DIAMANT CUKIER ŻELUJĄCY 2W1 500G Z NIEMIEC (6541969612)

zakończona
5,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 7,50 zł
  • List polecony priorytetowy 9,50 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 12,00 zł
Zakupy powyżej 399 zł
  • lokalizacja: GUBIN
 

euforiasklep@o2.pl

tel. 503498838

w godz. od 10-16

Nr konta:

44 2490 0005

0000 4500 7707 8405


KURIER

PACZKA DO 30KG 17PLN

POBRANIE +6PLN

Przed zakupem prosimy

zapoznać się z zasadami aukcji

PRODUKT PRZEZNACZONY NA RYNEK NIEMIECKI

DIAMANT

CUKIER ZELUJĄCY

Na jeden kilogram owoców używamy 0,5 kg cukru żelującego DIAMANT 2:1. Przeznaczony jest do konfitur bardziej owocowych. Doskonale nadaje się do konfitur z bardzo słodkich owoców, również mrożonych. Poleca się do konfitur robionych w kuchence mikrofalowej. Pakowany w papierowe torebki 500g.


WAGA 250GRAM

WAGA DO WYSYŁKI 300GRAM

KOMPLETUJ PACZKĘ DO 30KG

WYSYŁKA KURIEREM 17PLN

ZAPRASZAMY NA POZOSTAŁE AUKCJE Z PRODUKTAMI NIEMIECKIMI ZNACZNIE PRZEWYZSZAJĄCYMI JAKOSCIĄ

PRODUKTY RODZIME

WSZYSTKIE PRODUKTY SPROWADZANE NA BIEŻĄCO Z DŁUGIM TERMINEM PRZYDATNOŚCI

JESTESMY LEGALNĄ FIRMĄ-PŁACIMY PODATKI


© PanelReklamowy




© AllegroPromo



wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u EUFORIASKLEP za co najmniej 399 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Alior Bank S.A. 44249000050000450077078405
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
List polecony priorytetowy 9,50 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Paczka pocztowa priorytetowa 12,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 7,50 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 23,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 13,50 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej..Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własnościKonsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczam Powyższe wyjątki mają zastosowania niezależnie od tego, czy zostały one wpisane do regulaminu sklepu internetowego. Artykuly spozywcze maja indywidudualna interpretacje dotyczaca zwrotow takze w przypadku zakupu przez internet.Kupujący ma prawo zareklamować towar żywnościowy, który jest niezgodny z umową sprzedaży w terminie 3 dni od dnia otwarcia lub dnia sprzedaży. Z samej definicji umowy sprzedaży zawartej w kodeksie cywilnym wynika, iż obowiązkiem kupującego jest nie tylko zapłata ceny, lecz także odbiór rzeczy, w tym poniesienie ewentualnych kosztów odbioru rzeczy. Tym samym więc kupujący, który nie odbiera przesyłki nie wykonuje swojego podstawowego zobowiązania umownego, a to nie może mieć negatywnych konsekwencji dla sprzedawcy, który wykonał swoje zobowiązanie wydania rzeczy. Sprzedawca wypełnia swoje zobowiązanie wydania rzeczy wynikające z umowny sprzedaży w momencie powierzenia rzeczy przewoźnikowi. Tym samym więc sprzedający, który poniósł szkodę z tytułu niewłaściwego wykonania umowy sprzedaży przez kupującego, w naszym przypadku z tytułu niewykonania swojego zobowiązania do odbioru rzeczy, ma wszelkie przewidziane prawem roszczenia do kupującego. Może więc w szczególności domagać się od kupującego naprawienia szkody z powodu niewykonania przez niego umowy ( m.in. szkody w postaci konieczności poniesienia kosztów zwrotu towaru). Nadto jeżeli kupujący dopuszcza się zwłoki z odebraniem rzeczy sprzedanej, sprzedawca może oddać rzecz na przechowanie na koszt i niebezpieczeństwo kupującego. W kwestii dotyczącej pytania o to, czy kupujący ma prawo domagać się ponownej wysyłki towaru, to wyjaśniam, iż jeśli sprzedawca przekazał zamówioną rzecz przewoźnikowi to wykonał swoje zobowiązanie umowne z tytułu umowy sprzedaży. Należy pamiętać, iż z chwilą wydania rzeczy sprzedanej ( w tym wypadku chwilą powierzenia rzeczy przewoźnikowi) przechodzą na kupującego korzyści i ciężary związane z rzeczą oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty rzeczy. Z tego względy sprzedawca nie ma obowiązku odbierania rzeczy ani wysyłania rzeczy ponownie. Ponadto w przypadku zwrotu towaru klient pokrywa koszty odeslania towaru... Art. 33. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.„.

reklamacje

Reklamacje uwzgledniane sa po przeslaniu protokolu od przewoznika chyba ze zostalo inaczej zaznaczone w aukcji.W przypadku jakichkolwiek widocznych uszkodzen na przesylce konsument ma prawo zadac otwarcia przesylki w jego obecnosci oraz spisania protokolu jezeli jest wola reklamacji.W przypadku gdy nie widac zadnych zewnetrznych uszkodzen na przesylce i po otwarciu widoczne sa uszkodzenia konsument powienien sam zglosic reklamacje u przewoznika.

pozostałe informacje

Towary sprowadzamy na bierzaco,e wzgledu na dbalosc o jak najdluzsze terminy przydatnosci.W przypadku braku jakiegos towaru proponujemy droga mejlowa mozliwosc zamiany na jakis inny przedmiot o podobnym charakterze badz zwrot gotowki.Prosimy aby brac pod uwage ze produkty chlodnicze maja niedlugie terminy przydatnosci ok 2, 3 tygodni.Przesylki nadajemy do 5 dni roboczych od wplyniecia pieniazkow na konto.W piatki nie wysylamy paczek z artykulami ktore moga ulec roztopieniu badz jakims innym uszkodzeniom ze wzgledu na przechowywanie u przewoznika przez weekend.W przypadku szybszej wysylki prosimy o mejla przed zakupem czy jest taka mozliwosc.W innym przypadku nie odpowiadamy za terminy dostawy poza powyzsze ktore oferujemy w mysl powyzszego zapisu. Z samej definicji umowy sprzedaży zawartej w kodeksie cywilnym wynika, iż obowiązkiem kupującego jest nie tylko zapłata ceny, lecz także odbiór rzeczy, w tym poniesienie ewentualnych kosztów odbioru rzeczy. Tym samym więc kupujący, który nie odbiera przesyłki nie wykonuje swojego podstawowego zobowiązania umownego, a to nie może mieć negatywnych konsekwencji dla sprzedawcy, który wykonał swoje zobowiązanie wydania rzeczy. Sprzedawca wypełnia swoje zobowiązanie wydania rzeczy wynikające z umowny sprzedaży w momencie powierzenia rzeczy przewoźnikowi. Tym samym więc sprzedający, który poniósł szkodę z tytułu niewłaściwego wykonania umowy sprzedaży przez kupującego, w naszym przypadku z tytułu niewykonania swojego zobowiązania do odbioru rzeczy, ma wszelkie przewidziane prawem roszczenia do kupującego. Może więc w szczególności domagać się od kupującego naprawienia szkody z powodu niewykonania przez niego umowy ( m.in. szkody w postaci konieczności poniesienia kosztów zwrotu towaru). Nadto jeżeli kupujący dopuszcza się zwłoki z odebraniem rzeczy sprzedanej, sprzedawca może oddać rzecz na przechowanie na koszt i niebezpieczeństwo kupującego. W kwestii dotyczącej pytania o to, czy kupujący ma prawo domagać się ponownej wysyłki towaru, to wyjaśniam, iż jeśli sprzedawca przekazał zamówioną rzecz przewoźnikowi to wykonał swoje zobowiązanie umowne z tytułu umowy sprzedaży. Należy pamiętać, iż z chwilą wydania rzeczy sprzedanej ( w tym wypadku chwilą powierzenia rzeczy przewoźnikowi) przechodzą na kupującego korzyści i ciężary związane z rzeczą oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty rzeczy. Z tego względy sprzedawca nie ma obowiązku odbierania rzeczy ani wysyłania rzeczy ponownie.