Demar STORMER LUX Ocieplane 100% z PL A r. 22/23 (7016078378)

do wyczerpania przedmiotów

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • bohater: brak
  • rozmiar: 22
  • marka: Demar
  • kolor: wielokolorowy
  • płeć: chłopcy, dziewczynki

opis

Kalosze Demar Stormer Lux Print Kolorowe, Kaczorek A

Rozmiar: 22/23

Długość wkładki: 14,3 cm 

Obuwie deszczowe dla dzieci, wykonane z materiału PVC Phtalate Free (bezftalanowe PVC). Obuwie nie zawiera metali ciężkich tj. kadm, nikiel, ołów. Obuwie wyposażone jest w element odblaskowy, a także w praktyczny wyjmowany wkład ocieplający, który można prać w temp. do 40 st. C. Idealne w drodze do szkoły czy też podczas zabawy na podwórku.

Dostawa i płatność
od 8,60 zł

Lokalizacja: Brzozie, Polska

Darmowa dostawa na 18. urodziny Allegro

Wybierz Paczkomat, a podczas zakupu dostaniesz kupon na darmową dostawę.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
18,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
3 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
10,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
4 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
9,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
4-5 dni roboczych

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
25,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
3 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
13,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
4 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
4-5 dni roboczych

Punkty odbioru

Wellies Błażej Szczawiński
87-313 Brzozie
woj. kujawsko-pomorskie

wymagana przedpłata
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Nie wystawiam faktury
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Wellies Błażej Szczawiński
Brzozie 138
87-313 Brzozie
Dodatkowe informacje

  

REKLAMACJE 1. Wszystkie Towary zakupione w Sklepie Internetowym podlegają 2 (dwa) letniej rękojmi, zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta oraz Ustawą Kodeks Cywilny. 2. Prosimy o zachowanie dowodu zakupu - paragon, faktura VAT. 3. Reklamowany towar przesyłany do sklepu Wellies prowadzonego przez firmę Wellies Błażej Szczawiński powinien być czysty. 4. Wellies prowadzony przez firmę Wellies Błażej Szczawiński w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia przez Konsumenta reklamacji, poinformuje Go o swoim stanowisku w zakresie zasadności zgłoszonego roszczenia, którego podstawą będzie opinia wydana przez profesjonalnego Rzeczoznawcę. 5. Przesyłka z reklamowanym Towarem powinna zawierać oświadczenie Konsumenta, zawierające w miarę dokładny opis wady Towaru oraz aktualny adres zwrotny Klienta, z kontaktowym numerem telefonu lub adresem e-mail, aby umożliwić bezpośredni i niezwłoczny kontakt z Konsumentem. 6. Reklamacje Klient może złożyć wysyłając sporządzony przez sklep uzupełniony formularz na adres siedziby Wellies  Brzozie 138, 87-313 Brzozie przy czym jego stosowanie nie jest obowiązkowe. 7. Reklamacja złożona przez Kupującego nie będącego Konsumentem, bez załączonego dokumentu potwierdzającego sprzedaż, nie będzie rozpatrywana. 8. Klient powinien odebrać reklamowany towar, niezwłocznie po poinformowaniu Go o rozpatrzeniu jego zgłoszenia i dostarczeniu na adres wskazany przez Klienta. W sytuacji gdy Towar ten, nie zostanie odebrany, sklep Wellies prowadzony przez firmę Wellies Błażej Szczawiński  wezwie Klienta na piśmie lub ewentualnie w inny sposób z nim osobiście uzgodniony, do odbioru towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania takiego wezwania. Po bezskutecznym upływie tego dodatkowego terminu, sklep Wellies  prowadzony przez firmę Wellies Błażej Szczawiński będzie uprawniony do naliczania opłat za bezumowne przechowanie towaru. Opłata ta wynosi 5% aktualnie obowiązującej stawki za 1 m2 powierzchni magazynowej w mieście siedziby firmy, naliczanej za każdy miesiąc przechowania. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI 1. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasad dostępu do takich procedur tj. możliwości skierowania sprawy za zgodą obu stron umowy do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego. 2. Konsument uprawniony jest więc do zwrócenia się: - do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego, działającego przy Inspekcji Handlowej, z wnioskiem o rozstrzygnięcie ewentualnego sporu wynikłego z zawartej z Wellies Błażej Szczawiński umowy sprzedaży, - do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia ewentualnego sporu między Klientem, a Wellies Błażej Szczawiński.

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Wellies Błażej Szczawiński
Brzozie 138
87-313 Brzozie

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

  

WYMIANA TOWARU 1. Wszystkie zakupione w Sklepie Internetowym Towary, na życzenie Klienta podlegają wymianie na inny, w terminie 14 dni od daty otrzymania Towaru, który ma być wymieniony. 2. Koszt wymiany Towaru, którym będzie obciążony Konsument korzystający z takiej opcji, wynosi 15 zł i jest przeznaczony na pokrycie kosztów ponownej wysyłki Towaru. 3. Klient może dokonać wymiany zamówionego Towaru, na inny, ponosząc koszty odesłania nieużywanego towaru, w żaden sposób uszkodzonego, w oryginalnym i niezniszczonym opakowaniu na adres Sklepu Internetowego. 4. Klient proszony jest o wcześniejsze potwierdzenie drogą mailową czy w ofercie Sklepu Internetowego znajduje się oczekiwany przez Niego rozmiar. W przypadku braku dostępności towaru, Sklep Wellies Błażej Szczawiński prowadzony przez firmę  Wellies Błażej Szczawiński dołoży wszelkich starań, by towar wymienić możliwie jak najszybciej. W sytuacji, gdy wymiana będzie niemożliwa np. z powodu wyczerpania zapasów, Sklep Wellies Błażej Szczawiński  prowadzony przez firmę Wellies Błażej Szczawiński zaoferuje do wyboru inny dostępny produkt, lub zwróci pieniądze przelewem na wskazane konto bądź przekazem pocztowym. PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 1. Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej z  prowadzony przez firmę Wellies Błażej Szczawiński  bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów (z wyjątkiem bezpośrednich kosztów zwrotu Towaru do siedziby Wellies Błażej Szczawiński ), w termie 14 dni od dnia otrzymania Towaru, a więc objęcia przez Konsumenta Towaru w posiadanie lub objęcia Towaru w posiadanie przez wskazaną przez Konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik, zaś w przypadku, gdy Konsument złoży jedno Zamówienie obejmujące wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub częściami, termin czternastodniowy należy liczyć od momentu wejścia w fizyczne posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części. 2. Konsument korzystając z uprawnienia wskazanego w punkcie 1, może odstąpić od umowy Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 3. Klient może posłużyć się przykładowym formularzem przygotowanym przez Wellies Błażej Szczawiński  Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy. Aby otrzymać wzór formularza prosimy o kontakt email po adresem: wellies.allegro@gmail.com 4. Oświadczenie Konsumenta o odstąpieniu od umowy, należy wysłać do siedziby Wellies Błażej Szczawiński , z tym, że do zachowania terminu do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłanie w tym terminie oświadczenia o skorzystaniu z tego prawa. 5. W razie skorzystania przez Konsumenta z prawa do odstąpienia od umowy, Konsument ponosi koszty zwrotu (dostarczenia) Towaru do siedziby sklepu Wellies Błażej Szczawiński prowadzonego przez firmę Wellies Błażej Szczawiński 6. Wellies Błażej Szczawiński dokonuje zwrotu wszystkich dokonanych przez Konsumenta płatności, przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się z żadnymi kosztami. 7. Wellies Błażej Szczawiński może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania. 8. Jeśli Klient zwraca Towar, w sposób inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sklep, Wellies Błażej Szczawiński  nie jest zobowiązany do zwrotu poniesionych przez Klienta dodatkowych kosztów. 9. Klient jest zobowiązany do zwrotu Towaru Wellies Błażej Szczawiński lub przekazać go osobie upoważnionej przez sklep niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. 10. Do zachowania terminu, o którym mowa w punkcie 9, wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. 11. Zwrotu-wymiany Towaru Klient powinien dokonać na adres siedziby Wellies Błażej Szczawiński, Brzozie 138, 87-313 Brzozie chyba że Wellies Błażej Szczawiński  upoważniło konkretną osobę do jego odbioru, lub zmieni adres o czym poinformuje kupującego. 12. Kupujący nie będący Konsumentem, nie ma prawa do odstąpienia od umowy, o którym mowa w ust. 1, zaś w zakresie takiej sprzedaży zasady i terminy odstąpienia od umowy regulują przepisy Kodeksu Cywilnego. 13. Konsumentem, w przypadku zwrotu Towaru w związku z odstąpieniem, o którym mowa w ust. 1, ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru, będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

O sprzedającym
wellies2017
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

26

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 731554220
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Właścicielem Sklepu Internetowego mieszczącego się na stronie Allegro.pl dalej Sklep Internetowy jest: Wellies Błażej Szczawiński, 87-313 Brzozie 138, NIP: 874-173-78-44, REGON: 368345082, zarejestrowany przez Urząd Gminy w Kurzętniku, wpisany do Centralnej Ewidencji   i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki . 

Telefon: 731554220 

Adres poczty elektronicznej e-mail: wellies.allegro@gmail.com  

Rachunek bankowy mBank 47 1140 2004 0000 3102 7712 0902 

Pozostałe informacje

Słownik pojęć użytych w niniejszym regulaminie: 

Przedsiębiorca – podmiot prawa, prowadzący we własnym imieniu działalność gospodarczą, w tym Wellies Błażej Szczawiński 

Kupujący – każdy podmiot składający Zamówienie w Sklepie internetowym (Konsument lub osoba nieposiadająca statusu Konsumenta). 

Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej (w tym zawarcie umowy sprzedaży) niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (zwany w dalszej części także Klientem). 

Reklamacja – tryb postępowania w razie wystąpienia wady sprzedanego towaru. 

Rękojmia – tryb dochodzenia odpowiedzialności od przedsiębiorcy, który sprzedał towar 

Konsumentowi, w sytuacji ujawnienia się wady fizycznej lub prawnej. Rzeczoznawca – specjalista w zakresie obuwia i odzieży, posiadający wiedzę specjalistyczną umożliwiającą stwierdzenie istnienia wady i przyczyn jej powstania, w sprzedanym towarze Konsumentowi. Towar – rzecz ruchoma, dostępna w sprzedaży w Sklepie internetowym, w szczególności obuwie sportowe, odzież i akcesoria sportowe. Wada istotna – podstawa umożliwiająca skorzystanie przez Konsumenta określonych praw z tytułu rękojmi.   Dokument informacyjny – dokument dołączony do Towaru informujący Konsumenta o sposobie korzystania z towaru i jego konserwacji.   Sklep internetowy  – serwis internetowy należący do Wellies Błażej Szczawiński na platformie Allegro.pl, za pośrednictwem której nastąpiło złożenie zamówienia przez Kupującego. Zamówienie  – oświadczenie woli Kupującego, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży Towarów na odległość za pośrednictwem Sklepu internetowego, określające co najmniej rodzaj i liczbę Towarów. Informacje ogólne   1. Regulamin określa zasady zawarcia i wykonywania umowy sprzedaży Towarów znajdujących się na stronie Sklepu internetowego. 2. Do składania Zamówień w Sklepie internetowym, niezbędne jest posiadanie urządzeń pozwalających na dostęp do Internetu, poczty elektronicznej e-mail, jak również przeglądarki internetowej stron www. 3. Głównym przedmiotem świadczenia przez sklep Wellies Błażej Szczawiński prowadzonego przez firmę Wellies Błażej Szczawiński jest sprzedaż obuwia. 4. Klient wypełniając formularz zamówienia składa ofertę kupna określonego towaru. 5. Sklep Wellies Błażej Szczawiński prowadzony przez firmę Wellies Błażej Szczawiński dokłada wszelkich starań, aby zdjęcia, opisy i dane techniczne umieszczonych towarów, były jak to najbardziej możliwe zgodne z rzeczywistością. 6. Producentami towarów są korporacje firm oferowanych marek. 7. Konsument może porozumieć się z sklepem Wellies Błażej Szczawiński, za pośrednictwem telefonu (a), poczty elektronicznej e-mail (b) a) 731554220 standardowy koszt połączenia zgodny z cennikiem operatora b) wellies.allegro@gmail.com 8. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, obowiązują przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym ustawa Kodeks cywilny oraz ustawa o prawach konsumenta. 9. Niniejszy regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Kupującego będącego Konsumentem, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami niniejszego regulaminu, a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi Konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy. SPRZEDAŻ TOWARÓW 1. Wszystkie ceny Towarów, podane w Sklepie Internetowym są wartościami brutto, wyrażonymi w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek od towarów i usług (VAT). 2. Oprócz ceny Towaru, Konsument pokrywa również koszty jego dostarczenia, na adres wskazany w złożonym zamówieniu. 3. Koszt dostawy jest doliczany do kwoty zamówienia. 4. Koszt dostawy kupionego przez Konsumenta Towaru podany jest na każdej aukcji w zakładce Dostawa i Płatność 5. Honorujemy następujące formy płatności:   a) płatność za pobraniem,   b) płatność przelewem na rachunek bankowy sklepu Wellies Błażej Szczawiński (w tym przypadku, Konsument ponosi koszty możliwej opłaty bankowej lub pocztowej, za wykonanie dyspozycji przelewu), c) za pośrednictwem serwisu rozliczeniowego PayU (system płatności Allegro) 6. Jeżeli Konsument wybierze opcję płatności przelewem na rachunek bankowy sklepu , cenę Towaru, powiększoną o koszt dostawy powinien zapłacić, na rachunek bankowy Sklepu Wellies Błażej Szczawiński mBank 47 1140 2004 0000 3102 7712 0902, podając w tytule przelewu: Nick allegro 7. Terminem płatności w przypadku płatności za pobraniem, następuje w dniu dostarczenia Towaru, zaś w przypadku płatności przelewem elektronicznym lub za pośrednictwem serwisu rozliczeniowego PayU – bezpośrednio po złożeniu zamówienia. REALIZACJA ZAMÓWIENIA 1. Zamówienia przyjmujemy drogą elektroniczną z wykorzystaniem Sklepu internetowego przez 7 dni w tygodniu 24 h/dobę. 2. Złożone przez Klienta zamówienia zostaną realizowane niezwłocznie, nie później niż w terminie do 14 dni roboczych od dnia złożenia. 3. W celu złożenia Zamówienia poprzez Sklep internetowy, należy dodać wybrany Towar do koszyka, a następnie postępować zgodnie z dalszymi informacjami wyświetlanymi na stronie Sklepu internetowego. 4. Zamówienia Sklep Internetowy realizuje od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-15:00. 5. Sklep Wellies Błażej Szczawiński prowadzony przez firmę Wellies Błażej Szczawiński jest obowiązany dostarczyć zamówiony i kupiony przez Konsumenta Towar bez wad fizyczny i prawnych.   6. Po zawarciu z Konsumentem umowy sprzedaży, kupiony Towar zostanie niezwłocznie przez sklep Wellies Błażej Szczawiński wydany. 7. W sytuacji, w której z przyczyn obiektywnych i niezależnych od sklepu , zamówionego Towaru nie będzie w magazynie, Klient jest niezwłocznie informowany o tym fakcie i ma możliwość wyboru między zmianą zamówionego Towaru na inny, dłuższym czasem realizacji, jak również o możliwości rezygnacji ze złożonego zamówienia, a w konsekwencji zwrotu wszystkich wpłaconych środków pieniężnych. 8. Kupujący przy złożeniu zamówienia, w celu prawidłowego przebiegu transakcji, powinien podać numeru telefonu kontaktowego i adresu poczty elektronicznej e-mail, które będą konieczne do potwierdzenia złożonego zamówienia. 9. Zobowiązania wynikające z umowy zawartej pomiędzy sklepem Wellies Błażej Szczawiński prowadzony przez firmę Wellies Błażej Szczawiński, a Klientem, które obciążają Klienta, trwają przez okres 24 miesięcy (2 lata), poczynając od momentu zawarcia umowy. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH 1. Dane osobowe będą przetwarzane przez Wellies Błażej Szczawiński z zachowaniem wszelkich wymogów  bezpieczeństwa, które określono w Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 2. Podanie danych osobowych przez Kupującego jest konieczne, celem umożliwienia realizacji złożonego Zamówienia. 3. Dane osobowe są przetwarzane tylko i włącznie przez Wellies Błażej Szczawiński, w celu realizacji złożonego Zamówienia. 4. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych Kupujący ma prawo do wglądu do swoich danych osobowych, możliwość ich poprawiania oraz usunięcia. Wellies Błażej Szczawiński zapewnia każdemu Kupującemu prawo kontroli przetwarzania danych zgodnie z art. 32 ustawy o ochronie danych osobowych. 5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak ich udostępnienia może uniemożliwić zrealizowanie Zamówienia Kupującego.