DLUX Junior w sprayu (wit. D) 15ml BETTER YOU (6541931034)

zakończona
39,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Pocztex Kurier48 11,50 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
  • lokalizacja: Wołczkowo

DLUX Junior w sprayu

suplement diety

Witamina D jest potrzebna dla prawidłowego wzrostu i rozwoju kości u dzieci.

DLUX Junior w sprayu zawiera 400IU witaminy D co pokrywa dzienne zapotrzebowanie witaminy D dzieci w wieku 5 +. Naturalny miętowy smak.

"Suplementacja podjęzykowa jest wyjątkowo skuteczną i efektywną metodą uzupełniania niedoborów, ponieważ opiera się na natychmiastowym przeniesieniu witamin bezpośrednio do układu krwionośnego"-mówi Andrew Thomas, wlaściciel BetterYou.

Sposób użycia: Raz na dobę jedna aplikacja (naciśnięcie pompki) bezpośrednio do ust lub na wewnętrzną stronę policzka. Wstrząsnąć przed każdym użyciem. Przed pierwszym użyciem wcisnąć pompkę trzy razy. Zatkać korkiem po użyciu.

Dlaczego suplementacja podjęzykowa BetterYou?

  • unikalna forma sprayu
  • gwarantowana najwyższa przyswajalność*
  • witaminy dostarczane bezpośrednio do układu krwionośnego
  • wygoda, uniwersalność
  • 100% naturalnych składników
  • wyprodukowane w Wielkiej Brytanii


*School of Pharmacology,Cardiff University

Suplementy diety nie mogą być stosowane jako substytut zróżnicowanej diety.

Uwaga! Nie należy przekraczać zalecanej porcji do spożycia w ciągu dnia.

Sposób przechowywania: Należy zużyć w ciągu 6 miesięcy od otwarcia. Suplementy diety należy przechowywać w sposób niedostępny dla małych dzieci. Z dala od bezpośredniego promieniowania słonecznego w temperaturze poniżej 30oC.

Pojemność netto: 15ml

Kraj pochodzenia: Wielka Brytania

Producent: BetterYou, Ltd. Sheffield S35 2PH

Wystawiamy paragony i faktury VAT

o nas inne aukcje komentarze dodaj do ulubionych
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • mBank 14 1140 2017 0000 4702 0455 4788
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Przesyłka kurierska 12,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Pocztex Kurier48 11,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Przesyłka kurierska pobraniowa 13,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Pocztex Kurier48 pobraniowy 13,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

Zajmujemy się dystrybucją produktów ekologicznych prowadzimy już od przeszło 5 lat. Daje nam to dużo radości i satysfakcji, bo kochamy Naturę i cieszymy się, że możemy mieć udział w promowaniu zdrowego stylu życia. Zarówno w naszym sklepie jak i na Allegro promujemy naturalne produkty: prawdziwe miody, produkty zbożowe, zdrowsze słodycze, nierafinowane oleje tłoczone na zimno, produkty RAW, wege i witariańskie, kawy z Handlu Sprawiedliwego, naturalne kosmetyki bez zbędnej chemii, SLS i parabenów, produkty higieniczne, a także BIO środki czystości. Mamy grono licznych zadowolonych klientów, którzy do nas wracają. Dokładamy wszelkich starań, aby produkty, które do Państwa wysyłamy były dobrze zabezpieczone. Traktujemy naszych Klietów tak, jak sami chcielibyśmy być potraktowani. W razie jakichkolwiek pytań, zachęcamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego.

kontakt

  • 784643232
    od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 16:30

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
RAWFOODS Polska, Marta Kapica
Siewna 16
72-003 Wołczkowo
Polska
darmowy zwrot
 
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: info@rawfoods.pl Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres korespondencyjny sprzedawcy podany powyżej. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania towaru. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): [adres sprzedającego] Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery]. Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data]. Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; zawartej w drodze aukcji publicznej; o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stały Polubowny Sąd Konsumencki przy. Małopolskim Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. ul. Wiślna 3, 31-007 Kraków. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem info@rawfoods.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: -imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, -datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, -przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, -wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.