DEVAFOND-4 lakier podładowy dwuskładnikowy 2L (6542061971)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
103,90 zł
z 1000 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
  • Przesyłka kurierska 14,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
  • lokalizacja: Siedlce
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 3.00 [kg]
  • uszkodzony: nie

e-mail: sklep@e-podlogi24.pl

tel: 502-436-653

tel: 723-281-777

tel: 517-972-664



Szybka płatność Payu, wpłata na konto i płatność przy odbiorze.



Paczki wysyłamy kurierem i za pomocą paczkomatów Inpost.


DEVAFOND-4 lakier podładowy 2l (1l + 1l)

Dwuskładnikowy lakier podkładowy DEVAFOND-4 bezbarwny przeznaczony do malowania powierzchni drewnianych: podłóg, parkietów i boazerii w celu ochrony drewna przed ściemnieniem pod wpływem nawierzchniowych lakierów chemoutwardzalnych.

SPOSÓB UŻYCIA:

powierzchnie drewniane przed lakierowaniem należy dokładnie wyszlifować i odpylić. Lakier nakładać: pędzlem, wałkiem lub natryskiem pneumatycznym. Po nałożeniu warstwy podkładowej odczekać około 12 h, następnie zmatowić całą powierzchnię siatką o granulacji 150 dokładnie odkurzyć i przystąpić do nakładania warstwy lakieru nawierzchniowego.

Wydajność: 10m2/l,

Schnięcie: 6 h,

Ilość warstw: 1.

Nakładanie następnej warstwy: po min 12 h.

Okres ważności: 1 rok w oryginalnym opakowaniu

Stosować w pomieszczeniach o sprawnie działającej wentylacji względnie dobrze przewietrzanych. Wyrób zawiera substancje szkodliwe dla zdrowia.

Posiada atest PZH.

Data produkcji na opakowaniu.

W ofercie naszej firmy posiadamy produkty renomowanych firm takich jak:

Wakol, Sika, Uzin, Loba, Berger-Seidle, Fado, Artelit, Irsa, Bona, Osmo, Deva, Renove i wiele innych.

Staramy się aby towar zawsze był dostępny w naszym sklepie i magazynie.

W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do dyspozycji.







Wszelkie prawa zastrzeżone - quick-step.sklep.pl
Realizacja szablonu: exploti

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 23124026851111001042271054
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 8
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 8
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

kontakt

  • 723 281 777
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku: 8:00 - 18:00 , soboty: 10:00 - 13:00
  • 502 436 653
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku: 8:00 - 18:00 , soboty: 10:00 - 13:00
  • 517 972 663
    Doradztwo techniczne

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
DĘBINKA Grzegorz Matejko
ul. Sokołowska 36
08-110 Siedlce
Polska
 
Zwrotowi podlegają wyłącznie produkty nieuszkodzone, w oryginalnym opakowaniu, bez oznak użytkowania i jakichkolwiek oznak otwarcia (dot. chemii parkieciarskiej tj:. klejów, olejów, lakierów, gruntów, środków pielęgnacyjnych, itp.). W przypadku chęci zwrotu towaru, prosimy o przesłanie informacji na e-mail widoczny na aukcji, bądź kontakt telefoniczny, w celu otrzymania formularza zwrotu towaru, który należy wypełnić i przesłać do Nas wraz z przesyłką zwrotną. W przypadku przesyłki kurierskiej, koniecznie prosimy o sprawdzenie stanu zawartości przesyłki w obecności kuriera, w celu wykluczenia wszelkich ewentualnych uszkodzeń przesyłki podczas transportu bądź braków w dostawie. W razie stwierdzenia ewentualnych nieprawidłowości, koniecznie należy spisać Protokół Szkody przy Kurierze z datą odbioru przesyłki.

reklamacje

Warunkiem Reklamacji jest sprawdzenie zawartość przesyłki w obecności kuriera/po wyjęciu z Paczkomatu i sporządzenie Protokołu Reklamacyjnego z datą odbioru przesyłki. W zależności od wyboru sposobu dostawy, przesyłkę należy sprawdzić: - w obecności kuriera w momencie odbioru towaru (dot. przesyłki kurierskiej bądź Polecony InPost) - zaraz po wyjęciu przesyłki z Paczkomatu (dot. Paczkomatów InPost) - maszyna przed zakończeniem odbioru zapyta Cię, czy z przesyłką jest wszystko w porządku. Jeśli nie sporządzisz protokołu szkody w momencie odbioru przesyłki, najpóźniej w ciągu 7 dni od odbioru przesyłki możesz wezwać kuriera na sporządzenie protokołu lub sporządzić protokół szkody w oddziale InPost(dot. przesyłek Paczkomaty InPost i Polecony InPost). W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości związanych z dostawą (uszkodzenie towaru, niekompletność przesyłki, itp.), należy spisać Protokół Reklamacyjny koniecznie z datą odbioru przesyłki. Jeśli nie sporządzisz protokołu szkody w momencie odbioru przesyłki, najpóźniej w ciągu 7 dni od odbioru przesyłki możesz wezwać kuriera na sporządzenie protokołu lub sporządzić protokół szkody w oddziale InPost. W protokole należy umieścić informację dot. przesyłki, np. zgnieciona paczka, lub ewentualne braki produktów w sztukach. Protokół tego samego dnia prosimy przesłać w formacie PDF bądź JPG na adres e-mailowy widoczny na aukcji. Wszelkie inne formy zgłaszania reklamacji nie będą uwzględniane. UWAGA! Przyjęcie przez Państwa przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia mechanicznego. Jeżeli protokół nie zostanie spisany rzetelnie i kompleksowo przez Państwa w dniu odbioru przesyłki, wspólnie z przewoźnikiem, droga reklamacji zostanie zamknięta, gdyż powstałe podczas procedury reklamacyjnej uchybienia odrzucają wniosek reklamacyjny.