DAVIDOFF COOL WATER 125ml ORYGINALNE SKLEP KRAKÓW (7062762802)

11 dni do końca
cena kup teraz
132,00 zł
Dostawa
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 9,00 zł
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 11,00 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 13,00 zł
Zakupy od 1 000 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Kraków, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • marka: Davidoff
  • pojemność: powyżej 100 ml
  • dostawa z Polski: tak

opis



© AllegroSprzedaj






Strona o Mnie.

Zobacz moje komentarze.

Dodaj mnie do ulubionych.

Zadaj pytanie sprzedajacemu.

Zapraszam na inne moje aukcje.

perfumeria0@gmail.co­m

Tel. dom. : 12 359 57 38

Tel. kom. : 664 78 16 40

Gadu-Gadu: 9585665

Info :

Za pobraniem

Wpłata na konto

Bank1

31114020040000320250­300350

COOL WATER FOR MEN

DAVIDOFF

Zapach aromatyczno-wodny

Świeży, elegancki

MĘSKA

WODA TOALETOWA

NATURAL SPRAY 125ml

TO NIE JEST TESTER

JESTEŚMY LEGALNIE DZIAŁAJĄCĄ FIRMĄ W KRAKOWIE

DO ZAKUPU DOŁĄCZAMY PARAGON LUB FAKTURĘ VAT

PRODUKT ORYGINALNY OD DYSTRYBUTORA

DAJEMY PEŁNĄ GWARANCJĘ NA OFEROWANE PRZEZ NAS KOSMETYKI

PRODUKT FABRYCZNIE NOWY

PRODUKT JEST FOLIOWANY PRZEZ PRODUCENTA

perfumy widoczne na zdjęciu

100% ORYGINAŁ - takie jek te w tradycyjnych perfumeriach

cena promocyjna tylko 132 pln

CENA ZAWIERA PODATEK VAT

WYSYLKA PRIORYTETEM 8 PLN !!!

PRZY ZAKUPIE MINIMUM 3 SZTUK Z NASZYCH AUKCJI WYSYLKA GRATIS

SZYBKO DOSTARCZAMY TOWAR - NAWET TEGO SAMEGO DNIA

SKŁAD PERFUM NUTY

Nuty głowy:

lawenda, kolendra, rozmaryn, mięta, akordy zieleni

Nuty serca:

olejek neroli, jaśmin, geranium, drewno sandałowe

Nuty bazy:

piżmo, ambra, cedr, tytoń

CENA PROMOCYJNA TYLKO 132 PLN

SUPER PERFUMY NA PREZENT

ZAUFAJ NAM A BĘDZIESZ W 100% ZADOWOLONY

SZYBKO TANIO PEWNIE

POLECAMY I SERDECZNIE ZAPRASZAMY

Witamy serdecznie

Po dokonaniu zakupu bardzo prosimy potwierdzic mailowo swój zakup i wybrac formę transportu

Perfumy sa identyczne jak te w tradycyjnych perfumeriach mają Państwo na to gwarancję

W przypadku stwierdzenia jakiejs niezgodnosci lub uszkodzenia podczas transportu,wymienimy towar na nowy lub zwrócimy pieniążki


@AuctionCreator magda8791


@AuctionCreator magda8791


©






Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 9,00 zł

Lokalizacja: Kraków, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u magda8791 za co najmniej 1 000,00 zł.

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Paczka pocztowa ekonomiczna
pierwsza sztuka
11,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
4 dni robocze
Paczka pocztowa priorytetowa
pierwsza sztuka
13,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
16,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2 dni robocze
Paczka24
pierwsza sztuka
16,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2-3 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
9,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3-4 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
19,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3 dni robocze
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie
pierwsza sztuka
19,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3-4 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2-3 dni robocze
Paczka24 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
18,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2-3 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
16,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3-4 dni robocze

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Niemcy
pierwsza sztuka
37,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Wielka Brytania
pierwsza sztuka
37,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Czechy
pierwsza sztuka
37,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Irlandia
pierwsza sztuka
37,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Słowacja
pierwsza sztuka
37,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Szwecja
pierwsza sztuka
37,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Holandia
pierwsza sztuka
37,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Litwa
pierwsza sztuka
37,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Białoruś
pierwsza sztuka
37,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Norwegia
pierwsza sztuka
37,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Ukraina
pierwsza sztuka
37,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Włochy
pierwsza sztuka
37,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Francja
pierwsza sztuka
37,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Belgia
pierwsza sztuka
37,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Dania
pierwsza sztuka
37,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Hiszpania
pierwsza sztuka
37,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Austria
pierwsza sztuka
37,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Dodatkowe informacje

KRAKOW I OLKUSZ ODBIOR OSOBISTY WPŁATA NA KONTO WYSYŁKA PRIORYTETEM 11 ZŁ WPŁATA NA KONTO KURIER 16 ZŁ POBRANIE KURIER PLATNE PRZY ODBIORZE 19 ZŁ PRZESYŁKI SĄ UBEZPIECZONE NA NASZ KOSZT PRZESYŁKI KURIERSKIE DOCIERAJĄ DO PAŃSTWA NA DRUGI DZIEŃ W DNI ROBOCZE NR KONTA DO WYBORU mBank 31 1140 2004 0000 3202 5030 0350 ING BANK 78 1050 1445 1000 0090 7106 7616 SZYBKA DOSTAWA ZAPRASZAMY

Punkty odbioru

CRYSTAL
WORONICZA 36/41
31-409 KRAKÓW
woj. małopolskie
email: perfumeria0@gmail.com
tel.: 664781640

  • poniedziałek - niedziela 09:00 - 20:00

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

  • Allegro Finanse
  • Zwykły przelew bankowy
    78 1050 1445 1000 0090 7106 7616
    31 1140 2004 0000 3202 5030 0350

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

CRYSTAL
WORONICZA 36/41
31-409 KRAKÓW
Dodatkowe informacje


Reklamacja polega na przesłaniu do nas produktu najlepiej z  jego opakowaniem, kopią faktury  lub paragonu, opisem zawierającym powód reklamacji  wraz z informacjami kontaktowymi. Reklamację można wysłać Pocztą Polską  lub złożyć osobiście

 W punkcie odbioru zostanie spisany z  Państwem protokół reklamacyjny.

Następnie  reklamowany produkt zostanie poddany ekspertyzie.  W przypadku uznania  reklamacji dokonamy wymiany lub zwrócimy pieniądze przelewem bankowym na  konto. Wybór należy do Państwa.


W  przypadku gdy  reklamacja została rozpatrzona pozytywnie to produkt  zostanie naprawiony, a jeśli naprawa nie jest mozliwa przysługuje  Państwu prawo do wymiany produktu lub zwrotu pieniędzy.

Koszty  przesyłki reklamowanego produktu mogą być zwrócone tylko w przypadku  uznania reklamacji. Zwracamy wyłącznie koszty przesyłki pocztowej.  Każdą reklamację rozpatrujemy bez dodatkowego przedłużania.  O jej przebiegu zawsze klienta informujemy.

W przypadku uznania reklamacji, koszty wysyłki produktu  do reklamacji zostaną Państwu zwrócone na podstawie przesłanego  potwierdzenia.

W żadnym przypadku prosimy nie wysyłać reklamacji w postaci przesyłki pobraniowej. Taka paczka nie zostanie przez nas podjęta.


 Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego  osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością  zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową  Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w  szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach  sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr  141, poz. 1176 ze zm.).

 Reklamacja (w  tym także zawiadomienie o niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży oraz  zgłoszenie odpowiedniego żądania sposobu doprowadzenia Produktu do  zgodności z Umową Sprzedaży lub złożenie oświadczenia o obniżeniu ceny  albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży) może zostać złożona przez Klienta  na przykład:

 pisemnie na adres: ul. Woronicza 36/41  31-409 Kraków

 w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: perfumeria0@gmail.com ;

 Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i  okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i  daty wystąpienia niezgodności; (2) żądania sposobu doprowadzenia  Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu  ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych  składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie  reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają  formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji  złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

 Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie  później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak  ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że  Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

 W przypadku, gdy  do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do  wykonania uprawnień Klienta wynikających z niezgodności Produktu z Umową  Sprzedaży niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient  zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt  Sprzedawcy na adres ul.Woronicza 36/41  31-409  Kraków. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj niezgodności,  rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez  Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany  jest, po uprzednim uzgodnieniu terminu, udostępnić Produkt Sprzedawcy w  miejscu, w którym Produkt się znajduje.

 Prośba o  dostarczenie Produktu, o której mowa  nie ma wpływu  na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta,  o którym mowa .

 Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli  sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone  powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie  Cywilnym.

 Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi  Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności  Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na  stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Reklamacja towaru”.

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR

 Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta  będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i  dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w  siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich)  rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań  statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów  Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu  Ochrony Konkurencji i Konsumentów:  http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;  http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz  http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

 Klient będący  konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z  pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

 Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu  konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r.  o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o  rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin  organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa  rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w  sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych  polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).

 Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora  Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o  Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o  wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia  sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu  procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji  Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych  poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.

 Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu  między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy  powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji  społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów  (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).  Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem  infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie  Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna  jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy  konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR).  Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z  punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących  do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych  wynikających z internetowej mowy sprzedaży lub umowy o świadczenie  usług.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

CRYSTAL
WORONICZA 36/41
31-409 KRAKÓW

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY Konsument, który zawarł umowę  na odległość,  może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania  przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych  poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed  jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na  przykład: 1. pisemnie na adres: CRYSTAL  WOROICZA 36/41 31-409  KRAKÓW  2. w formie  elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:  perfumeria0@gmail.com; Przykładowy wzór formularza odstąpienia od  umowy stanowi załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta. Konsument  może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe. Bieg  terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: - dla umowy, w  wykonaniu której Sprzedający wydaje Towar, będąc zobowiązany do  przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od objęcia Towaru w  posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną  niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Towarów,  które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w  posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części albo (2) polega na  regularnym dostarczaniu Towarów przez czas oznaczony – od objęcia w  posiadanie pierwszego z Towarów; - dla pozostałych umów – od dnia  zawarcia umowy.W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość  umowę uważa się za niezawartą. ZWROT WZAJEMNYCH ŚWIADCZEŃ Sprzedający ma  obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni  kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu  od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności,  w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów  wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż  najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji).  Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu  płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził  się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi  kosztami. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar od  konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od  konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez  konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie  nastąpi wcześniej. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż  w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy ,  zwrócić Towar Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez  Sprzedającego do odbioru, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam  odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed  jego upływem. Konsument może zwrócić Towar na adres: ul. Łopuszańska 22  Centrum Łopuszańska 22 lokal C08, 02-220 Warszawa. Konsument ponosi  odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem  korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia  charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. MOŻLIWE KOSZTY ODSTĄPIENIA OD  UMOWY Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy,  które obowiązany jest ponieść konsument: 1. Jeżeli konsument wybrał  sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w  opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu  konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 2. Konsument  ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA  OD UMOWY Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie  przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: (1)w której przedmiotem  świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki  termin przydatności do użycia; (2) w której przedmiotem świadczenia jest  Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu  opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze  względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po  dostarczeniu. 

 

Zwracany  towar  przez  Kupującego nie  może  nosić śladów  użytkowania.

Zwracany  towar  należy  odesłać z  opakowaniem fabrycznym  i  dowodem  zakupu.

W   przypadku  uszkodzenia  towaru  w  czasie  transportu należy    sporządzić  protokół  szkody  podpisany  przez  kuriera.W  takim    przypadku  towar  zostanie  wymieniony  lub  zwrócimy  pieniądze.

W  przypadku  jakichkolwiek  wątpliwości   lub   problemów  prosimy  o  niezwłoczny  kontakt  pod  numerem   664781640. 

O sprzedającym
magda8791
99,8%
kupujących poleca tego sprzedającego

593

 

1

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 664781640
  • 12 3595738
poniedziałek - niedziela
09:00 - 21:00

Informacje o sprzedającym

SERDECZNIE WITAMYJestesmy legalnie dzialajaca firma - oto nasze daneCRySTAL Magdalena Patro Woronicza 36 31-409 KrakowNIP 676 205 59 59mr tel 664 78 16 40Wszystkie produkty oferowane do sprzedazy sa oryginalne,nowe,maja wazne terminy przydatnosci,pochodza z legalnego zrodla,wszystkie kosmetyki posiadaja numery seryjne ,a my posiadamy dokumenty swiadczace o ich legalnym pochodzeniu.Dokonujac zakupu w naszej firmie macie Panstwo gwarancje pelnej satysfakcji ,zarowno z poziomu obslugi ,jak i oferowanych przez nas produktow.W naszej ofercie posiadamy cale serie danych marek tzn wody po goleniu,wody kolonskie,zele pod prysznic,balsamy i mleczka do ciala,kremy do twarzy i pielegnacji ciala,a takze kosmetyki do makijazu tusze,pudry,cienie,podklady itp wszystkie kosmetyki najlepszych swiatowych firm i najwyzszej jakosci w atrakcyjnych cenach.Jezeli szukacie Panstwo konkretnych kosmetykow badz perfum meskich,damskich lub dla dzieci prosimy o kontakt - chetnie udzielimy wyczerpujacej informacji na temat ich dostepnosci i ceny.SERDECZNIE ZAPRASZAMY

Pozostałe informacje

NIE  MUSZĄ  PAŃSTWO  SKŁADAĆ  ZAMÓWIEŃ  POPRZEZ  ALLEGRO. REALIZUJEMY  RÓWNIEŻ  ZAMÓWIENIA  ZŁOŻONE  BEZPOŚREDNIO  W  NASZYM  SKLEPIE  MAILOWO  LYB  TELEFONICZNIE. ZAMÓWIENIA PROSIMY SKŁADAC NA ADRES perfumeria0@gmail.com LUB TELEFONICZNIE MOŻLIWY ODBIÓR OSOBISTY W KRAKOWIE NASZ NUMER 664 78 16 40 lub 12 3595738 POSIADAMY  SZEROKI  WYBÓR  PERFUM  I  KOSMETYKÓW. OFERTA  PRZEDSTAWIONA  NA  ALLEGRO  TO  ZALEDWIE MAŁA  CZĘŚĆ  PRODUKTÓW, KTÓRE  OBECNIE  POSIADAMY  W  MAGAZYNIE. JEŻELI  SZUKACIE  PAŃSTWO  KONKRETNEGO  KOSMETYKU,  TO  BARDZO  PROSIMY  O  KONTAKT  MAILOWY  LUB  TELEFONICZNY. Nasz magazyn mieści się  w  KRAKOWIE, z którego wysyłamy wszystkie paczki. Kupując u nas masz gwarancję że otrzymasz zamówiony towar. Po dokonaniu  zakupu  poprzez  ALLEGRO   prosimy o wypełnienie formularza zakupu (wybór sposobu płatności i dostawy), w razie problemów prosimy o kontakt