DESIGUAL portfel piękny (6541172185)

zakończona
139,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,50 zł
  • List polecony priorytetowy 10,00 zł
  • Przesyłka kurierska 14,00 zł
  • lokalizacja: Poznań
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • płeć: produkt damski
  • materiał: tworzywo skóropodobne
  • marka: Desigual
  • dostawa z Polski: tak
  • kolor: czerń, odcienie szarości i srebra, wielokolorowy, odcienie czerwieni

Szczegółowe informacje o Sprzedającym oraz o prawach Kupującego znajdziesz na mojej stronie "O mnie" : o mnie

ZAPRASZAM do zakupu portfela DESIGUAL.


nowy z metkami.cena pierwotna 194zł.

zapinany na napę

przegródki na karty+na banknkoty+dokumenty+­drobne(kieszeń z suwakiem)

Co to pisać....:) zupełny odlot - super design...:)

wymiary:

wysokość :16cm

szerokość:11cm

gruby na 3cm

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • mBank 78 1140 2004 0000 3902 6330 9286
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony priorytetowy 10,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów odesłania towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Konsument ma 14 dni na odesłanie towaru ,licząc od złożenia oświadczenia o odstąpieniu. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: pisemnie na adres: ul. Pamiątkowa 23/1, 61-505 Poznań;lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: ciuchdlaciebie@vp.pl. Poniżej formularz odstąpienia ,ale jego wypełnienie nie jest obowiązkowe. Wystarczy e-mail z informacją o odstąpieniu z numerem aukcji i numerem konta bankowego. FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY PHFATAŁASZEK Monika Paetz ul. Pamiątkowa 23/1 61-505 Poznań e-mail : ciuchdlaciebie@vp.pl ; nick allegro phfatalaszek Ja, niniejszym informuję/informujemy o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy : -data zawarcia umowy/odbioru -imię i nazwisko konsumenta(-ów) -adres konsumenta(-ów) -nick allegro+numer aukcji allegro - data odstąpienia od umowy - numer rachunku bankowego -podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

reklamacje

Reklamacja (w tym także zawiadomienie o niezgodności Towaru z umową sprzedaży oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z umową sprzedaży lub złożenie oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży) może zostać złożona przez Kupującego na przykład: pisemnie na adres: PHFATAŁASZEK ul.Pamiątkowa 23/1, 61-505 Poznań; lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: ciuchdlaciebie@vp.pl. O decyzji w sprawie reklamacji zostaniesz poinformowany w ciągu 14 dni,jeżeli zostanie rozpatrzona pozytywnie,otrzymasz pełen zwrot poniesionych kosztów. Zaleca się podanie przez Kupującego w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności (wady); (2) żądania sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży (Klient nie może jednak odstąpić od umowy sprzedaży, gdy wada Towaru jest nieistotna.); oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedającego. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Sprzedający ustosunkuje się do reklamacji Kupującego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.Brak ustosunkowania się Sprzedającego w powyższym terminie oznacza,że Sprzedający uznał reklamację za uzasadnioną. W przypadku,gdy do ustosunkowania się przez Sprzedającego do reklamacji Kupującego lub do wykonania uprawnień Kupującego wynikających z niezgodności Towaru z umową sprzedaży (rękojmi)niezbędne będzie dostarczenie Towaru do Sprzedającego, Kupujący zostanie poproszony przez Sprzedającego o dostarczenie Towaru na adres PHFATAŁASZEK ul. Pamiątkowa 23/1, 61-505 Poznań.

pozostałe informacje

Kupując na aukcjach phfatalaszek masz gwarancję,że towar jest oryginalny w 100%,zakupiony bezpośrednio u producenta bądź poprzez jego sieć dystrybucji w Polsce. 6.POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Kupującego będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. Kupujący będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: Kupujący uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214). Kupujący uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym, a Sprzedającym. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnychnWojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej. Kupujący może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Kupującym, a Sprzedającym, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem e-mail porady@dlakonsumentow.pl. DANE OSOBOWE Administratorem danych osobowych Kupujących biorących udział w Transakcjach Sprzedającego jest Sprzedający (dokładne dane Sprzedającego podane są wyżej. Dane osobowe Kupujących Sprzedający otrzymuje od Grupy Allegro.Dane osobowe Kupującego są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883 ze zm.). Sprzedający zapewnia Kupującym realizację uprawnień wynikających z powyższej ustawy oraz z innych powszechnie obowiązujących przepisów. Cel zbierania danych i odbiorcy danych Dane osobowe Kupujących przetwarzane są wyłącznie w celach związanych z przeprowadzeniem Transakcji Sprzedającego i z realizacją umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego. Podstawą przetwarzania danych osobowych Kupującego jest konieczność realizacji umowy sprzedaży, której jest stroną lub podjęcia na jego żądania mogą być przetwarzane także w innym celu, o którym mowa w udzielanej zgodzie przez Kupującego. W przypadku Kupującego, który korzysta ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Sprzedający udostępnia zebrane dane osobowe Kupującego wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Sprzedającego.Prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania Kupujący ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Sprzedającego. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można przesłać stosowną wiadomość pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedającego wskazany powyżej. Dobrowolność podania danych osobowych Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie Allegro danych osobowych niezbędnych do udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości udziału w Transakcji lub zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedającym. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub udziału w Transakcji są każdorazowo wskazane na stronie internetowej Allegro. INNE INFORMACJE Powyżej zamieściliśmy podstawowe informacje dotyczące nas jako Sprzedającego i Transakcji zawieranych z nami za pośrednictwem Allegro. Informacje dotyczące działania platformy Allegro znajdziesz w samym Regulaminie Allegro oraz na stronach Allegro. Przykładowo Regulamin Allegro, z uwzględnieniem charakteru danej Transakcji, określa między innymi: czynności techniczne składające się na procedurę zawarcia umowy; skutki prawne potwierdzenia przez drugą stronę otrzymania oferty; zasady i sposoby utrwalania, zabezpieczania i udostępniania drugiej stronie treści zawieranej umowy; metody i środki techniczne służące wykrywaniu i korygowaniu błędów we wprowadzanych danych; rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną; warunki świadczenia usług drogą elektroniczną; warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną; tryb postępowania reklamacyjnego; dane,których podanie jest niezbędne do świadczenia przez Grupę Allegro usług drogą elektroniczną.