Dior HYDRA LIFE BB CREME 02 GOLDEN PEACH 50 ML (6912085557)

zakończona
183,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 11,49 zł
  • Przesyłka kurierska 12,99 zł
  • lokalizacja: Łódź, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • płeć: produkt damski
  • marka: Dior
  • faktor (SPF): 21-30
  • typ skóry: do wszystkich typów skóry
  • wielkość: produkt pełnowymiarowy
  • produkt wodoodporny: nie
  • rodzaj: krem BB
  • dostawa z Polski: tak
  • właściwości: nawilżające, wyrównanie kolorytu

opis

Kontakt

allegro@2find.pl
Tel­. 507-700-515

Płatność

  1. PayU Allegro
  2. Przelew zwykły na konto 2find
  3. Płatność za pobraniem (wyłącznie dla Allegrowiczów z minimum pięcioma pozytywnymi komentarzami)
  4. Odbiór osobisty – płatność przy odbiorze Łódź 90-436, Aleja T.Kościuszki 77
    tel: 507-700-515

Wysyłka

  1. Przesyłka kurierska:
  2. Przelew zwykły /PayU Allegro – 12,99 zł
  3. Za pobraniem – 15,99 zł
    (Wysyłka za pobraniem wyłącznie dla Allegrowiczów z minimum pięcioma pozytywnymi komentarzami.)
  4. Inpost paczkomat przelew/payu - 7,99 zł
  5. Inpost paczkomat pobranie - 11,49 zł

Regulamin

  1. Licytując na aukcji akceptujesz zasady zawarte na stronie „O mnie”.
  2. Prosimy o wypełnienie Formularza Opcji Dostawy.
  3. W korespondencji mailowej prosimy podać nick i nr aukcji.
  4. Jeśli adres nadania paczki jest inny od podanego na Allegro, prosimy o przesłanie go zaraz po zakupie. UWAGA! Taką informację przyjmujemy wyłącznie przez Formularz Opcji Dostawy.
  5. Na życzenie klienta wystawiamy Fakturę VAT.
  6. Do każdego zakupu dołączamy pachnący upominek w prezencie.
  7. Komentarz wystawiamy w drugiej kolejności.

Christian Dior Hydra Life BB Creme Enhancing Moisturizer for Immediate Beauty SPF 30 Golden Peach 02
Krem koloryzujący do twarzy 50ml

Opis produktu

Koloryzujący krem nawilżający do twarzy o działaniu odżywczym i ochronnym. Posiada filtr ochronny SPF 30. Jedwabista, bogata konsystencja sprawia, że skóra staje się gładka i nieskazitelna.

Zobacz inne oferty 2find

Zapisz Zapisz

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost
pierwsza sztuka:
7,99 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
1-2 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
12,99 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
1 dzień roboczy

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost
pierwsza sztuka:
11,49 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
1-2 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
15,99 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
1 dzień roboczy

Punkty odbioru

Perfumeria 2FIND
Al.Kościuszki 77
90-436 ŁÓDŹ
email: allegro@2find.pl
tel.: 507-700-515

  • Poniedziałek - Piątek 09:00 - 19:00
  • Sobota 10:00 - 15:00
  • Niedziela zamknięte

Płatność kartą i gotówką
Do odbioru w 1 dzień roboczy
Poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

24 miesiące

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

2FIND PERFUMERIA
A.Mickiewicza 15 /25
90-443 ŁÓDŹ
Dodatkowe informacje

Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).


Jeżeli Towar ma wadę, Klient może:

złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie.




Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.

Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca.

Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.

Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.

Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.

Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres sklep@2find.pl lub przesłanie wypełnionego   w formie pisemnej formularza dostępnego w formie pdf.   na adres Sprzedającego : 2Find Grzeszkiewicz Sp. komandytowo-akcyjna 90-443 Łódź, Aleja Mickiewicza 15/25.

W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Perfumeria 2FIND
Al.Mickiewicza 15 m 25
90-443 Łódź

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

sprzedający
Dodatkowe informacje

Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.

Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta.


Do zachowania terminu odstąpieni od Umowy Sprzedaży wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres sklep@2find.pl lub przesłanie wypełnionego   w formie pisemnej formularza dostępnego w formie pdf. na adres Sprzedającego :2Find Grzeszkiewicz Sp. komandytowo-akcyjna 90-443 Łódź, Aleja Mickiewicza 15/25

Wskazane w tym paragrafie prawo odstąpienia od umowy dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Wraz ze zwracanym Towarem należy przesłać:

- oryginały (kopię) dokumentów zakupu (jeśli to możliwe)

- wypełniony formularz zwrotu

Zwracany Towar powinien być wysłany przesyłką poleconą za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej , wyłącznie na adres: 2Find Grzeszkiewicz Sp. komandytowo-akcyjna 90-443 Łódź, Aleja Mickiewicza 15/25

           z dopiskiem ‘ZWROT’.


Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w sposób zapewniający nieszkodzenie przesyłki w trakcie transportu.

W ciągu dwóch dni roboczych od otrzymania Towaru wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy, Sklep dokona sprawdzenia produktu. Jeżeli Towar spełnia wymienione wymagania, w przeciągu 7 dni Sklep dokona zwrotu na wskazane konto, wszystkich płatności otrzymanych od Klienta, w tym najniższych standardowych kosztów dostawy.              





Jeśli na życzenie klienta wystawiana była faktura VAT zostanie wystawiona i przesłana do Klienta przesyłką priorytetową faktura korygująca..

Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.

W wypadku odstąpienia Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Klienta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu.


Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.