DELL VOSTRO 3668MT i7-7700 8GB 1TB R9360 Win10P 3Y (6922434847)

10 dni do końca
cena kup teraz
3 999,00 zł
z 5 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska gratis
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 14,90 zł
  • lokalizacja: odbiór w salonach do 48h, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • pojemność dysku (GB): 1000.0
  • monitor: brak
  • typ napędu: DVD
  • liczba rdzeni procesora: 4
  • typ obudowy: mini Tower
  • marka: Lenovo
  • wielkość pamięci RAM: 8 GB
  • typ komputera: komputer stacjonarny
  • prędkość obrotowa dysku HDD: 5400 obr./min
  • typ pamięci RAM: DDR4
  • seria procesora: intel Core i7
  • rodzaj karty graficznej: dedykowana
  • kolor: odcienie czarnego
  • typ dysku twardego: HDD
  • liczba wątków procesora: 8
  • system operacyjny: windows 10 Professional

801 011 909
(telefony stacjonarne)

22 34 99 585
(telefony komórkowe)

aukcje@sferis.pl




WYBIERZ DELL VOSTRO
V3668MT i7-7700 8GB 1TB DVDRW 5in1 R9 360 Wi-Fi + BT Win10P 3YNBD N116VD3668EMEA01

Gwarancja: 36 miesięcy, Domowa Naprawa Dell., ID produktu: 475731


  • 4-rdzeniowy procesor: Intel® Core™ i7-7700 do 4.20 GHz
  • Karta graficzna AMD® Radeon R9 360 2GB
  • Pamięć RAM: 8 GB DDR4 2400 MHz
  • Pojemność dysku: HDD 1TB 5400 obr/min
  • Nagrywarka DVD
  • System operacyjny: Windows 10 Pro
  • Gwarancja 3 lata NBD

GALERIA

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

Model procesora: Intel® Core™ i7-7700 (8M Cache, 3.60 / 4.20 GHz)
Liczba rdzeni procesora: 4-rdzeniowy, 8-wątkowy
Pamięć RAM: 8 GB
Technologia pamięci RAM: DDR4 DIMM
Taktowanie pamięci RAM: 2400 MHz
Maksymalna ilość pamięci RAM: 16 GB
Technologia dysku: HDD - magnetyczny
Pojemność dysku: HDD 1 TB
Prędkość obrotowa: 5400 obr./min.
Napęd optyczny: Nagrywarka DVD
Model karty graficznej: AMD® Radeon R9 360, Intel® HD Graphics 630
Pamięć karty graficznej: 2 GB
Złącze karty pamięci: SD
Interfejsy: PCI Express, SATA III, USB 2.0, USB 3.0
Porty USB: 4 x USB 2.0, 2 x USB 3.0
Wyjścia/wejścia dźwięku: Line In, Line Out, Słuchawkowe/mikrofon­owe (Combo)
Wyjścia/wejścia obrazu: D-Sub / VGA, HDMI
Komunikacja: Bluetooth, LAN (RJ-45), WiFi
Bluetooth - wersja: 4.0
System operacyjny: Windows 10 Pro
Typ zasilacza: Wbudowany
Moc zasilacza: 201-300 W
Rodzaj obudowy: Mini Tower
Kolor główny: Czarny
Kolor: Czarny
Materiał wykonania: Metal, Tworzywo sztuczne
Wymiary: 154 x 352.9 x 294.4 mm
Waga: 5.9 kg
Gwarancja: 36 miesięcy, Domowa Naprawa Dell
Dołączone akcesoria: Instrukcja obsługi, przewód zasilający
Leo Antivirus 3 lata CD
Typ oprogramowania: Antywirusowe i zabezpieczające
Typ DRM: Platforma producenta
Rodzaj wydania: Wersja pudełkowa BOX
:
Opis: 1 użytkownik/ 36 miesięcy

WYSYŁKA I PŁATNOŚCI

Wysyłka

Produkty ( o ile w aukcji nie zaznaczono inaczej ) wysyłane są z naszego magazynu w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia. Zamówienia złożone do godziny 16-stej z formą płatności PayU lub za pobraniem wysyłane są jeszcze tego samego dnia. W przypadku wybrania opcji dostawy do paczkomatu, z przyczyn od nas niezależnych czas wysyłki może wydłużyć się o około 24 godziny.

Szybki i bezpieczny transport zapewniamy Państwu dzięki realizacji wysyłek za pośrednictwem renomowanych firm kurierskich UPS, DHL lub DB Shenker. Wszysktie przesyłki są ubezpieczone w czasie transportu. Przy zakupie kilku przedmiotów - za wysyłkę płacisz tylko raz!

Koszt wysyłki z przedpłatą na konto to
0
Koszt wysyłki z płatnością przy odbiorze to tylko
14.90

Płatności

Bezpieczny i wygodny sposób na płatności internetowe Nasze konto bankowe: 88 1240 5918 1111 0000 4910 2554

BEZPŁATNE PUNKTY ODBIORU

Szanowni klienci, w przypadku chęci odbioru towaru w salonie. Po dokonaniu zakupu na aukcji prosimy o skontaktowanie się z nami telefonicznie lub mailowo, informując gdzie mamy wysłać zakupiony towar. Poniżej lista dostępnych punktów odbioru .
BYDGOSZCZ

SFERIS CH Zielone Arkady
Wojska Polskiego 1
Bydgoszcz 85-171

BIAŁYSTOK

SFERIS C.H. Alfa
ul. Świętojańska 15 lok. 54
Białystok 15-277

KATOWICE

SFERIS C.H. Silesia City Center
ul. Chorzowska 107
Katowice 40-101

KIELCE

SFERIS C.H. Echo
ul. Świętokrzyska 20
Kielce 25-406

KRAKÓW

SFERIS Galeria Krakowska
ul. Pawia 5
Kraków 31-154

ŁÓDZ

SFERIS C.H. Galeria Łódzka
Al. Piłsudskiego 15/23
Łódź 90-307

PIŁA

SFERIS Al. Powstańców Wielkopolskich 99 lok. 134
Piła 64-920

POZNAŃ

SFERIS Galeria Posnania
ul. Pleszewska 1
Poznań 61-136

RZESZÓW

SFERIS C.H. Plaza
ul. Rejtana 65
Rzeszów 35-959

TARNÓW

SFERIS CH Gemini Park
ul. Nowodąbrowska 127
Tarnów 33-100

WARSZAWA

SFERIS CH Land
ul. Wałbrzyska 11 lok. 129
Warszawa 02-739

WROCŁAW

SFERIS Wrocław Pasaż Grunwaldzki
Pl. Grunwaldzki 22
Wrocław 50-363

Gdy towar będzie przygotowany do odbioru , zostaną Państwo o tym fakcie poinformowani drogą mailową lub telefoniczną.
Przy odbiorze osobistym w salonie płatność tylko gotówką lub po przedpłacie przelewem.

Sferis - bezpieczny

Sferis jest ogólnopolską siecią sklepów oferujących mobilne rozwiązania i technologie „na co dzień” dla wszystkich członków rodziny, menadżerów i biznesmenów z małych przedsiębiorstw. Jesteśmy obecni na rynku od 1992 roku i stale dbamy by nasza oferta odpowiadała na potrzeby tych, dla których szczególnie istotny jest aktywny tryb życia. Dzięki współpracy z największymi dostawcami sprzętu i usług na świecie już dziś możemy dostarczyć państwu przyjazne technologie jutra. Naszym celem jest być wiarygodnym doradcą Klienta w zakresie technologii mobilnych.

801 011 909
(telefony stacjonarne)

22 34 99 585
(telefony komórkowe)

aukcje@sferis.pl

Wew 1. ( pn-pt: 09:00-19:00, sob: 10:00-16:00 )

Wew 2. ( pn-pt: 10:00-17:00 )
informacje na temat procedur reklamacji zakupionego sprzętu Zgłoszenia reklamacyjne przyjmowane są drogą mailową pod adresem reklamacje@sferis.pl

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 88 1240 5918 1111 0000 4910 2554
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska pobraniowa 14,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Możliwość odbioru osobistego w salonach SFERIS
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Sferis Sp. z o.o.
Zamienie, ul. Dawidowska 10
05-500 Piaseczno
NIP: 521-29-46-411
REGON: 015246420
KRS: 0000129210
Adres do korespondencji: Zamienie, ul. Dawidowska 10, 05-500 Piaseczno, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000129210, NIP 521-29-46-411, REGON 015246420, kapitał zakładowy w wysokości 30.309.700,68 zł. wpłacony w całości.

kontakt

reklamacje

Procedura reklamacji: 1. Sferis przyjmuje i rozpatruje reklamacje z tytułu rękojmi, dotyczące towarów zakupionych w Sklepie internetowym oraz przez serwis Allegro. Zgłoszenia reklamacyjne przyjmowane są drogą pisemną na adres korespondencyjny Sferis, drogą mailową pod adresem reklamacje@sferis.pl, a także w Salonach Sferis. Adresy Salonów Sferis wskazane są na stronie internetowej Sklepu Zgłoszona wada towaru podlega weryfikacji przez serwis. Reklamowany towar można dostarczyć do Salonów Sferis lub do serwisu Sferis pod adresem: Sferis Sp. z o.o. z dopiskiem SERWIS, Zamienie, ul. Dawidowska 10, 05-500 Piaseczno. Zgłoszenia reklamacyjne przyjmowane są drogą mailową pod adresem reklamacje@sferis.pl 2. Salony Sferis przyjmują reklamacje dotyczące towarów zakupionych w Sklepie internetowym oraz przez serwis Allegro posiadające wady, które Klienci chcą zareklamować w ramach gwarancji udzielonej przez producenta lub dystrybutora towaru, pośrednicząc tym samym w przekazywaniu towaru do autoryzowanych serwisów gwarantów oraz po naprawie, z serwisu do Klienta (odbiór towarów w salonach Sferis). Przy składaniu reklamacji (realizacji uprawnień wynikających z gwarancji udzielonej przez producenta lub dystrybutora towaru) Sferis prosi o dokładne zapoznanie się przez Klienta z postanowieniami otrzymanej karty gwarancyjnej i stosowanie się do jej postanowień. Karta gwarancyjna nie jest opatrzona pieczęcią sprzedawcy, co nie będzie miało wpływu na uprawnienia wynikające z gwarancji. Pieczęć sprzedawcy na karcie gwarancyjnej można uzyskać w terminach i godzinach pracy Salonów Sferis lub poprzez przesłanie jej na adres: Sferis Sp. z o.o. SERWIS Zamienie, ul. Dawidowska 10, 05-500 Piaseczno. Podstawą do umieszczenia na karcie gwarancyjnej pieczątki Sferis jest kopia dokumentu zakupu towaru, otrzymanego przy zakupie, chyba że zakup zostanie potwierdzony przez Sferis na podstawie przekazanych danych. 3. W celu usprawnienia procedury reklamacyjnej, reklamowany na podstawie udzielonej gwarancji towar należy dostarczyć do salonu Sferis wraz z dowodem zakupu i/lub kartą gwarancyjną. W przypadku ich braku złożenie reklamacji jest możliwe, o ile zakup towaru zostanie potwierdzony przez Sferis. W salonie Sferis sprzedawca odbierze towar i wypełni przy udziale Klienta zlecenie serwisowe, które otrzyma dany numer. Wskazane jest załączenie przez Klienta opisu występującej wady. Klient określa ponadto swoje żądanie. 4. Klient może nie skorzystać z pośrednictwa salonu Sferis i sam dostarczyć towar do miejsca wskazanego w karcie gwarancyjnej. 5. Z uwagi na konieczność właściwej weryfikacji zgłaszanych wad, reklamowany towar powinien być kompletny, posiadać wszystkie akcesoria (ładowarki, zasilacze, kable itp.), które mają wpływ na jego funkcjonalność (akcesoria) lub mogą stanowić przyczynę lub jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru. 6. Towar powinien zawierać opakowanie pozwalające na jego bezpieczny transport do i z serwisu. Wskazane jest użycie w tym celu oryginalnego opakowania towaru, gdyż zostało ono zaprojektowane w sposób umożliwiający bezpieczne transportowanie towaru. 7. Sferis prosi o jak najczęstsze wykonywanie kopii zapasowych danych zgromadzonych na nośnikach elektronicznych, co pozwoli uchronić je przed ewentualną bezpowrotną utratą w przypadku poważnej awarii sprzętu. Realizacja naprawy gwarancyjnej może wiązać się z utratą danych na dostarczonych nośnikach. 8. Informacje na temat sposobów realizacji napraw gwarancyjnych, kontakty do serwisów producentów można uzyskać pod adresem mailowym: serwis@sferis.pl Informacje na temat procedur reklamacji zakupionego sprzętu można uzyskać dodatkowo telefonicznie pod numerem Infolinii.

pozostałe informacje

Postanowienia końcowe 1. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności takich jak: mediacja (w ramach której konsument oraz przedsiębiorca rozstrzygają nieporozumienie przy udziale mediatora), czy sądownictwo polubowne (rozpoznanie sporu następuje przez arbitra, niezależnego specjalistę rozstrzygania sporów), które to sposoby są oparte na zasadzie dobrowolności. Skorzystanie z nich wymaga złożenia przez Konsumenta odpowiedniego wniosku w instytucji zajmującej się polubownym rozstrzyganiem sporów, tj. w szczególności: powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów (udzielających bezpłatnej pomocy w sprawie rozstrzygnięcia sporu konsumenta z przedsiębiorcą), organizacji społecznych do spraw ochrony konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej (stały polubowny sąd konsumencki, mediacja). Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych ww. instytucji. Ważne informacje w tym zakresie można uzyskać pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php ; http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php ; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php ; http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php 2. Sferis zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w każdym czasie. Zmiany Regulaminu obowiązują od momentu zamieszczenia ich na stronie Sklepu internetowego oraz serwisu Allegro i mają zastosowanie wyłącznie do umów sprzedaży zawartych po zamieszczeniu zmian. 3. Aktualny Regulamin jest dostępny w każdej aukcji w zakładce \"informacje od sprzedającego\" Regulamin w brzmieniu obowiązującym Klienta, może być również przesłany nieodpłatnie Klientowi na każde jego żądanie w formie pisemnej lub elektronicznie. 4. Data opublikowania regulaminu 1 lipiec 2015 r. Regulamin ma zastosowanie do umów zawieranych w Sklepie internetowym oraz serwisie Allegro po dacie opublikowania regulaminu. Załącznik do Regulaminu: WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) - Adresat [w tym miejscu przedsiębiorca powinien wpisać nazwę przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, numer faksu i adres e-mail] - Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*) - Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) - Imię i nazwisko konsumenta(-ów) - Adres konsumenta(-ów) - Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) - Data 5. Utylizacja starego sprzętu: Mając na uwadze nałożony ustawą z dnia 11 września 2015 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U. 2015.1688) obowiązek odbioru zużytych urządzeń elektronicznych, Sferis Sp. z o.o. udostępnia Klientom dokonującym zakupu nowego sprzętu elektronicznego możliwość utylizacji i bezpłatnego odbioru starego sprzętu. Usługa utylizacji i odbioru zużytego sprzętu świadczona jest dla Klientów dokonujących zakupu w salonach Sferis oraz poprzez sklep internetowy. W celu skorzystania z niniejszej usługi w sklepie stacjonarnym, uprzejmie prosimy o poinformowanie o tym pracowników. W przypadku zamówienia składanego za pośrednictwem sklepu internetowego, uprzejmie prosimy o dodanie komentarza o treści „UTYLIZACJA”. Usługa bezpłatnej utylizacji świadczona jest po zrealizowaniu i dostarczeniu do klienta złożonego zamówienia. Odbiór elektrośmieci odbywa się w ciągu 5-10 dni roboczych od momentu dostawy nowego sprzętu w dniu ustalonym z Klientem. Firma świadcząca usługę utylizacji elektrośmieci podejmuje maksymalnie 2 próby odbioru. Sprzęt przekazywany do utylizacji powinien być kompletny co do głównej jego części, akcesoria dołączane przez producenta do sprzętu nie są wymagane. Sprzęt przekazywany do utylizacji powinien być zabezpieczony do transportu, oraz zapakowany w sposób umożliwiający naklejenie etykiety spedycyjnej oraz bezpieczny transport. W przypadku wątpliwości lub dodatkowych pytań związanych z usługą zapraszamy do kontaktu pod adresem aukcje@sferis.pl Informacja o systemie zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego dostępna jest pod linkiem: http://www.sferis.pl/img/gios.jpg