DAMSKA KURTKA ZIMOWA OUTHORN 4F NARCIARSKA XL 24h (6631913269)

1 osoba kupiła 1 sztukę
cena kup teraz
119,00 zł
z 87 sztuk
Koszty dostawy
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie gratis
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Paczkomaty 24/7 9,90 zł
Zakupy od 2 000 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Staniszewo
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • rozmiar: 42 (XL)
  • marka: Inna marka
  • kaptur: z kapturem
  • wzór dominujący: bez wzoru
  • waga (z opakowaniem): 0.5 [kg]
  • dostawa z Polski: tak
  • płeć: produkt damski
  • kolor: czerń, odcienie niebieskiego, odcienie różu
  • fason: wiosenna/jesienna, zimowa

Kurtka damska KUDN600 OUTHORN

Kurtka damska narciarska marki Outhorn, renomowanego polskiego producenta marki 4F jest świetną propozycja na zimowe dni oraz osób aktywnych w sportach zimowych. Wykonana z wysokiej jakości poliesteru wyposażoną w membranę HYDROOPILE XPRO 1000, która posiada właściwości wodoodporne, wiatroodporne oraz oddychalność materiału. Dodatkową wodoodporność zapewnia wykończenie BIONIC ECO. Lekko taliowana kurtka podkreśla i wyszczupla sylwetkę. Wyposażona w  odpinany kaptur regulowany gumką, pas śniegowy, który zapobiega dostanie się śniegu pod kurtę przy upadku. Dwie pojemne kieszenie boczne zapinane zamkiem błyskawicznym bez większego problemu pomieszczą bezpiecznie niezbędne rzeczy. Dzięki tym właściwością świetnie nadaje się do uprawiania sportów zimowych. Dla zwiększenia bezpieczeństwa na drodze jacket zawiera elementy odblaskowe. Regulowany dół kurtki gumkami znajdujące się wewnątrz kurtki oraz regulowane mankiety na rzep. Modny wzór i wysoki poziom wykonania oraz wykorzystanie odpowiednich materiałów zapewnia długotrwałą i bezproblemową eksploatację.

Pełna oferta odzieży marki Outhorn dostępna [TUTAJ]

  
Aukcja z rozmiarem XS [TUTAJ]
Aukcja z rozmiarem S [TUTAJ]
Aukcja z rozmiarem M [TUTAJ]
Aukcja z rozmiarem L [TUTAJ]
Aukcja z rozmiarem XL [TUTAJ]

Specyfikacja

PARAMETRY PRODUKTUWARTOŚĆ
Nr katalogowy KUDN600 SW16
Materiał 100% Poliester dobby
Membrana HYDROOPILE XPRO 1000
Podszewka 100% poliester
Podpinka 100% poliester
Wykończenie BIONIC ECO
Ilość kieszeni Dwie kieszenie boczne, kieszeń na piersi, wewnętrzna kieszeń na telefon, pieniądze, skipass.


Dodatkowe wyposażenie
Wodoodporne zamki
Podklejane szwy krytyczne
Zintegrowany regulowany kaptur
Pas śniegowy
Regulowane mankiety
Regulowany pas
Elementy odblaskowe
Gwarancja 2 lata!

Galeria




Dodano 2017-01-12 12:35
markowazima

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u SmA-OUTHORN za co najmniej 2 000 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 73116022020000000290003203
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 12,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Paczkomaty 24/7 9,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

ABA Sport - oficjalny reseller marki OUTHORN Kupując produkt w naszej firmie, masz pewność pochodzenia bezpośrednio od producenta OUTHORN 4F Hurtownia Sportowa ABA Sport Staniszewo 39 83-328 Sianowo Czynne: pn-pt 8-18 ABA Sport Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Staniszewo 16, 83-328 Sianowo, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców w Krajowym Rejestrze Sądowym pod numerem KRS 0000578663, NIP: 5892019476, REGON: 362655255

kontakt

  • 697-623-321
    kom. infolinia czynna od poniedziałku do piątku 6:00-18:30
  • 58-712-63-66
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku 6:00-18:30

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Hurtownia Sportowa ABA Sport
Staniszewo 39
83-328 Sianowo
 
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta Dz.U.2014.827, Konsument może odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru (produktu) I. Aby odstąpić od umowy zawartej na odległość poprzez serwis Allegro, należy złożyć oświadczenie (odstąpienie od umowy), poprzez przesłanie na adres mailowy sklepu: outhorn@aba-sport.pl lub korespondencyjnie na nasz adres. II. Klient może skorzystać z gotowego formularza zwrotu (odstąpienia od umowy). Formularz można pobrać z poniższego adresu: Wersja do pobrania: http://aba-sport.ayz.pl/foto/images/odstapienie_od_umowy.pdf III. Konsument zobowiązany jest odesłać towar na adres korespondencyjny sklepu niezwłocznie, jednak nie później niż w przeciągu 14 dni od daty złożenia stosownego odstąpienia od umowy. W celu przyspieszenia realizacji prosimy o zapisanie na paczce informacji: "odstąpienie - SMA-OUTHORN, twój nick allegro" Prosimy odpowiedni formularz dołączyć do zwracanego produktu. IV. W przypadku odstąpienia od Umowy Sklep nie ponosi koszów odesłania produktu. V. Klient zobowiązany jest do dostarczenia towaru w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.

reklamacje

Adres wysyłki: Hurtownia sportowa ABA Sport STANISZEWO 39 83-328 Sianowo Konieczny dopisek na paczce: "reklamacja - SMA-OUTHORN, twój nick allegro" 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem outhorn@aba-sport.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 1) imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, 2) datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 3) przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 4) wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Gotowy formularz reklamacyjny można pobrać pod adresem: http://aba-sport.ayz.pl/foto/images/formularz_reklamacyjny.pdf (link należy skopiować do przeglądarki) 3. W przypadku wystąpienia wady konsument może zwykle żądać wymiany rzeczy lub jej naprawy. Sklep może jednak odmówić spełnienia tych żądań w przypadku gdy: a) żądanie wymiany lub naprawy byłoby niemożliwe do zrealizowania dla sklepu – np. ze względu na zaprzestanie produkcji danego towaru lub brak możliwości naprawy. Wówczas konsument może skorzystać z dwóch innych opcji, tj. obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy. b) w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałoby nadmiernych kosztów – np. żądanie wymiany całego towaru na nowy, jeśli uszkodzenie dotyczy jednego elementu o niskiej wartości lub ma charakter nieistotny (wada jest łatwo usuwalna). Wówczas konsument może zmienić swój wybór i żądać doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową w inny sposób, np. jeśli odmowa sklepu dotyczy wymiany produktu, konsument może następnie żądać naprawy. 4. Konsument może żądać odstąpienia od umowy tylko wtedy, gdy wada ma charakter istotny lub jest to druga lub kolejna reklamacja tego samego towaru. Jeżeli jest to pierwsze żądanie złożone w ramach reklamacji dotyczącej danego towaru, sprzedawca może odmówić i zaproponować konsumentowi niezwłoczną wymianę lub naprawę. 5. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci, tj otrzymania reklamowanego produktu wraz z poprawnie wypełnionym formularzem reklamacyjnym. 6. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Termin 14 liczony jest wówczas od dnia uzupełnienia wymaganych informacji. 7. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 8. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.

pozostałe informacje

Nr konta do wpłat bezpośrednich: Bank Millennium -73 1160 2202 0000 0002 9000 3203 Do każdego zamówienia wystawiamy paragon fiskalny lub na życzenie klienta fakturę VAT. Szanowny Kliencie ! Każdy oferowany przez nas produkt jest nowy i objęty gwarancją. W przypadku problemów prosimy o kontakt, zawsze chętnie pomożemy. Uwaga, ze względów księgowych i fiskalnych gratisy są uwzględniane na paragonie i fakturze. Jednak suma należności jest zgodna z wylicytowaną kwotą zamówienia. Gratis jest wliczony w koszta towaru gdyż dla urzędu skarbowego nie istnieje pojęcie "gratis". W przypadku zwrotu towaru który był objęty gratisem, oraz nieodesłania nam otrzymanego gratisu kwota za gratis nie będzie zwrócona. Szanowni Klienci, jeżeli odesłanie towaru większej wagi lub gabarytów, przysparza Wam trudności związane z brakiem umowy z firmą kurierską, prosimy o kontakt z obsługą sklepu. Postaramy się wysłać własne zlecenie odbioru do jednego z dostawców, z którymi współpracujemy.