DELAY GEL 50 ml ŻEL OPÓŹNIAJĄCY SKUTECZNIE WYTRYSK (6481743356)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
12,90 zł
z 100000 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Polecony InPost 3,94 zł
  • List polecony ekonomiczny 5,90 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
Zakupy powyżej 500 zł
  • lokalizacja: Warszawa
  • czas wysyłki: 24 godziny
Oferujemy możliwość płatności przelewem bankowym na nasze konto w mBanku jak również szybki przelew online za pośrednictwem systemu PayU.

Nr konta do wpłat:
87 1140 2004 0000 3402 7477 3896

W tytule przelewu proszę podać login klienta oraz numer aukcji.
Szybka dostawa gwarantowana!
Wysyłka kurierem Pocztex - 9,90 zł
List polecony - 5,90 zł
Paczkomaty InPost 24/7 - 8,60 zł

Wysyłka gratis
Jeśli w "Kosztach dostawy" jakaś z wymienionych form wysyłki jest darmowa – nie ponosisz wtedy żadnych dodatkowych kosztów!

Jeden koszt dostawy
Kupując na kilku naszych aukcjach za wysyłkę płacisz tylko raz! Jeśli jeden z zakupionych produktów objęty jest darmową wysyłką, wtedy Twoje zamówienie zostanie dostarczone bezpłatnie!


Niezależnie od wyboru pośrednika i formy wysyłki, każda paczka jest bardzo dyskretnie i bezpiecznie zapakowana.

Każdy produkt zawijany jest w czarną folię stretch. Tak zamaskowane produkty wkładane są do pudełka kartonowego lub koperty z wypełniaczem. Wolna przestrzeń wypełniona jest folią powietrzną, tak by produkty nie przemieszczały się podczas transportu. Karton po zamknięciu oklejany jest szarą taśmą, następnie całość jeszcze raz owijamy czarną folią stretch i kolejny raz owijamy szarą taśmą klejącą. Na przesyłkach nic nie zdradza ich zawartości oraz Nadawcy. Nie ma informacji o sklepie ani jego nazwy. Nie umieszczamy tam żadnych wzorów ani logotypów. Przesyłka w żaden sposób nie sugeruje zawartości. Nasza firma nie jest kojarzona z branżą erotyczną.

Dyskretne zakupy
Nigdy nie wystawiamy jako pierwsi komentarza. Jeśli nie chcesz, aby ktokolwiek dowiedział się, co kupiłeś – po prostu nie wystawiaj nam komentarza.

Żel znieczulający penisa

Delay Gel 50 ml


Delay Gel 50 ml – profesjonalny żel znieczulający penisa.

Gwarantuje długi namiętny stosunek poprzez zmniejszenie wrażliwości penisa. Skutecznie opóźnia wytrysk kontrolując go jednocześnie. Posiada przyjemny, męski zapach.

Doskonale wpływa na mężczyzn w każdym wieku. Unikalny skład wyciągów z kasztanowca, miłorzębu i arniki oraz związku aktywującego przepływ krwi i działającego przeciw obrzękom zostały stworzone, by zwiększać doznania seksualne oraz satysfakcję z możliwości odbywania dłuższych stosunków. Żel kontroluje moment wytrysku zmniejszając wrażliwość penisa przez co stosunek może trwać o wiele dłużej. Przetestowany dermatologicznie.

Pojemność: 50 ml



Zobacz inne nasze aukcje
© UltraPanel
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u intymnymarket za co najmniej 500 zł.
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Polecony InPost 3,94 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka kurierska 9,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony ekonomiczny 5,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • +48 600 650 569
    Zadzwoń do nas lub wyślij SMS, infolinia czynna od 8:00 - 22:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli Sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez Konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi, gdy przedmiotem świadczenia jest produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

reklamacje

Reklamacja produktu 1.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. 1.2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi produkt bez wad. 1.3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta np.: 1.3.1. pisemnie na adres: ul. Hoża 86/410, 00-682 Warszawa; 1.3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@investment-media.pl; 1.4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 1.5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. 1.6. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Hoża 86/410, 00-682 Warszawa. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym produkt się znajduje. 1.7. Prośba o dostarczenie produktu, o której mowa w pkt. 1.6 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 1.5 Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego produktu i ponownego zamontowania produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561. § 1. Kodeksu Cywilnego. 2. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur. 2.1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. 2.2. Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: 2.2.1. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214). 2.2.2. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej. 2.2.3. Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.