DANIELKI Kapcie profil. (S134/MA) r. 27 (6911999232)

zakończona
79,00 zł
sprzedaż zakończona
Dostawa
  • Allegro Paczkomaty InPost darmowa
  • Pocztex Kurier48 10,90 zł
  • Przesyłka kurierska 13,90 zł
  • lokalizacja: Konstancin-Jeziorna, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • długość wkładki wew. : 18.4 [cm]
  • kolor: odcienie różu
  • rozmiar: 27.0
  • marka: Danielki
  • materiał: skóra naturalna
  • rodzaj zapięcia: rzepy
  • waga (z opakowaniem): 0.45 [kg]
  • bohater: brak
  • płeć: dziewczynki
  • dostawa z Polski: tak
  • dodatkowe informacje: znak Zdrowa Stopa, obcas Thomasa, sztywny zapiętek, wkładka profilowana, wkładka skórzana

opis

Regulamin
Wzięcie udziału w naszych aukcjach oznacza równocześnie akceptację naszego regulaminu na stronie " o mnie "
Płatność
Płatności PayU
Przelew bankowy
Nr konta bankowego:
mBank 37 1140 2004 0000 3502 5989 8827
Wysyłka
1. Dostawy realizowane są od poniedziałku do piątku
2. Przy składaniu zamówienia prosimy o wypełnianie formularza dostawy. Przyśpieszy to realizację oraz wykluczy pomyłki związane z adresem dostarczenia towaru.
Kontakt
Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.00 do 18.00 w sobotę od 10.00 do 15.00.

tel.: 665899999
e-mail: info@babyhop.pl

DANIELKI Kapcie profil. (S134/MA) r. 27

Profilaktyczne kapcie na rzep z obcasem Thomasa i wysoką cholewką polskiej firmy DANIELKI, które zapewnią prawidłowy rozwój stopy twojego dziecka. Idealne przy stawianiu pierwszych kroków i nauce chodzenia oraz dla dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym. Kapcie wykonane są w całości z naturalnej skóry, posiadają miękką, wyprofilowaną wkładkę zapobiegająca płaskostopiu oraz usztywnione zapiętki, które utrzymują stopę we właściwym położeniu zapobiegając przekrzywianiu stopy na boki. Natomiast wysokie i szerokie noski zapewnią swobodę ruchów stawów śródstopno-paliczkow­ych oraz palców. Dodatkowym atutem wszystkich kapci firmy DANIELKI jest estetyka wykonania oraz ciekawa kolorystyka, która zadowoli zarówno dziewczynki jak i chłopców. Doskonale sprawdzą się jako obuwie domowe, przedszkolne i szkolne.

Obuwie firmy DANIELKI posiada certyfikat Zdrowej Stopy przyznawany przez Centralne Laboratorium Przemysłu Obuwniczego w Krakowie.

Uwaga!
Obuwie posiada zawyżoną rozmiarówkę - przed złożeniem zamówienia prosimy o sugerowanie się podanymi długościami wkładek. Odcienie skóry oraz elementy na rzepach mogą się różnić od modelu prezentowanego na zdjęciu.

Szczegóły produktu:

O firmie Nasze aukcje Komentarze Zadaj pytanie sprzedawcy
Dostawa i płatność
od 8,60 zł

Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna, Polska

Darmowa dostawa na 18. urodziny Allegro

Wybierz Paczkomat, a podczas zakupu dostaniesz kupon na darmową dostawę.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
13,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
30
czas realizacji
2 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
10,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
30
czas realizacji
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
15,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
30
czas realizacji
2 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
14,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
30
czas realizacji
3 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 

1. REKLAMACJA PRODUKTU 

1.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności  Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną  lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami  prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla Umów Sprzedaży  zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku podstawa i zakres  odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną,  który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub  gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są  określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności  ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży  konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz.  1176 ze zm.).  

1.2. Sprzedawca obowiązany jest  dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące  odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień  Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce  „Reklamacja towaru”.  

1.3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:  

1.3.1. pisemnie na adres: ul. Warszawska 29B, 05-520 Konstancin-Jeziorna;  

1.3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@babyhop.pl;  

1.4. Zaleca się podanie przez Klienta w  opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu  reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania  sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub  oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz  (3) danych kontaktowych składającego reklamację ułatwi to i przyspieszy  rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu  poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność  reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.  

1.5. Sprzedawca ustosunkuje się do  reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni  kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w  powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za  uzasadnioną.  

1.6. Klient, który wykonuje uprawnienia z  tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć Produkt  wadliwy na adres: ul. Warszawska 29B, 05-520 Konstancin-Jeziorna. Jeżeli  ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie  Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany  jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się  znajduje.  

2. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR 

2.1. Szczegółowe informacje dotyczące  możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z  pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń  oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na  stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów,  organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona  konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod  następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i  Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;  http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz  http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.  

2.2. Klient będący konsumentem posiada  następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów  rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:  

2.2.1. Klient uprawniony jest do  zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w  art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U.  2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego  z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych  polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra  sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia  regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów  konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).  

2.2.2. Klient uprawniony jest do  zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z  art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U.  2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania  mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a  Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji  prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna  jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych  Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.  

2.2.3. Klient może uzyskać bezpłatną  pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą,  korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika  konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych  należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie  Konsumentów Polskich). Porady udzielane są przez Federację Konsumentów  pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl oraz przez Stowarzyszenie  Konsumentów Polskich pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800  889 866.

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Sklep Ela Elżbieta Bedyńska
Warszawska 29B
05-520 Konstancin-Jeziorna
Dodatkowe informacje

1. REKLAMACJA PRODUKTU  


1.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla Umów Sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.).  


1.2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Reklamacja towaru”. 


1.3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:  


1.3.1. pisemnie na adres: ul. Warszawska 29B, 05-520 Konstancin-Jeziorna;  


1.3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@babyhop.pl;  


1.4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.  


1.5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.  


1.6. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć Produkt wadliwy na adres: ul. Warszawska 29B, 05-520 Konstancin-Jeziorna. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.  


2. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR


2.1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.  


2.2. Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:  


2.2.1. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).  


2.2.2. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.  


2.2.3. Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 889 866.

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Sklep Ela Elżbieta Bedyńska
Warszawska 29B
05-520 Konstancin-Jeziorna

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

W razie wymiany lub zwrotu towaru należy wcześniej skontaktować się z nami drogą mailową, udzielimy wszystkich potrzebnych informacji. Zwracany towar wraz z paragonem zapakuj w pudełko, w którym do Ciebie przyszedł, aby mieć pewność, że wróci do nas w stanie nienaruszonym. Stanowczo odradzamy wysyłanie produktów listem zwykłym. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem.


1.1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 8.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:  

1.1.1. pisemnie na adres: ul. Warszawska 29B, 05-520 Konstancin-Jeziorna;  

1.1.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@babyhop.pl;  

1.2. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest w pkt. 11 Regulaminu oraz na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Odstąpienie od umowy”. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.  

1.3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:  

1.3.1. dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów;  

1.3.2. dla pozostałych umów od dnia zawarcia umowy.  

1.4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.  

1.5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.  

1.6. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres: ul. Warszawska 29B, 05-520 Konstancin-Jeziorna.  

1.7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.  

1.8. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:  

1.8.1. Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.  

1.8.2. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.  

1.9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:  

1.9.1. (1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; (3) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (5) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (6) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli; (8) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów; (9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (11) zawartej w drodze aukcji publicznej; (12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; (13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

O sprzedającym
Babyhop
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

931

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

Pozostałe informacje

email: info@babyhop.pl
telefon: 665899999