DARK SOULS III: The Ringed City [PC] (PL) STEAM (7210253602)
nie było ofert kupna
parametry
- stan: nowy
- faktura: Nie wystawiam faktury
- wersja językowa gry: polska
- wersja: cyfrowa
Lokalizacja: Niegowonice, Polska
Przesyłka płatna z góry
Płatności
- Allegro Finanse
- Zwykły przelew bankowy45 1050 1591 1000 0090 9273 8658
Faktura
Rodzaj gwarancji
Okres gwarancji
NAJWAŻNIEJSZE!: ZAMÓWIENIE JEST REALIZOWANE W CIĄGU 2-5 DNI ROBOCZYCH!
1. Po zakupie należy wypełnić formularz dostawy,
2. Pracujemy w godzinach 10-17 od Poniedziałku do Piątku,
3. Na pieniądze za zakupiony towar czekamy 7 dni od momentu złożenia oferty poprzez kliknięcie "Kup Teraz", po tym czasie wypełniamy formularz zwrotu prowizji.
4. Wobec kupującego jesteśmy zobowiązani do realizacji zamówienia w ciągu 72 godzin (3 dni robocze) licząc od momentu zaksięgowania wpłaty lub informacji o wyborze paczki pobraniowej (płatnej przy odbiorze). Jeśli czas realizacji miałby się wydłużyć z powodów niezależnych od nas, kupujący zostanie o tym poinformowany. (UWAGA!: W okresie przed świątecznym czas wysyłki może wydłużyć się do kilku dni roboczych!)
5. Poprzez realizację zamówienia mamy na myśli: skompletowanie zamówienia, przygotowanie do wysyłki oraz nadanie paczki na podany adres.
6. Komentarz wystawiamy po otrzymaniu komentarza od Kupującego.
7. Paczki za pobraniem wysyłamy allegrowiczom którzy posiadają minimum 20 pozytywnych komentarzy. Allegrowicz który posiada mniej pozytywnych opinii może skorzystać jedynie z płatności z góry, po czym realizujemy zamówienie.
8. Zmiana adresu dostawy tj. inny adres niż w ustawieniach allegro, możliwy jest wyłącznie poprzez formularz opcji dostawy.
9. Twoje zadowolenie jest dla nas najważniejsze. W razie naszych błędów nie uciekamy od odpowiedzialności i zawsze staramy się rozwiązać zaistniały problem. Jeśli jednak wystawiasz Nam negatywną opinię bez wcześniejszego kontaktu z nami prosimy nie liczyć na naszą wyrozumiałość.
10. Nie odpowiadamy za uszkodzenia spowodowane przez pocztę lub kuriera jeżeli przy odbiorze nie zostanie sporządzony odpowiedni dokument o uszkodzeniu przesyłki.
11. Przesyłki List Ekonomiczny Oraz List Priorytetowy są przesyłkami niezarejestrowanymi więc w przypadku zagubienia takiej przesyłki poczta nie zwraca poniesionych kosztów (nie zwracam ich również ja) Kupujący wybiera taką opcję dostawy na własne ryzyko.
12. W przypadku zakupienia wszelakich kodów do Gier lub DLC... przedmioty nie podlegają zwrotowi ponieważ są one jednorazowe.
13. Jeżeli po zakupie na jednej z aukcji przed-sprzedażowych [PRE-ORDER] kupujący zrezygnuje zwracam wpłatę minus prowizja od sprzedaży . W takim przypadku wystawiam również komentarz negatywny. Zachęcam do rozsądnych zakupów.
14. Reklamacje i zwroty: Zwrot bez podania przyczyny Każdy kupujący ma prawo do zwrotu produktu bez podania przyczyny w ciągu 7 dni od daty otrzymania paczki. Wysyłasz ją na swój koszt (nie przyjmujemy paczek za pobraniem). Produkt musi być w takim stanie jaki został do ciebie wysłany tj. zafoliowany, bez śladów użycia. Do produktu należy dołączyć dowód zakupu otrzymany wraz z paczką. Kwota "Kup Teraz" jest zwracana w ciągu 7 dni od otrzymania paczki. Reklamacje Jeśli zauważysz, że produkt posiada wady fabryczne lub jest wadliwy możesz go reklamować. Paczkę wysyłasz na swój koszt. Reklamacja rozpatrywana jest w ciagu 7 dni od dnia otrzymania wadliwego produktu. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji w ciągu kolejnych 7 dni zwracamy tobie pełną kwotę lub (jeśli jest to możliwe) wymieniamy produkt na nowy. Zwrotu pieniędzy możemy dokonać wyłącznie na podane przez ciebie konto bankowe.
Czas na odstąpienie od umowy
Adres do zwrotu
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa
Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie nagrania dźwiękowego, wizualnego lub programu komputerowego (przepis z ustawy).
Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku gdy:
-Dostarczane mu są treści cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez sprzedającego o utracie prawa odstąpienia od umowy.
Przepis z ustawy:
Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta: Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
-Kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie nagrania dźwiękowego, wizualnego lub programu komputerowego.
Przepis z ustawy:
Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta: Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.z ustawy:
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- sze**************@***** (pokaż)
- 880****** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
NAJWAŻNIEJSZE!: ZAMÓWIENIE JEST REALIZOWANE W CIĄGU 2-5 DNI ROBOCZYCH!
1. Po zakupie należy wypełnić formularz dostawy,
2. Pracujemy w godzinach 10-17 od Poniedziałku do Piątku,
3. Na pieniądze za zakupiony towar czekamy 7 dni od momentu złożenia oferty poprzez kliknięcie "Kup Teraz", po tym czasie wypełniamy formularz zwrotu prowizji.
4. Wobec kupującego jesteśmy zobowiązani do realizacji zamówienia w ciągu 72 godzin (3 dni robocze) licząc od momentu zaksięgowania wpłaty lub informacji o wyborze paczki pobraniowej (płatnej przy odbiorze). Jeśli czas realizacji miałby się wydłużyć z powodów niezależnych od nas, kupujący zostanie o tym poinformowany. (UWAGA!: W okresie przed świątecznym czas wysyłki może wydłużyć się do kilku dni roboczych!)
5. Poprzez realizację zamówienia mamy na myśli: skompletowanie zamówienia, przygotowanie do wysyłki oraz nadanie paczki na podany adres.
6. Komentarz wystawiamy po otrzymaniu komentarza od Kupującego.
7. Paczki za pobraniem wysyłamy allegrowiczom którzy posiadają minimum 20 pozytywnych komentarzy. Allegrowicz który posiada mniej pozytywnych opinii może skorzystać jedynie z płatności z góry, po czym realizujemy zamówienie.
8. Zmiana adresu dostawy tj. inny adres niż w ustawieniach allegro, możliwy jest wyłącznie poprzez formularz opcji dostawy.
9. Twoje zadowolenie jest dla nas najważniejsze. W razie naszych błędów nie uciekamy od odpowiedzialności i zawsze staramy się rozwiązać zaistniały problem. Jeśli jednak wystawiasz Nam negatywną opinię bez wcześniejszego kontaktu z nami prosimy nie liczyć na naszą wyrozumiałość.
10. Nie odpowiadamy za uszkodzenia spowodowane przez pocztę lub kuriera jeżeli przy odbiorze nie zostanie sporządzony odpowiedni dokument o uszkodzeniu przesyłki.
11. Przesyłki List Ekonomiczny Oraz List Priorytetowy są przesyłkami niezarejestrowanymi więc w przypadku zagubienia takiej przesyłki poczta nie zwraca poniesionych kosztów (nie zwracam ich również ja) Kupujący wybiera taką opcję dostawy na własne ryzyko.
12. W przypadku zakupienia wszelakich kodów do Gier lub DLC... przedmioty nie podlegają zwrotowi ponieważ są one jednorazowe.
13. Jeżeli po zakupie na jednej z aukcji przed-sprzedażowych [PRE-ORDER] kupujący zrezygnuje zwracam wpłatę minus prowizja od sprzedaży . W takim przypadku wystawiam również komentarz negatywny. Zachęcam do rozsądnych zakupów.
14. Reklamacje i zwroty: Zwrot bez podania przyczyny Każdy kupujący ma prawo do zwrotu produktu bez podania przyczyny w ciągu 7 dni od daty otrzymania paczki. Wysyłasz ją na swój koszt (nie przyjmujemy paczek za pobraniem). Produkt musi być w takim stanie jaki został do ciebie wysłany tj. zafoliowany, bez śladów użycia. Do produktu należy dołączyć dowód zakupu otrzymany wraz z paczką. Kwota "Kup Teraz" jest zwracana w ciągu 7 dni od otrzymania paczki. Reklamacje Jeśli zauważysz, że produkt posiada wady fabryczne lub jest wadliwy możesz go reklamować. Paczkę wysyłasz na swój koszt. Reklamacja rozpatrywana jest w ciagu 7 dni od dnia otrzymania wadliwego produktu. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji w ciągu kolejnych 7 dni zwracamy tobie pełną kwotę lub (jeśli jest to możliwe) wymieniamy produkt na nowy. Zwrotu pieniędzy możemy dokonać wyłącznie na podane przez ciebie konto bankowe.
Pozostałe informacje
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu