DELL OptiPlex 7040 Mico i7 8GB DDR4 512SSD W10 NBD (6483046184)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
3 190,00 zł
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 25,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
  • lokalizacja: Bytom
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • taktowanie procesora (MHz) (maksymalne): 3600
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 8.00 [kg]
  • procesor: klasy Core i7
  • producent: Dell
  • liczba rdzeni procesora: cztery
  • pamięć RAM (MB): 8192
  • pojemność dysku (GB): 512.00
  • obudowa: iTX, Nettop
  • monitor: brak
  • system operacyjny: windows 7, windows 10


Dell OptiPlex 7040 w obudowie typu micro

Wysoka wydajność

Szybkość przekraczająca oczekiwania: możesz sprawnie wykonywać zaawansowane zadania dzięki procesorom Intel® Core i™ szóstej generacji, które zapewniają wysoką wydajność i stabilność.

Największe możliwości zarządzania świecie

możesz zmieniać ustawienia systemu BIOS i konfigurować urządzenie z pełną elastycznością, jakiej wymaga infrastruktura IT w organizacji.

Z myślą o bezpieczeństwie i niezawodności

Najlepsze zabezpieczenia i skuteczna ochrona: możesz wybrać odpowiedni poziom bezpieczeństwa dzięki różnym dostępnym opcjom.

Duża ilość pamięci: możesz łatwo obsługiwać pliki dużych, złożonych projektów 3D, multimedialnych i wideo dzięki szybkiej i niezawodnej pamięci DDR4 2133 MHz.


Procesor Czterordzeniowy Intel® Core™ i7-6700T szóstej generacji 2.8GHz 4-fizyczne rdzenie, 8-wątków
w trybie TURBO BOOST do 3.6GHz, z 8MB pamięci SmartCache, 8 GT/s DMI3
Chipset Intel Q170
Dysk twardy 512GB SSD M.2 PCIe (możliwa rozbudowa za dopłatą - dodatkowe miejsce na dysk 2,5 cala)
Pamięć RAM 8GB RAM DDR4 sodimm (możliwa rozbudowa za dopłatą)
Karta graficzna Zintegrowana Intel HD Graphics 530
Karta dźwiękowa Realtek High Definition Audio Codec ALC3234 (wbudowany głośnik)
Napęd optyczny Brak


Porty
6x zewnętrznych portów USB 3.0 (4 z tyłu, 2 z przodu 1 z funkcją powershare)
1x Wyjście liniowe
1x Port RJ-45;
1x HDMI
1x Gniazdo uniwersalne audio
1x Gnizado zabezpieczeń
1x DisplayPort

Wymiary i waga
Wysokość: 18,2 cm
Szerokość: 17.8 cm
Głębokość: 3.6 cm
Masa : 1.41 kg
Komunikacja 10/100/1000 Ethernet
System operacyjny Windows 10 Professional 64bit PL. System zainstalowany na dysku wraz z partycją recovery.
Możliwy downgrade do Windows 7 Professional

Dodatki
Zasilacz 65W
Klawiatura + mysz przewodowa
Podstawa mocująca
Typ obudowy Micro
Stan Fabrycznie zapakowany z kompletem dodatków - fabryczna wyprzedaż DELL
Gwarancja DeLL Next Buissness Day (bez wychodzenia z domu) do 30.06.2019r.



1. Gniazdo uniwersalne audio | 2. Wyjście liniowe | 3. Port USB do ładowania | 5. Inteligentny port zasilania USB
6. Standardowe gniazdo zabezpieczeń | 7. Porty USB 3.0 | 8. DisplayPort | 9. HDMI


Wysokość: 18,2 cm (7,2 cala) | Głębokość: 17,8 cm (7 cali) | Szerokość: 3,6 cm (1,14 cala) | Masa: 1,41 kg (3,12 funta)


Zdjęcia poglądowe modelu DeLL OptiPlex 7040 Micro
ROCZNA OCHRONA ANTYWIRUSOWA
G DATA ANTIVIRUS JUŻ ZA 39ZŁ

PROMOCJA WAŻNA TYLKO PRZY ZAKUPIE KOMPUTERA
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 52105012141000009066323198
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 32 723 20 20
    Od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00
  • 503 916 560
    Obsługa klienta oraz informacje handlowe Pn - Pt: 9:00 - 17:00
  • 787 461 300
    Obsługa klienta oraz informacje handlowe Pn - Pt: 9:00 - 17:00
  • 32 723 20 41
    Serwis Pn - Pt: 9:00 - 17:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zwrot towaru? Odstąpienie od umowy przed otrzymaniem towaru? W przypadku rezygnacji z transakcji przed otrzymaniem towaru prosimy o wiadomość na adres allegro@laptopykomputery.pl. Transakcja zostanie anulowana o czym zostaną Państwo poinformowani mailem. Jeśli wpłata została już dokonana prosimy o podanie danych do przelewu, pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta, licząc od daty otrzymania informacji o rezygnacji. Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: Konsument, który zawarł umowę na odległość może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta licząc od daty otrzymania towaru. Sklep nie przyjmuje paczek wysłanych za pobraniem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Studio Format Bis Sp. z o.o. Sp. K. Ludowa 9, 41-909 Bytom e-mail: biuro@laptopykomputery.pl tel. +48 32 723 20 20 ............................................................ miejscowość, data Nr zamówienia internetowego/nr faktury: ................................................................... Imię i Nazwisko konsumenta:(nick allegro) ................................................................... Ulica, nr domu/nr mieszkania: ................................................................... Kod pocztowy, miasto: ................................................................... Data zawarcia umowy/ odbioru: ................................................................... Zgadzam się na zwrot płatności w związku z odstąpieniem od Umowy sprzedaży za pośrednictwem rachunku bankowego numer: ................................................................... Zgodnie z przysługującym mi prawem informuję o odstąpieniu od Umowy sprzedaży poniższych produktów 1. ................................................................... 2. ................................................................... 3. ................................................................... Podpis konsumenta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) : .................................................... Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy, ponosi konsument. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: a) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; b) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu c) zawartej w drodze aukcji publicznej; d) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.

reklamacje

REKLAMACJA USZKODZONEJ LUB NIEKOMPLETNEJ PRZESYŁKI 1. W przypadku stwierdzenia niekompletnej przesyłki skontaktuj się z nami telefonicznie: tel. 32 723 20 20 lub mailowo: biuro@laptopykomputery.pl 2. W przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki należy spisać protokół szkody w obecności kuriera. UWAGA Protokół można spisać wyłącznie w dniu odbioru przesyłki W przypadku stwierdzenia uszkodzenia już po odjeździe kuriera skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta UPS tel: 22 534 00 00. Konsultant przyjmie zgłoszenie i wyśle kuriera w celu sporządzenia protokołu szkody. Wszystkie wysyłane przez nas urządzenia są przed zapakowaniem sprawdzane! W przypadku otrzymania jakiegokolwiek produktu uszkodzonego prosimy zwrócić uwagę na opakowanie zewnętrzne - czy nosi ślady uszkodzenia (typu: rozerwanie, zgniecenie, itp.) oraz prosimy dopilnować aby kurier sporządził protokół zgodny ze stanem faktycznym.

pozostałe informacje

Sklep laptopykomputery - współpracuje z DeLL Polska i UK, Microsoft Registered Partner oraz Microsoft Registered Refurbisher. Sprzęt jaki oferujemy to producenci najbardziej cenieni na świecie, którzy nie mogą pozwolić sobie na utratę wizerunku, stąd też, docelowo nasi klienci mogą szczycić się i cieszyć niezawodnym sprzętem, a w razie problemów doskonałym serwisem. Jakość sprzedawanego przez nas produktu, a także obsługi jaką zapewniamy klientom potwierdzają pozytywne komentarze w serwisie allegro.pl gdzie także od lat z powodzeniem sprzedajemy sprzęt z naszej oferty. Z powodzeniem obsługujemy tak odbiorców indywidualnych jak i hurtowych. Dysponujemy dużym zapleczem sprzętowym, własnym serwisem, kompletną infrastrukturą IT oraz zespołem pracowniczym, który zawsze doradzi Państwu najbardziej optymalne rozwiązania. Zapraszamy także do odwiedzenia naszego sklepu firmowego 41-909 Bytom ul. Ludowa 9. Regulamin: 1) Studio Format Bis Sp. z o.o. Sp. K. jest partnerem Dell Direct Polska, Dell UK oraz bezpośrednim importerem sprzętu IT (Hp Renew, Toshiba Renew Program). 2) Sprzedawany przez nas sprzęt pochodzi z dystrybucji Dell Polska / Dell UK (nowy) oraz z wyprzedaży fabrycznych Dell Outlet UK/US (informacje o produkcie widnieją zawsze w treści oferty). 3) Sprzęt w ofercie firmy Studio Format Bis Sp. z o.o. Sp. K. objęty jest gwarancja DELL / w innym przypadku z mocy prawa Sprzedawca udziela gwarancji własnej na okres nie krótszy niż 3 miesiące od daty zakupu (informacje o okresie gwarancyjnym widnieją zawsze w opisie przedmiotu). Sprzedawca zobowiązuje się do naprawy sprzętu (w okresie trwania gwarancji) w ciągu 14 dni roboczych od daty dostarczenia do serwisu. Baterie / akumulatory w komputerach/notebookach używanych objęte są 7 dniowym okresem testowym. Pełne warunki gwarancji, ujęte są w karcie gwarancyjnej dołączonej do produktu. 4) Każdy zakupiony towar wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na koncie w terminie nieprzekraczającym 6 dni roboczych (najczęściej do 48H). 5) Sprzedawca zastrzega sobie możliwość przedłużenia wysyłki wynikającej z przyczyn losowych do 14 dni roboczych, (o czym jest zobowiązany poinformować kupującego). 6) Wszystkie transakcje zawierane za pośrednictwem allegro są prawnie wiążące. 7) Na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać drogą pocztową na adres siedziby Studio Format Bis Sp. z o.o. Sp. K., lub drogą elektroniczną na adres e-mail:biuro@studio-format.pl. 8) W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży. 9) Po otrzymaniu paczki od kuriera klient zobowiązany jest do sprawdzenia jej stanu, zawartości oraz zgodności z opisem. 10) Zastrzegamy sobie prawo usunięcia przedmiotu z aukcji z przyczyn losowych 11) Zasady gwarancji NBD zamieszczone są w plikach poniżej. 12) Kupujący dokonując transakcji kupna na aukcji oświadcza, iż zapoznał się z regulaminem oraz warunkami gwarancji. 13) Transfer gwarancji NBD spoczywa na Sprzedającym. 14) Sprzedawca zobowiązuje się do transferu Gwarancji w czasie nie dłuższym niż 30 dni roboczych od daty sprzedaży, po otrzymaniu od Kupującego niezbędnych danych adresowych wraz z numerem seryjnym sprzętu. 15) Transfer Gwarancji DELL NBD wynosi od 14 do 30 dni roboczych. 16) W czasie transferu Gwarancji Kupujący ma prawo prosić Sprzedawcę o naprawę komputera w trybie D2D. 17) Mimo dołożenia wszelkich starań Sprzedający zastrzega sobie prawo do błędów w opisach przedmiotów oraz błędów dotyczących dostępności produktów. 18) Jako sprzedawca nie odpowiadamy za 'szkody pośrednie' (tj. nie dostarczenie przesyłki na czas przez kuriera etc). 19) Wszystkie ceny na aukcjach internetowych zawierają 23% podatek VAT! Na zakupione towary otrzymują Państwo zawsze paragon (na życzenie Fakturę VAT). 20) Komputery pochodzące z działu OUTLET/Renew są to najczęściej anulowane zamówienia, które nie trafiły do klienta z przyczyny rezygnacji bądź błędnej konfiguracji. Rzadziej aczkolwiek mogą występować komputery posiadające historię serwisową bądź też niewielkie wady wizualne powstałe na skutek produkcji/transportu/magazynowania. W przypadku wątpliwości chętnie podamy numery seryjne sprzętu celem weryfikacji laptopa w bazie Dell Polska / HP Polska. 21) Komputery z rynku międzynarodowego mogą posiadać klawiatury ze znakami specjalnymi/zmienionymi układami. Jaki sprzęt sprzedajemy 1. Fabrycznie nowy sprzęt: To laptopy oraz komputery stacjonarne, a także serwery i urządzenia peryferyjne oryginalnie pakowane, nie używane z pełną gwarancją producenta. 2. Sprzęt z wyprzedaży fabrycznej DeLL Factory Outlet, HP Renew, Toshiba Outlet. Są to najczęściej anulowane zamówienia, które nie trafiły do klienta z przyczyny rezygnacji bądź błędnej konfiguracji. Rzadziej aczkolwiek mogą występować komputery posiadające historię serwisową bądź też niewielkie wady wizualne powstałe na skutek produkcji/transportu/magazynowania. Jeśli masz wątpliwości chętnie podamy numer seryjny celem weryfikacji laptopa w bazie producenta. Komputery i laptopy tego typu dzielą się na trzy grupy, są fabrycznie zapakowane i objęte gwarancją: Previously Ordered New Produkt ten zawiera systemy, które pochodzą z niezrealizowanych zamówień (klient zamówił towar lecz z losowych przyczyn sprzętu nie odebrał), lub był wysłany do konsumenta, który otworzył przesyłkę, ale zdecydował się na zwrot systemu bez jego wcześniejszego użycia, aczkolwiek mógł on go uruchomić. Jak poznajemy użyty wcześniej system? Wszystkie nowe systemy mają okno EUSA (Zgoda/Akceptacja Końcowego Użytkownika Software), które otwiera się przy pierwszym użyciu systemu przez konsumenta. Po zaakceptowaniu okno już nigdy więcej się nie otwiera. Jeżeli opcja tego okna pozostaje nienaruszona - system nigdy nie był użyty. Previously Ordered New Electronics & Accessories zawiera również systemy, które zostały wysłane do konsumenta, który je zwrócił bez wcześniejszego otwarcia przesyłki. Po czym poznajemy takie systemy? Wszystkie przesyłki, są firmowo zapieczętowane specjalną taśmą. Jeżeli taśma ta jest w nienaruszonym stanie - produkt nie został otwarty. Certified refurbished Systemy te przeszły ponownie przez taśmę produkcją, aby zapewnić oryginalne firmowe specyfikacje. Producent testuje również ponownie każdy z tych systemów aby zapewnić znakomitą jakość i standard. Systemy te mogą mieć pewne kosmetyczne niewielkie skazy, aczkolwiek nie przeszkadzają one w użytkowaniu. Certyfied Refurbished Electronics & Accessories są wizualnie sprawdzone oraz przetestowane, tak aby zapewnić, iż funkcjonują jak nowe. Scratch and Dent Czasami nowe produkty, jak i te przebudowane mogły doznać uszczerbku na obudowie w trakcie bycia na taśmie produkcyjnej. Systemy takie działają jednak sprawnie i są sprzedawane jako Scrached & Dent. Jest to świetna opcja dla tych co chcą zaoszczędzić, ale nie chcą tracić na jakości pracy systemu. 3. Sprzęt powystawowy i używany: Sprzęt powystawowy - będący ekspozycją lub demonstracyjny wstanie nie odbiegającym wiele od nowego. Takie komputery charakteryzują się rewelacyjnym stosunkiem ceny do jakości. Sprzęt używany – jest to sprzęt komputerowy poleasingowy, jego stan wizualny oraz techniczny starannie opisują nasi pracownicy w parametrach technicznych poszczególnych produktów. W przypadku komputerów używanych klient powinien zapoznać się z opisem stanu wizualnego i technicznego laptopa, by uniknąć niepotrzebnych zwrotów towaru. Wysyłka i odbiór towaru Wysyłka towaru zazwyczaj odbywa się w dniu zakupu lub na drugi dzień roboczy pod wskazany przez klienta adres, dokładamy wszelkich starań by opóźnienia w dostawach towaru były, jak najmniejsze i nie uzależnione bezpośrednio od naszej firmy. W przypadku odbioru towaru od kuriera prosimy o sprawdzenie przesyłki, czy nie nosi śladów uszkodzenia mechanicznego oraz ingerencji w jej zawartość w przypadku stwierdzenia powyższego prosimy o spisanie w obecności kuriera stosownego protokołu. W okresie zimowym i jesiennym gdzie temperatury mogą być poniżej zera prosimy o nie załączanie sprzętu do póki nie osiągnie on temperatury pokojowej. Współpracujemy z firmami kurierskimi takimi, jak DPD, DHL, UPS gdzie każda przesyłka jest ubezpieczona w celu zapewnienia bezpieczeństwa zakupionego przez klienta towaru. Usługi kurierskie głównie dotyczą ciężkich i wartościowych przesyłek. Dokładamy wszelkich starań aby produkty oraz warunki zakupu opisane były w sposób jasny i czytelny. Jeżeli mają Państwo dodatkowe pytania, prosimy o kontakt z naszym Działem Sprzedaży, który udzieli wszystkich niezbędnych informacji i wyjaśni wszelkie niejasności.