DOMOWA MASECZKA DO TWARZY W TABLETCE TABLETKA (6598415714)

8 osób kupiło 89 sztuk
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
1,00 zł
z 9423 sztuk
Koszty dostawy
  • List ekonomiczny 1,99 zł
  • List priorytetowy 2,99 zł
  • List polecony ekonomiczny 5,99 zł
  • lokalizacja: Cieszyn
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • płeć: produkt uniseks
  • waga (z opakowaniem): 0.01 [kg]
  • dostawa z Polski: tak
  • marka: inna marka
  • typ skóry: do wszystkich typów skóry
  • rodzaj: w płacie
  • działanie: wielozadaniowy
  • wielkość: produkt pełnowymiarowy
  • produkt nie zawiera: alkoholu, aluminium, olejów mineralnych, parabenów, parafiny, PEG, silikonów, składników pochodzenia zwierzęcego, SLES, SLS

Uczciwe zasady, udane zakupy, 100% bezpieczeństwa.

Jesteśmy legalnie działającą firmą!

MAWE Piotr Bielesz
Odległa 43
43-400 Cieszyn

NIP 548 255 63 87

Wysyłka w 24 godziny

od otrzymania wpłaty!

Za przesyłkę płacisz tylko raz, niezależnie od ilości zakupionych produktów!

Wysyłka realizowana za pośrednictwem firm:


Uwaga!

Odradzamy wysyłkę listem zwykłym!

Nasze firmowe konto bankowe:


ING Bank Śląski

85 1050 1445 1000 0091 4588 3105

MAWE Piotr Bielesz

Odległa 43

43-400 Cieszyn


W tytule przelewu koniecznie należy podać nick allegro.

Zachęcamy do wpłaty poprzez:


Wybierając tę formę płatności, przyspieszasz wysłanie przesyłki.

Skompresowana maseczka do twarzy

intensyfikująca działanie kosmetyków


Kompaktowa, praktyczna, skuteczna.

Pomaga wchłonąć do 98% więcej substancji odżywczych!



Innowacyjna forma płata działa 10 razy skuteczniej niż inne maseczki tego typu, dzięki wytworzeniu równomiernej okluzji.

Po nałożeniu maseczka ściśle przylega do skóry twarzy, dzięki czemu otwierają się pory, co pozwala na wchłanianie do 98% substancji odżywczych więcej.

Wzmocnij działanie kosmetyków w sposób szybk, wygodny i tani.

Płaty są niezastąpione przy tworzeniu domowych maseczek, czy też korzystaniu z płynnych bądź hydrożelowych kosmetyków.

Przed wyborem rodzaju dostawy prosimy zapoznać się

z tabelą na dole aukcji, objaśniającą sposoby wysyłki.

Maseczka jest w formie skompresowanej, zamknięta w szczelne foliowe opakowanie.

Maseczkę można używać na 2 sposoby:

1. Na twarz aplikujemy maseczkę.

Płat moczymy w toniku lub wodzie, następnie nakładamy na twarz.

2. Płat wkładamy do naczynia wypełnionego maseczką (serum), czekamy aż napęcznieje, następnie nakładamy na twarz.



Zapoznaj się ze sposobami dostawy.

List ekonomiczny List priorytetowy List polecony ekonomiczny List polecony priorytetowy
Czas dostawy

Od 3 do 14 dni od daty nadania

Od 1 do 5 dni od daty nadania

Od 3 do 14 dni od daty nadania

Od 1 do 3 dni od daty nadania

Monitoring przesyłki Brak Brak Tak Tak
Zaginięcie przesyłki Bardzo często Bardzo często Rzadko Rzadko
Reklamacja na poczcie

Brak możliwości

Brak możliwości

Rozpatrywana w 7 dni Rozpatrywana w 7 dni
Ubezpieczenie Brak Brak Tak Tak
Polecamy Nie Nie Tak Tak

Listy zwykłe (nie polecone) są przesyłkami nierejestrowanymi - brak dowodu nadania. Zgodnie z Prawem Pocztowym mogą one zaginąć podczas dostawy bez jakiejkolwiek konsekwencji dla Poczty Polskiej. Istnieje ok. 5% ryzyka, że Państwa przesyłka przepadnie, co wiąże się z komplikacjami oraz znacznie wydłuża czas dostawy, prosimy więc o przemyślany wybór sposobu wysyłki.

Zobacz nasze pozostałe aukcje - za wysyłkę płacisz tylko raz!

[DANE_EU]SnntSuyoEZp­5meVBcfEZgLRTTGBC2bo­+1LyfNIqSSYciOdDUdwh­WmpH2hCJH/IAYZdZg/E0­tU9CffN4Eslgk+8T8JcT­R5z+7vIu6tcG0Mss=[/D­ANE_EU]
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 85 1050 1445 1000 0091 4588 3105
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 36
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 72
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
List ekonomiczny 1,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 12
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
List priorytetowy 2,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 16
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
List polecony ekonomiczny 5,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
List polecony priorytetowy 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 999
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Niemcy 34,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni roboczych
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 999
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

MAWE Piotr Bielesz
Odległa 43
43-400 Cieszyn
NIP: 548-255-63-87
REGON: 243525438
Nasza firma, wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, gwarantuje dobre jakościowo produkty w przystępnych cenach. Każdego dnia staramy się szukać nowości, aby móc oferować przedmioty korzystające z najnowszych technologii oraz bazujące na najnowszych odkryciach. Zobowiązujemy się do pomocy w przypadku wystąpienia jakichkolwiek problemów związanych z oferowanymi przez nas produktami. Gorąco zachęcamy do kontaktu z nami, gdyż jest to podstawa dobrej współpracy.Na wszystkie wiadomości staramy się odpowiadać najszybciej, jak to możliwe.

kontakt

  • 730811699
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 15:30

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
MAWE Piotr Bielesz
Mostowa 4
43-400 Cieszyn
Polska
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem mawe.cieszyn@gmail.com, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

REGULAMIN 1. DANE I ADRES FIRMY: Regulamin dotyczy świadczenia usług sprzedaży towarów za pośrednictwem portalu allegro.pl, prowadzona przez: MAWE Piotr Bielesz Odległa 43 43-400 Cieszyn NIP 5482556387 Zarejestrowana działalność gospodarcza: CENTRALNA EWIDENCJA I INFORMACJA O DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ Nr wniosku: 000531042/2014 Prawa autorskie do serwisu naszego sklepu oraz treści w nim zawartych przysługują firmie MAWE. 2. GODZINY PRACY, KONTAKT Pracujemy od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00 i w tych godzinach można się z nami kontaktować. Prosimy o kontakt na nasz adres e-mail: mawe.kontakt@gmail.com. Na wiadomości e-mail staramy się odpowiadać najpóźniej do 24h, czas ten niekiedy może się jednak wydłużyć. 3. WYSYŁKA Towar wysyłamy w ciągu 24h od przyjęcia zamówienia (dla przesyłek płatnych przy odbiorze) lub od zaksięgowania wpłaty (dla przesyłek płatnych z góry). W przypadku niedostępności towaru, Klient zostanie powiadomiony mailem o opóźnieniu w wysyłce towaru albo o niemożności zrealizowania zamówienia, które zostanie anulowane. Jeżeli Klient dokonał już wpłaty, zwrócimy ją natychmiast po otrzymaniu danych do przelewu. Do wyboru mają Państwo kilka form wysyłki, realizowanych za pośrednictwem firm: Poczta Polska, InPost oraz DPD: - list, cena zależy od wagi i gabarytów paczki - paczka, cena zależy od wagi paczki - przesyłka za pobraniem - płatna przy odbiorze Koszty wysyłki są przedstawiane Klientowi także podczas składania przez niego zamówienia. Waga towaru podawana jest przy opisie towaru. Jeśli na aukcji oferowana jest darmowa przesyłka zagraniczna, jest to promocja dotycząca pierwszych trzech klientów wybierających tę formę wysyłki. Ze względu na fakt, iż po trzecim kliencie wybierającym tę formę wysyłki cena nie zmienia się automatycznie, sprzedający zastrzega sobie prawo do poinformowania z opóźnieniem, że promocja już się zakończyła. Cena zostanie zmieniona niezwłocznie, jednak ze względu na charakter sprzedaży może nie stać się to od razu po sprzedaży, jeśli np. trzeci kupujący zamówi przesyłkę w nocy lub dzień wolny od pracy. 4. PŁATNOŚCI Możecie Państwo wybrać następujące sposoby zapłaty za towar: 1. Przedpłata przelewem na poniższy rachunek: ING Bank Śląski O/Cieszyn 85 1050 1445 1000 0091 4588 3105 Prosimy o podanie w tytule wpłaty tylko swojej nazwy użytkownika (loginu). 2. Przedpłata przelewem poprzez system PayU 3. Przy odbiorze w przypadku wybrania przesyłki pobraniowej Do chwili uiszczenia przez Klienta całej kwoty za zamówiony towar, pozostaje on własnością MAWE. Na zapłatę za towar czekamy 30 dni – po tym czasie występujemy do Allegro o anulowanie transakcji. 5. PROCEDURA REKLAMACYJNA W przypadku niezgodności dostarczonego towaru z umową mogą Państwo złożyć reklamację. MAWE odpowiada za niezgodność towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru Klientowi – pod warunkiem zawiadomienia MAWE o wadzie przed upływem 2 miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową. W celu złożenia reklamacji prosimy o skorzystanie z formularza reklamacyjnego. Formularz dostępny jest na stronie do której prowadzi link "wzory pism" (link znajduje się na końcu regulaminu). Uprzejmie prosimy o wysłanie reklamowanego towaru - o ile to możliwe – w oryginalnym opakowaniu oraz dołączenie do formularza reklamacyjnego dowodu zakupu. Reklamowany towar powinien być wysłany do nas wraz z wszelkimi dodatkami otrzymanymi w przesyłce. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji przez MAWE. W przypadku uznania reklamacji po ekspertyzie naszego serwisu, towar wadliwy zostanie – zgodnie ze sposobem wybranym przez Klienta – nieodpłatnie naprawiony lub wymieniony na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów; przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie naraziłby kupującego inny sposób zaspokojenia. Jeżeli Klient, z przyczyn określonych w zdaniu poprzednim, nie może żądać naprawy ani wymiany towaru, albo jeżeli MAWE nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie lub gdy naprawa albo wymiana narażałaby Klienta na znaczne niedogodności, Klient ma prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy. Klient nie może od umowy odstąpić, gdy niezgodność Towaru z umową jest nieistotna. Przy określaniu odpowiedniego czasu naprawy lub wymiany uwzględnia się rodzaj towaru i cel jego nabycia. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji MAWE zwraca niezwłocznie koszty związane z wysłaniem przez Klienta do nas reklamowanego towaru, stanowiące równowartość opłaty pocztowej; koszty wysyłki do Klienta towaru po rozpatrzonej pozytywnej reklamacji ponosi MAWE. Klient samodzielnie decyduje czy korzysta z uprawnień reklamacyjnych czy z uprawnień gwarancyjnych, o ile mogą one być zastosowane w konkretnym przypadku. Reklamowany towar musi być odesłany przesyłką standardową, przesyłki wysyłane na koszt firmy MAWE lub wysyłane za pobraniem(cod) nie będą odbierane w siedzibie naszej firmy. 6. GWARANCJA Wszystkie produkty oferowane przez nas objęte są dwuletnią gwarancją prawną, która zapewni Państwu bezpieczeństwo przy zakupie towaru. W ramach gwarancji MAWE naprawia wadliwe towary w celu przywrócenia działania zgodnego z ich cechami użytkowymi. Jednocześnie informujemy, że każdy towar poddany jakimkolwiek przeróbkom lub zmianom przez Klienta lub osoby trzecie, towar uszkodzony lub niesprawnie działający z powodu niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania (np. użytkowanie sprzeczne z przeznaczeniem przedmiotu, uszkodzenia mechaniczne), przechowywania, konserwacji, a także towar nieposiadający plomb lub oznaczeń sprzedawcy nie jest objęty gwarancją. Zakresem gwarancji nie są objęte czynności należące do obsługi eksploatacyjnej, np. zainstalowanie sprzętu, programowanie, konserwacja, oraz czynności związane z konfiguracją sprzętu, instalacją dodatkowych opcji. W przypadku gwarancji prosimy o skorzystanie z formularza reklamacyjnego – pkt 5. Zastosowanie mają postanowienia dotyczące procedury reklamacyjnej. 7. ODSTĄPIENIE OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), Konsument jest uprawniony do odstąpienia od umowy kupna zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru. Aby odstąpić od umowy, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: mawe.cieszyn@gmail.com. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a Klient jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Klient ponosi koszty odesłania towaru do MAWE, a MAWE zwraca cenę i koszty wysłania towaru do Klienta. Zwrot towaru i kosztów powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni od odstąpienia od umowy. Jeżeli Klient dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą się od nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedpłaty. Zwracany towar nie powinien nosić śladów użytkowania (dopuszcza się zwyczajowe wypróbowanie jak przy zakupie w sklepie stacjonarnym.) i być kompletny. Jeśli w odesłanym towarze stwierdzimy uszkodzenia spowodowane nieprawidłowym używaniem, wadliwym opakowaniem lub niekompletność towaru, zastrzegamy sobie możliwość żądania odpowiedniego obniżenia ceny towaru, podlegającej zwrotowi na rzecz Klienta. Zwroty należy kierować na adres firmowy: MAWE Piotr Bielesz, ul. Odległa 43, 43-400 Cieszyn, najtańszą dostępną przesyłką rejestrowaną. W przypadku zwrotu towaru należy skorzystać z formularza, dostępnego na stronie do której prowadzi link "wzory pism" (link znajduje się na końcu regulaminu). Uprzejmie prosimy o zwrot towaru - o ile to możliwe – w oryginalnym opakowaniu oraz dołączenie dowodu zakupu. Towar powinien być zwrócony wraz z wszelkimi dodatkami otrzymanymi w przesyłce. Prosimy też o podawanie powodu odstąpienia od umowy (w formularzu), dzięki czemu będziemy mogli lepiej dopasować oferowany towar do Państwa potrzeb (podawanie powodu odstąpienia nie jest obligatoryjne). 8. Dowód zakupu MAWE jest zwolniona z wystawiania paragonów zgodnie z poz. 37 załącznika rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie zwolnień z obowiązku prowadzenia ewidencji przy zastosowaniu kas rejestrujących z dnia 4. listopada 2014r. Do każdego zakupu dołączamy rachunek przesyłany drogą mailową wraz z informacją o wysyłce towaru, nie jest to jednak dokument fiskalny. Na życzenie za zakup wystawiamy fakturę VAT. 9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE. Wzory formularzy do wypełnienia (reklamacja, odstąpienie od umowy, itp.) dostępne są na stronie: http://poznaj.allegro.pl/bezpieczenstwo/kupuj-bezpiecznie/ W sprawach nieuregulowanych w regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego oraz ustaw dotyczących sprzedaży konsumenckiej, np. ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz.1225), ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Dz. U. nr 141, poz. 1176 z p. zm.).