DEDRA DED9905 OSUSZACZ POWIETRZA 50L/24h 53dB 740W (6483007085)

zakończona
1 345,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa
  • lokalizacja: Warszawa
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 24.00 [kg]
  • kolor dominujący: biały
Zapraszamy do naszego Punktu Odbioru Osobistego:
ul. Łopuszańska 49,
magazyn Polam Trade
Warszawa
pn. - pt.: 9.00-17.00
tel. 22 314 93 71
narzedzia@polamtrade.pl
Z naszej oferty polecamy:
Przy zakupie kilku produktów
z całej naszej oferty,
koszt wysyłki ustalamy na możliwie najniższym poziomie.
Dostawa kurierem
DEDRA Osuszacz powietrza DED9905
Dla Państwa wygody udostępniamy Punkt Odbioru Osobistego, gdzie mogą Państwo odebrać zamówione wcześniej produkty.

  • produkt fabrycznie nowy
  • DOSTĘPNY OD RĘKI
    Jesteśmy Autoryzowanym Dystrybutorem firmy DEDRA
  • 2 lata gwarancji przy zakupie "na paragon"
  • 2 lata gwarancji przy zakupie "na fakturę"
  • DEDRA - marka znana wszystkim profesjonalistom i majsterkowiczom. Oferująca pełen wachlarz narzędzi i akcesorii do pracy i majsterkowania. Znana z rzetelności i profesjonalnego wykończenia swoich produktów.

    Osuszacz powietrza DEDRA DED9905 50L/24h
    Moc: 740 W, zasilanie: 230 V, wydajność: 2,1l/h, zakres temperatury: 5-35 °C, poziom hałasu: 53dB

    CHARAKTERYSTYKA:
    Kondensacyjny osuszacz powietrza DEDRA DED9905 przeznaczony do usuwania wilgoci, a także do zapobiegania powstawaniu pleśni.
    Osuszacz DEDRA zaprojektowany został do użytku w pomieszczeniach, które muszą zostać osuszone, a także w pomieszczeniach, gdzie następować może niekontrolowany wzrost wilgoci.
    Osuszacz idealnie nadaje się do: pomieszczeń biurowych, lokali handlowych,pralni i suszarni w piwnicach, biurach, centrach sportowych, przy układaniu i suszeniu parkietów, w czasie prac remontowo-budowlanyc­h, przy pracach konserwatorskich. Powierzchnia osuszanych pomieszczeń: do 165-220 m2.

    Działanie osuszaczy kondensacyjnych oparte jest na zjawisku wykraplania pary wodnej z powietrza w wyniku schłodzenia go do temperatury poniżej punktu rosy.

    Podstawowym układem urządzenia kondensacyjnego jest pompa ciepła, co czyni jego pracę bardzo energooszczędną. Wilgotne powietrze kierowane zostaje przez wentylator na parownik (chłodnica), gdzie zostaje schłodzone do temperatury poniżej punktu rosy.Powoduje to skroplenie się wody na powierzchni parownika, a następnie jej spływanie do zbiornika, bądź do przewodu odprowadzającego skropliny.

    Powietrze o znacznie zmniejszonej już zawartości wilgoci zostaje podgrzane na skraplaczu (nagrzewnica) i wydmuchane z powrotem do pomieszczenia. Powietrze wydmuchiwane z osuszacza ma o 5C - 8C temperaturę wyższą niż powietrze zasysane. Przy ciągłej pracy osuszacz stopniowo redukuje poziom wilgotności w pomieszczeniu.

    Wyjątkowo cichy - tylko 53 dB

    PARAMETRY TECHNICZNE:
  • Wydajność: 2,1L /h
  • Pojemność zbiornika na wodę: 8 litrów
  • Zakres temperatury: 5-35 °C
  • Regulacja wilgotności: 30-90 %
  • Materiał obudowy: plastik
  • Posiada wskaźnik poziomu wody
  • Rodzaj sprężarki: tłokowa
  • Rodzaj filtra: materiałowy
  • Sposób sterowania: elektroniczne
  • Przepływ powietrza: 300m3/h
  • Posiada wyświetlacz LED
  • Timer 24 h
  • Poziom hałasu: 53 dB
  • Funkcja automatycznego wyłączania po przepełnieniu zbiornika
  • Posiada funkcję odmrażania
  • Czynnik chłodzący: R410a
  • Czujnik i regulator wilgotności
  • Zmywalny filtr powietrza
  • Możliwość podłączenia stałego odpływu
  • Kółka transportowe
  • Waga 23 kg
  • Moc: 740 W
  • INFORMACJE DODATKOWE:
  • Produkt jest fabrycznie nowy, zapakowany w oryginalny karton.
  • Do przesyłki dołączona jest karta gwarancyjna oraz dowód zakupu (paragon lub faktura VAT).
  • GWARANCJA I SERWIS:
  • 2 LATA GWARANCJI PRODUCENTA w systemie "Door to Door"
  • W przypadku uszkodzenia produkt jest odbierany przez kuriera i dostarczany do serwisu firmowego, a po naprawie odsyłany. Koszty przesyłek pokrywane są przez producenta.
  • DEDRA oferuje kompleksową obsługę serwisową w zakresie napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych oferowanego przez siebie asortymentu, a także prowadzi sprzedaż części zamiennych. Klientom zapewnia doradztwo techniczne oraz możliwie najszybsze terminy realizacji zleceń serwisowych.
  • Kontakt
    tel. 22 314 93 71
    e-mail: narzedzia@polamtrade­.pl

    Dostawa
    Na terenie całego kraju firmą kurierską - koszt wysyłki podany jest na górze aukcji

    Uwaga! Kurierzy nie wnoszą przesyłek o wadze przekraczającej 31,5 kg. Prosimy o sprawdzenie stanu przesyłki przy odbiorze.
    Przy zakupie kilku produktów koszt wysyłki ustalany jest indywidualnie na możliwie najniższym poziomie.

    Na terenie Warszawy i okolic towar możemy dostarczyć również naszym transportem
    zgodnie z cennikiem:

    Polecamy
    wysyłka gratis
    metody płatności
    • PayU
    • Zwykły przelew bankowy
      • BNP Paribas Bank Polska S.A. 38 1600 1127 0003 0122 8464 3150
    płatność z góry
    maksymalnie w paczce
    Przesyłka kurierska
    kolejna sztuka:
    maksymalnie w paczce: 1
    przybliżony czas realizacji: 1 dzień
    Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: -
    przybliżony czas realizacji: natychmiast
    płatność przy odbiorze
    maksymalnie w paczce
    Przesyłka kurierska pobraniowa
    kolejna sztuka:
    maksymalnie w paczce: 1
    przybliżony czas realizacji: 1 dzień
    Odbiór osobisty 0,00 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: -
    przybliżony czas realizacji: natychmiast
    zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
    Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

    Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
    dodatkowe informacje
    Wystawiam faktury VAT
    Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

    dane sprzedawcy

    kontakt

    • 22 3149371
      Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.

    zwroty

    czas na zwrot: 14 dni

    adres do zwrotu:
    magazyn Polam Trade
    Łopuszańska 49
    02-232 Warszawa
    Polska
     
    Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Nabywca, będący konsumentem (czyli osobą fizyczną zawierającą umowę kupna w celach niezwiązanych bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową), w przypadku umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od zawartej umowy kupna towaru w sklepie topmarket-pl-dom, bez podania jakiejkolwiek przyczyny, w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówionego produktu. Z zastrzeżeniem, że nie podlegają zwrotowi świadczenia i towary, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nie można odstąpić (szczegółowe informacje w Załączniku do Regulaminu). Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Nabywca musi poinformować Sprzedającego o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć pisemnie na adres siedziby Sprzedającego lub na adres e-mail: narzedzia@polamtrade.pl. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć na formularzu, którego wzór dostępny jest w Załączniku do Regulaminu. Po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy Sprzedający potwierdzi ten fakt Nabywcy oraz wskaże adres odesłania produktu. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Nabywca wyśle informację Sprzedającemu dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedający zwraca wszystkie otrzymane od Nabywcy płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Nabywcę sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedający został poinformowany o decyzji Nabywcy o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy sprzedaży. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Nabywcę w pierwotnej transakcji, chyba że Nabywca wyraził zgodę na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Nabywca jest zobowiązany odesłać lub przekazać Sprzedającemu rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedającego o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Nabywca odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni. W przypadku odstąpienia od umowy Nabywca ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktów. Wysokość tych kosztów uzależniona jest od wagi rzeczywistej lub gabarytowej produktów. Nabywca ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Sprzedający nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

    reklamacje

    Sprzedawca odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. Większość oferowanych towarów posiada gwarancję autoryzowanego serwisu gwaranta (producenta, importera lub dystrybutora). Do wyjątków należą preparaty chemiczne, materiały pędne i eksploatacyjne. Problemy techniczne mogą być rozwiązane przez autoryzowane przez gwaranta placówki serwisowe na terenie Polski, których adresy znajdują się na karcie gwarancyjnej i/lub na stronie internetowej gwaranta. Zobowiązanie gwarancyjne producenta, importera lub dystrybutora nie ogranicza żadnych ustawowych uprawnień Nabywcy, w tym, z tytułu rękojmi. Reklamacje, wynikające zarówno z uprawnień gwarancyjnych jak i z tytułu rękojmi, można składać drogą elektroniczną na adres: reklamacje@polamtrade.pl, listownie lub osobiście w Punkcie Odbioru Osobistego. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni.

    pozostałe informacje

    Właścicielem sklepu _topmarket_pl_ jest firma Polam Trade, istniejąca na rynku od ponad 20 lat. Oferta firmy w każdym z oferowanych segmentów produktowych, zawiera wyroby renomowanych producentów. Kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży internetowej, zawarcie licznych umów dystrybucyjnych, magazyn produktów, w którym można odebrać zakupione towary, umożliwia nam budowanie atrakcyjnej oferty oraz sprawne i terminowe realizowanie transakcji. W sklepie _topmarket_pl_ oferujemy produkty z naszego działu Dom i Ogród, w tym: kosiarki do trawy, kosy spalinowe, myjki ciśnieniowe oraz wiele innych. Sprzedaż za pośrednictwem konta allegro _topmarket_pl_ prowadzona jest przez Polam Trade Sp. z o.o. z siedzibą w Raszynie przy Al. Krakowskiej 39, wpisaną do rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000295952, posiadającą kapitał zakładowy w wysokości 260.000 PLN oraz NIP 521-012-17-64. 1. Strony transakcji Nabywcą dokonującym zakupów na koncie _topmarket_pl_ jest pełnoletnia osoba fizyczna lub prawna. Sprzedającym - dokonującym sprzedaży produktów zawartych na koncie _topmarket_pl_ jest firma: Polam Trade Sp. z o.o. z siedzibą w Raszynie (05-090) przy Al. Krakowskiej 39, posiadająca kapitał zakładowy w wysokości 260.000 PLN, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000295952. REGON 001322013, NIP 521-012-17-64. Klienci mogą kontaktować się ze sklepem pod numerem tel. 22 314 93 71 lub poprzez e-mail: narzedzia@polamtrade.pl. Reklamacje prosimy zgłaszać na adres: reklamacje@polamtrade.pl lub telefonicznie: 22 314 93 78 2. Przedmioty transakcji Przedmiotami transakcji są produkty przedstawione w ofercie konta _topmarket_pl_ w chwili składania zamówienia. Wszystkie podane ceny wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Wszystkie produkty są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych. Produkty mogą posiadać gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie. Niektóre z produktów mogą być dostępne na zamówienie, wówczas taka informacja pojawi się w opisie produktu. 3. Formy płatności 1. Gotówka przy osobistym odbiorze towaru w Punkcie Odbioru:magazyn Polam Trade, ul. Łopuszańska 49 w Warszawie. 2. Pobranie kurierskie (COD) przy dostawie zamówionego towaru. 3. Przelewem na konto: BNP Paribas 38 1600 1127 0003 0122 8464 3150 (dane do przelewu: Polam Trade Sp. z o.o., Al. Krakowska 39, 05-090 Raszyn). Czas oczekiwania na wpłatę wynosi do 10 dni. Po tym czasie transakcja zostaje anulowana a sklep występuje do serwisu allegro o zwrot prowizji. 4. Płatność PayU - płatność przelewem za pośrednictwem serwisu Allegro. 4. Dostawy i transport Na terenie całej Polski dostawy realizowane są firmą kurierską DPD. Czas dostawy, w dni robocze, wynosi od 24 do 48 godzin. Firma kurierska dostarcza paczki z reguły w godzinach 9-16. Pracownik firmy kurierskiej nie ma obowiązku kontaktowania się z Klientem przed dostawą. W przypadku dostawy produktów powyżej 31,5 kg kurier dostarcza przesyłkę tylko do drzwi budynku (domu, bloku). Oznacza to, że kurier nie ma obowiązku wniesienia towaru i może pozostawić go przed budynkiem lub na życzenie Klienta zabrać do magazynu, jeśli odbiorca nie ma możliwości zorganizowania wniesienia przesyłki. Istnieje możliwość wykupienia dodatkowej usługi wniesienia, ale o jej realizacji decyduje firma kurierska. Odbierając towar Nabywca jest proszony o sprawdzenie, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu. W przypadku, gdy przesyłka posiada widoczne uszkodzenia, Nabywca powinien odmówić przyjęcia przesyłki, sporządzając z udziałem kuriera odpowiedni protokół (Protokół Szkody) oraz jak najszybciej skontaktować się ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu jakościowego lub ilościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie. Na terenie Warszawy i okolic towar dostarczamy również własnym transportem. Cena obejmuje wniesienie dostarczanych produktów do mieszkania i nie zależy od wielkości ani liczby paczek. a) Strefa zielona: koszt dostawy wynosi 59 zł, godziny dostawy: pn. - pt. 18:00 - 22:00. b) Strefa czerwona: koszt dostawy wynosi 99 zł, godziny dostawy ustalane są indywidualnie. 5. Paragony, faktury VAT Do każdego zakupionego produktu dołączany jest paragon lub na życzenie faktura VAT. Aby otrzymać fakturę VAT należy, w momencie składania zamówienia, podać prawidłowe dane niezbędne do jej wystawiania. Dokument zakupu (paragon lub faktura VAT) może być dostarczony drogą elektroniczną na podany przez Nabywcę adres poczty elektronicznej, lub na życzenie Nabywcy dołączony, w formie tradycyjnej, do przesyłki. 6. Postanowienia końcowe Wszystkie wymienione produkty i nazwy są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich właścicieli. Informacje dotyczące specyfikacji produktów pochodzą z materiałów publikowanych przez producentów i są wykorzystywane wyłącznie do celów handlowych. Administratorem danych osobowych jest Polam Trade Sp. z o.o. z siedzibą w Raszynie (05-090), Al. Krakowska 39, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS 0000295952, zwana dalej Spółką. Dane osobowe Klientów zbierane są w celu obsługi i realizacji zamówień. Klientom przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie Spółce danych osobowych jest dobrowolne (art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych). Załącznik do Regulaminu Wzór formularza odstąpienia od umowy: FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Polam Trade Sp. z o.o. Al. Krakowska 39 05-090 Raszyn narzedzia@polamtrade.pl Ja niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy Data zawarcia umowy/odbioru Imię i nazwisko konsumenta Adres konsumenta Podpis konsumenta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) Data UWAGA Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej;