DISTRONIC RADAR MERCEDES GLC W253 C 205 W205 (6803954633)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
1 099,00 zł

kolor/wzór:

Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Dostawa
  • Przesyłka kurierska darmowa
  • Przesyłka kurierska pobraniowa darmowa
  • Niemcy 50,00 zł
  • lokalizacja: Świdnica, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 1 [kg]
  • producent części: mercedes-Benz (oryginalne OEM)
  • typ samochodu: samochody osobowe

opis

Oryginalny nowy Distronic Radar

Mercedes-Benz

C-205, W205, GLC, W253,

S-222, W222, CL-217, W217

posiadamy różne numery

w celu sprawdzenia prosimy o kontakt

służymy fachowym doradztwem w celu dopasowania części do państwa samochodu


Części dobieramy po numerze nadwozia ( Vin ) w celu uniknięcia pomyłek.


Firma zajmuje się :

Profesjonalną regeneracją mostów i reduktorów do samochodów

Mercedes-Benz

ML-164, W164, GL, R-251, W251,
ML-166, W166, AMG

Jak również sprzedażą oryginalnych części

Mercedes-Benz

Serdecznie zapraszamy na nasze inne aukcje

Proszę o przemyślany zakup.
Jeżeli nie jesteście państwo pewni czy dana część będzie pasowała do waszego samochodu służymy fachowym doradztwem.

Wysyłka

GRATIS!!!
Kontakt Płatność Wysyłka
+48 788 574 887

Przelew bankowy
42 1050 1908 1000 0090 7591 2353
+48 880 733 267
+49 176 612 860 54



© PanelReklamowy



Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Świdnica, Polska

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
1-2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
1-2 dni robocze

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Niemcy
pierwsza sztuka
50,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Wielka Brytania
pierwsza sztuka
50,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Czechy
pierwsza sztuka
50,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Słowacja
pierwsza sztuka
50,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Szwecja
pierwsza sztuka
50,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Holandia
pierwsza sztuka
50,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Litwa
pierwsza sztuka
50,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Białoruś
pierwsza sztuka
50,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Norwegia
pierwsza sztuka
50,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Ukraina
pierwsza sztuka
50,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Włochy
pierwsza sztuka
50,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Francja
pierwsza sztuka
50,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Belgia
pierwsza sztuka
50,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Dania
pierwsza sztuka
50,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Hiszpania
pierwsza sztuka
50,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Austria
pierwsza sztuka
50,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
1 miesiąc

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

1 miesiąc
Dodatkowe informacje

  

Gwarancja obejmuje tylko wady materiałowe i produkcyjne, nie obejmuje uszkodzeń na skutek niewłaściwego montażu, w wyniku wypadku, normalnego zużycia eksploatacyjnego oraz przedwczesnego zużycia na skutek niewłaściwego stanu innych elementów zawieszenia (wahacze, sworznie, końcówki, tuleje gumowo-stalowe, osłony itp.).

W przypadku nie uznania reklamacji, Firma Auto-Części Gabryś przechowuje reklamowany towar do dyspozycji Klienta przez okres 30 dni od daty powiadomienia Klienta o odrzuceniu reklamacji - wysłanie wiadomości email bądź listu poleconego. Po tym terminie reklamowany towar zostanie zutylizowany bez ponownego poinformowania Klienta. Zwrot reklamowanego towaru do Klienta może nastąpić tylko na koszt Klienta po jego decyzji o wysyłce przesłanej drogą mailową na adres Firmy Auto-Części Gabryś

6. Zwroty i wymiany

Zgodnie z Ustawą z 24 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Klient będący konsumentem może odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy zwracany towar nie był montowany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracane towary muszą być kompletne. Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Przepisy o ochronie konsumentów stosuje się również do osoby fizycznej, która dokonując czynności związanej z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową, działa także w celu niezwiązanym z tą działalnością i cel ten przeważa.
Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość oraz numer konta, na które Firma Auto-Części Gabryś ma zwrócić środki. Firma Auto-Części Gabryś w ciągu 14 dni dokonuje sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia ww. wymagania, zostaje wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia zostają wysłane do klienta listem priorytetowym lub drogą mailową. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej. Firma Auto-Części Gabryś dokonuje zwrotu pieniędzy na wskazane konto Klienta w terminie do 14 dni od otrzymania zwrotu.
Klient odzyska środki zapłacone za towar oraz jego dostarczenie w przypadku, kiedy wybierze najtańszy, oferowany przez Firmę, sposób dostawy towaru. W pozostałych przypadkach Firma Auto-Części Gabryś nie będzie musiał zwracać dodatkowych kosztów. Firma nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
W przypadku zwrotu części lub całości zamówienia objętego rabatem udzielonego za wartość zamówienia, rabat ten może być potrącony od zwracanej kwoty, jeżeli wartość zamówienia po uwzględnieniu zwrotu ulegnie zmniejszeniu poniżej kwoty uprawniającej do jego uzyskania.
Koszty odesłania towaru ponosi Klient.
Klient zobowiązany jest do prawidłowego spakowania zwracanego towaru, tak aby nie uległ on uszkodzeniu podczas transportu. Zaleca się stosowania oryginalnego opakowania, zaprojektowanego przez producenta części tak, aby spełnione były wymogi zabezpieczenia części na czas transportu.
Wymiana towaru jeśli takie będzie oczekiwanie Klienta, zostanie dokonana zgodnie z dostępnością produktu w naszej Firmie.
Uzgodnione zwroty należy kierować na adres:
Auto-Części Izabela Gabryś
Witoszów Dolny 10j
58-100 Świdnica

Zwroty na inne adresy i/lub bez wypełnionego formularza zwrotu nie będą uwzględniane.
Faktura korygująca będzie wystawiona przez obsługę Firmy Auto-Części Gabryś
po wejściu zwracanego towaru na magazyn. Będzie ona możliwa do pobrania ze strony zamówienia. Należy ją podpisać i odesłać na adres do zwrotów.
W przypadku braku dostępności towaru na wymianę Firma Auto-Części Gabryś zastrzega

sobie możliwość zwrotu środków pieniężnych za zakupione części.
Towary sprowadzane na specjalne zamówienie nie podlegają zwrotowi ani wymianie.
Zwracany towar musi być dostarczony do magazynu Firmy Auto-Części Gabryś do 14 dni od momentu powiadomienia Firmy Auto-Części Gabryś o fakcie odstąpienia od umowy zawartej na odległość. Po tym czasie zwrot będzie przyjęty warunkowo.
Pieniądze za zwrócony produkt Klient otrzyma przelewem na wskazany numer rachunku bankowego w przeciągu do 14 dni od momentu otrzymania zwróconego produktu. Czas na zwrot pieniędzy rozpoczyna bieg od momentu dostarczenia podpisanej faktury korygującej lub (w zależności co zostanie dostarczone później) zwracanej części wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. Dostarczenie samej części bez podpisanego oświadczenia, może wydłużyć czas oczekiwania na zwrot pieniędzy.

Użytkownik posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, a także zwrócenia się z żądaniem usunięcia podanych danych osobowych. Zbierane dane przetwarzane będą wyłącznie w celu świadczenia usług w serwisach, których właścicielem jest Auto-Części Izabela Gabryś. Nie udostępniamy danych osobowych innym podmiotom, z wyjątkiem zakresu niezbędnego do prawidłowego świadczenia usług w serwisie. Podanie przez Użytkownika danych osobowych jest całkowicie dobrowolne.

Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. "O ochronie danych osobowych" (Dz.U. Nr 133 poz. 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.

7. Postanowienia końcowe

Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Auto-Części Izabela Gabryś, właścicielem firmy Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie klientowi wraz z przesyłką faktury VAT. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na Allegro składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego i przepisy Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.

Gwarancja na mosty i reduktory
W przypadku wystąpienia jakiejkolwiek usterki lub uwidocznienia się wady w trakcie eksploatacji skrzyni, kupującemu przysługuje prawo do naprawy, wymiany lub zwrotu pieniędzy za daną skrzynię oprócz kosztów i sytuacji:
- związanych z transportem reklamowanej skrzyni,
- związanych z holowaniem samochodu,
- montażu i demontażu,
- obsługi wymiany i wartości oleju przekładniowego,
- uszkodzeń wynikłych z niewłaściwego użytkowania, montażu, uszkodzeń zewnętrznych powstałych w wyniku kolizji (wypadku), niewłaściwego zdiagnozowania usterki w samochodzie.
1. Gwarancja nie przechodzi na osoby lub firmy trzecie w przypadku zbycia pojazdu.
2. Okres gwarancyjny na jaki została wystawiona jest automatycznie skrócony o połowę danego okresu w przypadku zamontowania skrzyni w samochodzie wyposażonym w hak holowniczy.
3. Gwarancji nie udziela się na skrzynię zamontowaną w samochodzie użytkowanym przez wypożyczalnię samochodów oraz firmę taksówkarską.
4. Gwarancja nie będzie uznana na skrzynię z zerwanymi plombami zabezpieczającymi!
1. W PRZYPADKU GDY SKRZYNIA SPRZEDAWANA JEST NA WYMIANĘ, A STARA (ZUŻYTA) SKRZYNIA NIE ZOSTANIE DOSTARCZONA DO FIRMY (NA KOSZT KUPUJĄCEGO), GWARANCJA NINIEJSZA TRACI WAŻNOŚĆ Z POWODU NIE DOTRZYMANIA WARUNKÓW TRANSAKCJI PRZEZ KUPUJĄCEGO.
Gwarancja jest ważna wyłącznie z pieczątką i podpisem mechanika dokonującego montażu skrzyni.
Skrzynia w chwili odbioru nie jest zalana olejem przekładniowym (w przypadku mostu).
Czas rozpatrzenia i naprawy reklamowanej skrzyni wynosi 10 dni roboczych, licząc od dnia dostarczenia skrzyni do sprzedającego.

Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Auto-Części
Witoszów Dolny 10j
58-100 Świdnica
Dodatkowe informacje

  

Wszystkie części dostępne na aukcjach pochodzą z legalnych źródeł, są oryginalne i posiadają gwarancję jakości producenta. Wszystkie oferowane  części przeznaczone są do montażu w warsztatach specjalistycznych zajmujących się naprawami samochodów.

Jeżeli po otrzymaniu zamówionej części Klient znajdzie w nim wady fabryczne może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych za pośrednictwem Firmy Auto-Części Gabryś
Zdjęcia i rysunki części mają charakter poglądowy. Dobieranie części na podstawie rysunku albo zdjęcia nie może być podstawą do reklamacji.

Reklamacje błędnie zamówionych produktów w sytuacji gdy klient nie podał przy zamówieniu numeru nadwozia – nie będą uwzględniane.

Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji  przypadku stwierdzenia w zakupionej części:
wad fabrycznych,
niezgodności towaru z towarem z zamówienia,
uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu

W takiej sytuacji Klient powinien dostarczyć reklamowany towar wraz z kompletnie wypełnionym formularzem reklamacji lub protokołem szkody i innymi dokumentami na adres:

Auto-Części Izabela Gabryś
Witoszów Dolny 10j
58-100 Świdnica

Dostarczenie dokumentów reklamacyjnych lub reklamowanego towaru na inny adres nie rozpocznie biegu reklamacji aż do momentu dostarczenia ich na adres wymieniony w punkcie 5 regulaminu sklepu.
Załączenie formularza reklamacyjnego jest warunkiem przyjęcia przesyłki przez Firmę Auto-Części Gabryś Wymieniona część odsyłana jest do Klienta na koszt Firmy Auto-Części Gabryś

Firma Auto-Części Gabryś nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem!

W przypadku uznania reklamacji, reklamowany towar zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, wolny od wad, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), Firmy Auto-Części Gabryś zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w Firmie części do wyboru. Sposób rozpatrzenia i zakończenia reklamacji poprzez naprawę, wymianę lub zwrot kosztów zakupu należy tylko i wyłącznie do gwaranta. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego, Firma Auto-Części Gabryś zwraca po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Nie stanowią podstawy reklamacji nieznaczne różnice w zewnętrznym wyglądzie towarów dostarczonych z zamówionymi, oglądanymi na stronie na aukcjach, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień monitora Klienta.
W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt przed podjęciem decyzji o zakupie z obsługą Firmy Auto-Części Gabryś W przypadku gdy, zgłoszona przez Klienta usterka nie występuje, bądź warunki gwarancji zostały naruszone Firma Auto-Części Gabryś może żądać od Klienta pokrycia poniesionych kosztów związanych z transportem oraz kosztów ekspertyzy. Produkt w takim przypadku jest odsyłany na koszt kupującego.

Reklamowany towar powinien zostać dostarczony przez Klienta wraz ze wszystkimi elementami znajdującymi się na jego wyposażeniu oraz wszystkimi wymaganymi dokumentami (prawidłowo wypełniony formularz reklamacyjny, wynik badania na stanowisku badawczym, etc).

Jeżeli dostarczony produkt nie będzie spełniał wymagań gwarancyjnych, Klient zostanie o tym fakcie niezwłocznie poinformowany.

Odpowiedzialność Firmy Auto-Części Gabryś jest ograniczona do bezpłatnej wymiany produktu lub do zwrotu kwoty zapłaconej przy czym o wyborze jednego z tych dwóch sposobów decyduje Firma Auto-Części Gabryś

Gwarancja obejmuje tylko wady materiałowe i produkcyjne, nie obejmuje uszkodzeń na skutek niewłaściwego montażu, w wyniku wypadku, normalnego zużycia eksploatacyjnego oraz przedwczesnego zużycia na skutek niewłaściwego stanu innych elementów zawieszenia (wahacze, sworznie, końcówki, tuleje gumowo-stalowe, osłony itp.)

 Gwarancja nie obejmuje części elektronicznych oraz częsci które muszą być  zaprogramowane w danym samochodzie ponieważ część zaprogramowana do danego samochodu nie może być odsprzedana do innego pojazdu. 

W przypadku nie uznania reklamacji, Firma Auto-Części Gabryś przechowuje reklamowany towar do dyspozycji Klienta przez okres 30 dni od daty powiadomienia Klienta o odrzuceniu reklamacji - wysłanie wiadomości email bądź listu poleconego. Po tym terminie reklamowany towar zostanie zutylizowany bez ponownego poinformowania Klienta. Zwrot reklamowanego towaru do Klienta może nastąpić tylko na koszt Klienta po jego decyzji o wysyłce przesłanej drogą mailową na adres Firmy Auto-Części Gabryś 

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Auto-Cześci Izabela Gabryś
Witoszów Dolny 10j
58-100 Świdnica

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

  

Zgodnie z Ustawą z 24 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Klient będący konsumentem może odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy zwracany towar nie był montowany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracane towary muszą być kompletne. Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Przepisy o ochronie konsumentów stosuje się również do osoby fizycznej, która dokonując czynności związanej z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową, działa także w celu niezwiązanym z tą działalnością i cel ten przeważa.
Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość oraz numer konta, na które Firma Auto-Części Gabryś ma zwrócić środki. Firma Auto-Części Gabryś w ciągu 14 dni dokonuje sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia ww. wymagania, zostaje wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia zostają wysłane do klienta listem priorytetowym lub drogą mailową. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej. Firma Auto-Części Gabryś dokonuje zwrotu pieniędzy na wskazane konto Klienta w terminie do 14 dni od otrzymania zwrotu.
Klient odzyska środki zapłacone za towar oraz jego dostarczenie w przypadku, kiedy wybierze najtańszy, oferowany przez Firmę, sposób dostawy towaru. W pozostałych przypadkach Firma Auto-Części Gabryś nie będzie musiał zwracać dodatkowych kosztów. Firma nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
W przypadku zwrotu części lub całości zamówienia objętego rabatem udzielonego za wartość zamówienia, rabat ten może być potrącony od zwracanej kwoty, jeżeli wartość zamówienia po uwzględnieniu zwrotu ulegnie zmniejszeniu poniżej kwoty uprawniającej do jego uzyskania.
Koszty odesłania towaru ponosi Klient.
Klient zobowiązany jest do prawidłowego spakowania zwracanego towaru, tak aby nie uległ on uszkodzeniu podczas transportu. Zaleca się stosowania oryginalnego opakowania, zaprojektowanego przez producenta części tak, aby spełnione były wymogi zabezpieczenia części na czas transportu.
Wymiana towaru jeśli takie będzie oczekiwanie Klienta, zostanie dokonana zgodnie z dostępnością produktu w naszej Firmie.
Uzgodnione zwroty należy kierować na adres:
Auto-Części Izabela Gabryś
Witoszów Dolny 10j
58-100 Świdnica

Zwroty na inne adresy i/lub bez wypełnionego formularza zwrotu nie będą uwzględniane.
Faktura korygująca będzie wystawiona przez obsługę Firmy Auto-Części Gabryś
po wejściu zwracanego towaru na magazyn. Będzie ona możliwa do pobrania ze strony zamówienia. Należy ją podpisać i odesłać na adres do zwrotów.
W przypadku braku dostępności towaru na wymianę Firma Auto-Części Gabryś zastrzega

sobie możliwość zwrotu środków pieniężnych za zakupione części.
Towary sprowadzane na specjalne zamówienie nie podlegają zwrotowi ani wymianie.
Zwracany towar musi być dostarczony do magazynu Firmy Auto-Części Gabryś do 14 dni od momentu powiadomienia Firmy Auto-Części Gabryś o fakcie odstąpienia od umowy zawartej na odległość. Po tym czasie zwrot będzie przyjęty warunkowo.
Pieniądze za zwrócony produkt Klient otrzyma przelewem na wskazany numer rachunku bankowego w przeciągu do 14 dni od momentu otrzymania zwróconego produktu. Czas na zwrot pieniędzy rozpoczyna bieg od momentu dostarczenia podpisanej faktury korygującej lub (w zależności co zostanie dostarczone później) zwracanej części wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. Dostarczenie samej części bez podpisanego oświadczenia, może wydłużyć czas oczekiwania na zwrot pieniędzy.

Użytkownik posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, a także zwrócenia się z żądaniem usunięcia podanych danych osobowych. Zbierane dane przetwarzane będą wyłącznie w celu świadczenia usług w serwisach, których właścicielem jest Auto-Części Izabela Gabryś. Nie udostępniamy danych osobowych innym podmiotom, z wyjątkiem zakresu niezbędnego do prawidłowego świadczenia usług w serwisie. Podanie przez Użytkownika danych osobowych jest całkowicie dobrowolne.

Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. "O ochronie danych osobowych" (Dz.U. Nr 133 poz. 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.

7. Postanowienia końcowe

Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Auto-Części Izabela Gabryś, właścicielem firmy Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie klientowi wraz z przesyłką faktury VAT. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na Allegro składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego i przepisy Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.

Gwarancja na mosty i reduktory
W przypadku wystąpienia jakiejkolwiek usterki lub uwidocznienia się wady w trakcie eksploatacji skrzyni, kupującemu przysługuje prawo do naprawy, wymiany lub zwrotu pieniędzy za daną skrzynię oprócz kosztów i sytuacji:
- związanych z transportem reklamowanej skrzyni,
- związanych z holowaniem samochodu,
- montażu i demontażu,
- obsługi wymiany i wartości oleju przekładniowego,
- uszkodzeń wynikłych z niewłaściwego użytkowania, montażu, uszkodzeń zewnętrznych powstałych w wyniku kolizji (wypadku), niewłaściwego zdiagnozowania usterki w samochodzie.
1. Gwarancja nie przechodzi na osoby lub firmy trzecie w przypadku zbycia pojazdu.
2. Okres gwarancyjny na jaki została wystawiona jest automatycznie skrócony o połowę danego okresu w przypadku zamontowania skrzyni w samochodzie wyposażonym w hak holowniczy.
3. Gwarancji nie udziela się na skrzynię zamontowaną w samochodzie użytkowanym przez wypożyczalnię samochodów oraz firmę taksówkarską.
4. Gwarancja nie będzie uznana na skrzynię z zerwanymi plombami zabezpieczającymi!
1. W PRZYPADKU GDY SKRZYNIA SPRZEDAWANA JEST NA WYMIANĘ, A STARA (ZUŻYTA) SKRZYNIA NIE ZOSTANIE DOSTARCZONA DO FIRMY (NA KOSZT KUPUJĄCEGO), GWARANCJA NINIEJSZA TRACI WAŻNOŚĆ Z POWODU NIE DOTRZYMANIA WARUNKÓW TRANSAKCJI PRZEZ KUPUJĄCEGO.
Gwarancja jest ważna wyłącznie z pieczątką i podpisem mechanika dokonującego montażu skrzyni.
Skrzynia w chwili odbioru nie jest zalana olejem przekładniowym (w przypadku mostu).
Czas rozpatrzenia i naprawy reklamowanej skrzyni wynosi 10 dni roboczych, licząc od dnia dostarczenia skrzyni do sprzedającego.

O sprzedającym
Merc-Benz1
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

21

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • +48********* (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

Firma 

Auto-Części Gabryś

Zajmuje się:

Profesjonalną regeneracją mostów i reduktorów do samochodów marki Mercedes-Benz   Jeżeli szukają państwo fachowej obsługi  - znajdą ją państwo u nas! Nasza Firma od lat zajmuje się regeneracją i naprawą mostów i reduktorów. Od lat współpracujemy z firmą Mercedes-Benz i w oparciu o ich podzespoły i oprogramowanie utrzymujemy nasze usługi na najwyższym poziomie. Posiadamy wieloletnie doświadczenie i przede wszystkim dbamy o solidność oraz renomę naszej marki dzięki czemu klienci nie wracają do nas z reklamacjami. Zajmujemy się regeneracją mostów przednich i tylnych oraz reduktorów do wybranych klas mercedesa takich jak:

  • ML-164 , ML-166 , R-251, GL, GLE, GLS, V-klasa, Vito, Viano

Posiadamy dostęp do bazy komputerowej mercedes, dzięki czemu dobierzemy Państwu pasujące części po numerze nadwozia  (VIN) pojazdu. Sklepom i warsztatom proponujemy ceny hurtowe, ustalane indywidualnie, uzależnione od ilości i wartości towarów.

Jak również:

Firma "Auto- Części Gabryś'' zajmuje się sprzedażą części samochodowych i podzespołów marki mercedes. Naszym klientom zapewniamy fachową obsługę i doradztwo opartę na wieloletnim doświadczeniu. Jesteśmy w stałej współpracy z firmą, co zapewnia Państwu dostęp do ORYGINALNYCH i najlepszych jakościowo części i podzespołów tej firmy. Posiadamy dostęp do bazy komputerowej mercedes, dzięki czemu dobierzemy Państwu pasujące części po numerze nadwozia (VIN) pojazdu. Posiadamy szeroki wybór części! Współpraca Klientom detalicznym oferujemy towar optymalnie dobrany, godzący w sobie wysoką jakość i przystępną cene. Przy zakupie kilku towarów oferujemy korzystne rabaty lub bezpłatną przesyłkę. Sklepom i warsztatom proponujemy ceny hurtowe, ustalane indywidualnie, uzależnione od ilości i wartości towarów. W przypadku zamówień indywidualnych, gdy towar jest sprowadzany z zagranicy zastrzegamy sobie możliwość zmiany ceny w zależności od kursu Euro.

Numer oferty:6803954633
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Do góry