Deweloper MINOLTA Bizhub ProC5500 ProC6500 DV610 (6910866945)

10 dni do końca
cena kup teraz
419,43 zł
z 10 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 22,14 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 28,29 zł
Zakupy od 2 000 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
zawiera VAT

Szybki kontakt mailowy:

copy-expert@wp.pl

Szybki kontakt telefoniczny:

GSM: 889 698 888

Biuro: 22 499 69 66

Preferowana płatność przez PayU

Kurier GLS: 22,14 pln

Kurier GLS pobraniowy: 28,29

Dane do przelewu zwykłego:

COPY-EXPERT Tomasz Jemiołek

ul. Żywiczna 36

03-179 Warszawa

mBank:

39 1140 2017 0000 4302 0550 3000

Nasz towar pochodzi z legalnych źródeł i nie posiada wad prawnych.

Do każdej transakcji dołączana jest faktura VAT lub paragon.

Ceny podane na aukcjach zawierają podatek VAT czyli są cenami brutto.

Zabronione jest kopiowanie, edytowanie i używanie któregokolwiek ze składników aukcji, a w szczególności zdjęć i opisów.

Na naszym kanale YouTube znajdziesz setki filmów z procedurami wymian oferowanych produktów.

Przedmiotem aukcji jest fabrycznie nowy

podlegający 12 miesięcznej

gwarancji produkt:

Deweloper KONICA-MINOLTA magenta

Bizhub ProC5500 ProC5501 ProC6000 ProC6500 ProC6501 ProC7000 C65hc DV610M DV-610M

deweloper starter PRESS C6000 C7000 C7000P C70hc



wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u Copy-Expert za co najmniej 2 000 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 39 1140 2017 0000 4302 0550 3000
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 22,14 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 28,29 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w zakresie dystrybucji materiałów eksploatacyjnych oraz części zamiennych do kopiarek RICOH, KONICA-MINOLTA, KYOCERA, NASHUATEC, REX-ROTARY, GESTETNER, LANIER, INFOTEC, SHARP, TOSHIBA, UTAX, CANON Na naszych aukcjach znajdą Państwo wszelkiego rodzaju bębny, listwy, dewelopery, wałki, sprzęgła, rolki czy koła zębate zarówno oryginalne jak i alternatywne. Służymy radą przy zamawianiu części oraz rozwiązujemy problemy związane z działaniem Państwa urządzeń. Gwarantujemy pomoc przy identyfikacji numerów katalogowych części i kodów błędów występujących w kopiarkach i drukarkach. Ekspresowo sprowadzamy nietypowe elementy. Od 1995 roku zajmujemy się serwisem kopiarek marki: KYOCERA, UTAX, RICOH, GESTETNER, LANIER, INFOTEC, REX-ROTARY. Zaufanie którym nas obdarzono zobowiązuje. Dokładamy więc wszelkich starań, aby jakość naszych artykułów i usług w pełni odpowiadały potrzebom i oczekiwaniom Odbiorców.

kontakt

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 16:00
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje

Jako firma zawsze wsytawiamy faktury, a jeśli tego nie chcesz to otrzymasz paragon fiskalny.

COPY-EXPERT Tomasz Jemiołek

ul. Żywiczna 36 03-179 Warszawa

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
COPY-EXPERT Tomasz Jemiołek
Żywiczna 36
03-179 Warszawa
PL
Dodatkowe informacje

 

  • Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.
  • Konsument może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór dostarcza Sprzedawca, jednak nie jest to obowiązkowe. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia na Adres korespondencyjny Sprzedawcy przed jego upływem.
  • Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części.
  • Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy.
  • Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  • Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  • Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  • Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedawcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
  • Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. W przypadku gdy ze względu na swój charakter rzeczy te nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą, wówczas ponoszony przez Konsumenta koszt zwrotu rzeczy jest równy kosztowi dostawy tej rzeczy do Konsumenta.
  • Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  • Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:


  • w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  • w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
  • w której Konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
  • zawartej w drodze aukcji publicznej;
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
COPY-EXPERT Tomasz Jemiołek
Żywiczna 36
03-179 Warszawa
PL
Dodatkowe informacje

Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).W przypadku stwierdzenia wady, Zamawiający może skorzystać z rękojmi i złożyć reklamację lub skorzystać z gwarancji zgodnie z umową gwarancyjną.Reklamacja powinna być złożona na piśmie na Adres korespondencyjny Sprzedawcy i powinna zawierać co najmniej oznaczenie Zamawiającego, w tym jego imię i nazwisko, adres pocztowy, adres e-mail, numer telefoniczny, a w przypadku osób prawnych nazwę, adres siedziby oraz dane kontaktowe osoby upoważnionej do załatwiania spraw związanych ze złożoną reklamacją oraz opis wady będącej podstawą złożenia reklamacji.Sprzedawca rozpatrzy reklamację niezwłocznie jednak nie później niż w terminie do 14 dni od jej otrzymania i o rezultacie rozpatrzenia reklamacji zawiadomi składającego reklamację pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail podany w reklamacji.Zamawiający, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą na Adres korespondencyjny Sprzedawcy.