DDR3 GOODRAM SODIMM 4GB 1600MHz CL11 1,35V (6483284301)

10 dni do końca
cena kup teraz
79,00 zł
z 5 sztuk
Koszty dostawy
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 9,00 zł
  • Paczkomaty 24/7 11,00 zł
  • Pocztex Kurier48 11,00 zł
  • lokalizacja: Opole Lubelskie
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • typ: DDR3

DDR3 GOODRAM SODIMM 4GB 1600MHz CL11 1,35V LOW VOLTAGE


Gwarancja (miesiące): 24


Producent GOODRAM
Nazwa typu Pamięci
Opis ogólny DDR3L GOODRAM SODIMM 4GB/1600MHz CL11
Rodzaj pamięci SO-DIMM DDR3 1600MHz
Pojemność pamięci 4 GB;
4096 MB
Pojemność pamięci 4 GB;
4096 MB
Częstotliwość szyny pamięci 1600 MHz
Typ pamięci DDR3
Opakowanie BOX
Informacje dodatkowe Do notebooków;
low voltage 1.35V;
Organizacja: 512 x 8

Strona producenta: 4GB DDR3 SODIMM



Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BRE BANK SA 16114020040000350266215554
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczkomaty 24/7 11,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 9,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Pocztex Kurier48 11,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 13,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 15,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Przed zakupem proszę zapoznać się z regulaminem dostępnym w zakładce "Informacje od sprzedającego".
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Odbiory osobiste możliwe są wyłącznie w punkcie sprzedaży detalicznej: ul. Strażacka 6 24-300 Opole Lubelskie poniedziałek - piątek: 8:30 - 17:00 sobota: 9:00 - 14:00 UWAGA! Odbiór osobisty możliwy jest wyłącznie po e-mailowym potwierdzeniu rezerwacji towaru! Przy odbiorze osobistym możliwa jest wyłącznie płatność gotówką.

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
Gemmini Karol Kułaga
Strażacka 6
24-300 Opole Lubelskie
Polska
 
W ciągu 14 dni od otrzymania rzeczy nabytej Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny odstąpienia (art. 27 Ustawy o prawach konsumenta). Aby skutecznie odstąpić od zawartej umowy, należy złożyć Sprzedającego stosowne oświadczenie woli. Oświadczenie może zostać złożone w formie e-mail lub pisemnie, dołączone do przesyłki ze zwracanym towarem (pod warunkiem zachowania terminów określonych w Ustawie o prawach konsumenta). Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, dostępnego na poniższej stronie: http://www.pcvision.pl/odstapienie_od_umowy.pdf Po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość, Sprzedający niezwłocznie potwierdzi otrzymanie oświadczenia od umowy, w formie wiadomości e-mail (art. 30 pkt 4 Ustawy o prawach konsumenta). Przesyłkę ze zwracanym towarem należy wysłać na adres: Gemmini Usługi Informatyczne Karol Kułaga ul. Strażacka 6 24-300 Opole Lubelskie z dopiskiem "ZWROT" W przypadku odstąpienia od Umowy, Sprzedający nie ponosi kosztu odesłania towaru. Zwrot wpłaty nastąpi niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy (z zastrzeżeniem, iż zwrot może nastąpić dopiero po otrzymaniu zwracanego przedmiotu). Zwrot nastąpi na podane przez Kupującego na oświadczeniu konto bankowe, co nie wiąże się dla Kupującego z żadnymi kosztami (art. 32 pkt. 2 Ustawy o prawach konsumenta). Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów (art. 33 Ustawy o prawach konsumenta). Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy (art. 34 pkt 4 Ustawy o prawach konsumenta). Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: - o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; - w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; - w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; - w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; - zawartej w drodze aukcji publicznej; - o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; - o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Jeśli otrzymany przez Państwa przedmiot jest niezgodny z opisem lub dotarł uszkodzony, prosimy o niezwłoczny kontakt z nami, w celu uzgodnienia dalszej procedury, uzależnionej od zgłoszonego problemu. W razie stwierdzenia szkód powstałych w transporcie, prosimy o sporządzenie protokołu szkody z kurierem doręczającym paczkę - znacznie ułatwi to złożenie reklamacji u przewoźnika oraz ustalenie odpowiedzialności. Na większość sprzedawanych przez nas produktów obowiązuje także gwarancja producenta lub sprzedawcy, wyrażona w miesiącach. Okres gwarancji widoczny jest w opisie każdej aukcji. Do każdej przesyłki dołączamy drukowaną kartę gwarancyjną, zawierającą numery seryjne urządzeń objętych gwarancją oraz okres gwarancji. Reklamacje z tytułu gwarancji producenta/dystrybutora (oznaczone na karcie gwarancyjnej jako "D") rozpatrywane są zgodnie z zasadami określonymi przez producenta. Zgodnie z art. 558 par. 1 Strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi, jeśli Kupującym nie jest Konsument. W przypadku konieczności reklamowania produktu z tytułu gwarancji, prosimy o niezwłoczny kontakt z nami drogą e-mailową, na adres serwis@pcvision.pl, w celu ustalenia procedury reklamacyjnej. W wiadomości e-mail należy umieścić: - nazwę producenta, oznaczenie modelu oraz numer seryjny produktu (jeśli urządzenie go posiada) - datę zawarcia umowy (datę wystawienia dokumentu sprzedaży) stanowiącej podstawę reklamacji - opis zgłaszanej usterki (serwis weryfikuje urządzenie wyłącznie na podstawie zgłoszonej usterki) - adres zwrotny do odesłania urządzenia, wraz z numerem telefonu. Po weryfikacji zgłoszenia otrzymają Państwo dalsze informacje dotyczące procedury reklamacyjnej. Weryfikacja zgłoszenia nie powinna potrwać dłużej niż 7 dni roboczych. Szczegółowe warunki gwarancji dostępne są na stronie: http://www.pcvision.pl/warunki_gwarancji.pdf Jeśli przesłane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji skontaktujemy się z Państwem w celu usunięcia braków. W przypadku braku uzupełnienia wymaganych informacji w ciągu 7 dni, zgłoszenie zostanie anulowane, bez rozpatrzenia. Wszystkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni, z wyłączeniem reklamacji z tytułu gwarancji producenta, gdzie termin rozpatrzenia reklamacji wynosi do 30 dni. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Gwarancja producenta w odniesieniu do produktów konsumpcyjnych nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z rękojmi lub niezgodności towaru z umową. WARUNKI REKLAMACJI - PRZEDSIĘBIORCA Odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne towaru, w stosunku do Kupujących będących Przedsiębiorcą jest wyłączona. Sprzedający może udzielić Kupującemu będącemu Przedsiębiorcą gwarancji na zasadach odrębnie określonych.

pozostałe informacje

Na niniejszej stronie znajdą Państwo szczegółowe informacje dotyczące Sprzedawcy, procedury reklamacyjnej, odstąpienia od umowy oraz innych prawnie wymaganych informacji, które powinny zostać przedstawione Kupującym. Umieszczona poniżej treść została opracowana na podstawie poniższych aktów prawnych: Ustawa Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. Ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.). Wszystkie zawierane przez Konsumentów transakcje w serwisie Allegro ze Sprzedającym traktowane są jako umowy zawierane na odległość, zgodnie z art. 2 pkt 1 Ustawy o prawach konsumenta. Zawarcie umowy następuje w chwili dokonania zakupu na stronach serwisu Allegro.pl, które zostaje niezwłocznie potwierdzone wiadomością e-mail, wysyłaną przez serwis Allegro. Łączna cena do zapłaty wynikająca z zawartej Umowy, widoczna jest bezpośrednio na stronach serwisu Allegro.pl, przed dokonaniem zamówienia oraz w wiadomości e-mail wysyłanej do Kupującego po potwierdzeniu zakupu. Złożenie zamówienia poprzez dokonanie zakupu w serwisie Allegro.pl nakłada na Konsumenta obowiązek zapłaty. Firma wpisana do Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Burmistrza Opola Lubelskiego pod numerem GKR.6411/3279/2008, obecnie zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki. Odbiory osobiste możliwe są wyłącznie w punkcie sprzedaży detalicznej: ul. Strażacka 6 24-300 Opole Lubelskie poniedziałek - piątek: 8:30 - 17:00 sobota: 9:00 - 14:00 UWAGA! Odbiór osobisty możliwy jest wyłącznie po e-mailowym potwierdzeniu rezerwacji towaru! Przy odbiorze osobistym możliwa jest wyłącznie płatność gotówką. W przypadku aukcji na których istnieje możliwość wyboru walorów estetycznych oferowanego towaru (kolor, rodzaj, itp.), przed zakupem proszę o potwierdzenie dostępności pożądanej wersji drogą mailową. Pozwoli to uniknąć niepotrzebnych nieporozumień. W sytuacji braku potwierdzenia dostępności wybranej wersji przed zakupem, wysłany zostanie przedmiot o innych walorach estetycznych. KONTAKT: Gadu-gadu: 35411 Skype: pcvision.pl NUMER RACHUNKU BANKOWEGO 16 1140 2004 0000 3502 6621 5554 (mBank S.A.) PŁATNOŚCI Za zakupy na naszych aukcjach można zapłacić: - przez serwis PayU.pl - zwykłym przelewem bezpośrednio na nasze konto bankowe - przy odbiorze przesyłki - gotówką przy odbiorze osobistym Na dokonanie zapłaty lub potwierdzenie wysyłki za pobraniem oczekujemy przez 7 dni (o ile nie został uzgodniony inny termin). FORMY WYSYŁKI Państwa zamówienia wysyłamy za pośrednictwem następujących firm przewozowych: - Poczta Polska (listy polecone, paczki pocztowe, przesyłki pobraniowe) - przesyłka firmą kurierską DPD, UPS, DHL (przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa) Nie akceptujemy odbioru towaru przez firmę kurierską, na koszt odbiorcy. KOSZTY WYSYŁKI Koszty wysyłki podane są w opisie każdej aukcji oraz w zakładce Dostawa i płatność, do której link znajduje się bezpośrednio nad opisem aukcji. W przypadku zakupu kilku przedmiotów, lub zakupów na kilku aukcjach, system Allegro wylicza automatycznie koszty dostawy, z uwzględnieniem dopłaty za każdą następną sztukę w przesyłce. W przypadku przekroczenia maksymalnej liczby przedmiotów dla danego rodzaju wysyłki, naliczana jest opłata za kolejną paczkę. W przypadku wątpliwości dotyczących kosztów przesyłki przy zakupie kilku przedmiotów, prosimy o bezpośredni kontakt z nami. TERMIN WYSYŁKI Zamówienia złożone do godziny 14.00 są niezwłocznie przekazywane do działu logistyki, po zaksięgowaniu wpłaty lub otrzymaniu informacji o przesyłce pobraniowej. Zamówienia złożone po godzinie 14.00 traktowane są jako złożone następnego dnia. Czas realizacji zamówień wynosi średnio 24 godziny, zaś maksymalnie 48 godzin roboczych (2 dni robocze), jednak w wyjątkowych sytuacjach wysyłka zamówienia może być opóźniona maksymalnie do 5 dni roboczych - wówczas Kupujący jest informowany o zaistniałej sytuacji, który ma możliwość rezygnacji z zakupu lub dalszego oczekiwania na realizację zamówienia, nie dłużej jednak niż 30 dni (art. 543(1) par. 1 Kodeksu Cywilnego). W chwili wysyłki nasz system wysyła wiadomość e-mail, zawierającą numer przesyłki, nazwę przewoźnika oraz informacje pomocne przy śledzeniu przesyłki. ROZSTRZYGANIE SPORÓW Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stały Polubownym Sądem Konsumencki w Lublinie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce "Rozstrzyganie sporów konsumenckich". Powyższe informacje dotyczą Umów zawartych od 25.12.2014 roku (Art. 51 Ustawy o prawach konsumenta). Poprzedni regulamin dotyczący umów zawartych do 24.12.2014 roku dostępny jest na stronie http://www.pcvision.pl/regulamin_do_24-12-2014.pdf