Damper DX5 Mimaki JV5, JV33, CJV30 SOLVENT 24H ! (6040661495)

2 osoby kupiły 23 sztuki
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
18,90 zł
z 851 sztuk
Dostawa
  • Paczka48 Odbiór w Punkcie 7,99 zł
  • Pocztex Kurier48 8,99 zł
  • Paczka48 Odbiór w Punkcie 10,99 zł
Zakupy od 1 000 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: BIOFI_PL - Wysyłka Polska i Świat, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 0.2 [kg]

opis

Przed dokonaniem zakupu zapoznaj się ze stroną "O mnie" .

Tam znajdziesz odpowiedź na większość pytań.

Wszystkie przesyłki do Polski wysyłamy firmą kurierską DPD

Dzięki czemu paczki docierają w większości przypadków już następnego dnia roboczego. Wysyłki realizowane są wyłącznie w dni robocze, od poniedziałku do piątku - towary wysłane w piątek są doręczane od poniedziałku. Wszystkie przesyłki są nieodpłatnie ubezpieczone.
Zapewniamy Ci szybką i sprawną realizację zamówienia.

Wysyłamy paczki do do następujących krajów EUROPY (paczki do 31KG, ceny brutto)

59zł:
Austria, Belgia, Czechy, Dania, Estonia, Francja, Holandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Niemcy, Słowacja, Słowenia, Szwajcaria, Szwecja, Węgry, Wielka Brytania

99zł:
Bułgaria, Finlandia, Hiszpania, Irlandia, Norwegia, Portugalia, Rumunia, Włochy

129zł:
Bośnia i Hercegowina, Chorwacja, Grecja, Serbia

Niezależnie od ilości zakupionych przedmiotów (również z innych naszych aukcji) płacisz tylko za 1 usługę transportową !

Porównaj koszty transportu z aukcjami innych firm a upewnisz się, że warto kupić właśnie u nas. Tylko u nas płacisz tak niewiele za ekspresową i bezpieczną przesyłkę kurierską

Przedpłata na konto bankowe:


04 1140 2004 0000 3202 4929 4849

Numery rachunków oraz pozostałe informacjie otrzymacie Państwo również w mailu po dokonaniu zakupu.

W tytule wpłaty proszę podać Nick z Allegro i numer aukcji.

Sklep internetowy prowadzony jest przez firmę Biofi
z siedzibą w Rzeszowie.

Biofi
ul. Jasna 32
35-242 Rzeszów
NIP: 815-134-54-74
REGON: 180274930

Masz pytania? Szukasz odpowiedzi? Służymy Ci radą i pomocą w godzinach pracy od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00

allegro@biofi.pl - inf. dot. aukcji
biuro@biofi.pl - e-mail firmowy

Dział Obsługi Klienta:
tel.: (017) 785 23 77
fax.: (017) 785-23-78
Biofi Gadu-Gadu
skype biofi-trade

Na naszych kontach na allegro posiadamy ponad 3000 pozytywnych komentarzy, wielu stałych klientów, status Super Sprzedawcy

oraz ponad 5 lat doświadczenia w handlu - to gwarancja rzetelnej obsługi!




Damper (Filtr i Bufor Atramentu)

do Głowicy Drukującej
do drukarek:


Mimaki CJV30-60
Mimaki CJV30-100
Mimaki CJV30-130
Mimaki CJV30-160
Mimaki CJV30-60BS
Mimaki CJV30-100BS
Mimaki CJV30-130BS
Mimaki CJV30-160BS
Mimaki JV33-130
Mimaki JV33-160
Mimaki JV33-260
Mimaki JV33-130BS
Mimaki JV33-160BS
Mimaki JV33-260BS
Mimaki JV5-130S
Mimaki JV5-160S
Mimaki JV5-260S
Mimaki JV5-320S
Mimaki JV5-320DS
Mimaki TPC-1000
Mimaki TS3-1600
Mimaki TS5-1600AMF
Mimaki TS500-1800
i innych drukarek opartych na tym Damperze

Damper Odporny na Solvent
(Solvent Resistant)

ABY UNIKNĄĆ ZATKANIA GŁOWICY
Zalecana jest wymiana damperów co 6-12 miesięcy


ODPORNY NA SOLVENT / SOLVENT RESISTANCE


Wysyłamy w 24H !!

We ship within 24 hours !!

Need other printer parts ? Contact US !
Potrzebujesz innych części do drukarek ?
Skontaktuj się z nami wystawimy je na Allegro.pl !

Cap Tops / Dampers / Printer Heads / Decoders / Ink Tubes / Cartridges / Mainboards / Capping Stations / Chips / Resetable Chips / White Ink Flow System / Funnel / Funnel Filters / Chip Connector / Air Fiter / Ink Filter / UV and Solvent Versions / Maintenance Tanks / ASF Motors / Ink Pumps / Damper Connectors / PrintHead Cables and many others...

Dostawa i płatność
od 7,99 zł

Lokalizacja: BIOFI_PL - Wysyłka Polska i Świat, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u Biofi za co najmniej 1000.00 zł.

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
czas realizacji
1-2 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
8,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
czas realizacji
2 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
natychmiast
Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
7,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
czas realizacji
1-2 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
11,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
czas realizacji
2 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
natychmiast
Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
10,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Niemcy
pierwsza sztuka
35,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
Wielka Brytania
pierwsza sztuka
89,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
Czechy
pierwsza sztuka
35,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
Irlandia
pierwsza sztuka
99,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
Słowacja
pierwsza sztuka
35,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
Szwecja
pierwsza sztuka
99,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
Holandia
pierwsza sztuka
69,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
Litwa
pierwsza sztuka
69,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
Norwegia
pierwsza sztuka
119,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
Włochy
pierwsza sztuka
99,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
Francja
pierwsza sztuka
89,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
Belgia
pierwsza sztuka
69,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
Dania
pierwsza sztuka
69,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
Hiszpania
pierwsza sztuka
109,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
Austria
pierwsza sztuka
69,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
Dodatkowe informacje

Wysyłamy również za granicę ! Dokładne koszty wysyłki podane są w treści aukcji.

Punkty odbioru

BIOFI - PRODUKCJA
Partyzantów 12A
35-234 Rzeszów
woj. podkarpackie
email: biuro@biofi.pl
tel.: +48 17 785 23 77

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 16:00

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

productenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

Rękojmia i Gwarancja


1. Gwarancja BIOFI


Firma BIOFI gwarantuje nabywcy, że produkty objęte gwarancją będą wolne od defektów, wad materiałowych i wykonawczych, powstałych w trakcie procesu produkcji oraz że odpowiadają podanej specyfikacji i nadają się do użytkowania zgodnego z instrukcją.


W przypadku uznania produktu za wadliwy lub stwierdzenia działania nieprawidłowego, Firma BIOFI naprawi produkt lub dokona wymiany na produkt wolny od wad zgodnie z poniższymi warunkami gwarancji.


Gwarancja udzielana jest bezpośredniemu nabywcy produktu od BIOFI i nie podlega przeniesieniu. Wszelkie roszczenia dotyczące produktów niespełniających warunków niniejszej gwarancji mogą być składane jedynie przez podmiot, który nabył dany produkt bezpośrednio w BIOFI. Użytkownik końcowy reklamację produktu zgłasza w miejscu jego zakupu.


Produkty firmy BIOFI są objęte gwarancją producenta:


a) USB Pendrive GROZER – Gwarancja Wieczysta


b) Części do ploterów mające bezpośredni styk z tuszami drukującymi – gwarancja rozruchowa 14 dni roboczych


c) Części do ploterów nie mające bezpośredniego styku z tuszami drukującymi – gwarancja 12 miesięcy


d) Głowice Drukujące instalowane w drukarkach innych niż GROZER Printers – gwarancja rozruchowa 14 dni roboczych


e) Głowice Drukujące instalowane w drukarkach GROZER Printers – 12 lub 24 miesiące – decydują zapisy w umowie gwarancyjnej do drukarki


f) Drukraki GROZER Printers - 24 miesiące (szczegółowe warunki opisane w treści gwarancji dołączanej do każdej drukarki w dniu sprzedaży za potwierdzeniem pisemnym klienta)


g) Tusze BIOINKS – gwarancja uzależniona od daty przydatności tuszy, daty wydrukowane na opakowaniach i podane opisie poszczególnych tuszy


h) Wszystkie pozostałe produkty - gwarancja rozruchowa 14 dni roboczych.


W przypadku, gdy umowa sprzedażowa dotycząca dostawy określonych produktów określa warunki gwarancji, w tym okres gwarancji, w sposób odmienny od niniejszej karty, w tym zakresie pierwszeństwo przyznaje się zapisom umowy łączącej BIOFI z nabywcą


2. Realizacja reklamacji, warunki serwisowe


Wszelkie roszczenia dotyczące produktów niespełniających warunków niniejszej gwarancji mogą być składane jedynie przez podmiot, który nabył dany produkt bezpośrednio od BIOFI. Produkt podlegający reklamacji należy dostarczyć do Serwisu BIOFI osobiście lub za pośrednictwem przewoźnika lub kuriera. Dostarczenie reklamowanego produktu odbywa się na koszt reklamującego.


Warunki przyjęcia reklamacji do Serwisu jest:


a) dołączenie spisu reklamowanych produktów


b) dołączenie kopii faktury zakupu reklamowanych produktów w BIOFI


c) dostarczenie reklamowanych produktów bez uszkodzonych plomb gwarancyjnych


d) dostarczenie produktów w komplecie w jakim został zakupiony tj. wraz z wszystkimi elementami


e) dostarczenie reklamowanych produktów z usuniętymi obcymi i dodatkowymi etykietami, naklejkami etc. naniesionymi na produkty przez reklamującego


f) dostarczenie reklamowanych produktów w opakowaniu fabrycznym lub w opakowaniu antystatycznym


g) W przypadku osobistego dostarczenia reklamowanych produktów do Serwisu, Serwis potwierdza przyjęcie reklamacji poprzez wydanie dokumentu przyjęcia


h) W przypadku dostarczenia reklamowanych produktów za pośrednictwem przewoźnika (spedytora), Serwis potwierdza przyjęcie reklamacji poprzez zatwierdzenie odbioru przesyłki u właściwego przewoźnika. 


Serwis BIOFI zastrzega, że:


a) nie wydaje duplikatu wyżej wymienionego dokumentu przyjęcia


b) nie ponosi odpowiedzialności za skutki utraty wyżej wymienionego dokumentu. 


BIOFI zastrzega sobie prawo zwrotu reklamowanych produktów z Serwisu oraz odesłania ich do nabywcy na jego koszt, jeżeli:


a) nabywca nie dotrzymał warunków wymienionych w punkcie 2


b) stan przesyłki odbiega od opisanego w załączonych dokumentach


c) przesyłka zawiera towar niezakupiony bezpośrednio w BIOFI


Wyjaśnienie ewentualnych niezgodności powinno nastąpić w terminie do 2 dni roboczych, licząc od daty otrzymania produktów do reklamacji. Zwrot reklamowanych produktów, o których mowa w punkcie 7 nastąpi w terminie 7 dniu roboczych lub w innym terminie uzgodnionym z dostawcą reklamacji. W terminie do 2 dni roboczych reklamujący może zgłaszać zastrzeżenia co do stanu odesłanej mu przez BIOFI reklamacji lub podstaw zwrotu produktów. Termin dwudniowy liczy się od daty otrzymania zwrotu produktów poreklamacyjnych (złożenia podpisu na liście przewozowym przez odbiorcę).


3. Realizacja Gwarancji


Firma BIOFI zobowiązuje się do wymiany lub naprawy produktów zgłoszonych w trybie reklamacyjnym w terminie do 14 dni roboczych liczonych od daty przyjęcia reklamowanych produktów do serwisu BIOFI. Wyjątek stanowią wszystkie produkty innych marek niż BIOINKS i GROZER, w stosunku do których obowiązuje termin 30 dni roboczych na dokonanie naprawy lub wymiany, liczony od daty przyjęcia reklamowych produktów do Serwisu BIOFI.


Z uwagi na specyfikę produktów Dedykowanych i Przemysłowych tryb reklamacyjny w ich przypadku może zostać wydłużony do 30 dni roboczych, o czym Serwis BIOFI zobowiązany jest poinformować reklamującego. Firma BIOFI, według własnego uznania, dokona naprawy lub wymiany reklamowanych produktów uznanych za wadliwe. Wymiana produktu może zostać dokonana na produkt nowy lub produkt zregenerowany tego samego modelu co produkt reklamowany. W przypadku braku możliwości dokonania wymiany reklamowanego produktu na produkt tego samego modelu, wymiana może nastąpić na produkt nowszej generacji o takich samych lub lepszych parametrach, co model produktu reklamowanego. Przez produkt zregenerowany rozumie się produkt używany o pełnej sprawności, o funkcjonalności i parametrach równoważnych.


Zwrot produktu z Serwisu:


a) warunkiem odbioru osobistego produktu z Serwisu jest przedstawienie oryginału dokumentu przyjęcia do reklamacji


b) odesłanie przyjętych do Serwisu produktów na adres reklamującego za pośrednictwem przewoźnika (spedytora) odbywa się na koszt BIOFI.


4. Utrata praw gwarancyjnych 


Utrata gwarancji następuje w przypadku stwierdzenia:


a) zerwania lub uszkodzenia plomb gwarancyjnych BIOFI


b) samodzielnych napraw przeprowadzanych przez osoby nieuprawnione, tj. inne niż pracownicy BIOFI


c) mechanicznych, chemicznych, termicznych lub elektrycznych uszkodzeń produktu, w tym również powstałych w wyniku awarii komputera lub sieci energetycznej, celowego bądź przypadkowego uszkodzenia produktu


d) uszkodzeń wynikłych na skutek użytkowania niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją, umieszczoną na stronie www producenta, instrukcją przechowywania bądź instalacji.


5. Postanowienia ogólne


Firma BIOFI nie ponosi odpowiedzialności za utratę bądź uszkodzenie danych zapisanych na nośniku. W celu zabezpieczenia zapisanych danych przed przypadkową utratą, należy regularnie sporządzać ich kopie zapasowe na innych nośnikach pamięci. Firma BIOFI nie świadczy usług odzyskiwania utraconych danych.


Odpowiedzialność firmy BIOFI za wady z tytułu gwarancji jest honorowana jedynie w przypadku dokonania pełnej zapłaty za zakupiony towar. Produkty sprzedawane przez BIOFI nie są przeznaczone do używania jako „komponenty krytyczne” w „urządzeniach lub systemach podtrzymywania życia” lub dla innych „zastosowań krytycznych”. Przez systemy podtrzymywania życia rozumiane są systemy, które służą do wspierania i podtrzymywania czynności życiowych, których awaria może pociągnąć za sobą zagrożenie zdrowia lub życia użytkownika. „Komponenty krytyczne” to takie, których uszkodzenie może pociągnąć za sobą awarię urządzeń i systemów podtrzymywania życia bądź spadek poziomu ich bezpieczeństwa lub efektywności.


„Zastosowania krytyczne” to zastosowania niosące potencjalne ryzyko śmierci, obrażeń lub poważnych szkód majątkowych lub środowiskowych. Nie należy używać produktów w urządzeniach audio-video, w szczególności w dekoderach cyfrowych oraz analogowych za wyjątkiem produktów, które są przeznaczone do stosowania w tego typu urządzeniach.


We wszelkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym dokumencie mają zastosowanie przepisy powszechnie obowiązującego prawa Rzeczypospolitej Polskiej, w tym ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks Cywilny (Dziennik Ustaw z 2016 roku, pozycja 380 z późniejszymi zmianami). Wszelkie spory wynikłe w związku dochodzeniem roszczeń z gwarancji lub rękojmi produktów podaje się pod rozstrzygnięcia sądów powszechnych Rzeczypospolitej Polskiej właściwych miejscowo ze względu na siedzibę BIOFI.


Gwarancja nie uwzględnia jakichkolwiek uszkodzeń, ograniczeń funkcjonalności lub wydajności produktów GROZER, spowodowanych wgraniem niekompatybilnego oprogramowania przez użytkownika.

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

BIOFI
Partyzantów 12A
35-234 Rzeszów
Dodatkowe informacje

  Reklamację wadliwego Towaru możesz: 


  • zgłosić u Sprzedawcy  
  • w dowolnie wybranym Sklepie fizycznym BIOFI (dotyczy Towarów zakupionych w Sklepie Internetowym oraz Sklepach fizycznych)
  • w Sklepie Internetowym wypełniając  formularz elektroniczny (dotyczy wyłącznie Towarów zakupionych za  pośrednictwem Sklepu Internetowego lub Allegro- na  podstawie Zamówienia) lub wysyłając zgłoszenie reklamacyjne pocztą.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

BIOFI - Sklep Internetowy
Partyzantów 12A
35-234 Rzeszów

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

  

Odstąpienie od umowy zawartej na odległość


Konsument (zakup w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą lub zawodową), zgodnie z brzmieniem art. 27 Ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 r., poz. 827 ze zm.) może w terminie 14 dni odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w Ustawie.


1. Wypełnij Oświadczenie o odstąpieniu od umowy

2. Wydrukuj Oświadczenie i etykietę adresową

3. Zabezpiecz Towar przed uszkodzeniem w czasie wysyłki

4. Wyślij Oświadczenie i Towar na wskazany adres

5. Oczekuj na zwrot środków


Oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży zawartej na odległość możesz złożyć korzystając z własnego formularza lub naszego Wzoru Oświadczenia do odręcznego wypełnienia – dotyczy Towaru. Wydrukuj i wypełnij wzór Oświadczenia do odręcznego wypełnienia


Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży oraz zwracany Towar należy wysłać na poniższy adres.

BIOFI - Sklep Internetowy
„ODSTĄPIENIE OD UMOWY”
ul. Partyzantów 12A
35-234 Rzeszów 


Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem!


Po otrzymaniu Towaru BIOFI wystawi Konsumentowi fakturę korygującą i odeśle ją na adres Konsumenta.

Informacje dotyczące korzystania z prawa do odstąpienia od umowy


  1. Konsument, który w Sklepie Internetowym zawarł Umowę sprzedaży Produktu może odstąpić od niej bez podawania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów, o których mowa poniżej. 
  2. Terminu do odstąpienia od Umowy sprzedaży Produktu wygasa po upływie 14 dni od  objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią, inną niż przewoźnik, a w przypadku gdy Umowa sprzedaży obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części, dla pozostałych umów, w tym umów o świadczenie Usług Dodatkowych – od dnia ich zawarcia. 
  3. Uprawnienie do odstąpienia od Umowy sprzedaży Produktu może zostać zrealizowane przez Konsumenta poprzez przesłanie jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu na adres: BIOFI (Sklep Internetowy), ul. Partyzantów 12A, 35-243 Rzeszów 30 lub na adres e‑mail: biuro@biofi.pl. Oświadczenie o odstąpieniu można złożyć na prezentowanym wzorze formularza, jednak nie jest to obowiązkowe. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 
  4. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Produktu Usługodawca zwraca wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Usługodawcę Towarów), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Usługodawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem. 
  5. Usługodawca wstrzyma się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia Usługodawcy dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 
  6. Towar należy odesłać lub przekazać na adres: BIOFI (Sklep Internetowy), ul. Partyzantów 12A, 35-234 Rzeszów, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Usługodawcę o odstąpieniu od Umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle Towar przed upływem terminu 14 dni. 
  7. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Towaru, który ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłany pocztą Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru w wysokości: dla Towarów o wadze do 30 kg do 40 zł, a dla Towarów o wadze ponad 30 kg do 200 zł, z zastrzeżeniem, że w przypadku Towarów ponadgabarytowych (np. lodówki side-by-side) wysokość ww. kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę 700-1000 zł. 
  8. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 
  9. Jeżeli Konsument zażądał rozpoczęcia świadczenia Usług Dodatkowych przed upływem  terminu do odstąpienia od Umowy sprzedaży Produktu zobowiązany jest do uiszczenia ich ceny proporcjonalnie do zakresu świadczeń spełnionych do chwili, w której poinformował Usługodawcę o odstąpieniu od Umowy sprzedaży. 
  10. W chwili odstąpienia przez Konsumenta od Umowy sprzedaży wygasają powiązane z nią umowy dodatkowe zawarte przez Konsumenta, jeżeli na ich podstawie świadczenie jest spełniane przez Usługodawcę lub osobę trzecią na podstawie porozumienia z Usługodawcą. Konsument nie ponosi kosztów związanych z wygaśnięciem tych umów, z wyjątkiem kosztów określonych powyżej. Jeżeli umowa dodatkowa została zawarta z osobą trzecią,  przedsiębiorca informuje tę osobę o odstąpieniu przez Konsumenta od Umowy sprzedaży Produktu. 
  11. Zakup Towaru w Sklepie fizycznym po jego uprzedniej Rezerwacji za pośrednictwem Sklepu Internetowego, zgodnie z pkt .IV.1.1 Regulaminem Sklepu Internetowego, nie stanowi umowy zawartej na odległość , od której przysługuje prawo odstąpienia w rozumieniu art. 27 Ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 r., poz.827 z poźn. zm.) 

Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:


  • o świadczenie Usług Dodatkowych, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni Usługę Dodatkową, za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 
  • w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Usługodawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy sprzedaży Towarów i/lub Usług Dodatkowych; 
  • w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta i służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 
  • w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia; 
  • w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 
  • w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 
  • w której Konsument wyraźnie żądał, aby Usługodawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza Towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Usługodawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży. 

O sprzedającym
Biofi
98,8%
kupujących poleca tego sprzedającego

92

 

1

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • +48 ** *** ** ** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

email: biuro@biofi.pl
telefon: +48 17 785 23 77
Numer oferty:6040661495
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Do góry