DELFT - niewielki wazonik (6948207026)

9 dni do końca
cena kup teraz
15,00 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 14,00 zł
  • lokalizacja: Kraków, Polska
  • czas wysyłki: do 3 dni
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT-marża
  • wytwórnia: Pozostałe
  • waga (z opakowaniem): 5.0 [kg]

Przedmiotem aukcji jest niewielki wazonik - DELFT

STAN DOBRY (drobne uszkodzenia przy podstawie, praktycznie niewidoczne)

NIE WYSYŁAM ŻADNYCH PRZEDMIOTÓW ZA POBRANIEM

PROPONUJĘ WYSYŁKĘ

ubezpieczoną przesyłką kurierską, zwłaszcza przy zakupie kilku przedmiotów, ponieważ paczka do 30 kg kosztuje nadal tylko 14 zł.

W razie problemów systemowych z zapłatą (podwójne naliczenie) proszę o kontakt.

W razie ewentualnych stłuczek, które zdarzają się niezwykle rzadko, ja załatwiam procedurę odszkodowania, jednakże proszę niczego nie wyrzucać i natychmiast dzwonić, ponieważ konieczne jest zlecenie spisania protokołu.

Możliwy oczywiście odbiór osobisty po wpłacie na konto


© PanelReklamowy

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT-marża

dane sprzedawcy


Iwona Zadarnowska

ul.Reja 15/8

31-216 Kraków

Numer rachunku: 44 1050 1445 1000 0091 4269 3416

kontakt

  • poniedziałek - sobota 09:00 - 17:00
  • niedziela zamknięte

pozostałe informacje

Kolekcjonuję i sprzedaję starą porcelanę. Na początku było to tylko hobby, ale zrobił się całkiem duży sklep :) 

Proszę o zapoznanie sie z warunkami zwrotów, reklamacji i opisami aukcji, zanim Państwo klikną "kup teraz".

NIE WYSYŁAM PRZEDMIOTÓW ZA POBRANIEM !!! - tylko PayU lub wpłata na konto.

Nie przyjmuję gotówki - także przy odbiorach osobistych.

PROSZĘ NIE LICYTOWAĆ, JEŚLI NIE ZAMIERZAJĄ PAŃSTWO PRZYJĄĆ WARUNKÓW SPRZEDAŻY PROPONOWANYCH W AUKCJI, PONIEWAŻ ICH NIE ZMIENIAM.

NIE PROWADZĘ TAKŻE SKLEPU STACJONARNEGO, TOTEŻ JEST MOŻLIWY ODBIÓR OSOBISTY - WCZEŚNIEJ ZAKUPIONYCH PRZEDMIOTÓW, A NIE UMÓWIENIE SIĘ NA OGLĄDANIE, ZAKUPY NA MIEJSCU itp. - TAKA OPCJA NIE WCHDZI W GRĘ.

Sprzedawane przez nas przedmioty są używane. Jednakże te których stan określamy jako bardzo dobry  nie mają śladów używania, lub zupełnie niewielkie (rysy od sztućców są możliwe, ale nie są jakieś drastyczne - te jeśli zauważymy to opisujemy i obniżamy wycenę przedmiotu) - toteż nie jest potrzebne pytanie: "czy talerze nie mają pęknięć lub nie są uszczerbione". Takowe sprzedajemy w cenach symbolicznych na osobnych aukcjach. Te w stanie bardzo dobrym - przeważnie spędziły większość życia w czyimś kredensie.

Etażerki w 99 % są WYKONYWANE PRZEZ NAS  - z talerzy oryginalnych. Podobnie zresztą jak większość innych dostępnych dzisiaj na rynku.

Stelaże importujemy i dokładamy do etażerek. Jeżeli posiadają Państwo uszkodzoną etażerkę - chętnie odkupimy stare stelaże, bądź uzupełnimy brakujący talerz, jeżeli taki posiadamy.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Iwona Zadarnowska
ul. Reja 15/8
31-216 Kraków
PL
Dodatkowe informacje

Proszę o rozważne czynienie zakupów, ponieważ ze względu na duże ryzyko przy przesyłaniu porcelany po zapakowaniu jej przez laika, może zdarzyć się , iż odesłana filiżanka, która nie podoba się mamie ulegnie zniszczeniu. Wówczas oczywiscie nie dokonamy zwrotu pieniędzy.


W każdym wypadku, zwrotów (odstąpienia od umowy), reklamacji i innych problemów - proszę o wcześniejszy kontakt.


reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
Iwona Zadarnowska
ul. Reja 15/8
31-216 Kraków
PL
Dodatkowe informacje

Uszkodzenia w transporcie:

W wypadku uszkodzenia przesyłki proszę o natychmiastowy kontakt i wysłanie zdjęć. 

Najlepiej oczywiście rozpakować przesyłkę od razu przy kurierze, w szczególności jeśli karton jest w widoczny sposób uszkodzony a ze środka paczki dobiegają niepokojące dźwięki, jednak jest możliwe uzyskanie odszkodowania, nawet jeśli kurier już odjedzie, bo niestety nie każdy chce czekać na rozpakowanie.


Nie należy wyrzucać opakowań, gdyż są one potrzebne przy sporządzeniu protokołu przez kuriera, który pojawi się po zgłoszeniu przeze mnie szkody.


Zdarza się również, że ja nie zauważę jakiegoś uszkodzenia, każdy jest tylko człowiekiem - należy również się wówczas skontaktować. Reklamacje rozatrujemy na korzyść klienta, oczywiście w granicach rozsądku:

zdaję sobie sprawę, że  pojęcie "drobne ślady użykowania" jest pojęciem względnym, toteż klient, jeśli nie jest zadowolony z zakupu, może zwrócić przedmiot - w terminie 14 dni, jak przewiduje ustawa. 

Także proszę wczesniej o kontakt.


Jeśli rzeczywiście jest to nasz błąd - np nie zauważyliśmy, że np talerz jest uszczerbiony - to zwrot odbywa się na nasz koszt. 

Po zwróceniu towaru i podpisaniu paragonu korygującego, zwrócimy pieniądze, bądź też wysyłamy drugi przedmiot bez wady, jesli mamy w posiadaniu. 

Jeśli jednak Państwo zwracają towar bez powodu - np mamie nie podoba się kupiona w prezencie filiżanka - to na własny koszt.

Proszę jednak o rozważne dokonywanie zakupów, ponieważ zapakowanie, zwłaszcza całego serwisu, w drogę powrotną, dla laika jest rzeczą bardzo trudną. Wiem to z doświadczenia.

Nie zwrócimy pieniędzy, jeśli dostaniemy zmasakrowany serwis w kawałkach. 


REKLAMACJE Z TYTUŁU USZKODZENIA NALEŻY ZGŁASZAĆ DO TRZECH DNI  - NIE W CIĄGU ROKU.

Nie ma niestety takiej opcji w formularzach Allegro, ale po roku, żadna z firm kurierskich oczywiście nie uwzględni takiej reklamacji, toteż apeluję o rozsądek i szybkie rozpakowywanie paczek.