DELL OptiPlex 3020m uSFF Core i5-4590T 4/120GB (6541271789)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
1 697,00 zł
z 2 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: Wrocław
  • taktowanie procesora (MHz) (maksymalne): 3000
  • stan: używany
  • waga (z opakowaniem): 2.00 [kg]
  • procesor: klasy Core i5
  • producent: Dell
  • liczba rdzeni procesora: 4
  • pamięć RAM (MB): 4096
  • pojemność dysku (GB): 120.00
  • obudowa: micro Tower
  • monitor: brak
  • system operacyjny: brak systemu, inny

NA TEJ AUKCJI OFERUJEMY:

KOMPUTER DELL OPTIPLEX 3020

w obudowie typu micro uSFF

Procesor Intel® Core™ i5-4590T Processor
(6M Cache, up to 3.00 GHz)

Taktowanie Liczba rdzeni 4
Liczba wątków 4
Bazowa częstotliwość procesora 2.00 GHz
Maks. częstotliwość turbo 3.00 GHz
Cache 6 MB SmartCache
Pamięć operacyjna

4GB DDR3


2 długie gniazda DIMM;
2 gniazda SO-DIMM;
Dwukanałowa pamięć DDR3 SDRAM 1600 MHz bez funkcji ECC, maksymalnie 16 GB

Dysk twardy

120GB SSD SATA

Napęd optyczny beznapędowiec
Karta graficzna

Intel® HD Graphics 4600

Karta dźwiękowa Tak
Karta sieciowa LAN Zintegrowana karta Realtek® RTL8151GD Ethernet LAN 10/100/1000; opcjonalna karta sieciowa PCIe 10/100/1000
Zasilacz Standardowy zasilacz 240 W lub opcjonalny zasilacz 240 W o sprawności do 90%, zgodność z normą Energy Star 5.0, aktywna funkcja PFC
System operacyjny

LINUX UBUNTU

dopłata do Windows 7 Premium 75zł

dopłata do Windows 7 Pro 150zł

dopłata do Windows 10 Premium 75zł

dopłata do Windows 10 Pro 150zł

Gwarancja

6 MIESIĘCY GWARANCJI

12 MIESIĘCY GWARANCJI +123 ZŁ

Obudowa

uSFF


Złącza

2 external USB 3.0 Ports
6 external USB 2.0 Ports
Network Connector (RJ-45)
VGA
DisplayPort 1.2

Stan Klasa A+, Stan bardzo dobry.


Wysyłka w 24h

Wygodnie i bez dodatkowych kosztów

Paczki wysyłamy firma kurierska - dostawa w 24h
Paczki są bardzo solidnie zabezpieczone przed uszkodzeniem w czasie wysyłki. Dla lepszej ochrony matrycy osłaniamy ją arkuszem kartonu i to owijamy folią. Całość pakujemy do kilku warstwowego kartonu, wnętrze wypełnione jest specjalnymi wypełniaczami dla możliwie największego zabezpieczenia.
20zł przedpłata lub 25zł - pobranie
telefon:
517612001

allegro@fajnykompute­r.pl
osoba do kontaktu:
Marcin

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Zachodni WBK S.A. 30 1090 2398 0000 0001 2317 8178
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 5,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 5,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

Handlujemy poleasingowym sprzętem komputerowym. W naszej ofercie znajdziecie Państwo laptopy, komputery stacjonarne oraz monitory.

kontakt

  • 517612001
    poniedziałek - czwartek 9 -17 piątek 9 - 15

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Zgłoszenie urządzenia do naprawy: Aby zgłosić urządzenie do naprawy należy skorzystać z elektronicznego systemu obsługi serwisu znajdującego się pod adresem Serwis. W przypadku nieprawidłowego działania systemu lub problemów z jego obsługą prosimy o zgłoszenie za pomocą poczty elektronicznej pod adresem serwis@cebitgroup.pl Aby skorzystać z elektronicznego systemu obsługi serwisu należy posiadać w nim konto użytkownika i zalogować się na nie. Jeśli klient posiada konto w naszym sklepie internetowym, do systemu serwisu można zalogować się przy użyciu danych logowania (login użytkownika i hasło) ze sklepu internetowego. Jeśli klient nie posiada konta w sklepie internetowym należy założyć konto w sklepie internetowym lub w systemie obsługi serwisu przy użyciu opcji "Rejestracja". Nowe konto należy aktywować w sposób opisany w e-mailu wysłanym z systemu na adres e-mail wskazany przez użytkownika. Po aktywacji konta można się zalogować i korzystać z systemu. Aby założyć nową sprawę (zgłosić urządzenie do naprawy) należy wybrać opcję "Dodaj zgłoszenie". W formularzu dodawania nowego zgłoszenia należy prawidłowo wypełnić wszystkie pola. W polu "Dokument zakupu" należy wybrać opcję "Zlecenie zewnętrzne" W polu towar podać rodzaj zgłaszanego urządzenia, np. Dell E6420. W polu tytuł zgłoszenia podać skrócony opis problemu, np. nie działa klawiatura, przegrzewa się. W opisie zgłoszenia należy podać szczegółowo opis problemu, w jakich okolicznościach on wystąpił oraz inne informacje, które mogą być pomocne w diagnozowaniu i usuwaniu usterek. Po wybraniu opcji "Zapisz" zgłoszenie zostanie przesłane i użytkownik nie będzie miał już możliwości poprawy ani zmiany wprowadzonych informacji. Po rozpatrzeniu zgłoszenia pracownik serwisu zmieni status zgłoszenia w elektronicznym systemie obsługi serwisu oraz poinformuje za jego pomocą klienta o dalszym postępowaniu. Wysyłka urządzeń do serwisu: Jeśli konieczna będzie wysyłka urządzenia do serwisu (po konsultacji z serwisem) prosimy o zabezpieczenie przesyłanego urządzenia przed uszkodzeniami mogącymi powstać podczas transportu. Przesyłki proszę kierować na nasz adres, to jest: CebITGroup EP sp. z o.o. sp.j. ul. Kominiarska 42B 51-180 Wrocław Koszty transportu urządzenia ponosi klient zgłaszający urządzenie do naprawy. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem. Do przesyłki proszę dołączyć pisemnie dane kontaktowe oraz numer sprawy wygenerowany przez system lub podany przez pracownika serwisu.