DELHI AGRA & JAINPUR PRZEWODNIK DK 2015 NOWY (6541055198)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
39,90 zł
z 3 sztuk
Dostawa
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost darmowa
  • Allegro Kurier InPost 12,18 zł
Zakupy od 400 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • okładka: zintegrowana
  • rok wydania (xxxx): 2015
  • kondycja: bez śladów używania
  • typ publikacji: przewodnik
  • język: angielski

opis



Indie Przewodnik,

Wyspa Bali, Lombok Przewodnik, Wyspy Sundajskie, Jawa, Cieśnina Bali, Archipelag Małych Wysp

DELHI AGRA & JAINPUR

DK Eyewitness Travel Gudie

Seria: Eyewitness Travel Guide

Wydawca: Dorling Kindersley

Autor: praca zbiorowa

Rok Wydania: 2015

Język: angielski

Ilość stron: 312

ISBN: 978

Format: 131 x 220 mm

Oprawa: flexi



The DK Eyewitness Travel Guide: Delhi, Agra and Jaipur will lead you straight to the best attractions Delhi, Agra and Jaipur have to offer. The guide includes unique cutaways, floorplans and reconstructions of the stunning architecture found in each city, plus 3D aerial views of the key districts to explore on foot. You'll find detailed listings of the best hotels, restaurants, bars and shops for all budgets in this fully updated and expanded guide, plus insider tips on everything from where to find the best markets and nightspots to great attractions for children.

The uniquely visual DK Eyewitness Travel Guide: Delhi, Agra and Jaipur also includes in-depth coverage of all the unforgettable sights and comes complete with pull-out city maps, clearly marked with sights from the guidebook and an easy-to-use street index. The maps has detailed street views of all the key areas, plus there are transport maps and information on how to get around each city, and there's even a chart showing the distances between major sights for walkers.

The DK Eyewitness Travel Guide: Delhi, Agra and Jaipur shows you what others only tell you.

tel: 600 816 006
dp.concept@vp.pl

DP CONCEPT Paweł Lewicki
ul. Międzynarodowa 53/42
03-922 Warszawa

REGON: 932682498
NIP: 911-135-52-25
Oferujemy Państwu płatność na nasze konto w mBanku
jak również szybki przelew on-line poprzez system PayU.

Nr konta do wpłat:
83 1140 2004 0000 3802 6205 1640

Na życzenie Klienta wystawiamy Faktury Vat.
Przesyłki realizujemy za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz InPost.
Dostawa i płatność
od 7,20 zł

Lokalizacja: Warszawa, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u Brecko za co najmniej 400,00 zł.

Darmowa dostawa na 18. urodziny Allegro

Wybierz Paczkomat, a podczas zakupu dostaniesz kupon na darmową dostawę.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro MiniPaczka InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
7,20 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
4 dni robocze
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze
Allegro Kurier InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
12,18 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
3,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2 dni robocze
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
13,50 zł
kolejna sztuka
3,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
4 dni robocze
Paczka pocztowa priorytetowa
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
2,50 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2 dni robocze
Paczka pocztowa ekonomiczna
pierwsza sztuka
16,00 zł
kolejna sztuka
3,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
4 dni robocze
Paczka24
pierwsza sztuka
16,00 zł
kolejna sztuka
3,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2-3 dni robocze
Paczka48
pierwsza sztuka
14,50 zł
kolejna sztuka
2,50 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Dodatkowe informacje

Towar wysyłamy w ciągu 24h od dnia zaksięgowania wpłaty na naszym koncie (DOTYCZY DNI ROBOCZYCH). Termin dostarczenia przesyłki uzależniony jest od wybranej formy dostawy. W opisie przelewu proszę podać nazwę użytkownika oraz nazwę i numer aukcji. ODBIÓR OSOBISTY wymaga potwierdzenia mailem lub telefonicznie

Punkty odbioru

DP CONCEPT
Międzynarodowa 53/42
03-922 Warszawa
woj. mazowieckie
email: dp.concept@vp.pl
tel.: +48 600 816 006

  • poniedziałek - piątek 11:00 - 17:00

płatność tylko gotówką
do odbioru w 7 dni roboczych
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

dp concept Paweł Lewicki
Międzynardowa 53/42
03-922 Warszawa
Dodatkowe informacje

  1.  SPRZEDAJĄCY przestrzega obowiązku dostarczania TOWARU bez wad. 
  2. W przypadku, gdy TOWAR posiada wadę, podstawą prawną rozpatrywania reklamacji są przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz.U.2014, poz. 121) w tym m.in. art. 556 – 576. KUPUJĄCY ma prawo do złożenia rekalamacji na podstawie rękojmi, jeżeli towar jest wadliwy. Rozróżnia się dwa rodzaje wad: fizyczną i prawną. Wada fizyczna to niezgodność produktu z umową. Dochodzi do niej w szczególności wtedy, gdy TOWAR nie ma właściwości, które produkt tego rodzaju powinien mieć, nie ma właściwości, o których KUPUJĄCY został zapewniony przez sprzedawcę lub reklamę i nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę. Z kolei wada prawna może polegać na tym, że zakupiony przez KUPUJĄCEGO towar jest własnością osoby trzeciej, jest obciążony prawem osoby trzeciej albo cechuje się ograniczeniami w korzystaniu lub rozporządzaniu nim w wyniku decyzji lub orzeczenia właściwego organu.
  3. W sytuacji wystąpienia wady TOWARU, KUPUJĄCY  może złożyć do SPRZEDAWCY reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań: a) wymiany towaru na nowy;b) naprawy towaru; c) obniżenia ceny; d) odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna Wybór żądania reklamacyjnego zależy od KUPUJĄCEGO. 
  4. SPRZEDAWCA może pod pewnymi warunkami zaproponować inne rozwiązanie, ale może się to odbyć z uwzględnieniem następujących okoliczności: a) łatwość i szybkość wymiany lub naprawy towaru;   b) charakter wady – istotna czy nieistotna;   c) to, czy towar był wcześniej reklamowany.    Jeśli KUPUJĄCY żąda wymiany rzeczy lub jej naprawy, SPRZEDAWCA może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez KUPUJĄCEGO: a) byłaby niemożliwa do zrealizowania dla SPRZEDAWCY   b) w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów.    
  5. SPRZEDAWCA może zaproponować inne rozwiązanie. Niezależnie od powyższego, w tej sytuacji KUPUJĄCY może zmienić swój wybór i żądać doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową w inny sposób, tj. obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy.  SPRZEDAWCA musi wymienić towar lub usunąć wadę w rozsądnym czasie, który trwa nie dłużej niż 14 dni kalendarzowych. Jeśli SPRZEDAWCA nie dochowa tego terminu, KUPUJĄCY może wyznaczyć mu czas na spełnienie żądania. W przypadku dalszej bezczynności SPRZEDAWCY i upływu wyznaczonego terminu KUPUJĄCY jest uprawniony do odstąpienia od umowy lub żądania obniżenia ceny.
  6. Reklamację można złożyć w dowolnej formie. Dla celów dowodowych najbezpieczniej zrobić to pisemnie. Należy opisać zauważoną wadę i określić swoje żądania przewidziane w ramach reklamacji. Pismo reklamacyjne KUPUJĄCY może przekazać SPRZEDAWCY bezpośrednio (za potwierdzeniem na osobnej kopii) lub wysyłać listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru lub na adres e-mail dp.concept@vp.pl  
  7. Jeżeli żądanie złożone przez KUPUJĄCEGO przy reklamacji dotyczy:  a) naprawy towaru,   b) wymiany towaru na nowy, c) obniżenia ceny towaru, to na SPRZEDAWCY spoczywa obowiązek rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. W przypadku niedotrzymania tego terminu uznaje się, że reklamacja jest zasadna. 
  8. Reklamowany TOWAR należy odesłać wraz z informacją o przyczynie reklamacji na adres podany w danych do kontaktu. Koszty poniesione przez KUPUJĄCEGO związane z odesłaniem reklamowanego produktu zostaną zwrócone przez SPRZEDAWCĘ.    
  9. UWAGA !!!  Jako SPRZEDAJĄCY zachęcam do sprawdzenia zawartości przesyłki. Jeżeli stwierdzisz, że opakowanie zostało uszkodzone podczas dostawy proponujemy wypisanie protokołu szkody wspólnie z dostawcą -  kurierem. Z pewności pomoże to przy  rozpatrywaniu reklamacji. Prosimy o bezzwłoczny kontakt w przypadku, kiedy produkt jest uszkodzony lub ma wady fabryczne. Wspólnie ustalimy dalszy proces postępowania oraz ewentualną formę zwrotu. 

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

dp concept Paweł Lewicki
Międzynarodowa 53/42
03-922 Warszawa

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

  1. Art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 r., poz. 827), KUPUJĄCY, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Jeżeli jednak KUPUJĄCY wybrał sposób dostarczenia TOWARU inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez SPRZEDAWCĘ, SPRZEDAWCA nie jest zobowiązany do zwrotu KUPUJĄCEMU poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 
  2. Termin do odstąpienia od umowy biegnie się od dnia objęcia PRODUKTU w posiadanie przez KUPUJĄCEGO lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik - kurier. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, KUPUJĄCY powinien poinformować SPRZEDAWCĘ o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 
  3. Odstąpienie od umowy może dotyczyć wszystkich PRODUKTÓW objętych zamówieniem albo ich części. 
  4. Aby KUPUJĄCY zachował termin do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. W oświadczeniu o odstąpieniu od umowy KUPUJĄCY powinien podać formę rozliczenia należności za zakupiony towar (przelew - gotówka)  
  5. SPRZEDAWCA zapewnia możliwość złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną. KUPUJĄCY wysyła oświadczenie na adres e-mail: dp.concept@vp.pl  Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być również wysłane tradycyjną drogą pocztową na adres: SPRZEDWACY podanym w danych do korespondencji. 
  6. W przypadku odstąpienia od umowy przez KUPUJĄCEGO w opisanym wyżej trybie, umowę uważa się za rozwiązaną. 
  7. SPRZEDAWCA niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia KUPUJĄCEGO o odstąpieniu od umowy oraz otrzymaniu towaru, zwraca KUPUJĄCEMU wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia TOWARU do KUPUJĄCEGO. 
  8. KUPUJĄCY pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu TOWARU tytułem odstąpienia od umowy tj. koszty opakowania, zabezpieczenia i nadania. KUPUJĄCY ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości TOWARU będące wynikiem korzystania z NIEGO w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.    
     

O sprzedającym
Brecko
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

250

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 600 816 006
poniedziałek - piątek
11:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

INFORMACJE OGÓLNE

Na naszych aukcjach prezentujemy tylko i wyłącznie nowe produkty, które posiadamy fizycznie w naszym magazynie. Nie sprzedajemy „wirtualnego” towaru. Kupując kilka produktów na naszych aukcjach za przesyłkę płacisz tylko raz. Do każdej przesyłki dołączamy paragon. Na życzenie wystawiamy Fakturę VAT – powiadom nas o tym podczas dokonywania zakupów.

Szanowny Kliencie sprawdź zawartości przesyłki, jeśli jej opakowanie zostało uszkodzone podczas transportu, a następnie wspólnie z dostawcą wypisz protokół szkody. Pomoże to w  procesie reklamacji. Prosimy o niezwłoczny kontakt w przypadku, kiedy TOWAR jest uszkodzony lub ma wady fabryczne. Wspólnie ustalimy sposób postępowania oraz formę ewentualnego zwrotu.