DOBRA OBROŻA ANTYSZCZEKOWA Elektryczna Treningowa (6542451277)

zakończona
59,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 25,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 35,00 zł
  • lokalizacja: Koszalin
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 0.15 [kg]

Twoj pies niemiłosiernie szczeka? Sąsiedzi się skarżą i nie wiesz co zrobić?
X
PROFESJONALNA ELEKTRYCZNA OBROŻA ANTYSZCZEKOWA
(z regulacją mocy impulsu)

X

Producent: Petainer Model: X100

X

Dla małych i średnich psów (do 15 kg)
Zasilanie: Bateria

Produkt pierwszej kategorii produkcyjnej. Porządny i za rozsądną cenę.


X

Obroża antyszczekowa to najbardziej efektywna metoda odzwyczajenia psa od uciążliwego szczekania. Urządzenie zostało zaprojektowane tak, aby w szybki i efektywny sposób odzwyczaić psa od złych nawyków.

X



X

Sprzęt emituje sygnały dźwiękowe oraz impulsy elektryczne w pięciostopniowej skali (od 0 do max. 6). Pojedyncze szczeknięcie uruchamia dźwiękowy sygnał ostrzegawczy. Drugie szczeknięcie uruchamia mocniejszy sygnał ostrzegawczy.Trzecie szczeknięcie uruchamia sygnał dźwiękowy + slaby impuls elektryczny. Kolejne szczeknięcia wywołują wzrost mocy impulsu korekcyjnego (elektrycznego).

X


Jeżeli pies nie będzie szczekał przez 30s, urządzenie resetuje ustawienia i przy ponownej próbie szczekania rozpoczyna od wartości minimalnych.

Wedłu­g badań, emitowanie sygnału dźwiękowego o narastającej sile wraz z impulsem elektrycznym to najbardziej efektywna metoda zmiany psich przyzwyczajeń.
X

Dane techniczne:

  • Regulowana moc impulsu (0-6) - przyciski
  • Zasilanie: Bateria 4LR44 (6V)
  • Rozpoznawanie szczeku: TAK
  • Zastosowanie: psy od 3 - 15 kg
  • Impulsy: narastający ostrzegawczy sygnał dzwiękowy oraz narastający impuls elektryczny
  • Mikroprocesor: TAK
  • Wymiary: 6.5 x 3.5 x 3 cm
  • Obroża (obwód): 20 - 50cm

X
Urządzenie przeszło pozytywnie szereg testów i otrzymało certifikat CE, dzięki czmu mogą być Państwo pewni, iż urządzenie jest całkowicie bezpieczne i nie zrobi krzywdy pupilowi.

X
 X
W komplecie:

  • obroża antyszczekowa (certyikowan CE)
  • nakładki na elektrody
  • lampka testowa
  • bateria 4LR44
  • Instrukcjia obsługi (PL)

X

X

X


NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

1. Czy impuls może zrobić pupilowi krzywdę?

Obroże są tak zaprojektowane, aby wytwarzany impuls był nieprzyjemny ale całkowicie bezpieczny. W żadnym wypadku nie jest on w stanie zrobić pupilowi krzywdy. Wszystkie obroże przechodzą szczegółową kontrolę jakości i posiadają niezbędne certyfikaty gwarantujące zachowanie standardów dla tego typu sprzętu oraz dopuszczające do jego sprzedaży.

2. Jakiej produkcji jest obroża?

Obroża jest Amerykańska, produkowana (jak większość rzeczy dzisiaj) w Chinach. Sprzęt poddawany jest surowej kontroli jakości, tak aby produkt spełniał Państwa oczekiwania i służył przez długi czas. Każda oryginalna obroża ma wytłoczony nr patentu na obudowie, co jest gwarancją jej jakości i niezawodności.

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 35,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
TISCALI
Lniana 4
75-213 Koszalin
 
tel. 889 953 307 (Pon - Pt 08:00 - 16:00) email: serwis@importmania.pl Zwracany towar wraz z formularzem odstąpienia od umowy należy odesłać na powyższy adres. Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: ------------------------------------------------------------------ Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli i wysłać je na adres adres e-mail: serwis@importmania.pl Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy udostępnionego przez nas na stronie: importmania.pl -> zakładka (Zwroty zamówień) W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru (koszt odesłania ponosi kupujący). W przypadku odstąpienia umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy na wskazany przez Państwa numer konta (prosimy podać w formularzu niezbędne dane). Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Koszt odesłania zwracanego towaru ponosi kupujący. Odpowiadają Państwo za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: ------------------------------------------- Reklamację należy złożyć elektronicznie na stronie: importmania.pl -> zakładka (Reklamacje i serwis) mailem: serwis@importmania.pl lub listownie: Tiscali - Serwis ul.Lniana 4, 75-213 Koszalin). Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - numer zamówienia - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

Brak odstąpienia od umowy: ---------------------------------------- Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Szczecinie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Oświadczam, że oferowany towar jest nowy, bez wad. Z poważaniem Bronisław Saktura