DISNEY Rajstopki do raczkowania RAJSTOPY ABS 68 74 (6912017203)

1 osoba kupiła 1 sztukę
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
13,99 zł
z 2 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 7,99 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
Zakupy od 300 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: POZNAŃ ul. GŁOGOWSKA 70, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • wiek dziecka: 6 m +
  • bohater: kubuś Puchatek i Przyjaciele
  • marka: Disney
  • rozmiar: 74 [см]
  • płeć: chłopcy, dziewczynki
  • kolor: odcienie zieleni, wielokolorowy

opis

Przepiękne, milutkie rajstopki do raczkowania (z ABS).

Rajstopki z TYGRYSKIEM.

Wykonane z wysokiej jakości materiałów. Bardzo delikatne i przyjemne w dotyku.

Wspaniale zapobiegają ślizganiu się Naszych Maluszków na panelach, parkietach i innych powierzchniach.Rajstopki są nowe, posiadają komplet metek.

Wyglądają REWELACYJNIE i są naprawdę świetnej jakości!!! Polecam gorąco!

RAJSTOPKI w promocyjnej cenie!!!

Aukcja dotyczy jednej pary rajstopek do raczkowania. 

PRODUKT POLSKI

Skład:

76% Bawełna, 22% Poliamid, 2% Elastan

Rozmiar z metki 62-74

Długość całkowita (od pasa do paluszków): 41 cm 

Długość od kroku do pięty: 21 cm

Szerokość w pasie: 18 cm

Podane wymiary bez rozciągania +/-1,5 cm.

Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u MoneyShop za co najmniej 300 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Allegro MiniPaczka InPost
pierwsza sztuka:
7,20 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
4
przybliżony czas realizacji:
4 dni robocze
Allegro Paczkomaty InPost
pierwsza sztuka:
8,60 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
50
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
16,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
50
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka:
9,50 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
50
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka:
7,99 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
50
przybliżony czas realizacji:
3-4 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka:
15,99 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
50
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

BABY FUN S.C.
GŁOGOWSKA 70/18
60-740 POZNAŃ
Dodatkowe informacje

 Reklamacje dotyczące zakupionego towaru: Sprzedawca odpowiada wobec Klienta na zasadach określonych w ustawie kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz w innych powszechnie obowiązujących przepisach prawa. Gdy zakupiony przez Klienta towar jest niezgodny z umową lub posiada wady należy o tym fakcie zawiadomić Sprzedawcę oraz w razie potrzeby dostarczyć reklamowany towar do Sprzedawcy. Zaleca się złożenie reklamacji pisemnie lub za pomocą wiadomości e-mail na adres info@swiatpieluch.pl. W celu przyspieszenia i ułatwienia procesu rozpatrzenia reklamacji zaleca się przesłanie wraz z reklamacją wszelkich dodatkowych informacji, takich jak takich jak numer zamówienia, data sprzedaży etc. Rozpatrzenie reklamacji następuje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie wysłana na podany przez Klienta adres lub w inny wskazany przez Klienta sposób. Sprzedawca informuje, że w przypadku Produktów objętych reklamacją i gwarancją uprawnienia z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. Gwarancja na sprzedany Produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Klienta z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy w zakresie określonym ustawą kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) 

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

BABY FUN S.C.
GŁOGOWSKA 70/18
60-740 POZNAŃ

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy do Sprzedawcy czyli w przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach: o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 (trzydziestu) dni, i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; zawartej w drodze aukcji publicznej; o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Najpóźniej w chwili dostarczenia rzeczy Sprzedawca przekazuje Konsumentowi na trwałym nośniku pouczenie o odstąpieniu od umowy. Klient będący Konsumentem w przypadku sporu ze Sprzedawcą ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument może m.in.: a) zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. b) zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. c) uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). 8.8. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem niebędącym jednocześnie konsumentem w rozumieniu art. 22[1] kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.), zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy