Demar Extreme Express roz. 44 / 6488 (7208114409)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
503,00 zł
z 100 par
Kup na raty
kup na raty
11 x 50,30 zł
Dostawa
  • Allegro Paczkomaty InPost darmowa
  • Pocztex Kurier48 darmowa
  • Paczka48 Odbiór w Punkcie darmowa
  • lokalizacja: Brzozie, Polska

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rozmiar: 44
  • marka: Demar
  • kolor: odcienie brązu i beżu
  • materiał zewnętrzny: skóra naturalna nubuk
  • wysokość: wysokie
  • ocieplenie: tak
  • dostawa z Polski: tak

Opis

Trzewiki Demar Extreme Express z Air Comfort

Rozmiar: 44

Długość wkładki: 29,5 cm

Buty EXTREME EXPRESS wykonane zostały z naturalnej skóry nubukowej, wewnątrz wykończone skórą bydlęcą. Podeszwa buta wykonana jest z dwuwarstwowego poliuretanu oraz gumy z antypoślizgowym bieżnikiem. But zabezpieczony jest przed obtarciami przez specjalny otok ze skóry pokryty tworzywem sztucznym. Zastosowano wyściółkę Air Komfort oraz system Waterproof który sprawia, że obuwie staje się całkowicie wodoodporne. W cholewkach zastosowano najwyższej jakości polskie skóry wodoodporne (typu nubuk), wewnątrz buta znajduje się wodoodporna membrana paroprzepuszczalna. Jest to membrana politetrafluoroetylenową (PTFE), laminowana wzmacniającą dzianiną dystansową (poliamidową), która spełnia rolę podszewki. Układ ten charakteryzuje się bardzo dobrymi parametrami higienicznymi i wytrzymałościowymi. Za dobre i błyskawiczne sznurowanie buta odpowiada system EXPRESS.

Wkładki do obuwia Air Comfort Plus typ GRI PRO, wielowarstwowa wyściółka (wkładka) do obuwia zapewniająca wysoki komfort użytkowania. W wyściółce zastosowano materiał EVA zapewniający izolację termiczną, a specjalna poduszka żelowa (PU) doskonale amortyzuje piętę (tzw. "efekt ANTISHOCK").

Demar Waterproof to unikatowa technologia wodoodporności, jest to membrana politetrafluoroetylenową (PTFE), laminowana wzmacniającą dzianiną dystansową (poliamidową), która spełnia rolę podszewki.

Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Brzozie, Polska

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
1000
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
1000
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
1000

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
15,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
0,10 zł
maksymalnie w paczce
1000

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Niemcy
pierwsza sztuka
75,00 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
100
Wielka Brytania
pierwsza sztuka
80,00 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
100
Czechy
pierwsza sztuka
65,00 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
100
Irlandia
pierwsza sztuka
80,00 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
100
Rosja
pierwsza sztuka
200,00 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
100
Słowacja
pierwsza sztuka
65,00 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
100
Szwecja
pierwsza sztuka
80,00 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
100
Holandia
pierwsza sztuka
80,00 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
100
Litwa
pierwsza sztuka
80,00 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
100
Białoruś
pierwsza sztuka
340,00 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
100
Norwegia
pierwsza sztuka
200,00 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
100
Ukraina
pierwsza sztuka
200,00 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
100
Włochy
pierwsza sztuka
80,00 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
100
Francja
pierwsza sztuka
80,00 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
100
Belgia
pierwsza sztuka
80,00 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
100
Dania
pierwsza sztuka
80,00 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
100
Hiszpania
pierwsza sztuka
80,00 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
100
Austria
pierwsza sztuka
70,00 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
100

Punkty odbioru

Sklep wędkarski "Sezon na leszcza"
Brzozie 138
87-313 Brzozie
woj. kujawsko-pomorskie
email: sklep@sezonnaleszcza.pl
tel.: 533182519

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00

płatność tylko gotówką
do odbioru w 7 dni roboczych
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

  

Na każdy produkt z naszej oferty udzielamy 24 miesięcznej gwarancji. Wyjątkiem są produkty z dłuższym terminem który został podany w opisie oferty. 

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

P. H. MOOORE
Brzozie 138
87-313 Brzozie
Dodatkowe informacje

REKLAMACJE 1. Wszystkie Towary zakupione w Sklepie Internetowym podlegają 2 (dwa) letniej rękojmi, zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta oraz Ustawą Kodeks Cywilny. 2. Prosimy o zachowanie dowodu zakupu - paragon, faktura VAT. 3. Reklamowany towar przesyłany do sklepu Sezon na leszcza prowadzonego przez firmę P. H. MOOORE powinien być czysty. 4. Sklep Sezon na leszcza prowadzony przez firmę P. H. MOOORE w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia przez Konsumenta reklamacji, poinformuje Go o swoim stanowisku w zakresie zasadności zgłoszonego roszczenia, którego podstawą będzie opinia wydana przez profesjonalnego Rzeczoznawcę. 5. Przesyłka z reklamowanym Towarem powinna zawierać oświadczenie Konsumenta, zawierające w miarę dokładny opis wady Towaru oraz aktualny adres zwrotny Klienta, z kontaktowym numerem telefonu lub adresem e-mail, aby umożliwić bezpośredni i niezwłoczny kontakt z Konsumentem. 6. Reklamacje Klient może złożyć wysyłając sporządzony przez sklep uzupełniony formularz na adres siedziby P. H. MOOORE Brzozie 138, 87-313 Brzozie przy czym jego stosowanie nie jest obowiązkowe. 7. Reklamacja złożona przez Kupującego nie będącego Konsumentem, bez załączonego dokumentu potwierdzającego sprzedaż, nie będzie rozpatrywana. 8. Klient powinien odebrać reklamowany towar, niezwłocznie po poinformowaniu Go o rozpatrzeniu jego zgłoszenia i dostarczeniu na adres wskazany przez Klienta. W sytuacji gdy Towar ten, nie zostanie odebrany, sklep Sezon na leszcza prowadzony przez firmę P. H. MOOORE wezwie Klienta na piśmie lub ewentualnie w inny sposób z nim osobiście uzgodniony, do odbioru towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania takiego wezwania. Po bezskutecznym upływie tego dodatkowego terminu, sklep Sezon na leszcza prowadzony przez firmę P. H. MOOORE będzie uprawniony do naliczania opłat za bezumowne przechowanie towaru. Opłata ta wynosi 5% aktualnie obowiązującej stawki za 1 m2 powierzchni magazynowej w mieście siedziby firmy, naliczanej za każdy miesiąc przechowania. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI 1. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasad dostępu do takich procedur tj. możliwości skierowania sprawy za zgodą obu stron umowy do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego. 2. Konsument uprawniony jest więc do zwrócenia się: - do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego, działającego przy Inspekcji Handlowej, z wnioskiem o rozstrzygnięcie ewentualnego sporu wynikłego z zawartej z P. H. MOOORE umowy sprzedaży, - do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia ewentualnego sporu między Klientem, a P. H. MOOORE.

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Sklep "Sezon na leszcza"
Brzozie 138
87-313 Brzozie

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

WYMIANA TOWARU 1. Wszystkie zakupione w Sklepie Internetowym Towary, na życzenie Klienta podlegają wymianie na inny, w terminie 14 dni od daty otrzymania Towaru, który ma być wymieniony. 2. Koszt wymiany Towaru, którym będzie obciążony Konsument korzystający z takiej opcji, wynosi 10,50 zł i jest przeznaczony na pokrycie kosztów ponownej wysyłki Towaru. 3. Klient może dokonać wymiany zamówionego Towaru, na inny, ponosząc koszty odesłania nieużywanego towaru, w żaden sposób uszkodzonego, w oryginalnym i niezniszczonym opakowaniu na adres Sklepu Internetowego. 4. Klient proszony jest o wcześniejsze potwierdzenie drogą mailową czy w ofercie Sklepu Internetowego znajduje się oczekiwany przez Niego rozmiar. W przypadku braku dostępności towaru, Sklep Sezon na leszcza prowadzony przez firmę P. H. MOOORE dołoży wszelkich starań, by towar wymienić możliwie jak najszybciej. W sytuacji, gdy wymiana będzie niemożliwa np. z powodu wyczerpania zapasów, Sklep Sezon na leszcza prowadzony przez firmę P. H. MOOORE zaoferuje do wyboru inny dostępny produkt, lub zwróci pieniądze przelewem na wskazane konto bądź przekazem pocztowym. PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 1. Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej z Sklep Sezon na leszcza prowadzony przez firmę P. H. MOOORE bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów (z wyjątkiem bezpośrednich kosztów zwrotu Towaru do siedziby P. H. MOOORE), w termie 14 dni od dnia otrzymania Towaru, a więc objęcia przez Konsumenta Towaru w posiadanie lub objęcia Towaru w posiadanie przez wskazaną przez Konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik, zaś w przypadku, gdy Konsument złoży jedno Zamówienie obejmujące wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub częściami, termin czternastodniowy należy liczyć od momentu wejścia w fizyczne posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części. 2. Konsument korzystając z uprawnienia wskazanego w punkcie 1, może odstąpić od umowy Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 3. Klient może posłużyć się przykładowym formularzem przygotowanym przez P. H. MOOORE Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy. Aby otrzymać wzór formularza prosimy o kontakt email po adresem: szczawik1984@gmail.com 4. Oświadczenie Konsumenta o odstąpieniu od umowy, należy wysłać do siedziby P. H. MOOORE, z tym, że do zachowania terminu do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłanie w tym terminie oświadczenia o skorzystaniu z tego prawa. 5. W razie skorzystania przez Konsumenta z prawa do odstąpienia od umowy, Konsument ponosi koszty zwrotu (dostarczenia) Towaru do siedziby sklepu Sezon na leszcza prowadzonego przez firmę P. H. MOOORE. 6. P. H. MOOORE dokonuje zwrotu wszystkich dokonanych przez Konsumenta płatności, przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się z żadnymi kosztami. 7. P. H. MOOORE może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania. 8. Jeśli Klient zwraca Towar, w sposób inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sklep, P. H. MOOORE nie jest zobowiązany do zwrotu poniesionych przez Klienta dodatkowych kosztów. 9. Klient jest zobowiązany do zwrotu Towaru P. H. MOOORE lub przekazać go osobie upoważnionej przez sklep niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. 10. Do zachowania terminu, o którym mowa w punkcie 9, wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. 11. Zwrotu-wymiany Towaru Klient powinien dokonać na adres siedziby P.H. MOOORE, Sklep wędkarski, Brzozie 138, 87-313 Brzozie chyba że P.H. MOOORE upoważniło konkretna osobę do jego odbioru, lub zmieni adres o czym poinformuje kupującego. 12. Kupujący nie będący Konsumentem, nie ma prawa do odstąpienia od umowy, o którym mowa w ust. 1, zaś w zakresie takiej sprzedaży zasady i terminy odstąpienia od umowy regulują przepisy Kodeksu Cywilnego. 13. Konsumentem, w przypadku zwrotu Towaru w związku z odstąpieniem, o którym mowa w ust. 1, ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru, będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

O sprzedającym
MOOORE_1
97,4%
kupujących poleca tego sprzedającego

1222

 

30

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,7

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,8

Dane firmy

Bożena Szczawińska
P. H. MOOORE
Brzozie 138
87-313 Brzozie
REGON: 870124381
NIP: 877-101-90-07

Kontakt

  • 533****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Właścicielem Sklepu Internetowego mieszczącego się na stronie Allegro.pl dalej Sklep Internetowy jest:

P. H. MOOORE Bożena Szczawińska, 87-313 Brzozie 138, NIP: 877-101-90-07, REGON: 320920796,zarejestrowany przez Wójta Gminy Brzozie , wpisany do Centralnej Ewidencji  

i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki .

Telefon: 533182519

Adres poczty elektronicznej e-mail: allegro1@mooore.pl

Rachunek bankowy mBank 62 1140 2004 0000 3102 7501 4859

Pozostałe informacje

Słownik pojęć użytych w niniejszym regulaminie:

Przedsiębiorca – podmiot prawa, prowadzący we własnym imieniu działalność gospodarczą, w tym P. H. MOOORE

Kupujący – każdy podmiot składający Zamówienie w Sklepie internetowym (Konsument lub osoba nieposiadająca statusu Konsumenta).

Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej (w tym zawarcie umowy sprzedaży) niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (zwany w dalszej części także Klientem).

Reklamacja – tryb postępowania w razie wystąpienia wady sprzedanego towaru.

Rękojmia – tryb dochodzenia odpowiedzialności od przedsiębiorcy, który sprzedał towar Konsumentowi, w sytuacji ujawnienia się wady fizycznej lub prawnej.

Rzeczoznawca – specjalista w zakresie obuwia i odzieży, posiadający wiedzę specjalistyczną umożliwiającą stwierdzenie istnienia wady i przyczyn jej powstania, w sprzedanym towarze Konsumentowi.

Towar – rzecz ruchoma, dostępna w sprzedaży w Sklepie internetowym, w szczególności obuwie sportowe, odzież i akcesoria sportowe.

Wada istotna – podstawa umożliwiająca skorzystanie przez Konsumenta określonych praw z tytułu rękojmi.  

Dokument informacyjny – dokument dołączony do Towaru informujący Konsumenta o sposobie korzystania z towaru i jego konserwacji.  

Sklep internetowy  – serwis internetowy należący do P. H. MOOORE na platforie Allegro.pl, za pośrednictwem której nastąpiło złożenie zamówienia przez Kupującego.

Zamówienie  – oświadczenie woli Kupującego, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży Towarów na odległość za pośrednictwem Sklepu internetowego, określające co najmniej rodzaj i liczbę Towarów.

Informacje ogólne  

1. Regulamin określa zasady zawarcia i wykonywania umowy sprzedaży Towarów znajdujących się na stronie Sklepu internetowego.

2. Do składania Zamówień w Sklepie internetowym, niezbędne jest posiadanie urządzeń pozwalających na dostęp do Internetu, poczty elektronicznej e-mail, jak również przeglądarki internetowej stron www.

3. Głównym przedmiotem świadczenia przez sklep Sezon na leszcza prowadzonego przez firmę P. H. MOOORE jest sprzedaż artykułów wędkarskich.

4. Klient wypełniając formularz zamówienia składa ofertę kupna określonego towaru.

5. Sklep Sezon na leszcza prowadzony przez firmę P. H. MOOORE dokłada wszelkich starań, aby zdjęcia, opisy i dane techniczne umieszczonych Towarów, były jak to najbardziej możliwe, zgodne z rzeczywistością.

6. Producentami towarów są korporacje firm oferowanych marek.

7. Konsument może porozumieć się z sklepem Sezon na leszcza, za pośrednictwem telefonu (a), poczty elektronicznej e-mail (b)

a) 533182519 standardowy koszt połączenia zgodny z cennikiem operatora

b) allegro1@mooore.pl

8. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, obowiązują przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym ustawa Kodeks cywilny oraz ustawa o prawach konsumenta.

9. Niniejszy regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Kupującego będącego Konsumentem, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami niniejszego regulaminu, a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi Konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy.

SPRZEDAŻ TOWARÓW

1. Wszystkie ceny Towarów, podane w Sklepie Internetowym są wartościami brutto, wyrażonymi w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek od towarów i usług (VAT).

2. Oprócz ceny Towaru, Konsument pokrywa również koszty jego dostarczenia, na adres wskazany w złożonym zamówieniu.

3. Koszt dostawy jest doliczany do kwoty zamówienia.

4. Koszt dostawy kupionego przez Konsumenta Towaru podany jest na każdej aukcji w zakładce Dostawa i Płatność

5. Honorujemy następujące formy płatności:  

a) płatność za pobraniem,  

b) płatność przelewem na rachunek bankowy sklepu Sezon na leszcza (w tym przypadku, Konsument ponosi koszty możliwej opłaty bankowej lub pocztowej, za wykonanie dyspozycji przelewu),

c) za pośrednictwem serwisu rozliczeniowego PayU (system płatności Allegro)

6. Jeżeli Konsument wybierze opcję płatności przelewem na rachunek bankowy sklepu , cenę Towaru, powiększoną o koszt dostawy powinien zapłacić, na rachunek bankowy Sklepu Sezon na leszcza mBank 62 1140 2004 0000 3102 7501 4859, podając w tytule przelewu: Nick allegro

7. Terminem płatności w przypadku płatności za pobraniem, następuje w dniu dostarczenia Towaru, zaś w przypadku płatności przelewem elektronicznym lub za pośrednictwem serwisu rozliczeniowego PayU – bezpośrednio po złożeniu zamówienia.

REALIZACJA ZAMÓWIENIA

1. Zamówienia przyjmujemy drogą elektroniczną z wykorzystaniem Sklepu internetowego przez 7 dni w tygodniu 24 h/dobę.

2. Złożone przez Klienta zamówienia zostaną realizowane niezwłocznie, nie później niż w terminie do 14 dni roboczych od dnia złożenia.

3. W celu złożenia Zamówienia poprzez Sklep internetowy, należy dodać wybrany Towar do koszyka, a następnie postępować zgodnie z dalszymi informacjami wyświetlanymi na stronie Sklepu internetowego.

4. Zamówienia Sklep Internetowy realizuje od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-18:00.

5. Sklep Sezon na leszcza prowadzony przez firmę P. H. MOOORE jest obowiązany dostarczyć zamówiony i kupiony przez Konsumenta Towar bez wad fizyczny i prawnych.  

6. Po zawarciu z Konsumentem umowy sprzedaży, kupiony Towar zostanie niezwłocznie przez sklep Sezon na leszcza wydany.

7. W sytuacji, w której z przyczyn obiektywnych i niezależnych od sklepu , zamówionego Towaru nie będzie w magazynie, Klient jest niezwłocznie informowany o tym fakcie i ma możliwość wyboru między zmianą zamówionego Towaru na inny, dłuższym czasem realizacji, jak również o możliwości rezygnacji ze złożonego zamówienia, a w konsekwencji zwrotu wszystkich wpłaconych środków pieniężnych.

8. Kupujący przy złożeniu zamówienia, w celu prawidłowego przebiegu transakcji, powinien podać numeru telefonu kontaktowego i adresu poczty elektronicznej e-mail, które będą konieczne do potwierdzenia złożonego zamówienia.

9. Zobowiązania wynikające z umowy zawartej pomiędzy sklepem Sezon na leszcza prowadzony przez firmę P. H. MOOORE a Klientem, które obciążają Klienta, trwają przez okres 24 miesięcy (2 lata), poczynając od momentu zawarcia umowy.

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

1. Dane osobowe będą przetwarzane przez P. H. MOOORE, z zachowaniem wszelkich wymogów  bezpieczeństwa, które określono w Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.

2. Podanie danych osobowych przez Kupującego jest konieczne, celem umożliwienia realizacji złożonego Zamówienia.

3. Dane osobowe są przetwarzane tylko i włącznie przez P. H. MOOORE, w celu realizacji złożonego Zamówienia.

4. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych Kupujący ma prawo do wglądu do swoich danych osobowych, możliwość ich poprawiania oraz usunięcia. P. H. MOOORE zapewnia każdemu Kupującemu prawo kontroli przetwarzania danych zgodnie z art. 32 ustawy o ochronie danych osobowych.

5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak ich udostępnienia może uniemożliwić zrealizowanie Zamówienia Kupującego.

Wyświetlenia:27
Numer oferty:7208114409
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Do góry