Dmuchawa odkurzacz liści RYOBI RBV3000CESV 375 km/ (6482915892)

zakończona
309,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 12,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 22,00 zł
  • lokalizacja: Sochaczew
  • czas wysyłki: do 3 dni
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 7.00 [kg]
  • producent : ryobi
  • zasilanie: elektryczne
  • opcja rozdrabniania: z opcją rozdrabniania
  • pojemność worka w l: 45
  • waga narzędzia: 5.00 [kg]

Witamy na aukcji firmy COBBLER.

W naszej ofercie znajdziecie Państwo produkty niezbędne do wyposażenia domu, ogrodu, firmy czy warsztatu.

Wybieramy produkty najwyższej jakości takich firm jak: Hyundai, Noveen, G3Ferrari, Ravanson, Lauson, Babyliss, Trevi, Ryobi, Lozamet, GoGen, Eta, Gallet i wiele innych.

Życzymy udanych zakupów.

Na tej aukcji proponujemy:

Dmuchawa Elektryczna

Odkurzacz Rozdrabniacz

Do Liści

Funkcja Rozdrabniania

Moc: 3000W

Pojemność worka:46 L

Prędkość wydmuchu: 375 km/h

RYOBI RBV3000CESV


MOŻLIWY ODBIÓR W WARSZAWIE.

PO WCZEŚNIEJSZYM KONTAKCIE.

OPIS PRODUKTU

ZALETY:

Ѵ Mocny silnik 3000 W

Ѵ Nowa zaprojektowana dmuchawa i odsysacz 3 w 1:

dmuchawa

odsysacz

dmuchawa z odsysaczem

Ѵ Zmiana trybu pracy pomiędzy funkcją dmuchawy a ssaniem

Ѵ Zmienna prędkość

Ѵ Prędkość powietrza 375 km/h

Ѵ Przepływ powietrza 14 m³/min

Ѵ Ostrze PowerMulching™ do rozdrabniania liści

Ѵ Szybka zmiana trybu pracy pomiędzy funkcją dmuchawy a ssaniem

Ѵ Pas naramienny Vertebrae™ dla większego komfortu i równowagi masy

Ѵ Wyposażenie standardowe:

^worek 45 l na odpady

^Vertebrae™ pas naramienny

SPECYFIKACJA:

Ѵ Moc wejściowa: 3000 W

Ѵ Prędkość wydmuchu: 375 km/h

Ѵ Objętość powietrza: 16 m³/min

Ѵ Pojemność worka: 45 l

Ѵ Gwarantowany poziom natężenia hałasu: 110 dB(A)

Ѵ Poziom natężenia hałasu: 108 dB(A)

Ѵ Błąd poziomu natężenia hałasu: 2 dB(A)

Ѵ Poziom ciśnienia akustycznego: 92.5 dB(A)

Ѵ Błąd poziomu ciśnienia akustycznego: 2 dB(A)

Ѵ Poziom wibracji: 4.6 m/s²

Ѵ Błąd poziomu wibracji: 1.5 m/s²

Ѵ Waga: 5,1 Kg

Ѵ Współczynnik rozdrabniania: 16:1

GALERIA PRODUKTU


MOŻLIWY ODBIÓR W WARSZAWIE.

PO WCZEŚNIEJSZYM KONTAKCIE.

Gwarancja 24 miesiące.

Dziękujemy za zakupy na naszych aukcjach.

Zapraszamy ponownie.

Pamiętaj,
kto kupuje-wygrywa
kto obserwuje- zapomina!

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

DANE DO PRZELEWU

COBBLER Jacek Szewczyk

96-500 Sochaczew

ul. Pułaskiego 14

ING Bank Śląski S.A. 48 1050 1025 1000 0091 3576 9819

W opisie przelewu proszę podać nazwę zakupionego artykułu, oraz swój login Allegro.

KONTAKT

E-Mail : aukcje@cobbler.p l

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 48 1050 1025 1000 0091 3576 9819
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 22,00 zł
kolejna sztuka: 25,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
W przypadku odbioru własnego. Prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub e-mail.
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

1. Przedsiębiorcą prowadzącym sklep internetowy „COBBLER” zwany dalej „Sklepem” jest firma Jacek Szewczyk COBBLER z siedzibą w 96-500 Sochaczew ul. Pułaskiego 14, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP 8371223253, numer statystyczny REGON 140107608. Ewidencja działalności prowadzona przez Burmistrza Miasta Sochaczew 2. Kontakt ze Sklepem Internetowym jest możliwy za pośrednictwem poczty elektronicznej: sklep@cobbler.pl lub zaklepane@cobbler.pl , telefonu 604 75 57 27. 3. Pojęcie „Punkt Odbioru Osobistego” użyte w niniejszym regulaminie, zwanym dalej „Regulaminem” oznacza miejsce, w którym kupujący ma możliwość dokładnego sprawdzenia stanu towaru. Punkt Odbioru Osobistego: Sochaczew ul. Kazimierza Pułaskiego 14

kontakt

  • 604755727
    Telefon czynny od poniedziałku do piątku 10- 19, soboty 10-15

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY I ZASADY ZWROTU ZAKUPIONEGO TOWARU 1. Kupujący-konsument, który zawarł umowę sprzedaży ze Sklepem, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. 2. Termin do odstąpienia od umowy, o której mowa w pkt 1 wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym kupujący-konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez kupującego-konsumenta, weszła w posiadanie rzeczy. 3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, kupujący-konsument musi poinformować Sklep Internetowy o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży, w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą na adres Sklepu, lub pocztą elektroniczną na adres: sklep@cobblerpl . Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na formularzu, którego wzór stanowi Załącznik do Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe. 4. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby kupujący-konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 5. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży Sklep zwraca kupującemu-konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez kupującego-konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep został poinformowany o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. 6. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez kupującego-konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że kupujący-konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku kupujący-konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem. 7. Sklep Internetowy może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia mu dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 8. Kupujący-konsument powinien odesłać lub przekazać zwracaną rzecz na adres Sklepu tj. Jacek Szewczyk COBBLER 96-500 Sochaczew ul. Kazimierza Pułaskiego 14, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sklep o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli kupujący-konsument odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni. 9. W razie odstąpienia od umowy sprzedaży kupujący-konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy i odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny, niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: -o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; -w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; -w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; -w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; -w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; -w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; -w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; -w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; -w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; -o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; zawartej w drodze aukcji publicznej; -o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; -o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

REKLAMACJE 1.Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem serwis@cobbler.pl , lub w formie pisemnej na adres: COBBLER Jacek Szewczyk ul. Kazimierza Pułaskiego 14 96-500 Sochaczew 2.Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, numer telefonu, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, kopię dowodu zakupu oraz kartę gwarancyjną wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 3.Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 4.Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 5.W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy. Jeśli nie będzie to możliwe (na przykład z powodu braku możliwości naprawy lub wyczerpania zapasów towaru), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego Sklep zwraca niezwłocznie po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. 6. Sklep nie przyjmuje przesyłek odesłanych za pobraniem, jeśli taki sposób dostawy nie został uprzednio uzgodniony i zaakceptowany przez Sklep. 7. Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sklepu dostarczyć rzecz wadliwą do miejsca oznaczonego w umowie sprzedaży, a gdy takiego miejsca nie określono w umowie do miejsca, w którym rzecz została wydana kupującemu. Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez kupującego byłoby nadmiernie utrudnione, kupujący obowiązany jest udostępnić rzecz Sklepowi w miejscu, w którym rzecz się znajduje. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ 1. Kupujący-konsument ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Należą do nich: Mediacja - prowadzona przez wojewódzkie inspektoraty Inspekcji Handlowej oraz ich zamiejscowe oddziały. Prowadzi się ją na wniosek kupującego-konsumenta lub z urzędu po wyczerpaniu drogi reklamacyjnej. Postępowanie mediacyjne jest bezpłatne – oprócz ewentualnych kosztów rzeczoznawców. Mediacja jest dobrowolna, tzn. muszą na nią wyrazić zgodę obie strony umowy. Stałe polubowne sądy konsumenckie działające przy wojewódzkiej Inspekcji Handlowe - sądy te rozpatrują spory o prawa majątkowe wynikające z umów sprzedaży produktów i świadczenia usług. Postępowanie jest bezpłatne, za wyjątkiem ewentualnych kosztów rzeczoznawców. Mają dobrowolny charakter dobrowolny tzn. na poddanie sprawy rozstrzygnięciu sądu polubownego muszą wyrazić zgodę obie strony umowy. Miejscy (powiatowi) rzecznicy konsumentów - mający siedziby w miejscowościach, w których znajdują się są starostwa powiatowe lub urzędy miasta na prawach powiatu. Do ich zadań należy w szczególności zapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów. 2. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie

pozostałe informacje

PROCEDURA ZAWIERANIA, UTRWALANIA I UDOSTĘPNIANIA UMÓW SPRZEDAŻY 1. Z wyjątkiem przypadków opisanych w art. 7.3 Regulaminu Sklepu zawarcie umowy sprzedaży pomiędzy Sklepem a Kupującym następuje z chwilą przybicia, natomiast umowy pomiędzy Sklepem a Kupującym, korzystającym z opcji „Kup Teraz”, następuje z chwilą potwierdzenia przez Kupującego skorzystania z tej opcji, o czym Sklep jest automatycznie powiadamiany przez Serwis Sklepu. 2. Niezwłocznie po przybiciu albo po potwierdzeniu przez Kupującego skorzystania z opcji Kup Teraz, Kupujący i Sklep otrzymują informacje przekazane Sklepowi przez kontrahenta, a obejmujące następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres. 3. Treść umowy sprzedaży (w j.polskim) udostępniana jest kupującemu w wiadomości e-mail, w której Sklep potwierdza otrzymanie zamówienia oraz w przesyłanej kupującemu fakturze VAT. 4. Sklep prezentuje oferty sprzedaży posiadanego asortymentu wystawiając ogólnodostępne aukcje na swojej stronie. Kupujący ma możliwość dokonywania zamówień w Sklepie w trybie 24 godzin/7 dni w tygodniu/365 dni w roku, z wyłączeniem okresu przerw technicznych przeprowadzanych na stronie lub przerw inwentarzowych powadzonych przez Sklep (komunikat o planowanym czasie przerwy dostępny jest na stronie Sklepu). 5. Przedmiotem transakcji sprzedaży są legalnie wprowadzone na rynek polski oraz dopuszczone do obrotu towary. Prezentowane w opisach aukcji informacje dotyczące towarów są zgodne z danymi katalogowymi producentów. 6. Każda aukcja zawiera opis przedmiotu aukcji określający jego istotne właściwości oraz stan, jak również warunki finansowe aukcji, tj. w szczególności cenę – obejmującą wszystkie jej składniki - oraz dodatkowo wskazuje koszty dostawy, które są uzależnione od wybranego przez kupującego sposobu płatności i dostawy. Wszystkie ceny podane na aukcjach są cenami brutto, wyrażane są w PLN. 7. Standardowym sposobem płatności za zakupiony towar lub usługę jest dokonanie przez kupującego przelewu na rachunek bankowy Sklepu o numerze 48 1050 1025 1000 0091 3576 9819, ewentualnie także płatność za pobraniem. Aukcja może przewidywać w swojej treści inne formy płatności. 8. Warunki określone w aukcji są wiążące dla Sklepu przez cały czas trwania aukcji. Aukcja może być zakończona przed terminem. 9. Sklep udziela odpowiedzi na kierowane drogą mailową dodatkowe zapytania dotyczące aukcji Odpowiedzi udzielane są w terminie wynikającym ze zwyczajnego toku czynności Sklepu. 10. Sklep nie ma obowiązku zakończenia przed czasem aukcji-licytacji, jest to dopuszczalne na uzasadniony wniosek osoby, biorącej udział w licytacji i której oferta jest w danej chwili najwyższa. 11. Informacja o gwarancji znajduje się w opisie danej aukcji. 12. Zmiany i treści aukcji dopuszczalne są na zasadach przewidzianych w Regulaminie Sklepu. . SPOSÓB I TERMINY ZAPŁATY CENY 1. Ceny towarów umieszczone na witrynie Sklepu są cenami brutto, zawierają cło, podatki i koszt KGO. 2. Sklep zapewnia kupującym następujące sposoby zapłaty: -płatność gotówką za pobraniem - wybierając tą metodę kupujący płaci przy odbiorze przesyłki. Procedura realizacji zamówienia rozpoczyna się niezwłocznie po zawarciu umowy sprzedaży. - płatność gotówką - dotyczy zamówień odbieranych w Punkcie Odbioru Towarów. - płatność przelewem na konto Sklepu Internetowego o numerze: 48 1050 1025 1000 0091 3576 9819 . . KOSZTY, SPOSÓB I TERMIN DOSTAWY 1. W Sklepie są dostępne następujące sposoby dostawy towarów: - odbiór osobisty w Punkcie Odbioru Towarów. Kupujący nie ponosi dodatkowych opłat. - przesyłka kurierska - przesyłka za pośrednictwem operatora pocztowego Inpost 2. Koszt dostawy towaru w całości pokrywa kupujący. 3. Kurier ma obowiązek dostarczyć zakupiony towar ważący do 30 kg. do drzwi odbiorcy. W przypadku towaru o wadze powyżej pow. 30 kg. dostawa jest realizowana do bramy/furtki odbiorcy. 4. Spośród dostępnych opcji dostawy wskazanych w ramach danej aukcji kupujący wybiera tryb dostawy i informuje o tym wyborze Sklep za pośrednictwem formularza Sklepu, e-mail lub telefonicznie. 5. Wskazane w aukcji kwoty określające koszty wysyłki dotyczą jedynie dostaw na terenie Polski. 6. Wysyłka zakupionego towaru następuje w dni robocze, w terminie określonym na danej aukcji. Przesyłki kurierskiej za pobraniem od daty poinformowania Sklepu przez kupującego o wyborze lub od wpłaty pełnej należności wynikającej z zawartej umowy (cena i koszty dostawy). 7.Gdy Sklep przesyła rzecz konsumentowi do oznaczonego miejsca, miejsce to uważa się za miejsce spełnienia świadczenia, a niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy przechodzi na kupującego z chwilą jej wydania kupującemu. Za wydanie rzeczy uważa się jej powierzenie przez sprzedawcę przewoźnikowi, jeżeli sprzedawca nie miał wpływu na wybór przewoźnika przez kupującego. 8. Przesyłki są ubezpieczane jedynie na wniosek kupującego i pod warunkiem dokonania przez niego odpowiedniej przedpłaty równej dodatkowym kosztom ubezpieczenia.Przesyłki pakowane są w sposób zapewniający ich bezpieczny transport, co uwarunkowane jest uprawnieniem przewoźnika do odmowy przyjęcia do przewozu rzeczy, których stan jest wadliwy lub opakowanie niedostateczne. 9.Gdy w trakcie transportu dojdzie z winy przewoźnika lub osoby trzeciej do uszkodzenia przesyłki Sklep oraz kupujący będą współpracować w ramach ustalania i udokumentowania skutków tego zdarzenia zobowiązani są też do należytej staranności podejmowanych działań. 10. W przypadku stwierdzenia przez kupującego, że otrzymana przesyłka nosi ślady uszkodzenia lub otwierania, kupujący powinien postępować zgodnie z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności – jako uprawniony – zażądać od przewoźnika na podstawie art. 74 ust. 1 ustawy Prawo przewozowe protokolarnego ustalenia stanu przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. 11. Jeżeli już po wydaniu przesyłki ujawniono ubytek lub uszkodzenie nie dające się z zewnątrz zauważyć przy odbiorze, przewoźnik ustala stan przesyłki na żądanie uprawnionego zgłoszone niezwłocznie po ujawnieniu szkody, nie później jednak niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki.. POZOSTAŁE PRAWA I OBOWIĄZKI STRON 1. Sklep jest obowiązany do dostarczenia zakupionego towaru bez wad i jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). 2. Sklep odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy kupującemu. Jeżeli kupującym jest konsument a przedmiotem sprzedaży jest używana rzecz ruchoma, odpowiedzialność Sklepu jest ograniczona do roku od dnia wydania rzeczy kupującemu. Jeżeli kupującym nie jest konsument, odpowiedzialność Sklepu z tytułu rękojmi zostaje wyłączona na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego. 3. Sprzedawane towary mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. O ile na dany towar została udzielona gwarancja, informacje zostały umieszczone przy towarze na witrynie Sklepu. 4. Obowiązki gwaranta mogą polegać na naprawie, wymianie rzeczy lub zwrocie zapłaconej ceny. 5. Kto wykonuje uprawnienia wynikające z gwarancji, powinien dostarczyć rzecz na koszt gwaranta do miejsca wskazanego w gwarancji lub do miejsca, w którym rzecz została wydana chyba, że z okoliczności wynika, iż wada powinna być usunięta w miejscu, w którym rzecz znajdowała się w chwili ujawnienia wady. Gwarant jest obowiązany wykonać swoje obowiązki w terminie określonym w treści oświadczenia gwarancyjnego, a gdy go nie określono – niezwłocznie, ale nie później niż w terminie czternastu dni, licząc od dnia dostarczenia rzeczy przez uprawnionego z gwarancji, oraz dostarczyć mu rzecz na swój koszt do miejsca wskazanego w zdaniu poprzednim. ZASADY PRZETWARZANIA I OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH KUPUJĄCYCH1. Zawarcie umowy sprzedaży ze Sklepem jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie przez Sklep danych osobowych zawartych w zamówieniu w celu określonym w pkt 3, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych.2. Dane osobowe kupującego będą przetwarzane przez Sklep Internetowy wyłącznie w celu należytego wykonania umowy sprzedaży, w szczególności skutecznego potwierdzenia otrzymania i przyjęcia zamówienia do realizacji oraz dostawy towaru pod wskazany przez kupującego adres. 4. Kupujący ma prawo do wglądu w przechowywane przez Sklep dane osobowe, ich zmiany, usunięcia. . POSTANOWIENIA KOŃCOWE 1. Regulamin wchodzi w życie w dniu 25.12.2014 r.W wypadku zmiany Regulaminu, zamówienia złożone przed dniem wprowadzenia zmian są realizowane na podstawie postanowień Regulaminu obowiązujących w dniu złożenia zamówienia . 2. Regulamin oraz umowy sprzedaży podlegają prawu polskiemu. 3. Załącznik do Regulaminu stanowi jego integralną część. 4. Regulamin stanowi utwór w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych i podlega ochronie prawnoautorskiej. 5. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa oraz postanowienia Regulaminu Allegro. 6. W razie sprzeczności któregokolwiek z postanowień Regulaminu z którymkolwiek z postanowień Regulaminu Allegro, pierwszeństwo mają postanowienia Regulaminu Allegro. 7. Wszelkie spory powstałe na gruncie Regulaminu lub umów sprzedaży rozstrzygał będzie właściwy sąd powszechny. 8. Regulamin może być zmieniony w trybie przewidzianym dla zmiany wzorców umownych w Kodeksie cywilnym. Zmiana Regulaminu może w wynikać w szczególności ze zmiany stanu prawnego, rozwiązań technicznych stosowanych w Sklepie lub zmian, bądź potrzeb organizacyjnych, asortymentowych lub biznesowych dotyczących Sklepu. 9. Zmiana Regulaminu nie ma wpływu na te transakcje, w których złożenie przez Klienta w Sklepie Zamówienia na dany towar nastąpiło przed wejściem w życie przedmiotowych zmian Regulaminu. Ta sama zasada dotyczy ewentualnych zmian cen, typów i kosztów dostawy.