DeWALT DW331K wyrzynarka z regulacją 135mm 701W (6541615809)

zakończona
815,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 18,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • lokalizacja: Goleszów
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowe
  • uszkodzony: nie

DeWALT DW331K

Wyrzynarka 701 W / 135 mm
z górnym chwytem


OPIS

- Silnik o mocy 701 W i zmiennej prędkości pracy zapewnia do 3100 suwów na minutę
- Szybki i łatwy w obsłudze mechanizm beznarzędziowej wymiany brzeszczotów z chwytem typu T
- Opatentowany mechanizm antywibracyjny i gumowana rękojeść pozwalają na łatwą kontrolę pracy narzędzia
- 4-stopniowe ustawianie pracy wahadłowej umożliwia cięcie bardziej szybkie lub dokładne
- Beznarzędziowo ustawialna stopa z nakładką zapobiegającą zarysowaniom, odchylana do 45° w dwie strony
- Układ elektronicznego sterowania przy użyciu techniki pełnofalowej umożliwia utrzymanie stałej szybkości brzeszczotu pod każdym obciążeniem i we wszystkich materiałach
- Łagodny rozruch umożliwia dokładność od początku cięcia
- Prowadnica z rolkowym podparciem ogranicza odchylenia brzeszczotu przy zastosowaniach wymagających dużej głębokości cięcia
- System odsysania pyłu oczyszcza linię cięcia z wiórów
- Modułowa konstrukcja umożliwia łatwą obsługę serwisową
- Kompatybilna z brzeszczotem DT2074 do cięcia krawędziowego

SPECYFIKACJA


- Moc pobierana 701 W
- Moc użyteczna 445 W
- Częstość suwów bez obciążenia 0-3100 suwów/min
- Długość skoku 26 mm
- Maks. kąt odchylenia od pionu 45 °
- Maks. zdolność cięcia w drewnie 130 mm
- Zakres cięcia w stali 12 mm
- Maks. zdolność cięcia w met. nieżelaznych 30 mm
- Masa 2,8 kg
- Długość 250 mm
- Wysokość 210 mm
- Wibracje na ramionach-drewno 6.0 m/s2
- Niepewność pomiaru K 1 (wibracje) 2,0 m/s2
- Wibracje na ramionach-stal 5.0 m/s2
- Niepewność pomiaru K 2 (wibracje) 1.5 m/s2
- Ciśnienie dźwięku 86 dB(A)
- Niepewność pomiaru K 1 (hałas) 2,8 dB(A)
- Ciśnienie akustyczne 97 dB(A)
- Niepewność pomiaru K 2 (hałas) 2,8 dB(A)


--------------------­--------------------­--------------------­--------------------­--------------------­--------------------­--------------------­---------

Skład Zestawu:

- wyrzynarka
- nakładka zapobiegająca zarysowaniem
- wkładka zapobiegająca powstawaniu odprysków na krawędzi rzazu
- adapter do odsysania pyłu
- mocny kufer transportowy
- instrukcja, gwarancja

SPRZAWDŹ NASZE PRODUKTY PROMOCYJNE

Strona "o mnie" Nasze produkty

Zakaz kopiowania treści oraz elementów, których właścicielem jest Firma Polsprzęt.
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. 37 8129 0004 2001 0024 1618 0001
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Możliwy tani transport
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
7. Procedura postępowania w przypadku wniesienia przez Kupującego żądania odstąpienia od umowy: 1) Kupujący może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W tym celu Kupujący składa Sprzedawcy pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy – przy czym może dla tego celu użyć wypełnionego formularza załączonego do niniejszej Procedury, bądź formularza stanowiącego Załącznik nr 1 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r., poz. 827). 2) Nie przewiduje się możliwości złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy kupna-sprzedaży drogą elektroniczną. Dla złożenia skutecznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy konieczna jest forma pisemna oraz dochowanie pozostałych wymogów formalnych wskazanych w niniejszej Procedurze. 3) Kupujący posiada możliwość odstąpienia od umowy, jeśli wykona je w terminie 14 dni, przy czym termin ten należy liczyć: a) dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik (osoba ta musi być tożsama ze wskazaną przez Kupującego uprzednio osobą, o której mowa w pkt 3 ppkt 7) niniejszej Procedury), a w przypadku umowy, która: - obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części, - polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy; b) dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy. Przez "objęcie w posiadanie" należy rozumieć zawładnięcie rzeczą. Jeżeli dowód doręczenia przesyłki Kupującemu wskazuje na inną osobę, niż Kupujący, przyjmuje się, że rzecz objęła w posiadanie osoba, której podpis widnieje na dowodzie doręczenia. To, czy osoba ta była przez Kupującego wskazana do odbioru rzeczy objętej umową sprzedaży, zależy od wykazania tego przez Kupującego w sposób opisany w pkt 3 ppkt 7 niniejszej Procedury. 4) Dla zachowania 14-dniowego terminu wystarczającym jest wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed jego upływem. 5) W przypadku skutecznego odstąpienia umowę uznaje się za niezawartą. 6) Obowiązki i prawa Sprzedawcy i Kupującego po dokonaniu skutecznego odstąpienia od umowy: a) Kupujący niezwłocznie kontaktuje się ze Sprzedawcą drogą e-mailową, w celu ustalenia, czy zwrot rzeczy nastąpić ma bezpośrednio Sprzedawcy, czy też osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do jej odbioru. b) Jeżeli do 14 dni od dnia odstąpienia od umowy Strony nie dokonają ustaleń, o których mowa w ppkt a), Kupujący zwraca rzecz Sprzedawcy, dostarczając ją na adres Sprzedawcy podany w niniejszej Procedurze. Kupującego wiąże 14-dniowy termin zwrotu, liczony od odstąpienia od umowy, co oznacza, że najpóźniej w 14-tym dniu od odstąpienia rzecz powinna być odesłana Sprzedawcy lub mu doręczona. c) Koszty zwrotu rzeczy Sprzedawcy ponosi w całości Kupujący. d) Sprzedawca zwraca Kupującemu – nie później, niż w terminie 14 dni od dnia skutecznego odstąpienia od umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności. Koszty dostarczenia rzeczy Kupującemu Sprzedawca zwraca tylko do wysokości stanowiącej równowartość najtańszego zwykłego sposobu dostarczenia rzeczy, jaki Sprzedawca oferował przy jej zakupie. Jeśli Kupujący wybierze inny sposób dostawy, niż najtańszy, Sprzedawca nie zwraca dodatkowych kosztów poniesionych przez Kupującego przewyższających wartość najtańszego sposobu dostawy. e) Sprzedawca nie zwraca Kupującemu kosztów, o których mowa w powyższym podpunkcie d), nawet pomimo upływu 14-dniowego terminu na ich zwrot, do chwili: i. Zwrotu rzeczy, bądź ii. Doręczenia Sprzedawcy dowodu jej odesłania. Dowód odesłania Kupujący może przesłać Sprzedawcy drogą elektroniczną na podany w niniejszej Procedurze adres e-mail. Za dowód odesłania nie będzie uznany dowód nieczytelny, bądź sprzeczny z danymi podanymi przez Kupującego w pisemnym oświadczeniu o odstąpieniu od umowy (np. brak zgodności adresu nadania z adresem Kupującego podanym w treści oświadczenia). Z dowodu odesłania musi jednoznacznie wynikać, że odnosi się on do zwracanej rzeczy. W tym celu na dowodzie odesłania Kupujący wpisuje: numer transakcji Allegro oraz nazwę rzeczy, zgodną z nazwą nadaną mu przez Sprzedawcę. W przypadku niespełnienia powyższych wymogów, doręczony Sprzedawcy przez Kupującego dowód nie będzie uznany za "dowód odesłania" i w związku z tym, zwrot płatności, o którym mowa w ppkt d), nastąpi dopiero w chwili otrzymania przez Sprzedawcę zwróconej rzeczy. f) Kupujący odeśle Sprzedawcy doręczoną Kupującemu fakturę korygującą VAT z prawidłowo uzupełnionymi przez Kupującego danymi (własnoręcznym, czytelnym podpisem wraz ze wskazaną datą złożenia podpisu). Nieodesłanie faktury korygującej VAT w najbliższym możliwym terminie, jak również odesłanie jej, ale w sposób nieprawidłowo wypełniony, może spowodować obciążenie Kupującego wynikłymi z tej przyczyny kosztami powstałymi po stronie Sprzedawcy. 8. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, przez co należy w szczególności rozumieć: a) W przypadku nabycia narzędzi (np. szlifierki, wiertarki, wkrętarki, młoty udarowe, zagęszczarki, dmuchawy, mieszadła) - każde użycie wykraczające poza pierwsze uruchomienie urządzenia, niepołączone z wykonywaniem jakichkolwiek prac. b) W przypadku nabycia akcesoriów niezbędnych do wykonywania prac przy pomocy narzędzi (np. wiertła, wkręty itp.) – każde ich użycie, w tym do wykonywania prac zgodnie z ich przeznaczeniem. c) ....... 9. W przypadku, w którym wskutek niewłaściwego korzystania przez Kupującego ze zwracanej rzeczy doszło do zmniejszenia jej wartości (pkt 8), Sprzedawca uprawniony będzie do dochodzenia od Kupującego zapłaty stanowiącej równowartość zmniejszonej wartości rzeczy. Jeśli zwrot płatności Kupującemu będzie miał nastąpić zgodnie z pkt 7 ppkt 6) lit. e) ppkt i., to Sprzedawca może dokonać potrącenia tej wartości z wysokością zwracanej płatności. 10. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący po wyczerpaniu procedury reklamacyjnej opisanej powyżej i za zgodą Sprzedawcy, ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania sporu i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Katowicach (Ośrodek Zamiejscowy – Bielsko-Biała ul. Piastowska 44, 43-300 Bielsko-Biała). Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce "Rozstrzyganie sporów konsumenckich". z przedmiotami sprzedającego) Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Polsprzęt Janusz Morawiec43-440 Goleszów ul. Makowa 1A Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery]. Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data]. Numer faktury lub paragonu [numer] Proszę o zwrot poniesionych płatności w sposób: - Taki sam, w jakim nastąpiła płatność za zakupioną rzecz – numer rachunku bankowego: .........., prowadzony w Banku: ........., stanowiący własność: .......... - Inny [wskazać jaki]: ........... Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis:

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: 1. Definicje użyte w niniejszej Procedurze: 1) Sprzedawca – przedsiębiorca Janusz Morawiec, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą: POLSPRZĘT Janusz Morawiec, ul. Cieszyńska 16, 43-440 Goleszów (NIP: 548-171-18-97). 2) Kupujący – konsument w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, tj.: osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. 3) Umowa – zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym umowa zawarta na odległość, tj.: w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie. 4) Rzecz – przedmiot umowy zawartej pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym. 5) Wada fizyczna - niezgodność rzeczy sprzedanej z umową. 6) Procedura reklamacyjna – określona niniejszym dokumentem procedura wdrażana na wniosek Kupującego przez Sprzedawcę, wskutek wykrycia przez Kupującego wady fizycznej rzeczy. 2. Adres składania reklamacji: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem poczty elektronicznej: polsprzet1@gmail.com, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy (ul. Cieszyńska 16, 43-440 Goleszów). 3. Poprawnie złożona reklamacja musi zawierać: 1) imię, nazwisko, adres korespondencyjny, adres e-mail Kupującego, telefon kontaktowy. 2) dokładny adres pod jakim znajduje się przedmiot reklamowany 3) datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 4) przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 5) wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację – tj. opis wady fizycznej rzeczy. 6) skan dowodu zakupu. 7) Jeżeli odbioru przesyłki zawierającej nabytą rzecz dokonała osoba inna niż Kupujący, co do której Sprzedawca nie został przez Kupującego wyraźnie poinformowany, że jest ona również upoważniona do odbioru rzeczy w imieniu Kupującego, dla skorzystania z reklamacji koniecznym jest również: a) Wykazanie, że osoba trzecia, która objęła rzecz w posiadanie jest osobą wskazaną i upoważnioną przez Kupującego do odbioru tej konkretnej rzeczy. W tym celu, niezbędnym jest przedstawienie pisemnego oświadczenia Kupującego, że osoba trzecia była przez niego wskazana do odbioru konkretnej rzeczy i to wskazanie akceptowała oraz nie zgłasza żadnych pretensji do rzeczy objętej umową kupna-sprzedaży. Pisemne oświadczenie może zostać wysłane skanem na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy, jeśli reklamacja składana jest w tej właśnie formie. b) Wykazanie, że rzecz nie była używana przez osobę trzecią, która ją odebrała. W tym celu koniecznym jest przedstawienie Sprzedawcy pisemnego oświadczenia Kupującego o braku wad zakupionej rzeczy po jej objęciu przez tę osobę w posiadanie. Pisemne oświadczenie może zostać wysłane skanem na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy, jeśli reklamacja składana jest w tej właśnie formie. 4. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedawca zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie, a tok reklamacji liczony będzie od dnia uzupełnienia wszystkich danych. 5. Sprzedawca rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 6. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

UWAGA !!!! 1. ZAMÓWIENIA ZŁOZONE PO GODZINIE 12:00 BĘDA REALIZOWANE W DNIU NASTĘPNYM 2. UŻYTKOWNIKOM Z NEGATYWAMI NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM