DELFT - WIELKA PIĘKNA WAZA /WAZON-7-WIATRAKI (6910621042)

zakończona
80,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 14,00 zł
  • lokalizacja: Kraków, Polska
  • czas wysyłki: do 3 dni

parametry

  • faktura: Wystawiam fakturę VAT-marża
  • wytwórnia: Pozostałe
  • uszkodzenia: porcelana bez defektów
  • waga (z opakowaniem): 10.0 [kg]

opis

Przedmiotem aukcji JEST WIDOCZNA NA ZDJECIU NA PIERWSZYM PLANIE PIĘKNA WAZA/wazon - DELFT

STAN BARDZO DOBRY.

POLECAM INNE PRZEDMIOTY Z DELFT DOSTĘPNE NA INNYCH MOICH AUKCJACH - TUTAJ JAKO DEKORACJA

NIE WYSYŁAM ŻADNYCH PRZEDMIOTÓW ZA POBRANIEM

PROPONUJĘ WYSYŁKĘ

ubezpieczoną przesyłką kurierską, zwłaszcza przy zakupie kilku przedmiotów, ponieważ paczka do 30 kg kosztuje nadal tylko 14 zł.

W razie problemów systemowych z zapłatą (podwójne naliczenie) proszę o kontakt.

W razie ewentualnych stłuczek, które zdarzają się niezwykle rzadko, ja załatwiam procedurę odszkodowania, jednakże proszę niczego nie wyrzucać i natychmiast dzwonić, ponieważ konieczne jest zlecenie spisania protokołu.

Możliwy oczywiście odbiór osobisty po wpłacie na konto


© PanelReklamowy

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
14,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
4 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT-marża

Reklamacja

1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

Iwona Zadarnowska
ul. Reja 15/8
31-216 Kraków
Dodatkowe informacje

Uszkodzenia w transporcie:

W wypadku uszkodzenia przesyłki proszę o natychmiastowy kontakt i wysłanie zdjęć. 

Najlepiej oczywiście rozpakować przesyłkę od razu przy kurierze, w szczególności jeśli karton jest w widoczny sposób uszkodzony a ze środka paczki dobiegają niepokojące dźwięki, jednak jest możliwe uzyskanie odszkodowania, nawet jeśli kurier już odjedzie, bo niestety nie każdy chce czekać na rozpakowanie.


Nie należy wyrzucać opakowań, gdyż są one potrzebne przy sporządzeniu protokołu przez kuriera, który pojawi się po zgłoszeniu przeze mnie szkody.


Zdarza się również, że ja nie zauważę jakiegoś uszkodzenia, każdy jest tylko człowiekiem - należy również się wówczas skontaktować. Reklamacje rozatrujemy na korzyść klienta, oczywiście w granicach rozsądku:

zdaję sobie sprawę, że  pojęcie "drobne ślady użykowania" jest pojęciem względnym, toteż klient, jeśli nie jest zadowolony z zakupu, może zwrócić przedmiot - w terminie 14 dni, jak przewiduje ustawa. 

Także proszę wczesniej o kontakt.


Jeśli rzeczywiście jest to nasz błąd - np nie zauważyliśmy, że np talerz jest uszczerbiony - to zwrot odbywa się na nasz koszt. 

Po zwróceniu towaru i podpisaniu paragonu korygującego, zwrócimy pieniądze, bądź też wysyłamy drugi przedmiot bez wady, jesli mamy w posiadaniu. 

Jeśli jednak Państwo zwracają towar bez powodu - np mamie nie podoba się kupiona w prezencie filiżanka - to na własny koszt.

Proszę jednak o rozważne dokonywanie zakupów, ponieważ zapakowanie, zwłaszcza całego serwisu, w drogę powrotną, dla laika jest rzeczą bardzo trudną. Wiem to z doświadczenia.

Nie zwrócimy pieniędzy, jeśli dostaniemy zmasakrowany serwis w kawałkach. 


REKLAMACJE Z TYTUŁU USZKODZENIA NALEŻY ZGŁASZAĆ DO TRZECH DNI  - NIE W CIĄGU ROKU.

Nie ma niestety takiej opcji w formularzach Allegro, ale po roku, żadna z firm kurierskich oczywiście nie uwzględni takiej reklamacji, toteż apeluję o rozsądek i szybkie rozpakowywanie paczek.