DELONGHI ICM2 B EKSPRES PRZELEWOWY DO KAWY 1,25 L (6482823048)

zakończona
99,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: Sosnowiec
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • kolor dominujący: czarny
  • marka: Delonghi
  • moc (W): 1000
  • pojemność (litry): 1.25

Stan: ekspozycja sklepowa Gwarancja: 12 miesięcy opakowanie: zastępcze

EKSPRES PRZELEWOWY DO KAWY

ICM2 B


De'Longhi to rodzinna firma z włoskimi korzeniami i ponad 100-letnim dziedzictwem twórczym.
Tworząc ekspresy, dba o najmniejszy szczegół. Nadal projektuje i produkuje we Włoszech,

zapewniając najwyższe standardy jakości, stanowiące znak rozpoznawczy marki De’Longhi w świecie koneserów kawy.

Daj się zachwycić niezwykła jakością wykonania i łatwością obsługi, które umilą twój każdy dzień filiżanką świeżo parzonej kawy.

Model ICM 2 B został przeprojektowany w taki sposób, aby do klasycznego ekspresu dodać jak najwięcej elegancji.

Aby jeszcze bardziej zadowolić użytkowników, urządzenie posiada taki usprawnienia jak miernik stanu wody w zbiorniku,

Wyciągany, nylonowy filtr z zabezpieczeniem przed kapaniem, oraz podgrzewom podstawę, aby kawa nigdy nie wystygła.

Dodatkowo wyposażony jest w piękny szklany dzbanek z bardzo solidną rączką dla większej wygody i pewności.

SPECYFIKACJA


Moc: 1000 W
Pojemność zbiornika na wodę: 1,25 l (10 filiżanek)
Szklany dzbanek z solidną rączką

Zabezpieczenie przed kapaniem
Podgrzewana podstawa
Wskaźnik poziomu wody
Stały nylonowy filtr do kawy
Zasilanie: 220/240 V ~ 50/60 Hz
Wymiary: 210x260x350 mm
waga: 1,2 Kg

Instrukcja obsługi: angielska

Produkt fabrycznie posiada angielską wtyczkę do gniazdka

W zestawie dodajemy przejściówkę umożliwiającą korzystanie z niego w Polsce.

Projekt i wykonanie: DAMART | McRav Copyright © 2015

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

W pierwszej kolejności preferujemy kontakt e-mail na adres: damart@op.pl Biuro: tel. 512 846 290 Dział techniczny / odbiory osobiste tel. 500 031 990 W przypadku korespondencji proszę, aby odpowiedź była kontynuacją wcześniejszego maila. Jeżeli w odpowiedzi będzie zawarta cała historia treści rozmowy, ułatwi i przyśpieszy to wiadomość zwrotną. DANE ADRESOWE: DAMART UL. MIKOŁAJCZYKA 25 41-200 SOSNOWIEC DANE DO PRZELEWU: BOŚ BANK 66 1540 1128 2011 7080 7682 0001 DAMIAN KOPROWSKI UL. MIKOŁAJCZYKA 25 41-200 SOSNOWIEC W opisie przelewu proszę podać swój login z allegro oraz numer aukcji.

kontakt

  • 512 846 290
    Biuro czynne od 9:00 do 16:00 Sobota 9:00 do 13:00
  • damart@op.pl
    Pytania dotyczące nr listów przewozowych, wysyłek, informacji technicznych

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Klient ma prawo zwrócić w ciągu 14 dni towar zakupiony w internecie bez podawania powodu zwrotu, składając stosowne oświadczenie na piśmie. Ustawowy czas na zwrot kosztów wynosi do 14 dni Prawo zwrotu dotyczy wyłącznie konsumentów czyli osób fizycznych nie będących podmiotami prawnymi. FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY DO POBRANIA TUTAJ KOSZT ODESŁANIA TOWARU PONOSI KUPUJĄCY NIE ODBIERAMY PRZESYŁEK ZA POBRANIEM Czego zwrócić nie można: Przedmiotów zakupionych na licytacji, Nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu ich oryginalnego opakowania, Produktów, które ulegają zepsuciu (np. artykuły spożywcze o krótkim terminie przydatności), Prenumeraty prasy, Produktu wykonanego na indywidualne zamówienie klienta lub przez niego zmodyfikowanego. Sprzedawca ma prawo obciążyć kosztami kupującego jeśli towar został uszkodzony przez klienta lub nosi ślady użytkowania.

reklamacje

Firma DAMART udziela własnej gwarancji na sprzedawane produkty. Podstawą reklamacji jest dowód zakupu. Czas udzielonej gwarancji dla każdego produktu jest podany na aukcji. Reklamowany przedmiot należy wysłać na adres: DAMART ul Mikołajczyka 25 41-200 Sosnowiec Do reklamowanego produktu należy dołączyć formularz z dowodem zakupu, opisem usterki oraz adresem zwrotnym FORMULARZ GWARANCYJNY DO POBRANIA TUTAJ W przypadku przysłania do serwisu przedmiotu bez formularza gwarancyjnego lub nieczytelnie wypełnionych danych nadawcy i opisu usterki serwis zastrzega sobie prawo do utylizacji sprzętu po upływie 30 dni od daty odebrania przesyłki - bez prawa do zwrotu sprzętu lub gotówki. Serwis ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji Nieuzasadnione reklamacje nadesłanego sprzętu skutkować będą naliczeniem opłaty serwisowej w wysokości 30zł + koszt odesłania przedmiotu. REKLAMUJĄCY WYSYŁA PRZEDMIOT NA SWÓJ KOSZT Nasza firma oferuje również opiekę pogwarancyjną na zakupione u nas przedmioty. Posiadamy specjalistyczny SERWIS, który może przeprowadzić naprawę na bardzo dogodnych warunkach. Sprzęt dostarczony do serwisu musi być CZYSTY i odpowiednio zabezpieczony. Nie odpowiadamy za uszkodzenia powstałe podczas transportu od klienta do serwisu. Korzystając z prawa reklamacji w ciągu 14 dni od daty zakupu rezygnują państwo dobrowolnie z możliwości zwrotu towary bez podania przyczyny.

pozostałe informacje

Wszystkie przedmioty wystawione na naszych aukcjach są dokładnie opisywane. Posługujemy się zazwyczaj zdjęciami katalogowymi, oraz realnymi zdjęciami wykonanymi przez nas. Sprzedawany towar jest wolny od wad. Jeśli takie występują są dokładnie wyszczególnione w opisie przedmiotu. GWARANTEM JEST SPRZEDAWCA WIĘC KAŻDY PRODUKT JEST SPRAWDZANY PRZED WYSYŁKĄ PRZELEWY KSIĘGUJEMY DO GODZINY 12 ZAKUPY DOKONANE PO TEJ GODZINIE PRZECHODZĄ NA KOLEJNY DZIEŃ ROBOCZY. Płatności za zakupy można dokonać poprzez płatność PayU, tradycyjnym przelewem, przy odbiorze paczki lub podczas odbioru osobistego (nie ma możliwości płatności kartą) Ze względu na różne możliwości płatności, zaraz po zakupie prosimy o wypełnienie z „Formularza zapłaty i dostawy”. Pozwala to na bezbłędne przekazanie nam danych Nabywcy. PO ZALICYTOWANIU PRZEDMIOTU, NA WPŁATĘ PIENIĘDZY CZEKAMY MAKSYMALNIE 7 DNI. Po tym terminie traktujemy zamówienie jako nieudane i sprzedajemy przedmiot ponownie. Jednocześnie występujemy do Allegro z wnioskiem o zwrot prowizji co skutkuje ostrzeżeniem dla kupującego. ODBIORY OSOBISTE: Odbioru osobistego można dokonać w Sosnowcu przy ul. Mikołajczyka 25 po telefonicznym umówieniu się z magazynem (tel. 500 031 290 ) PRZEDMIOTY PRZECHOWUJEMY W RÓŻNYCH MAGAZYNACH, DLATEGO W RAZIE BRAKU WCZEŚNIEJSZEGO UMÓWIENIA SIĘ, TOWAR MOŻE ZOSTAĆ NIE WYDANY UWAGA, NIE MA MOŻLIWOŚCI ODBIORÓW OSOBISTYCH PRZEDMIOTÓW WYGRANYCH W DRODZE LICYTACJI PRZESYŁKI: Paczki nadajemy wyłącznie firmą kurierską SIÓDEMKA / DPD PARAGON ZAKUPU, BĄDŹ FV ZNAJDUJĘ SIĘ Z TYŁU LISTU PRZEWOZOWEGO W przypadku wątpliwości co do kosztów wysyłki za kilka przedmiotów prosimy o kontakt: damart@op.pl Oznaczenie języka instrukcji obsługi oznacza jej oryginalną wersję producenta. Do produktów dołączane są instrukcje polskie w formacie elektronicznym pdf. PACZKĘ PROSZĘ OTWIERAĆ W OBECNOŚCI KURIERA W razie stwierdzenia uszkodzenia otrzymanego towaru, proszę o spisanie protokołu szkody z kurierem oraz niezwłoczny kontakt z nami. Produkt uszkodzony w trakcie transportu bez sporządzonego protokołu szkody nie kwalifikuje się do zwrotu w jakiejkolwiek formie finansowej. LIKWIDACJA ZUŻYTYCH URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH I ELEKTRONICZNYCH 1. Jeżeli do produktu dołączony jest symbol przekreślonego kosza oznacza to, że jest on objęty Dyrektywą Europejską 2002/96/EC. 2. Wszystkie elektryczne i elektroniczne urządzenia powinny być oddawane do specjalnych punktów zbiórki wyznaczonych przez miejscowe lub regionalne władze. 3. Właściwa likwidacja urządzenia pomoże chronić środowisko naturalne i ludzkie zdrowie. 4. Więcej szczegółowych informacji o likwidacji nieużywanego urządzenia można uzyskać w urzędzie miasta lub punktach zbiórki odpadów BATERIE I AKUMULATORY Aby uniknąć zanieczyszczenia środowiska i szkodliwego wpływu na zdrowie ludzi i zwierząt, zużyte baterie lub akumulatorki należy umieścić w odpowiednim pojemniku w oznaczonym punkcie zbiórki odpadów. Nie wyrzucać baterii i akumulatorków wraz z odpadami gospodarstwa domowego.