Denon HP800 słuchawki (6912162541)

zakończona
419,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 13,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 17,00 zł
  • lokalizacja: Kraków, Polska
  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury

Biuro obsługi Klienta

(+48) 12 323 62 04


419,00 zł





HP800| DENON DJ | słuchawki


Najważniejsze cechy:


    - 1700 mW mocy wyjściowej

    -praktyczny, 3 metrowy, skręcany kabel

    -oporność: 38 Ohm

    -zakres częstotliwości: 10 - 30.000 Hz

Opis produktu

Słuchawki HP800 marki DenonDJ to idealny sprzęt dla każdego - od domowego hobbysty, po profesjonalnego muzyka/DJa.

Dobrze przemyślane wykonanie zapewnia niezwykły komfort użytkowania. Nauszniki przymocowane są na dwóch zawiasach, co zwiększa ich wytrzymałość. Dodatkowo nauszniki można obracać nawet o 180 stopni. Dzięki temu słuchawki perfekcyjnie dostosowują się do dowolnego kształtu głowy. To równie przydatna funkcja, aby móc kontrolować dźwięki dochodzące z zewnątrz. Całość tworzy zamknięty typ obudowy, tłumiący wszelkie dźwięki z otoczenia. Słuchawki posiadają wysokiej jakości membranę z magnesem neodymowym– 40 milimetrów – umożliwiającą osiągnięcie optymalnego brzmienia.

Dzięki podwójnemu przyłączu jack 1/8” oraz 1/4” słuchawki można podłączyć do każdego rodzaju sprzętu. Dźwięk pozostaje czysty, bez najmniejszych zniekształceń, nawet przy bardzo wysokiej głośności.

Słuchawki w prosty sposób można złożyć, dzięki czemu łatwo można je przewozić. Dodatkowo do kompletu dołączona jest skórzana torba, aby słuchawki nie uległy uszkodzeniu.

Więcej zdjęć produktu

Informacje



Towar dostarczamy kurierem DPD

- przedpłata: 13 zł,
- pobranie 17 zł



  • Przelew na konto bankowe
  • Płatność PayU
  • Płatność za pobraniem


Biuro Obsługi Klienta
+48 506 191 825

F.H.U. VMP Piotr Grochowski
ul. Beskidzka 30B, I piętro
30-611 Kraków

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 27 1140 2004 0000 3102 4340 2801
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 13,00 zł
kolejna sztuka: 13,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 17,00 zł
kolejna sztuka: 17,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

kontakt

  • 506191825
    firma czynna od poniedziałki do piątku w godzinach 8:00 - 16:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

 
Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, ponieważ zawarłeś umowę na odległość, to możesz od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy. Oświadczenie możesz wysłać na adres e-mail 1000Hz@1000Hz.pl lub drogą pocztową, osobno lub razem z towarem na adres sklepu: Piotr Grochowski Firma Handlowo Usługowa VMP, ul. Beskidzka 30 I p, 30-611 Kraków. Odsyłając towar prosimy o zabezpieczenie towaru w trakcie pakowania w taki sposób, by nie uległ on uszkodzeniu w transporcie. Zwrot płatności następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni licząc od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji odnośnie prawa do odstąpienia od umowy. W przypadku odstąpienia od umowy, ponoszą Państwo tylko bezpośrednie koszty zwrotu towaru

reklamacje

Reklamacje towaru 1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Konsumenta z tytułu prawa do rękojmi za wadę fizyczną i prawną określony jest ustawą z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks Cywilny. 2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć towar bez wad. Odpowiedzialność, w tym zakresie regulują przepisy określone w art. 556 oraz 556- 556 Kodeksu cywilnego. Jeżeli sprzedany towar ma wadę, Klient może: - złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy towar na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wady. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru z wadą pozostaje do wartości towaru bez wady. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna, - żądać wymiany towaru na wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową wadliwego towaru w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. 3. Reklamację z tytułu rękojmi można złożyć w następujący sposób: - pisemnie na adres: Piotr Grochowski Firma Handlowo Usługowa VMP, ul. Beskidzka 30, I piętro, 30 – 611 Kraków, - w formie elektronicznej na adres: 1000Hz@1000Hz.pl - telefonicznie pod numerem: 506191825. 4. W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy o podanie następujących informacji: imię i nazwisko, adres korespondencyjny, adres poczty elektronicznej, numer telefonu, dane dotyczące reklamowanego towaru (nazwa towaru, data zakupu), opis dostrzeżonej wady w towarze, żądanie z tytułu przysługujących praw z rękojmi wynikających z Kodeksu cywilnego, preferowany sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji. 5. Sprzedawca ustosunkuje się do złożonej reklamacji w terminie czternastu dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli kupujący będący Konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione. 6. Towar w stosunku, do którego ujawniła się wada należy dostarczyć na adres: Piotr Grochowski Firma Handlowo Usługowa VMP, ul. Beskidzka 30, I piętro, 30 – 611 Kraków.