezentuje.
  • Doniczka wykazuje dużą tolerancję na uszkodzenia mechaniczne.
  • Bardzo duża odporność na działanie promieni słonecznych, dzięki czemu zachowuje swój kolor.
  • Dzięki funkcjonalnym uchwytom osłonki można zastosować na 3 sposoby :
    1. jako plaster miodu łącząc je ze sobą
    2. wieszając je na relingu, zioła zawsze są pod ręką
    3. samodzielnie
Dane Kontaktowe
  • F.H.U KaDeeS
    ul. Nowopogońska 205
    41-253 Czeladź

  • Czynne: poniedziałek - piątek
    W godzinach: 8.00 - 16.00
Informacje o wysyłce

Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS oraz Pocztą Polską

  • Kurier GLS
  • +48 804 262 262
  • Poczta Polska
  • Pocztex
Informacje o płatności

Po zakupie na aukcji allegro oraz po wybraniu formy płatności "Przy wpłacie na konto" prosimy o wpłatę na poniższe konto bankowe.
W tytule wpłaty prosimy podać nick allegro oraz numer aukcji, pozwoli to nam szybciej zidentyfikować kupującego co powinno znacznie przyśpieszyć wysyłkę towaru.

  • Bank Zachodni WBK
  • 88 1090 1186 0000 0001 1374 5308
  • Dostawa i płatność
    od 8,00 zł

    Lokalizacja: Czeladź, Polska

    Przesyłka płatna z góry

    pierwsza sztuka
    kolejna sztuka
    maksymalnie w paczce
    czas realizacji
    Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
    pierwsza sztuka
    8,60 zł
    kolejna sztuka
    0,00 zł
    maksymalnie w paczce
    1
    czas realizacji
    3-4 dni robocze
    Przesyłka kurierska
    pierwsza sztuka
    15,00 zł
    kolejna sztuka
    0,00 zł
    maksymalnie w paczce
    100
    czas realizacji
    3 dni robocze
    Pocztex Kurier48
    pierwsza sztuka
    12,00 zł
    kolejna sztuka
    0,00 zł
    maksymalnie w paczce
    10
    czas realizacji
    4 dni robocze
    E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
    pierwsza sztuka
    8,00 zł
    kolejna sztuka
    0,00 zł
    maksymalnie w paczce
    2
    czas realizacji
    4-5 dni roboczych

    Przesyłka płatna przy odbiorze

    pierwsza sztuka
    kolejna sztuka
    maksymalnie w paczce
    czas realizacji
    Przesyłka kurierska pobraniowa
    pierwsza sztuka
    19,00 zł
    kolejna sztuka
    0,00 zł
    maksymalnie w paczce
    100
    czas realizacji
    3 dni robocze

    Płatności

    Faktura

    Wystawiam fakturę VAT
    Gwarancja
    24 miesiące

    Rodzaj gwarancji

    producenta/dystrybutora

    Okres gwarancji

    24 miesiące
    12 miesięcy dla przedsiębiorców
    Dodatkowe informacje

    1.Niniejsza gwarancja jakości ma zastosowanie do towarów nabywanych na podstawie umów sprzedaży zawieranych pomiędzy firmą F.H.U. Kadees Danuta Rączka z siedzibą i adresem w Czeladzi, przy ul. Nowopogońskiej 205 a Klientami.


    2.Podstawą do realizacji gwarancji jest dołączenie do reklamowanego produktu kopii lub oryginału dokumentu sprzedaży.


    3. Firma F.H.U. Kadees udziela Klientowi Gwarancji Jakości na sprawne działanie towaru wyszczególnionego na dokumencie sprzedaży. Okres Gwarancji wskazany jest w dokumencie dołączonym do produktu.


    4. Uprawnienia Klienta z tytułu udzielonej Gwarancji wygasają automatycznie: po upływie okresu Gwarancji; w przypadku dokonania jakichkolwiek zmian, modyfikacji, uzupełniania lub wymiany towaru lub którejkolwiek z jego części przez Klienta; w przypadku eksploatacji towaru w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem; w przypadku braku odpowiedniej konserwacji towaru; w przypadku gdy uszkodzenia lub wady towaru powstały na skutek: szkodliwego promieniowania, jakiegokolwiek urazu mechanicznego, zwarciem instalacji elektrycznej; w przypadku stwierdzenia naruszenia, uszkodzenia lub zerwania plomb lub numerów seryjnych towaru albo zakrycia ich w jakikolwiek sposób uniemożliwiający identyfikację towaru.


    5. Zgłoszenie wady towaru przez Klienta i wszczęcie procedury reklamacyjnej następuje z chwilą otrzymania przez F.H.U. Kadees oświadczenia Klienta o zgłoszeniu wady towaru oraz wadliwego towaru. Zgłoszona wada podlega weryfikacji przez Serwis, który stwierdzi czy usterka nie nastąpiła z winy klienta. F.H.U. Kadees rozpatruje reklamacje najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. W przypadku konieczności wysłania wadliwego towaru lub jego części do specjalistycznych serwisów okres rozpatrywania zgłoszenia gwarancyjnego może zostać wydłużony do 28 dni roboczych.


    6. Sposób dostarczenia sprzętu do naprawy za pośrednictwem poczty polskiej.


    7. W przypadku, gdy w toku analizy zasadności reklamacji i oględzin wadliwego towaru lub jego części, zostanie stwierdzone, iż naruszono warunki udzielonej Gwarancji, w szczególności towar lub jego części zostały zmodyfikowane w zakresie właściwości fizycznych lub prawnych, F.H.U. Kadees poinformuje o tym Klienta, zwracając Klientowi wadliwy towar na jego koszt, a Klient zobowiązany jest do pokrycia poniesionych przez F.H.U. Kadees kosztów.


    8. F.H.U. Kadees nie ma obowiązku dostarczenia Klientowi zastępczego towaru na czas trwania procedury reklamacyjnej.


    9. Wadliwy towar Klient powinien dostarczyć w oryginalnym, fabrycznym, opakowaniu, w którym towar został odebrany przez Klienta, wraz ze wszystkimi elementami dostarczonymi Klientowi. Wadliwy towar Klient może dostarczyć w opakowaniu zastępczym, które będzie zapewniało odpowiedni poziom ochrony towaru podczas transportu.


    10. W relacjach wynikających z niniejszej Gwarancji stosuje się przepisy prawa polskiego. W pozostałym zakresie warunki niniejszej gwarancji normuje Kodeks cywilny.

    Reklamacja
    2 lata

    Czas na reklamację z tytułu rękojmi

    2 lata
    dla firm rękojmia wyłączona

    Adres do reklamacji

    F.H.U KaDeeS Danuta Rączka
    ul. Nowopogońska 205
    41-253 Czeladź
    Dodatkowe informacje

    Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem info@kadees.pl , lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

    Zwroty
    14 dni

    Czas na odstąpienie od umowy

    14 dni

    Adres do zwrotu

    F.H.U KaDeeS Danuta Rączka
    ul. Nowopogońska 205
    41-253 Czeladź

    Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

    kupujący
    Dodatkowe informacje

    W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: info@kadees.pl. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru Przesyłkę należy nadać na adres F.H.U.KaDeeS Danuta Rączka ul.Nowopogońska 205 , 41-253 Czeladź. Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia, 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami, 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli, 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji, jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy, 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę, 11) zawartej w drodze aukcji publicznej, 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi, 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.

    O sprzedającym
    dan333
    99,5%
    kupujących poleca tego sprzedającego

    43696

     

    156

     z ostatnich 12 miesięcy

    Zgodność z opisem

    5,0

    Czas wysyłki

    4,9

    Koszt wysyłki

    4,9

    Obsługa kupującego

    5,0

    Dane firmy

    Kontakt

    • 607-275-004
    • 607 608 521
    poniedziałek - piątek
    08:00 - 16:00
    sobota - niedziela
    zamknięte

    Pozostałe informacje

    Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Katowicach Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.