Dodatkowy zamek okienny ABUS FTS 96 (6999653886)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
385,00 zł
z 100000 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • uszkodzony: nie

opis

Telefon stacjonarny 71 707 36 07 Telefon komórkowy 667 722 722 Adres e-mail allegro@toma24.pl
Za nami 22 lata doświadczenia!
  • profesjonalne doradztwo
  • gwarancja jakości
  • bezpieczne zakupy
  • expresowa dostawa
Rzetelnie podchodzimy do obsługi naszych klientów, przyznane certyfikaty tylko to potwierdzają
Oprócz bogatej oferty produktów naszym Klientom proponujemy również szeroki wybór form płatności:
  • gotówka (przy odbiorze osobistym w siedzibie sklepu)
  • przelew bankowy
  • pobranie
  • PayU
  • PayPal (udostępniamy na żądanie Klienta)
W zakładce "Dostawa i płatność" określono dostępne metody płatności dla poszczególnych produktów. Dane konta: Nr 14 1140 2017 0000 4902 1287 9909
mBank S.A.
toma s.c.
ul. Folwarczna 5
58-100 Świdnica
Kupując w naszym sklepie masz pewność, że dobrze zapakowany towar dotrze do Ciebie na czas.

Korzystamy z usług zaufanych firm spedycyjnych UPS i DPD oraz nowoczesnej poczty InPost Paczkomaty.

Koszt przesyłki podany jest w opisie aukcji lub jest ustalany indywidualnie.
Dodatkowy zamek okienny ABUS FTS 96

OPIS PRODUKTU

Dodatkowy zamek okienny FTS 96 jest to zabezpieczenie przeznaczone do okien i drzwi otwieranych do wewnątrz, rozwieranych i przesuwnych - po stronie klamki. Idealny do stolarki drewnianej.

ZASTOSOWANIE

  • do okien i drzwi otwieranych do wewnątrz, rozwieranych i przesuwnych - po stronie klamki

CHARAKTERYSTYKA

  • odporność na nacisk powyżej 1 tony.
  • dwa obrotowe rygle hakowe
  • atest VdS, testowane wg DIN
  • w zestawie znajdują się dwa klucze
  • do okien i drzwi otwieranych do wewnątrz rozwieranych i przesuwnych - po stronie klamki
  • idealny do okien drewnianych
  • zamykanie pokrętłem - bez klucza
  • otwieranie przy pomocy klucza.
  • możliwość ujednolicenia na ten sam klucz z innymi produktami ABUS
  • widoczna pozycja otwarte/zamknięte
  • kolory: brązowy, biały - po dokonaniu zakupu proszę wskazać wybrany kolor - domyślnie wysyłamy produkt w kolorze białym

NASZE INNE AUKCJE

Przejdź do sklepu
toma24 2013. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: 04.12.2017 – 17.12.2017. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 24,00 zł

Lokalizacja: Świdnica, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
24,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
22 dni roboczych
Dodatkowe informacje

Termin realizacji zamówienia 3-21 dni roboczych od dnia zaksięgowania wpłaty.

Punkty odbioru

Świdnica
Folwarczna 5
58-100 Świdnica
woj. dolnośląskie
email: allegro@toma24.pl
tel.: 609186996

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 16:00

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

toma s.c.
ul. Folwarczna 5
58-100 Świdnica
Dodatkowe informacje

    Rękojmia 

1. Sprzedawca  zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych.  Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę  fizyczną lub prawną (rękojmia). 


2.  Jeżeli Towar ma wadę, Klient może: 

a) złożyć  oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży,  chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla  Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. 

Ograniczenie  to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany  przez sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany  Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast  zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na  wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że  doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta  jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze  sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów  uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie  stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie  narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. 

b)  żądać  wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady.  

Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub  usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla  Klienta. Sprzedawca  może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do  zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez  Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem  doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych  kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca. 


3. Klient,  który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć  rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego  Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca. 


4. Sprzedawca  odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona  przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie  o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się  z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem  terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może  odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny  z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad  lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub  złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą  bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady. 

W  przypadku Towaru, który był oznaczony przez Sprzedawcę jako używany,  Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie  stwierdzona przed upływem jednego roku od wydania Towaru Klientowi. 


5. W przypadku Klienta będącego Przedsiębiorcą, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi przed upływem 1 roku od dnia Dostawy. 


6. Klient  będący Przedsiębiorcą traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie  zbadał Towaru w czasie i w sposób przyjęty przy Towarach tego rodzaju  i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o dostrzeżonej wadzie.


7.  Wszelkie  reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient  może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. 


8. Sprzedawca  w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje  się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy  sprzedaży zgłoszonej przez Klienta. 


9. Sprzedawca  nie korzysta z pozasądowego rozwiązywania sporów, o których mowa  w ustawie z dnia 23 września 2016 r., o pozasądowym rozwiązywaniu sporów  konsumenckich. 

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

toma s.c.
ul. Folwarcza 5
58-100 Świdnica

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje


  Odstąpienie od Umowy sprzedaży 

1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. 


2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta. 


3. Klient  może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie  o odstąpieniu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia  przed jego upływem. Konsument  może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie  o odstąpieniu za pośrednictwem formularza udostępnionego na stronie  internetowej pod adresem: https://www.rzetelnyregulamin.pl/pl/dla-konsumenta/formularz-odstapienia-od-umowy,sklep-88c03d12b5c298c7f9710b835cdcd3b9.  Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego  upływem. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Konsumentowi otrzymanie  formularza złożonego za pośrednictwem strony internetowej. 


4. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. 


5. Jeśli  Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim  Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 


6. Sprzedawca  ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia  otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży,  zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy  Towaru do Konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem  płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem  Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru,  w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 


7. Jeżeli  Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób  dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany  przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi  poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 


8. Konsument  ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później  niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do  zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed  upływem tego terminu. 


9. W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. 


10. Jeśli  ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie  odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Konsumenta o kosztach zwrotu  rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu. 


11. Konsument  ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem  korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do  stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 


12. Sprzedawca  dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty,  jakiego użył Konsument chyba, że  Konsument wyraźnie zgodził się na inny  sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 


13. Prawo  odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu  Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz  nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub  służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. 

O sprzedającym
TOMA-Rolety
99,5%
kupujących poleca tego sprzedającego

453

 

2

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,8

Koszt wysyłki

4,8

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

Pozostałe informacje

Witaj!

Prosimy o mailowe potwierdzenie dokonania zakupu w ciągu 3 dni roboczych oraz określenie sposobu płatności (wpłata na konto, pobranie) oraz odbioru (przesyłka kurierska, odbiór osobisty) korzystając z formularza PayU. 

Jeśli przesyłka ma być wysłana na inny adres niż w danych allegro prosimy o przesłanie mailem  wszystkich niezbędnych informacji bezpośrednio po wylicytowaniu (do 3 dni roboczych).

Jeżeli w opisie aukcji nie jest podany koszt dostawy - prosimy o kontakt z przedstawicielem firmy celem ustalenia kosztu przesyłki (o ile nie zostało do zrobione przed dokonaniem zakupu).  

Przy odbiorze paczki od kuriera, podpisujecie Państwo odpowiedni dokument stwierdzający nienaruszony stan opakowania i jego zawartość dlatego ZAWSZE proszę w obecności kuriera sprawdzić faktyczną zawartość przesyłki a w przypadku uszkodzenia kartonu lub przedmiotu itp. mogą Państwo żądać od kuriera sporządzenia protokołu szkody. Bez protokołu szkody nie będziemy w stanie rozpatrzeć pozytywnie Twojej reklamacji. Wymieniamy paczki tylko z takim protokołem. 

Gwarantujemy oryginalność i legalność pochodzenia każdej sprzedawanej rzeczy - potwierdzamy to wystawiając fakturę VAT lub paragon.

Jeżeli zamówiony towar wykazywałby jakieś wady, o których nie wspomnieliśmy w opisie można nam go zwrócić w ciągu 14-tu dni w oryginalnym opakowaniu wraz z otrzymanym dowodem zakupu. Jeżeli Twoja reklamacja będzie uzasadniona zwrócimy wszystkie koszty.

Regulamin naszego sklepu można znaleźć pod linkiem:     https://www.rzetelnyregulamin.pl/pl/certyfikat,kod-fc6e54c273031dcd70e7009c37c644b4 

Formularz odstąpienia od umowy dostępny pod linkiem: https://www.rzetelnyregulamin.pl/pl/dla-konsumenta/formularz-odstapienia-od-umowy,sklep-88c03d12b5c298c7f9710b835cdcd3b9 


Zapraszamy ponownie! 

zespół "toma"