DELL E6230 i5 8GB RAM SSD 240GB KAM 3g GW12 FV23 (6482669361)

zakończona
1 325,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 29,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 39,00 zł
  • lokalizacja: Gorzów Wlkp.
  • stan: używany
  • gwarancja: sprzedawcy
  • rodzaj dysku: SSD
  • procesor : intel Core i5
  • liczba rdzeni procesora: dwa
  • taktowanie procesora (MHz) (maksymalne): 2600
  • pamięć RAM (MB): 8192
  • pojemność dysku (GB): 240.00
  • karta graficzna: grafika zintegrowana
  • wielkość matrycy : 12" - 12.9"
  • rozdzielczość matrycy : 1366 x 768
  • rodzaj matrycy: matryca matowa
  • system operacyjny: windows 7
  • dodatkowe informacje: czytnik kart pamięci, kamera, matryca LED, obsługa standardu 802.11n, wbudowany modem GSM, USB 3.0, HDMI
OFERUJEMY BIZNESOWY LAPTOP



INTEL CORE I5 3 GENERACJA

8 GB PAMIĘCI RAM

DYSK SSD 240 GB

MODEM 3G



SYSTEM ZAINSTALOWANY I GOTOWY DO PRACY

DELL LATITUDE E6230

DO IDEALNY, ULTRA PRZENOŚNY 12,5" LAPTOP,

WYPOSAŻONY W NAJNOWOCZEŚNIEJSZY DYSK SSD

O POJEMNOŚCI 240 GB, PORT HDMI ORAZ USB 3.0

KOMPUTER WYPOSAŻONY WE WSZYSTKIE

NIEZBĘDNE PORTY


LAPTOPY SĄ UŻYWANE, SPRAWNE, GRUNTOWNIE PRZETESTOWANE,

KLASA 1, NORMALNE ŚLADY UŻYTKOWANIA

ZDJĘCIA POGLĄDOWE



Model DELL LATITUDE E6230
Procesor Intel® Core™ i5
Taktowanie 2,6GHz
Pojemność dysku DYSK SSD 240GB
Pamięć RAM 8GB
Przekątna ekranu 12,5" MATOWA
Rozdzielczość 1366x768
Karta graficzna ZINTEGROWANA INTEL HD Graphics 4000
Złącza

2 X USB 3.0

1 X USB 2.0/E-SATA,
D-SUB, HDMI,
RJ45,
1 X MINIJACK,
EXPRESS CARD,
SMART CARD,
ZŁĄCZE STACJI DOKUJĄCEJ

Uwagi

WIFI, CZYTNIK KART,

laptop beznapędowy

Czytnik linii papilarnych NIE
Kamera TAK
Klawiatura QWERTY ZACHODNIOEUROPEJSKA - dołączamy naklejki spolszczające
System operacyjny WINDOWS 7 PROFESSIONAL
system zainstalowany, komputer gotowy do pracy. Legalność systemu potwierdza licencja pod baterią
Gwarancja 12 miesięcy
Stan Używany, w 100% sprawny, KLASA 1
Zasilacz W zestawie
Bateria Tak, SPRAWNA LITOWO - JONOWA
FV Tak, 23%
wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 29,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 39,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać drogą pocztową na adres siedziby firmy ACTIVCOM, lub drogą elektroniczną na adres e-mail: ac24@activcom.pl Klient ma prawo zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę trzecią. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany. Za Klienta uważa się osobę nieprowadzącą działalności gospodarczej, dlatego jeśli produkt/usługa została nabyta (w związku z prowadzeniem własnej działalności, nie przysługuje prawo opisane powyżej. Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, w stanie niezmienionym. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym produktem zwrotowi podlega cały zestaw. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy, ponosi konsument. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Do przesyłki należy dołączyć odpowiednio wypełniony formularz zwrotu oraz oryginał dokumentu zakupu (paragon) oraz podać dokładne dane nabywcy wraz z numerem konta bankowego, na które mają być odesłane pieniądze. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta. Zawracany towar należy odesłać na adres: ACTIVCOM Sienkiewicza 4 66-436 Słońsk tel. 510-792-128 Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad zgodnie z postanowieniami art. 556 oraz 5561 – 5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. 2014, poz. 121 ze zm.).

reklamacje

Reklamowany towar należy dostarczyć wraz z opisem usterki do siedziby Sprzedającego będącej miejscem zakupu towaru lub wysłać bezpośrednio na adres siedziby Sprzedającego: ACTIVCOM Sienkiewicza 4 66-436 Słońsk tel. 510-792-128 - Na rozpatrzenie reklamacji Sprzedający ma 14 dni roboczych od momentu otrzymania towaru wysłanego przez Klienta. - Odbiór reklamowanego sprzętu następuje wyłącznie w miejscu i formie w jakiej towar ten został dostarczony do Sprzedającego. - Reklamowany sprzęt należy odebrać w terminie 30 dni od otrzymania powiadomienia Ważne - Sprzęt musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do serwisu. - Przesyłany sprzęt powinien być kompletny (włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu). - Klient w przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji zobowiązany jest do dołączenia kserokopii faktury zakupu lub paragonu, oryginalnej karty gwarancyjnej (jeżeli produkt posiada takową) oraz szczegółowego opisu usterki oraz informacji o okolicznościach jej występowania. - Nie odbieramy przesyłek wysyłanych za pobraniem. - Reklamacje nie będą uznawane bez dostarczenia w przesyłce wyżej wymienionych dokumentów - W przypadku reklamacji przesyłki ( uszkodzenie podczas transportu) należy do przesyłki dołączyć ORYGINAŁ PROTOKOŁU SZKODY spisanego przez kuriera. Przed zakupem należy zapoznać się z klasyfikacją sprzętu, np. laptopy: -Klasa 1 - brak wad mechanicznych, laptopy mogą posiadać niewielkie plamki na matrycach -Klasa 2 - mechaniczne uszkodzenia obudowy ( pęknięcia, drobne braki w obudowie), wady matryc ( ryski, plamki), luźne zawiasy w niektórych modelach, uszkodzone pojedyncze porty -Klasa 3 - znaczne wady matrycy ( plamy, linie pixeli) i obudowy lub braki w obudowach

pozostałe informacje

W przypadku chęci odbioru osobistego, uprzejmie prosimy o wcześniejszy kontakt w celu potwierdzenia dostępności towaru w naszym punkcie. Odbiór osobisty odbywa się pod adresem: ACTIVCOM ul. Sikorskiego 100 lok. 4 66-400 Gorzów Wlkp. tel 510-792-128 lub ACTIVCOM Sienkiewicza 4 66-436 Słońsk Czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.