DESKA SEDESOWA WC WOLNOPADAJĄCA (6996688162)

zakończona
44,99 zł
sprzedaż zakończona
Dostawa
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
  • lokalizacja: Słubice, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis

Przedmiotem aukcji jest

deska sedesowa

Dane techniczne:
- długość: 45 cm
- szerokość: 38 cm
- 5 cm wysokość:
- Skład: MDF
- Wzór: WODA

W razie jakichkolwiek pytań informacje udzielamy przez e-mail :

pienknydom10@gmail.c­om

lub pod nr telefonu

697 066 295

Na życzenie wystawiamy FV

WAŻNE

Jeżeli pojawił się jakikolwiek problem: przesyłka nie dotarła, zawartość jest uszkodzona, itp.

uprzejmie prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny

Po zakończonej transakcji prosimy o wystawienie komentarza - jest on dla nas sygnałem,

że transakcja została pomyślnie zakończona.

Przed wystawieniem komentarza negatywnego prosimy o kontakt

na pewno rozwiążemy problem na korzyść klienta.

Mało tego, jeśli przedmiot Ci się nie spodoba możesz go zwrócić w ciągu 10 dni !!!

W każdej sytuacji zwrotu lub reklamacji prosimy o niezwłoczny kontakt mailowy z informacją co pozwoli na szybką reakcję z naszej strony.

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 15,00 zł

Lokalizacja: Słubice, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
5,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
18,00 zł
kolejna sztuka
5,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
2 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 

Zwrotu należy dokonać w najszybszym możliwym terminie, wysyłając towar w stanie niezmienionym do sklepu na swój koszt i odpowiedzialność.Klient zobowiązany jest złożyć oświadczenie o odstąpieniu od zawartej umowy. Do przesyłki należy także dołączyć dokument potwierdzający zachowanie terminu 14 dni od zakupu towaru (np. paragon, faktura VAT) oraz dane umożliwiające zidentyfikowanie klienta oraz zwrot należności za pomocą przelewu bankowego (dane osobowe i numer konta bankowego). Pieniądze za odesłany przedmiot zostaną zwrócone w ciągu maksymalnie 14 dni roboczych na podany przez klienta numer rachunku bankowego.

Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia. Sprzedający może się wstrzymać z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

W przypadku odstąpienia od umowy koszt zwrotu ponosi kupujący. Uwaga! Nie przyjmujemy paczek pobraniowych. Zwroty są dokonywane wyłącznie na konto podane przez klienta.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.reklamacje

PROCEDURA REKLAMACJI

1. Kupujący może złożyć reklamację dotyczące zakupionego towaru:* pod adresem e-mail - bingo.outletshop@gmail.com

2. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać:* dane osobowe (imię, nazwisko, adres)* adres e-mail* numer telefonu* nazwę użytkownika allegro* kopię dowodu zakupu* opis przedmiotu i jego wady wraz ze wskazaniem żądania kupującego* zdjęcia ukazujące uszkodzenia produktu* numer konta bankowego do ewentualnego zwrotu należności.

3. W przypadku gdy zamawiany produkt dotarł uszkodzony mechanicznie konieczne jest spisanie z kurierem protokołu szkody. Należy też zwrócić szczególną uwagę na uszkodzenia zewnętrzne paczki, które mogą świadczyć o uszkodzeniu produktu w transporcie.

4. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji, sprzedający zwraca się do składającego reklamację z prośbą o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

5. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie do 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

6. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez kupującego adres e-mail lub jest przekazana telefonicznie.pozostałe informacje

Drogi kliencie jeśli posiadasz jakieś pytania lub wątpliwości, prosimy o kontakt. Postaramy się pomóc.

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Bingo-Shop
Swiecko 19 b
69-100 Słubice
Dodatkowe informacje

 

Zwrotu należy dokonać w najszybszym możliwym terminie, wysyłając towar w stanie niezmienionym do sklepu na swój koszt i odpowiedzialność.Klient zobowiązany jest złożyć oświadczenie o odstąpieniu od zawartej umowy. Do przesyłki należy także dołączyć dokument potwierdzający zachowanie terminu 14 dni od zakupu towaru (np. paragon, faktura VAT) oraz dane umożliwiające zidentyfikowanie klienta oraz zwrot należności za pomocą przelewu bankowego (dane osobowe i numer konta bankowego). Pieniądze za odesłany przedmiot zostaną zwrócone w ciągu maksymalnie 14 dni roboczych na podany przez klienta numer rachunku bankowego.

Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia. Sprzedający może się wstrzymać z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

W przypadku odstąpienia od umowy koszt zwrotu ponosi kupujący. Uwaga! Nie przyjmujemy paczek pobraniowych. Zwroty są dokonywane wyłącznie na konto podane przez klienta.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.reklamacje

PROCEDURA REKLAMACJI

1. Kupujący może złożyć reklamację dotyczące zakupionego towaru:* pod adresem e-mail - bingo.outletshop@gmail.com

2. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać:* dane osobowe (imię, nazwisko, adres)* adres e-mail* numer telefonu* nazwę użytkownika allegro* kopię dowodu zakupu* opis przedmiotu i jego wady wraz ze wskazaniem żądania kupującego* zdjęcia ukazujące uszkodzenia produktu* numer konta bankowego do ewentualnego zwrotu należności.

3. W przypadku gdy zamawiany produkt dotarł uszkodzony mechanicznie konieczne jest spisanie z kurierem protokołu szkody. Należy też zwrócić szczególną uwagę na uszkodzenia zewnętrzne paczki, które mogą świadczyć o uszkodzeniu produktu w transporcie.

4. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji, sprzedający zwraca się do składającego reklamację z prośbą o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

5. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie do 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

6. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez kupującego adres e-mail lub jest przekazana telefonicznie.pozostałe informacje

Drogi kliencie jeśli posiadasz jakieś pytania lub wątpliwości, prosimy o kontakt. Postaramy się pomóc.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Bingo-Shop
Swiecko 19b
69-100 Słubice

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

Zwrotu należy dokonać w najszybszym możliwym terminie, wysyłając towar w stanie niezmienionym do sklepu na swój koszt i odpowiedzialność.Klient zobowiązany jest złożyć oświadczenie o odstąpieniu od zawartej umowy. Do przesyłki należy także dołączyć dokument potwierdzający zachowanie terminu 14 dni od zakupu towaru (np. paragon, faktura VAT) oraz dane umożliwiające zidentyfikowanie klienta oraz zwrot należności za pomocą przelewu bankowego (dane osobowe i numer konta bankowego). Pieniądze za odesłany przedmiot zostaną zwrócone w ciągu maksymalnie 14 dni roboczych na podany przez klienta numer rachunku bankowego.

Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia. Sprzedający może się wstrzymać z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

W przypadku odstąpienia od umowy koszt zwrotu ponosi kupujący. Uwaga! Nie przyjmujemy paczek pobraniowych. Zwroty są dokonywane wyłącznie na konto podane przez klienta.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.reklamacje

PROCEDURA REKLAMACJI

1. Kupujący może złożyć reklamację dotyczące zakupionego towaru:* pod adresem e-mail - bingo.outletshop@gmail.com

2. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać:* dane osobowe (imię, nazwisko, adres)* adres e-mail* numer telefonu* nazwę użytkownika allegro* kopię dowodu zakupu* opis przedmiotu i jego wady wraz ze wskazaniem żądania kupującego* zdjęcia ukazujące uszkodzenia produktu* numer konta bankowego do ewentualnego zwrotu należności.

3. W przypadku gdy zamawiany produkt dotarł uszkodzony mechanicznie konieczne jest spisanie z kurierem protokołu szkody. Należy też zwrócić szczególną uwagę na uszkodzenia zewnętrzne paczki, które mogą świadczyć o uszkodzeniu produktu w transporcie.

4. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji, sprzedający zwraca się do składającego reklamację z prośbą o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

5. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie do 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

6. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez kupującego adres e-mail lub jest przekazana telefonicznie.pozostałe informacje

Drogi kliencie jeśli posiadasz jakieś pytania lub wątpliwości, prosimy o kontakt. Postaramy się pomóc.

O sprzedającym
-pienkny-dom-
95,5%
kupujących poleca tego sprzedającego

1250

 

75

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,6

Czas wysyłki

4,7

Koszt wysyłki

4,8

Obsługa kupującego

4,8

Dane firmy

Kontakt

  • 697 066 295
  • 697 066 295
poniedziałek
09:00 - 15:00
wtorek - czwartek
zamknięte
piątek
09:00 - 15:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Na życzenie wystawiamy FV   WAŻNE  Jeżeli pojawił się jakikolwiek problem: przesyłka nie dotarła, zawartość jest uszkodzona, itp.           uprzejmie prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny     Po zakończonej transakcji prosimy o wystawienie komentarza - jest on dla nas sygnałem,           że transakcja została pomyślnie zakończona.    Przed wystawieniem komentarza negatywnego prosimy o kontakt na pewno rozwiążemy problem na korzyść klienta.   Mało tego, jeśli przedmiot Ci się nie spodoba możesz go zwrócić w ciągu 10 dni !!!       W każdej sytuacji zwrotu lub reklamacji prosimy o niezwłoczny kontakt mailowy z informacją co pozwoli na szybką reakcję z naszej strony.

W razie problemów proszę o kontakt telefoniczny od pon-pt w godz. 9-15, jeśli telefon nie odpowiada proszę o kontakt mailowy.Postaramy się odpowiedzieć w ciągu 24h. KONTAKTUJĄC SIĘ Z NAMI MASZ PEWNOŚĆ ROZWIĄZANIA SYTUACJI KORZYSTNIE !! Staramy się, aby każdy nasz klient był zadowolony z przebiegu transakcji

Pozostałe informacje

Na życzenie wystawiamy FV   WAŻNE  Jeżeli pojawił się jakikolwiek problem: przesyłka nie dotarła, zawartość jest uszkodzona, itp.           uprzejmie prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny     Po zakończonej transakcji prosimy o wystawienie komentarza - jest on dla nas sygnałem,           że transakcja została pomyślnie zakończona.    Przed wystawieniem komentarza negatywnego prosimy o kontakt na pewno rozwiążemy problem na korzyść klienta.   Mało tego, jeśli przedmiot Ci się nie spodoba możesz go zwrócić w ciągu 10 dni !!!       W każdej sytuacji zwrotu lub reklamacji prosimy o niezwłoczny kontakt mailowy z informacją co pozwoli na szybką reakcję z naszej strony.