DISNEY Rajstopki do raczkowania RAJSTOPY ABS 68 74 (6912017203)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
13,99 zł
z 2 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 7,99 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
Zakupy od 300 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: POZNAŃ ul. GŁOGOWSKA 70, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • wiek dziecka: 6 m +
  • bohater: kubuś Puchatek i Przyjaciele
  • marka: Disney
  • rozmiar: 74 [см]
  • płeć: chłopcy, dziewczynki
  • kolor: odcienie zieleni, wielokolorowy

Przepiękne, milutkie rajstopki do raczkowania (z ABS).

Rajstopki z TYGRYSKIEM.

Wykonane z wysokiej jakości materiałów. Bardzo delikatne i przyjemne w dotyku.

Wspaniale zapobiegają ślizganiu się Naszych Maluszków na panelach, parkietach i innych powierzchniach.Rajstopki są nowe, posiadają komplet metek.

Wyglądają REWELACYJNIE i są naprawdę świetnej jakości!!! Polecam gorąco!

RAJSTOPKI w promocyjnej cenie!!!

Aukcja dotyczy jednej pary rajstopek do raczkowania. 

PRODUKT POLSKI

Skład:

76% Bawełna, 22% Poliamid, 2% Elastan

Rozmiar z metki 62-74

Długość całkowita (od pasa do paluszków): 41 cm 

Długość od kroku do pięty: 21 cm

Szerokość w pasie: 18 cm

Podane wymiary bez rozciągania +/-1,5 cm.

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u MoneyShop za co najmniej 300 zł.
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Pocztex Kurier48 9,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Pocztex Kurier48 pobraniowy 15,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

baby fun s.c.
szkółkarska 25
62-002 Suchy Las
NIP: 781-17-70-801
REGON: 300070882
ODBIORY OSOBISTE REALIZOWANE SĄ W NASZYM PUNKCIE ODBIORÓW: POZNAŃ UL. GŁOGOWSKA 70/18 NIE MAMY STAŁYCH GODZIN PRACY PROSIMY O WCZEŚNIEJSZY KONTAKT Proszę pamiętać, że przesyłka ALLEGRO MINIPACZKA INPOST idzie około 1-5 dni roboczych. Kurier DPD zazwyczaj jest już następnego roboczego dnia na miejscu. Kurier Pocztex 48 jest na miejscu w ciągu 1-3 dni roboczych. Natomiast ALLEGRO PACZKOMAT INPOST jest do odbioru zazwyczaj 1-2 dni po nadaniu. UWAGA OD MOMENTU AWIZACJI NA EMAIL (INPOST NIE ZOSTAWIA PAPIEROWYCH AWIZ) ALLEGRO MINIPACZKA INPOST MACIE PAŃSTWO 3 DNI ROBOCZE NA ODEBRANIE PRZESYŁKI W PUNKCIE ODBIORU INPOST WSKAZANYM W MAILU AWIZACYJNYM, PO 3 DNIACH PRZESYŁKA WRACA DO NAS UWAGA INPOST ZMIENIA CZAS NA ODBIÓR PRZESYŁKI PACZKOMATOWEJ DO 2 DNI

kontakt

  • 888722722
    od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00

pozostałe informacje

Zamówienia złożone przez klientów Sklepu internetowego kompletowane są przez Sprzedawcę w ciągu 1 dnia roboczego od dnia zawarcia umowy. Na czas realizacji składa się czas niezbędny do skompletowania przedmiotu zamówienia. Wysyłka zamówionych towarów odbywa się wyłącznie na adresy znajdujące się na terytorium Polski. W przypadku braku odmiennej umowy Sprzedawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy, w terminie nie dłuższym niż trzy dni po złożeniu przez kupującego oświadczenia woli o chęci zawarcia umowy. Czas dostawy uzależniony jest od sposobu dostawy/odbioru towaru wybranego przez Klienta i nie powinien przekroczyć 5 dni roboczych od momentu zawarcia umowy sprzedaży. Sprzedawca powierza dostarczenie towarów podmiotom trzecim prowadzącym w tym zakresie działalność gospodarczą w zależności od wyboru Klienta wskazanego w zamówieniu może to być: InPost Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Malborska 130, 30-624 Kraków, numer w Rejestrze Przedsiębiorców KRS 0000442032, Poczta Polska SA z siedzibą w Warszawie (adres siedziby: ul. Rakowiecka 26, 00-940 Warszawa) numer w Rejestrze Przedsiębiorców KRS 0000334972 DPD Polska Sp. z.o.o z siedzibą w Warszawie (adres siedziby: ul. Mineralna 15, 02-274 Warszawa) numer w Rejestrze Przedsiębiorców 0000028368 Sprzedawca informuje, że Klientom przysługuje prawo do sprawdzenia stanu przesyłki po jej dostarczeniu na miejsce wskazane w zamówieniu. Sprawdzenie stanu przesyłki przysługuje przed jej odbiorem od przewoźnika. W przypadku kiedy przed wydaniem przesyłki okaże się, że uległa ona uszkodzeniu, bądź doznała ubytku, przewoźnik ma obowiązek sam niezwłocznie ustalić protokolarnie stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Jednak w większości przypadków Przewoźnik wykonuje te czynności na żądanie uprawnionej do odbioru osoby. Sprzedawca informuje, że jeżeli po wydaniu przesyłki uprawiona do odbioru osoba zauważy ubytek lub uszkodzenie niedające się zauważyć z zewnątrz, to przysługuje jej prawo, niezwłocznie po ujawnieniu szkody, nie później jednak niż w ciągu 7 dni od odbioru przesyłki, żądać od przewoźnika ustalenia stanu przesyłki. W przypadku jakichkolwiek problemów bądź wątpliwości prosimy o kontakt ze Sprzedawcą pod numerami telefonów wskazanymi na stronie internetowej Sprzedawcy.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
BABY FUN S.C.
GŁOGOWSKA 70/18
60-740 POZNAŃ
PL
Dodatkowe informacje

 Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy do Sprzedawcy czyli w przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach: o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 (trzydziestu) dni, i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; zawartej w drodze aukcji publicznej; o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Najpóźniej w chwili dostarczenia rzeczy Sprzedawca przekazuje Konsumentowi na trwałym nośniku pouczenie o odstąpieniu od umowy. Klient będący Konsumentem w przypadku sporu ze Sprzedawcą ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument może m.in.: a) zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. b) zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. c) uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). 8.8. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem niebędącym jednocześnie konsumentem w rozumieniu art. 22[1] kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.), zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy 

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
BABY FUN S.C.
GŁOGOWSKA 70/18
60-740 POZNAŃ
PL
Dodatkowe informacje

 Reklamacje dotyczące zakupionego towaru: Sprzedawca odpowiada wobec Klienta na zasadach określonych w ustawie kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz w innych powszechnie obowiązujących przepisach prawa. Gdy zakupiony przez Klienta towar jest niezgodny z umową lub posiada wady należy o tym fakcie zawiadomić Sprzedawcę oraz w razie potrzeby dostarczyć reklamowany towar do Sprzedawcy. Zaleca się złożenie reklamacji pisemnie lub za pomocą wiadomości e-mail na adres info@swiatpieluch.pl. W celu przyspieszenia i ułatwienia procesu rozpatrzenia reklamacji zaleca się przesłanie wraz z reklamacją wszelkich dodatkowych informacji, takich jak takich jak numer zamówienia, data sprzedaży etc. Rozpatrzenie reklamacji następuje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie wysłana na podany przez Klienta adres lub w inny wskazany przez Klienta sposób. Sprzedawca informuje, że w przypadku Produktów objętych reklamacją i gwarancją uprawnienia z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. Gwarancja na sprzedany Produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Klienta z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy w zakresie określonym ustawą kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.)