DDR2 1GB PC2 6400U 800MHz MICRON 1024MB CL6 FVAT (6950722807)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
25,00 zł
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 4,00 zł
  • List polecony priorytetowy 5,00 zł
  • Pocztex Kurier48 9,00 zł
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • marka: Micron
  • typ pamięci: DDR2

Producent i model: Opis ogólny Markowa pamięć RAM firmy MICRON do komputera stacjonarnego. Firma sprzeda końcówki magazynowe pamięci DDR2 PC2 -800 MHz / inaczej 6400 / . 1024 Mb / 1 GB / w jednym module . Gwarancja 1 rok. Do każdego zakupu wystawiamy paragon lub fakturę VAT . W naszej cenie jest Vat . Dobre moduły z dobrą gwarancją - bez ryzyka . Moduły firmy MICRON Przy zakupie parzystej liczby dobieramy " pary dualowe " . Gwarancja: 1 rok Faktura Vat: TAK

Dodatkowo:

Wystawiamy na życzenie klienta fakturę VAT.

Czas realizacji zamówienia (wysyłki) do 48 godzin.

Zdjęcie wystawianego przedmiotu:

Zasady aukcji:

Biorąc udział‚ w aukcji zgadzasz się z warunkami w niej przedstawionymi oraz opisem wystawianego przedmiotu
Jeżeli nie masz pewności co do treści aukcji lub w doborze właściwego sprzętu, zapytaj handlowca przed zakupem
Firma Silvercom NIE PONOSI odpowiedzialności za wszelkie nieprawidłowości związane z niewłcaiściwym doborem konfiguracji (np. części zakupione na rożnych aukcjach !).
Osoby bez aktywacji konta proszone są o potwierdzenie chęci udziału w aukcji.

Sposób odbioru:

Odbiór osobisty w Warszawie na Białołęce ul. Podłużna

Wysyłka pocztą (po przedpłacie na konto).

Formy płatności:

Gotówka przy odbiorze.

Przelew (tylko przedpłata na konto przed odbiorem sprzętu).

Kontakt:

Telefon: 0 784 391 2620 784 391 262
0 600 395 405

Mail (sklep): silvercom@interia.eu

Gadu-Gadu: 6280000
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 07175000090000000009770585
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List polecony priorytetowy 5,00 zł
kolejna sztuka: 3,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
List polecony ekonomiczny 4,00 zł
kolejna sztuka: 3,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Pocztex Kurier48 9,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Pocztex Kurier48 pobraniowy 14,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Arkadiusz Byszewski
Podłużna 19a m.29
03-290 Warszawa
PL
Dodatkowe informacje

Przed wysłaniem reklamacji proszę o informacje najlepiej mailową email silvercom@interia.eu lub telefonicznie tel 784391262 600395405. Reklamacja powinna zawierać opis usterki oraz dowód zakupu.

Najlepiej też adres zwrotny wraz z telefonem.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
Arkadiusz Byszewski
Podłużna 19a m.29
03-290 Warszawa
PL
Dodatkowe informacje

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Przed wysłaniem reklamacji proszę o kontakt mailowy email:  silvercom@interia.eu lub telefoniczny tel. 784391262 lub 600395405. Reklamacja powinna zawierać opis usterki oraz dowód zakupu.


Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.  Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.  Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.



1. Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczania rzeczy bez wad (chyba że takowe występują w opisie przedmiotu), nie mniej jednak charakterystyka sprzętu elektronicznego (w szczególności używanego) jest taka iż mimo dołożenia wszelkich starań - mogą one w sporadycznych przypadkach wystąpić - co zostanie niezwłocznie usunięte po zgłoszeniu problemu przez Kupującego.  2. Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:  a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;  b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;  c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;  d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;  e) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,  jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;  f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;  g) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;  h) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;  i) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;  j) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę zawartej w drodze aukcji publicznej;  k) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia  usługi;  l) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na ośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.  3. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:  Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem:  http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: sprzedającego

Okres gwarancji: 12 miesięcy

Dodatkowe informacje

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem: silvercom@interia.eu lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, ew. nr telefonu - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. b) Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. c) Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. d) Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej