DICKIE Walkie Talkie zmieniające głos zasięg 150 m (6541429909)

3 osoby kupiły 3 sztuki
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
82,00 zł
z 26 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
  • Allegro Kurier InPost 12,18 zł
  • lokalizacja: Warszawa
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • bohater: brak
  • marka: inna
  • wiek dziecka: 4 lata +
  • materiał: plastik
  • certyfikaty i opinie: CE
  • płeć: chłopcy, dziewczynki
  • Masz pytania ?
telefon
88 258 66 99
pon-pt: 10-17

email
sklep@kulki-kulki.pl

Dane rejestrowe

Łuksell Łukasz Głuchowski
ul. Aluzyjna 25F/311
03-149 Warszawa
NIP: 8212489754
REGON: 147452573


Paczki wysyłamy

Przyjmujemy płatności

ING Bank Śląski
Nr konta: 44 1050 1025 1000 0091 0815 8065



Płatność przy odbiorze u kuriera lub w paczkomacie InPost

Sklep nie prowadzi sprzedaży stacjonarnej.
Oferow­ane produkty można zakupić wyłącznie za pośrednictwem sieci internet.
Możliwość odbioru osobistego ustalana jest indywidualnie.
DICKIE Walkie Talkie zmieniające głos zasięg 150 m

Symbol: 1118185

Walkie Talkie zmieniające głos to świetna zabawa dla twojego dziecka !
Zestaw składa się z dwóch krótkofalówek. Sprzęt charakteryzuje się 150 metrowym zasięgiem. Urządzenia pracują na częstotliwości 2,4 GHz. Krótkofalówki mogą zmieniac głos na trzy sposoby.

Wysokość krótkofalówki 15 cm


Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Wystawiono z oprogramowania
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 44 1050 1025 1000 0091 0815 8065
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Allegro Kurier InPost 15,68 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Witamy na aukcjach Allegro sklepu internetowego kulki-kulki.pl Główną cechą sklepu jest indywidualne traktowanie zamówień z naciskiem na rzetelną i terminową realizację. Sprzedaż prowadzona jest tylko za pośrednictwem sieci internet, nie jest prowadzona sprzedaż w formie stacjonarnej. Szczególnej uwadze poświęcone jest pakowanie zabawek, aby nie doszło do uszkodzeń podczas transportu. Stosowane są kartony ochronne lub tektura falista, a jeżeli zachodzi potrzeba, paczki zabezpieczane są dodatkowo folią typu stretch. Sklep współpracuje bezpośrednio z oficjalnymi importerami w Polsce marek takich jak: Simba, Smoby, Dickie, Little Tikes, Chicco, Clics, Big, Zapf Creation, Majorette, Milly Mally i innych. Dzięki temu mają Państwo pewność, że oferowane produkty są oryginalne i pochodzą z legalnego źródła.Zapraszamy do zakupów.

kontakt

  • 882586699
    Pn-pt: 11:00 - 17:00, sob: 11:00 - 14:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo do odstąpienia od umowy zakupu zawartej na odległość 1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) Klient dokonujący zakupu jako konsument (tj. jako osoba fizyczna, która nabywa towar w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą), który zawarł umowę na odległość za pośrednictwem sklepu internetowego kulki-kulki.pl, może od tej umowy odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia wydania mu towaru stanowiącego przedmiot tej umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie odpowiedniego oświadczenia Klienta do sklepu kulki-kulki.pl.pl:a) w formie pisemnej na adres: ul. Aluzyjna 25F/311, 03-149 Warszawab) w formie elektronicznej na adres e-mail sklep@kulki-kulki.pl 2. Klient może skorzystać z wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy stanowiącego załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) , jak również z formularza zwrotu wysyłanego na adres e-mail Klienta po wykonaniu zamówienia, jednak nie jest to obowiązkowe. 3. Zwrotów towaru należy dokonywać na adres: sklep internetowy kulki-kulki.pl ul. Aluzyjna 25F/311, 03-149 Warszawa 4. Kupujący powinien należycie zabezpieczyć odsyłany towar tak, aby zapobiec jego uszkodzeniu w transporcie. 5. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. Zwrot dokonanych przez Klienta płatności (w tym koszt doręczenia towaru do Klienta, z zastrzeżeniem, że jeżeli Klient wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy z możliwych, sklep kulki-kulki.pl nie jest zobowiązany do zwrotu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów), powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu, jednak jeżeli Klient nie odesłał towaru razem z oświadczeniem, zwrot należności zostaje wstrzymany do czasu otrzymania Towaru lub przesłania dowodu odesłania towaru do sklepu kulki-kulki.pl w zależności od tego, które zdarzenie nastąpiło wcześniej. 6.Klient odstępujący od umowy zakupu bez podania przyczyny ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy zgodnie z cennikiem podmiotu, który został wybrany przez Konsumenta w celu odesłania zwracanego towaru. W przypadku, gdy towary ze względu na swój charakter (np. towary wielkogabarytowe) nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą, koszty zwrotu towaru będą zależały od cennika przewoźnika świadczącego usługę transportową. 7. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 8. Zwrot nastąpi w takiej samej formie, w jakiej dokonana została płatność za zakup. Konsument może wyrazić zgodę na inną formę zwrotu. Wszelkie koszty wykonania zwrotu należności ponosi sklep kulki-kulki.pl

reklamacje

Reklamacje konsumenckie 1. Sklep internetowy kulki-kulki.pl odpowiada wobec Klienta, jeżeli towar konsumpcyjny w chwili jego wydania był niezgodny z umową, miał wady fizyczne, lub został uszkodzony podczas dostawy (rękojmia). 2. Sklep internetowy kulki-kulki.pl odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru Kupującemu, oraz zgłoszonej do jednego roku od dnia wykrycia wady przez Konsumenta, przy czym w razie wymiany towaru termin ten biegnie na nowo. 3. W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową Klient może domagać się doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy. Klient ma prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy zakupu składając odpowiednie oświadczenie. 4. Reklamacja powinna zawierać dane Klienta, numer zamówienia, informację o rodzaju stwierdzonych wad, żądanie Klienta oraz potwierdzenie dokonania zakupu reklamowanego towaru w sklepie kulki-kulki.pl. 5. Reklamowany produkt należy dostarczyć – według wyboru Klienta – przesyłką kurierską lub pocztą na adres: ul. Aluzyjna 25F/311, 03-149 Warszawa, możliwe jest też dostarczenie towaru osobiście. 6. Sklep internetowy kulki-kulki.pl ustosunkuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni. W przypadku uwzględnienia reklamacji Klienta sklep kulki-kulki.pl naprawi lub wymieni na swój koszt reklamowany produkt na pełnowartościowy lub jeżeli wymiana nie będzie możliwa zwróci Klientowi należność za reklamowany produkt niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji. Jeśli Sklep internetowy nie odniesie się do reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, poczytuje się, że reklamacja została uznana za zasadną. 7. W przypadku reklamacji składanej przez podmiot nie będący konsumentem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego, w szczególności o rękojmi za wady. 8. W przypadku uznania reklamacji, koszty wysłania produktu przez Klienta do Sklepu kulki-kulki.pl oraz dostarczenie naprawionego produktu z powrotem do Klienta ponosi Sklep.

pozostałe informacje

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. 1. Jeżeli sklep kulki-kulki.pl nie uznał reklamacji Klienta będącego konsumentem, a ten się nie zgadza z jego decyzją, może skorzystać z dostępnych pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. 2. W szczególności Klient ma możliwość zwrócenia się do właściwego wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.). Mediacja ma charakter dobrowolny (obie strony muszą wyrazić na nią zgodę), a ewentualna ugoda stron także musi być wynikiem zgody pomiędzy obiema stronami. Skuteczne wniesienie wniosku o przeprowadzenie mediacji nie gwarantuje jej przeprowadzenia, ani tym bardziej jej wyniku. 3. Klient ma również możliwość zwrócenie się o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży przez stały polubowny sąd konsumencki przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.). Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214). 4. Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń dostępne są również w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów oraz Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej. 5.Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr - dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.