DAVID LABOGA kabel gitarowy 3m do Fender Peavey (6982360966)

zakończona
136,90 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Allegro Kurier InPost 12,18 zł
  • Przesyłka kurierska 16,00 zł
  • lokalizacja: Lublin, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rodzaj: gitarowy z wtykami prostymi

opis

Kabel gitarowy Perfection - DL David Laboga

Długość 3m / Jacki : kątowy --> prosty

Perfection Series to wysokiej klasy, profesjonalny kabel dedykowany do instrumentów takich jak gitara, bas, gitara elektro-akustyczna jak również klawisze. Wyposażony jest w niklowane jacki G&H, które zapewniają bardzo wysoką selektywność dźwięku. Wtyki są lutowane z dodatkiem 4% srebra. Kabel charakteryzuje się ciepłym i klarownym oddawaniem przekazywanego sygnału. Wysokie częstotliwości brzmią bardzo naturalnie dzięki czemu dźwięk jest przyjazny dla ucha. Kabel Perfection Series stworzony jest w oparciu o technologię kierunkową. Sposób podłączania określają strzałki widoczne na wtykach (od instrumentu do wzmacniacza). Dodatkowo produkt ten jest zaekranowany co niweluje problemy związane z zakłóceniami scenicznymi. Kabel ten jest wysokiej klasy, profesjonalnym produktem, który doceni każdy muzyk chcący zadbać o najwyższą jakość sygnału dla swojego instrumentu. Jak każdy kabel produkcji DL David Laboga również ten ma dożywotnią gwarancję.

Specyfikacja:

  • • Zastosowanie : kabel instrumentalny
  • • Kabel kierunkowy : Tak
  • • Długość : 3 m
  • • Ekranowanie : Tak
  • • Wtyki : niklowane jacki G&H (charakteryzuje się bardzo wysoką selektywnością)
  • • Kształt wtyków : kątowy --> prosty
  • • Średnica przekroju kabla: 7 mm
  • • Wtyki lutowane z dodatkiem 4% srebra
  • • Kolor : biały, transparentny
  • • Gwarancja : Dożywotnia
sprawdź nasze inne kable hi end zapytaj o inny produkt

Nasze produkty

zobacz wszystkie produkty
Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 8,60 zł

Lokalizacja: Lublin, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
3-4 dni robocze
Allegro Kurier InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
12,18 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
16,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
3 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

GuitarShop.pl
Górczewska 200 C / 419
01-460 Warszawa
Dodatkowe informacje

1. Z uwagi na fakt, iż na Sprzedającym ciąży prawny obowiązek dostarczenia Klientowi produktów bez wad,  Kupujący może składać Sprzedającemu reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem poczty elektronicznej allegro@guitarshop.pl bądź w formie pisemnej na tradycyjny adres pocztowy podany przez Sprzedającego w polu "Adres do reklamacji".

2. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać : imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego oraz wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 

3. Jeżeli otrzymany Produkt jest wadliwy, Klient może skorzystać według swojego wyboru z uprawnień przysługujących w ramach gwarancji albo z uprawnień przysługujących mu od Sprzedającego z tytułu rękojmi. 

4. Wykonywanie przez Klienta uprawnień z gwarancji nie wpływa na odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi.

5. Sprzedający jest odpowiedzialny względem Klienta będącego konsumentem, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

6. Jeżeli sprzedany Produkt ma wadę, Klient, będący konsumentem, może:

a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy Produkt na wolny od wad albo wadę taką usunie. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość Produktu z wadą pozostaje do wartości Produktu bez wady. 

b) żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedający jest zobowiązany wymienić wadliwy Produkt na wolny od wad albo usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta z zastrzeżeniami i na zasadach określonych we właściwych przepisach Kodeksu cywilnego.

7. Jeżeli Klientem jest konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedającego usunięcia wady żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany Produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Produktu do zgodności z umową w sposób wybrany przez konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby konsumenta inny sposób zaspokojenia.

8. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany na koszt Sprzedającego dostarczyć wadliwy Produkt na adres podany w polu "Adres do reklamacji".

9. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest  na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty  tradycyjnej.  

10. Jeżeli Klient będący konsumentem zażąda wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedający nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

GuitarShop.pl
Górczewska 200 C / 419
01-460 Warszawa

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

  

1. Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży Produktu zawieranej w ramach Sklepu przez okres 14 dni, bez podawania jakichkolwiek powodów oraz bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów niż przewidziane przez przepisy prawa.

2. Konsument może odstąpić od umowy, składając Sprzedającemu oświadczenie o odstąpieniu od umowy. 

3. W przypadku złożenia przez konsumenta oświadczenia o odstąpieniu powinno ono zostać wysłane na adres poczty elektronicznej allegro@guitarshop.pl bądź w formie pisemnej na tradycyjny adres pocztowy podany przez Sprzedającego w polu "Adres do zwrotu". Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

4. Bieg 14-dniowego terminu, w którym konsument może odstąpić od umowy, rozpoczyna się od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią.

5. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowę uważa się za niezawartą. Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Produktów. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

6. Jeżeli Klient wybiera sposób dostarczenia Produktów inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

7. Konsument ma obowiązek zwrócić Sprzedającemu zwracany Produkt lub przekazać Produkt osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania 14 – dniowego terminu wystarczy odesłanie Produktów przed jego upływem. Zwrotu należy dokonać na adres wskazany w §1 ust. 4.

8. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Produktów, w szczególności koszty dostawy Produktu do Sprzedawcy.

9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanych Produktów będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktów. Sprzedający zastrzega sobie prawo do dochodzenia względem Konsumenta odszkodowania, w zakresie w jakim zezwalają na to obowiązujące przepisy prawa.

O sprzedającym
GuitarShop-pl
97,6%
kupujących poleca tego sprzedającego

44

 

1

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,6

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,8

Dane firmy

Kontakt

  • 502 365 078
poniedziałek - piątek
10:00 - 18:00
sobota
11:00 - 15:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

W ofercie GuitarShop.pl znajdziecie TYLKO te produkty, które my jako zespół uznaliśmy za warte uwagi ponieważ cechuje je wysoka jakość

 Jest wiele produktów na rynku, które można kupić naprawdę tanio ale niestety zazwyczaj jest tak, że jeśli produkt ma niską cenę to często zwyczajnie jest do bani.  

My nie chcemy mieć 5000 produktów w ofercie naszego sklepu. Mamy konkretnie wybrany przez nas asortyment, który swą jakością zadowoli nawet najbardziej wymagającego Klienta. 

Nasza oferta systematycznie wzbogaca się o nowe produkty, więc warto nas często odwiedzać. Zapraszamy! 

Pozostałe informacje

email: allegro@guitarshop.pl
telefon: 502 365 078