Doniczka BIAŁA 300 x 300 + system GRATIS! (6482610755)

13 dni do końca
cena kup teraz
55,00 zł
z 10 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Allegro Kurier InPost 12,18 zł
  • Przesyłka kurierska 18,00 zł
Zakupy powyżej 2 000 zł
  • lokalizacja: Bochnia
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • kolor: biały
  • materiał wykonania: tworzywo sztuczne

PŁATNOŚCI

1. Płatność przelewem na konto:
BZ WBK
17 1090 1838 0000 0001 3081 4343
2. Płatność przy odbiorze - pobranie
3. Płatność PayU
4. Odbiór osobisty:
ul. Wiśnicka 63a
32-700 Bochnia

SPOSÓB DOSTAWY

Przedmioty zakupione na naszych aukcjach, wysyłamy Kurierem niezwłocznie po otrzymaniu zapłaty.

Towar zakupiony do godziny 11:00 opłacony przez PayU lub po otrzymaniu informacji o wysyłce "Za pobraniem" - wysyłamy jeszcze tego samego dnia.

Żywe kwiaty /doniczkowe, ogrodowe/ wysyłamy od poniedziałku do czwartku. W razie pytań proszę o kontakt telefoniczny.

Dostawa: 24h od nadania paczki

KONTAKT

CENTRUM KWIATOWE
Hurtownia Kwiatów
ul. Wiśnicka 63a
32-700 Bochnia
tel. +48 735 964 985
E-mail: sklep@klosek.net.pl

Dzisiaj na aukcji oferujemy

Donica FINEZJA 30x30 BIAŁY+system GRATIS!

Doniczki Finezja są odporne na deszcz, promienie UV oraz mróz. Postawić ją można zarówno w pomieszczeniu jak i na zewnątrz. Przestrzeń między doniczką a osłonką zapobiega przelewaniu i równocześnie zapewnia odpowiednią wilgotność korzeniom. Wyjmując doniczkę osłonkę możemy wykorzystać jako wazon do kwiatów ciętych.



Wysokość: 57 cm (570 mm)
Szerokość
: 30 cm (300 mm)
Głębokość: 30 cm (300 mm)

Kolor: BIAŁY


ZESTAW DONICA FINEZJA + SYSTEM NAWADNIAJĄCY GRATIS!



Kolor na zdjęciach może nieznacznie różnić się od stanu faktycznego.

... dziękujemy i zapraszamy ponownie ...
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u klosekogrod za co najmniej 2 000 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Zachodni WBK S.A. 17109018380000000130814343
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka kurierska 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Sprzedający zgadza się na łączenie przesyłek w jedną paczkę. Po zakupie na różnych naszych aukcjach, proszę o kontakt w celu ustalenia kosztu wysyłki.
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Witam!! Od kilku lat prowadzimy sklep stacjonarny znajdujący się w Bochni i zajmujemy się sprzedażą artykułów florystycznych, ogrodowych i ogrodniczych oraz przede wszystkim żywych i sztucznych roślin doniczkowych i ogrodowych. Szeroki asortyment naszych towarów wywołał bardzo pozytywną reakcję wśród naszych klientów i pozwolił na sukcesywny rozwój naszej sprzedaży. Prowadzimy sprzedaż towarów wiodących producentów i importerów krajowych oraz uzupełniamy asortyment unikalnymi artykułami pochodzącymi z kraju i zagranicy. Staramy się aby nasz towar był nie tylko dostępny dla naszych klientów ale także przede wszystkim wyróżniał się oryginalnością i jakością. Odpowiadając na zainteresowanie naszych klientów zdecydowaliśmy się na rozszerzenie naszej działalności o sprzedaż internetową. Decyzja ta ułatwi zakupy oraz umożliwi przedstawienie naszej bogatej oferty. Zapraszamy do zakupów i gwarantujemy sprzedaż atrakcyjnych towarów w konkurencyjnych cenach.

kontakt

  • +48 735 964 985
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku od 8.00 do 16.00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
CENTRUM KWIATOWE
WIŚNICKA 63A
32-700 BOCHNIA
Polska
 
REGULAMIN § 1 Informacje ogólne Sklep internetowy działający pod adresem www.klosekogrod.pl prowadzony jest przez firmę: P.H.U. „KLOSEK” Dominik Kłósek Leszczyna 184 32-733 Trzciana wpisaną do Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 868-152-34-81, REGON 122652314 § 2 Składanie zamówień 1. Prezentowane w sklepie ceny towarów są cenami brutto i podane są w polskich złotych. 2. Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki oraz kosztów płatności, które mogą dodatkowo zwiększać wartość zamówienia. 2. Zamówienia są przyjmowane przez obsługę sklepu za pośrednictwem sklepu internetowego poprzez formularz zamówienia dostępny na stronie sklepu. 3. Zamówienia za pośrednictwem sklepu internetowego można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. 4. Warunkiem prawidłowej realizacji złożonego poprzez sklep internetowy zamówienia jest właściwe wypełnienie formularza zamówienia oraz podanie niezbędnych danych do realizacji zamówienia, w tym wysyłki zamówionego towaru. 5. Po złożeniu przez Klienta zamówienia, otrzyma on informację mailową potwierdzającą przyjęcie zamówienia. 6. Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia pokrywa się z momentem wpływu wpłaty na rachunek bankowy podany w potwierdzeniu zamówienia w przypadku płatność przelewem lub momentem dokonania zamówienia w przypadku płatności kartą lub wyborem opcji płatności przy odbiorze. § 3 Koszty i termin wysyłki 1. Zamówione towary są wysyłane pod adres wskazany w formularzu zamówienia. Sklep ma obowiązek poinformowania Klienta o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia lub utrudnia realizację zamówienia i dokonanie wysyłki lub może wpłynąć na jej opóźnienie. 2. Przesyłka dostarczona jest do Klienta zgodnie z terminem podanym w sklepie internetowym przy każdym produkcie (jeżeli produkt nie ma podanego terminu wysyłki czas wysyłki jest określany na maksymalnie 4 dni). Jest to orientacyjny czas wysyłki i dotyczy on zamówień z opcją płatności przy odbiorze lub płatności elektronicznych. Przy innych formach płatności, w tym płatności przelewem czy kartami kredytowymi do podanego czasu należy dodać czas zaksięgowania środków na rachunku bankowym sklepu (w zależności od banku i sposobu płatności może to być 1-2 dni robocze). 3. Koszty przesyłki pokrywa Kupujący. Wysokość kosztów wysyłki jest uzależniona jest od zakupionego towaru, rodzaju wybranego sposobu transportu zakupionych towarów oraz wybranego sposobu płatności. Klient może się zapoznać z cennikiem kosztów dostawy na stronie koszyka sklepu - po dodaniu wybranych towarów do koszyka. Na podanej stronie sklep wyświetli dostępne formy i koszty wysyłek dla towarów znajdujących się w koszyku Klienta. 4. Przy określonej wartości dodanych do koszyka towarów sklep pokrywa koszt przesyłki zakupionych towarów. W przypadku gdy sklep pokrywa koszt wysyłki zakupionego towaru, od obsługi sklepu zależy jakim transportem towar zostanie dostarczony do Klienta. Klientowi pozostaje zawsze wybór skorzystania z innej odpłatnej formy transportu. § 4 Płatności 1. Każda transakcja potwierdzana jest paragonem lub fakturą VAT. 2. Płatność za zamówiony towar może nastąpić przy odbiorze towaru, za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych lub przelewem na konto bankowe sklepu. 3. W przypadku zamówienia płatnego przelewem na konto lub kartą opłatę należy wnieść w całości w ciągu 10 dni od momentu przyjęcia przez sklep zamówienia. Po upływie tego terminu nieopłacone zamówienie zostaje anulowane. § 5 Procedura reklamacji 1. W przypadku stwierdzenia przez Klienta wady lub uszkodzenia towaru o którym nie było mowy w opisie produktu zamieszczonym na stronie sklepu, Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze sprzedawcą drogą mailową na adres sklep@klosek.net.pl w celu ustalenia sposobu dalszego postępowania. 2. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych muszą zawierać niezbędne do jej rozpatrzenia dane w szczególności imię i nazwisko zamawiającego oraz opis przedmiotu reklamacji. 3. Do odsyłanego z powodu reklamacji towaru należy dołączyć wydrukowany i wypełniony formularz reklamacji stanowiący załącznik nr 1 przedmiotowego regulaminu. 4. Jeżeli otrzymany przez Klienta towar posiada wady lub uszkodzenia powstałe podczas transportu, może on zostać odesłany przez Klienta na adres sklepu. 5. W przypadku reklamacji koszt odesłania i wysłania towaru ponosi sprzedawca towaru. 6. W przypadku uznania reklamacji sklep dokonuje wymiany uszkodzonego produktu na nowy, a gdy ten sposób załatwienia reklamacji nie jest możliwy dokonuje zwrotu zapłaconej przez Klienta kwoty. Podstawą otrzymania zwrotu pieniędzy jest odesłanie do sprzedawcy podpisanej korekty faktury sprzedaży lub paragonu. 7. W przypadku wymiany lub reklamacji zakupionego towaru Klient proszony jest o kontakt mailowy lub telefoniczny ze sprzedającym w celu ustalenia dalszego toku postępowania. § 6 Zwrot towarów 1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Klient, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania zamówionego produktu. 2. Zwrotowi nie podlegają świadczenia i produkty, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa nie można odstąpić. 3. W przypadku zwrotu towaru Klient proszony jest o przesłanie drogą mailową na adres sklep@klosek.net.pl lub pocztową w formie pisemnej na adres Hurtownia kwiatów Centrum Kwiatowe ul. Wiśnicka 63a 32-700 Bochnia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Klient może złożyć na formularzu, który stanowi załącznik do ustawy prawa konsumenckiego, na formularzu odstąpienia od umowy zamieszczonym jest jako załącznik nr 2 do przedmiotowego regulaminu lub w innej formie zgodnej z prawem konsumenckim. 4. Sklepu zwraca Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towarów. 5. Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy towarów inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w sklepie, sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów i zwrócony zostanie koszt wysyłki najtańszej dostępnej formy dostawy oferowanej przez sklep dla zakupionych towarów. 6. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą. 7. Klient ma obowiązek zwrócić towary niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towarów przed jego upływem. § 7 Zwrot pieniędzy 1. Zwroty pieniędzy realizowane są przez sklep przelewem na wskazany rachunek bankowy lub przekazem pocztowym pod wskazany przez Klienta adres. 2. Pieniądze za zwrócony towar zostaną przesłane do Klienta w ciągu 5 dni roboczych od daty otrzymania przez sprzedawcę zwróconego towaru. § 8 Polityka prywatności oraz ochrona danych osobowych 1. Wraz z akceptacją regulaminu Klient wyraża zgodę, aby właściciel sklepu przetwarzał jego dane osobowe zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.), niezbędne dla procesu realizacji usługi oraz celów marketingowych. Jednocześnie Nadawcy przysługuje prawo wglądu i poprawiania swoich danych osobowych. § 9 Postanowienia końcowe 1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta. 2. W stosunku do konsumentów spory wynikające w związku ze stosowaniem niniejszego Regulaminu i z wykonywaniem zawartych umów, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17.11.1964r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. Nr 43, poz. 296 z późn. zm.) 3. Właściciel sklepu zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu z zastrzeżeniem, iż zmiany w stosunku do konsumentów nie będą miały zastosowania do usług będących w trakcie wykonywania i będą obowiązywały po 30 dniach od poinformowania Klienta droga elektroniczną.

reklamacje

Procedura reklamacji 1. W przypadku stwierdzenia przez Klienta wady lub uszkodzenia towaru o którym nie było mowy w opisie produktu zamieszczonym na stronie sklepu, Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze sprzedawcą drogą mailową na adres sklep@klosek.net.pl w celu ustalenia sposobu dalszego postępowania. 2. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych muszą zawierać niezbędne do jej rozpatrzenia dane w szczególności imię i nazwisko zamawiającego oraz opis przedmiotu reklamacji. 3. Do odsyłanego z powodu reklamacji towaru należy dołączyć wydrukowany i wypełniony formularz reklamacji stanowiący załącznik nr 1 przedmiotowego regulaminu. 4. Jeżeli otrzymany przez Klienta towar posiada wady lub uszkodzenia powstałe podczas transportu, może on zostać odesłany przez Klienta na adres sklepu. 5. W przypadku reklamacji koszt odesłania i wysłania towaru ponosi sprzedawca towaru. 6. W przypadku uznania reklamacji sklep dokonuje wymiany uszkodzonego produktu na nowy, a gdy ten sposób załatwienia reklamacji nie jest możliwy dokonuje zwrotu zapłaconej przez Klienta kwoty. Podstawą otrzymania zwrotu pieniędzy jest odesłanie do sprzedawcy podpisanej korekty faktury sprzedaży lub paragonu. 7. W przypadku wymiany lub reklamacji zakupionego towaru Klient proszony jest o kontakt mailowy lub telefoniczny ze sprzedającym w celu ustalenia dalszego toku postępowania.

pozostałe informacje

W razie złych warunków atmosferycznych (kwiaty żywe) będą wysyłane po indywidualnych konsultacjach z Klientem. Sprzedający nie zgadza się na wysyłkę przedmiotu za granicę.