DAM LATARKA CZOŁÓWKA Z SENSOREM (6922301444)

12 monet
zakończona
420,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 13,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 17,00 zł
Zakupy od 450 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Rybnik, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • płeć: nie dotyczy
  • rodzaj: czołowe

opis

F.H"SUM" Artykuły Wędkarskie 44-200 Rybnik, ul. Rudzka 224/1 tel. 32 42 47 274

kom. 501313764

pn-pt : 7-17 sob. 8-14

mail : sumkuwaczka@wp.pl

PayU lub Przelew na konto :

Getin Bank

52 1560 0013 2354 3346 8000 0001

W tytule przelewu proszę wpisać nazwę użytkownika oraz numer aukcji


W przypadku wybrania formy płatności przelewem towar wysyłamy w ciągu 24h (poza weekendami, po otrzymaniu wpłaty na konto) kurierem oraz poczta polską.

Istnieje również możliwość wysyłki kurierem za pobraniem towar wysyłany jest w ciągu 24h.

Przy zakupie więcej niż jednego towaru z naszych aukcji za wysyłkę płacisz tylko raz. Jeżeli koszty wysyłek są różne to liczony jest ten wyższy z uwagi na wagę i gabaryt produktu ( koszt przesyłki można również uzgodnić telefonicznie)

Istnieje możliwość odbioru osobistego zakupionych artykułów w naszym sklepie po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym
kom. 501313764

PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST:

DAM LATARKA CZOŁÓWKA Z SENSOREM

HEADLAMP WITH SENSOR

Mała, lekka i bardzo praktyczna lampa z sensorem ruchu, dzięki któremu za pomocą ruchu dłoni w odległości 5 cm od lampki możemy ją włączać i wyłączyć bez wciskania żadnych przycisków. Oczywiście manualnie również możemy nią sterować. Wymaga trzech baterii AAA. Specyfikacja: 3W CRE led, 120 lumenów.

ART.NR.8446 998

Do każdego zakupu dołączamy paragon lub na życzenie Faktura VAT.

Gwarancja 24 miesiące

ZAPRASZAMY NA NASZE AUKCJE

Wszystkie nasze wystawiane towary są dostępne od ręki.

kom. 501313764
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u Sklep_SUM_Rybnik za co najmniej 450 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
13,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
2
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
17,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
2
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Punkty odbioru

Sklep Wędkarski SUM
Rudzka 224/1
44-200 Rybnik
email: sumkuwaczka@wp.pl
tel.: 501 313 764

  • Poniedziałek - Piątek 09:00 - 17:00
  • Sobota - Niedziela zamknięte

Płatność kartą i gotówką
Prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 W przypadku reklamacji proszę o kartę gwarancyjną jeśli była wydana (wędka ,kołowrotek),xero paragonu lub faktury oraz krótki opis uszkodzenia .Odesłać na adres sklepu

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

Sklep Wędkarski SUM Genowefa Kuwaczka
Rudzka 224/1
44-200 Rybnik
Dodatkowe informacje


Reklamacje skargi i zażalenia rozpatrywane są indywidualnie.Wszelkie roszczenia co do braków lub uszkodzeń rzeczy znajdujących się w paczkach lub listach nie będą rozpatrywane jeśli adresat nie sprawdzi ich zawartości w obecności kuriera lub listonosza i nie sporządzi razem z dostawcą tzw. "Protokołu szkody".Reklamacje i zwroty towarów są rozpatrywane tylko i wyłącznie z dowodem zakupu;kartą gwarancyjną oraz oryginalnym opakowaniem produktu.

   

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sumkuwaczka@wp.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej takie dane kupującego:


  1. Nazwa firmy: .....
  2. Imię: .....
  3. Nazwisko: .....
  4. Adres: .....
  5. Adres e-mail: .....
  6. Datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji .....
  7. Przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego .....
  8. Wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację .....

II.

Jeżeli   podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed   rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego   reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

III.

Sprzedający   rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w   prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany   przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Sklep Wędkarski SUM Genowefa Kuwaczka
Rudzka 224/1
44-200 Rybnik

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Kupujący ma prawo do zwrotu nienaruszonego towaru w oryginalnym opakowaniu w terminie do 14 dni od daty zakupu bez podania przyczyny. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny". Koszt wysyłki pierwszej, jak i zwrotnej zostaje po stronie kupującego, lub w przypadku uznanej reklamacji pokrywany jest przez sprzedawcę. Po upływie 10 dni od daty otrzymania towaru objętego gwarancją wszelkie koszta przesyłek pokrywa kupujący.

 

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący  ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o  odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do  odstąpienia – 12 miesięcy. 

Zwrot przedmiotu przez  konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14  dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot  środków przez Sprzedającego.

Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. 

Zwracany przez Konsumenta towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu.

Towar zwracany w oryginalnym opakowaniu z kompletnym wyposażeniem i akcesoriami oraz dokumentami wydanymi przy jego sprzedaży.

Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania oraz nie może posiadać uszkodzeń mechanicznych.

Koszty  bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z  dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni  od dnia wydania rzeczy, ponosi konsument.

Jeżeli  konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły  sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie  jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego  dodatkowych kosztów.

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru w transporcie należy spisać protokołu szkody.

Skan spisanego protokołu szkody prosimy przesłać wraz z formularzem zwrotu na adres sumkuwaczka@wp.pl

W  przypadku pytań i wątpliwości, prosimy o kontakt mailowy: sumkuwaczka@wp.pl lub pod numerem telefonu  501313764  w godzinach 9.00  - 18.00 od poniedziałku do piątku.

FORMULARZ ZWROTU (wpisanie wszystkich informacji skróci czas zwrotu środków na konto) 

WYPEŁNIONY FORMULARZ PROSIMY DOŁĄCZYĆ DO PACZKI ZWROTNEJ