DĘTKA 15,0/55-17 KABAT POLSKA (6950721090)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
105,00 zł
z 15 sztuk
Koszty dostawy
  • Pocztex Kurier48 10,00 zł
  • Paczkomaty 24/7 10,00 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • lokalizacja: Raszków, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT


DĘTKA
POLSKIEGO PRODUCENTA
FIRMY KABAT

ROZMIAR
15,0/55-17
Zawór TR15

** SUPER JAKOŚĆ **
** Poniżej zdjęcie poglądowe **

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 29 1140 2004 0000 3602 7591 3428
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Pocztex Kurier48 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Paczkomaty 24/7 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

MPM Grupa sj
Grudzielec Nowy 8
63-440 Raszków
NIP: 6222379196
REGON: 251009245
KRS: 0000186831

MPM Grupa sp.j  

Grudzielec Nowy 8 

63-440 Raszków

kontakt

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje

Zwroty oraz reklamacje prosimy kierować na adres 

MPM Grupa sp.j 

Grudzielec Nowy 8 

63-440 Raszków

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
M.P.M GRUPA Marcin Matuszkiewicz, Henryka Matuszkiewicz
Grudzielec Nowy 8
63-440 Raszków
PL
Dodatkowe informacje

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy z informacją którego dokumentu sprzedaży dotyczy zwrot prosimy przesłać wraz ze zwracanym towarem. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata

Adres do reklamacji:
M.P.M. GRUPA Marcin Matuszkiewicz, Henryka Matuszkiewicz
Grudzielec Nowy 8
63-440 Raszków
PL
Dodatkowe informacje


Przed  odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w  transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne,  zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z  nami pod numerem telefonu: 627344743 

Po  opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje  możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia  niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi  podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli  zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z  opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą  reklamacyjną:


  1. Prześlij  do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne  oświadczenie,w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu,  formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który  zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep  decyzji).
  2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni  roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez  Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego  egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@mpm-24.pl lub telefonicznie: 627344743. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.