Daisy chain Grivel z karabinkiemGrivel K7G Lambda (6922302501)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
179,00 zł
Koszty dostawy
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • List polecony ekonomiczny 9,00 zł
  • lokalizacja: Kraków ul. Krakowska 5, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 0.3 [kg]
  • płeć: nie dotyczy

Daisy chain Grivel


Producent: Grivel

Grivel Daisy Chain to wytrzymała lonża o innowacyjnej konstrukcji, gwarantującej niebywały komfort użytkowania. Świetnie sprawdzi się zwłaszcza do podchodzenia na przyrządach oraz we wspinaczce hakowej.

Właściwości:
- ‘oczkowa’ konstrukcja umożliwiająca szybką regulację długości lonży

Materiał: taśma Dyneema
Długość: 119 cm
Wytrzymałość: 23 kN
Waga: 76 g
Certyfikacja: CE

Grivel K7G Lambda Twin Gate to wytrzymały karabinek wyposażony w innowacyjne zamknięcie Twin Gate, łączące druciany i prosty zamek. Model ten jest więc gwarancją szybkich i w pełni bezpiecznych manipulacji sprzętowych. Wykonano go z najwyższej jakości anodyzowanego aluminium.

Właściwości:
- wykonany z wysokiej jakości, kutego aluminium
- ergonomiczny, ‘gruszkowy’ kształt
- zwiększający bezpieczeństwo, podwójny zamek TwinGate (Wire + Bent Gate)

Materiał: aluminium
Wytrzymałość: 30 / 11 / 9 kN
Prześwit: 24 mm
Wymiary: 98 x 70 mm
Waga: 69 g
Certyfikacja: CE, UIAA



Kliknij aby powiększyć
Oprogramowanie sStore



Oprogramowanie sStore
Kontakt
e-mail:
sklep@a5sklep.pl Telefon do sklepu:
503 820 200


Pomoc techniczna:
503 831 562
Oferty handlowe:
503 831 562
Koszty wysyłki
Przy zamówieniu powyżej 500 zł oraz wpłacie na konto
przesyłka gratis!
Dane do wpłaty
a5sklep
ul. Krakowska 5
31-062 Kraków

nr konta: 45 1140 2004
0000
3802 7614 2156

Oprogramowanie sStore

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5 dni roboczych
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
List polecony ekonomiczny 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5 dni roboczych
List polecony priorytetowy 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe S.P.G. Spółka Jawna Jan Gil Przemysław Surdyka
ul. Grota - Roweckiego 29/20
30-348 Kraków
NIP: 676-250-48-19
REGON: 364144754
KRS: 0000610729

a5sklep należy do spółki S.P.G., która powstała na bazie firmy KePior. Powstanie firmy KePior miało wspomóc finansowo wyjazdy w góry. Niestety jak się jest w górach to nie można efektywnie prowadzić sklepu, stąd spółka, która ma być „remedium” na tą niedogodność.Od samego początku w kręgu naszych zainteresowań były produkty topowych firm, bez których nie można planować ekspedycji w żadne, nawet najniższe góry. Szerokim łukiem omijamy niesprawdzone „wynalazki”, które choć posiadają wszystkie niezbędne certyfikaty, budzą naszą wątpliwość. Oferujemy uznane i sprawdzone marki, przywiązując wiele uwagi zwłaszcza do tych produktów, od których zależy nasze bezpieczeństwo.Nazwa naszego sklepu „a5” pochodzi od najbardziej ulubionego przez nas sposobu wspinania, popularnie zwanego „hakówką”.Nasze doświadczenie z blisko 20-letnim stażem we wspinaczce, ratownictwie tatrzańskim (TOPR)

i wykonywaniu prac wysokościowych pozwala nam zaoferować Państwu najlepszy (i niekoniecznie najdroższy) sprzęt.

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
a5.sklep
ul. Krakowska 5
31-062 Kraków
Polska
darmowy zwrot
 
Jako konsumenci zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827), mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub, w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Chcąc skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (a5.sklep, ul. Krakowska 5, 31-062 Kraków, tel. 503-820-200, e-mail: sklep(at)a5.sklep.pl) o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Skutki odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Koszt odesłania towaru do a5.sklep w sytuacji odstąpienia od umowy zawartej na odległość (zwrotu) ponosi konsument. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zwracany w tym trybie towar może być używany w granicach normalnego zarządu. Zwrot należności z tytułu odstąpienia od umowy następuje do 14 dni roboczych od momentu otrzymania pełnej wymaganej dokumentacji. Powyższa ustawa dotyczy konsumentów, a nie przedsiębiorców. W związku z powyższym, w przypadku zakupu towaru na firmę (faktura VAT), nie ma możliwości odstąpienia od umowy na podstawie w/w ustawy. Procedura zwrotu towaru jest następująca: 1. Konsument odsyła towar na adres korespondencyjny firmy. 2. Do przesyłki prosimy dołączyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. 3. Moment nadania przesyłki zwrotnej traktowany jest jak moment zwrotu. 4. Obsługa sklepu sprawdza, czy zwracany towar spełnia warunki konieczne do przyjęcia zwrotu. 5. Jeśli wszystkie warunki niezbędne do pozytywnego rozpatrzeniu procedury zwrotu są spełnione a5.sklep przelewa należności na wskazany przez konsumenta w oświadczeniu numer konta. Pieniądze mogą być zwrócone wyłącznie na nr konta z powodu konieczności zachowanie historii płatności z kontrahentem. 6. W razie jakichkolwiek wątpliwości w ocenie sprawności zwróconego towaru, a5.sklep kontaktuje się z konsumentem przed podjęciem ostatecznych decyzji. UWAGA!! Odstąpienie od zawartej umowy wiąże się z zwróceniem się przez a5.sklep do Allegro o zwrot prowizji za produkty, z których Klient zrezygnował. Inne przyczyny zwrócenia się do Allegro o zwrot prowizji to:

reklamacje

Procedura reklamacji dotyczy produktów wadliwych, niewłaściwej zawartości przesyłki, a także towaru zniszczonego w transporcie. Klient ponosi odpowiedzialność za prawidłowo przygotowany towar do przesyłki reklamowanej. a5.sklep nie bierze odpowiedzialności za zniszczenia powstałe na skutek słabo zabezpieczonej przesyłki zwrotnej. W przypadku braku możliwości naprawy lub wymiany na taki sam produkt wolny od wad w wyniku braku określonego modelu w asortymencie, a5.sklep zastrzega sobie możliwość wymiany wadliwego urządzenia na inny model o porównywalnych (wg uzasadnionego uznania) właściwościach. W przypadku braku w asortymencie takiego produktu, a5.sklep za zgodą Użytkownika może dokonać wymiany na lepszy we właściwościach model, za dokonaniem dopłaty różnicy w cenie. Procedura reklamacyjna wygląda następująco: 1. Klient odsyła towar na adres korespondencyjny firmy: a5.sklep ul. Krakowska 5 31-062 Kraków 2. Do przesyłki reklamowanej należy dołożyć: - druk reklamacyjny (wypełniony drukowanymi literami przez klienta - do ściągnięcia TUTAJ).- paragon lub kopia faktury VAT - ewentualnie protokół szkody w przypadku zniszczeń mechanicznych. 3. a5.sklep rozpatruje reklamacje do 14 dni roboczych. 4. W przypadku uznanej reklamacji a5.sklep wysyła na własny koszt nowy egzemplarz towaru. Towar po reklamacji zawsze wysyłamy na dane zamieszczone w Allegro. Towar będzie dostarczony taką samą formą dostawy jak podczas zakupu. a5.sklep zwraca koszty przesyłki w wysokości najniższej z danej aukcji, na której został zakupiony towar. 5. W przypadku nieuznanej reklamacji (zaistniałe uszkodzenia nie podlegają gwarancji) a5.sklep oczekuje od Klienta na wpłatę za przesyłkę zwrotną oraz za przesyłkę do reklamacji, po wcześniejszym kontakcie poprzez email.

pozostałe informacje

Odbiór osobisty w Krakowie ul. Krakowska 5 (pod arkadami)

Godziny otwarcia sklepu:Poniedziałek – piątek   10.00-19.00

Sobota   10.00-15.00

W swojej ofercie posiadamy szeroką gamę produktów takich jak liny, uprzęże,

karabinki, czekany, raki, taśmy, pętle, kaski, friendy, odzież i wiele

innych.

Na liście producentów, których produkty znajdują się w naszej ofercie, są

m.in.: Beal, Black Diamond, Grivel, Lhotse, Maillon Rapide, Montano, Petzl,

Raumer, Scarpa, Tendon, Var.

a5.sklep nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściwe używanie sprzedawanych produktów. Jednocześnie informuje że sporty ekstremalne jakimi są m.in. wspinaczka, ski touring i inne sporty oraz prace, do których oferowany jest sprzęt w sklepie mogą skutkować wypadkiem, kalectwem a nawet śmiercią, za co a5sklep nie ponosi odpowiedzialności.

DANE DO KORESPONDENCJI:

a5sklep

ul. Krakowska 5

31-062 Kraków

IDENTYFIKACJA PODATKOWA:

NIP: 676-250-48-19

REGON: 364144754

DANE DO PRZELEWÓW:

a5sklep

45 1140 2004 0000 3802 7614 2156

Jak złożyć zamówienie w a5sklep?

Poniżej skrócony opis przebiegu procesu składania zamówień.

Klient (kupujący):

1. Dokonuje wyboru produktów z oferty sklepu a5sklep

2. Zapoznaje się z regulaminem a5sklep W przypadku akceptacji regulaminu przechodzi do kolejnego kroku.

3. Klika KUP TERAZ na aukcjach, które go interesują.

4. Przekazuje informacje Sprzedającemu o sposobie płatności, adresie dostawy, dokumencie zakupu oraz inne uwagi w formularzu opcji dostawy.

5. Przy wyborze wpłaty na konto dokonuje płatności na dane a5sklep

6. Oczekuje na doręczenie przez przewoźnika zakupionych produktów.

Uwaga !

a5sklep nie odwołuje ofert złożonych na aukcjach, dlatego kliknięcie "Kup teraz" jest jednoznaczne ze znajomością i akceptacją regulaminu naszej firmy oraz opisami aukcji, na których został dokonany zakup.

Kupujący, który nie wywiąże się z zawartej transakcji otrzymuje ostrzeżenie. Jeśli kupujący otrzyma ostrzeżenia w wyniku procedury uruchomionej przez trzech różnych Sprzedających, jego konto zostanie zawieszone przez pracowników

Allegro. [źródło: Regulamin Allegro].

W razie jakichkolwiek wątpliwości służymy pomocą.

W jaki sposób realizujemy zamówienia?

Sprzedawca a5.sklep:

1. Wysyła potwierdzenie informacyjne o przyjęcia zamówienia.

2. Oczekuje na informacje o sposobie płatności (wpłata na konto, za pobraniem, płatność przy odbiorze, PayU).

3. Przygotowuje towar do wysyłki (odbioru).

4. Przekazuje towar pośrednikowi (Poczta Polska, firma kurierska, Inpost).

5. Informuje Klienta droga mailową o wysyłce towaru.

Dokonując wyboru wpłaty na konto, w tytule proszę podać tylko i wyłącznie swoją nazwę użytkownika, czyli NICK z Allegro. Brak nazwy użytkownika (NICK) w tytule przelewu może znacząco wydłużyć czas realizacji zamówienia. Towar wystawiony na aukcjach jest zawsze dostępny na magazynie. W przypadku, gdy wybrana forma płatności to przedpłata, wysyłka następuje po zaksięgowaniu należności na naszym koncie. W momencie, gdy klient decyduje się na opcje za pobraniem, obsługa firmy wysyła towar po odnotowaniu informacji o pobraniu. Czas realizacji zamówienia to 2 dni robocze od momentu odnotowania pełnej wpłaty na koncie naszej firmy lub odnotowania informacji o wysyłce za pobraniem. a5.sklep zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia bez wcześniejszego kontaktu z

kupującym i zwrócenia się do Allegro o zwrot prowizji do zamówionego produktu, jeśli kupujący nie wywiąże się z zawartej umowy do 14 dni od dnia dokonania zakupu, czyli nie dokona płatności za towar lub nie przekaże informacji o

płatności przy odbiorze.

Każdy klient otrzymuje potwierdzenie drogą mailową o:

- przyjęciu zamówienia,

- zatwierdzeniu płatności – jeśli Klient wybrał wpłatę na konto lub PayU,

- wysyłce towaru,

W przypadku braku powyższych informacji, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta a5.sklep.

Formy płatności

W a5sklep Klienci mogą skorzystać z czterech opcji płatności (dostępność poszczególnych opcji przedstawiona jest w opisie każdej aukcji):

- wpłata z góry na konto bankowe za towar i przesyłkę (przedpłata),

- płatność przy odbiorze za towar oraz przesyłkę (pobranie) – tylko dla osób,

które mają minimum 10 pozytywnych komentarzy,

- płatność przy odbiorze osobistym za towar, gotówką lub kartą

- PayU poprzez Allegro

Zgodnie z regulaminem Allegro:

"1.3. Usługa PayU za zakupy polega na przyjmowaniu przez Agenta Rozliczeniowego, przelewów pieniężnych dokonywanych przez Kupujących w celu zapłaty za Towar, które na ich polecenie przekazywane są na rachunki bankowe

wskazane przez Sprzedających. Warunkiem przekazania wpłat, o których mowa powyżej, jest zobowiązanie pieniężne, powstałe w wyniku dokonanej transakcji pomiędzy Sprzedającym i Kupującym w ramach Allegro. [...]

1.4. Agent Rozliczeniowy dokonuje przekazania otrzymanych środków na rachunek Użytkownika nie później niż w terminie 3 dni, od chwili zgłoszenia  przez Użytkownika żądania udostępnienia zgromadzonych środków. [...]"

Dowód zakupu

Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana paragonem lub na życzenie Klienta fakturą VAT, które będą dołączane do

przesyłek. Jeżeli Klient chce otrzymać fakturę VAT w Formularzu Zamówienia należy zaznaczyć pole „Faktura VAT” oraz uzupełnić wszystkie, niezbędne dane do jej wystawienia.

Firmy: Na życzenie Klienta wystawiamy fakturę VAT na zakupione produkty.

Informacje o fakturze wraz z nr NIP prosimy przekazać w formularzu opcji dostawy zaraz po dokonaniu zakupu. Dokonując zakupu Klient akceptuje otrzymanie faktury VAT wraz z przesyłką.

Dane do FV są pobierane automatycznie, pracownicy a5sklep nie sprawdzają ich poprawności.

Dokument końcowy transakcji (faktura VAT lub paragon) wystawiany jest zawsze na całość zamówionego towar wraz z przesyłką, dlatego klient ma do wyboru albo fakturę VAT, albo paragon. Nie ma możliwości wystawienia dwóch różnych

dokumentów końcowych przy jednej, zgrupowanej, transakcji. Nie ma również możliwości pomijania części zakupionego towaru na fakturze VAT lub paragonie.

Na dokumencie końcowym zawsze widnieją zakupione produkty i przesyłka wraz z ich kosztami (wyjątek stanowi przesyłka gratis), Imię i Nazwisko użytkownika, który zakupił towar oraz numer aukcji bądź oznaczenie o grupie transakcji.

Dostawa

Zamówione towary a5sklep dostarcza na terenie całej Polski za pośrednictwem (na każdej aukcji przedstawione są dostępne dla danej oferty opcje wysyłki):

- Poczty Polskiej (listy ekonomiczne i priorytetowe)

Przesyłki ekonomiczne i priorytetowe nie posiadają gwarantowanego terminu doręczenia.

UWAGA!!! Zgodnie z Art. 48a Ustawy „Prawo Pocztowe” Poczta Polska zobowiązana jest doręczyć przesyłki listowe przyjęte do przemieszczenia i doręczenia w ramach powszechnej usługi pocztowej:

- nie później niż w 4 dniu po dniu nadania – w przypadku przesyłki najszybszej kategorii [priorytet] - (wskaźnik terminowości doręczeń 82%)

- nie później niż w 6 dniu po dniu nadania – w przypadku przesyłki niebędącej przesyłką najszybszej kategorii [ekonomiczna] - (wskaźnik terminowości doręczeń 85%).

- Inpost (paczki opłacone) 98% przesyłek jest dostarczanych następnego dnia po nadaniu

- Fedex (paczki opłacone i płatne przy odbiorze - pobranie)

Firma kurierska Fedex (doręczenie zazwyczaj w 1 dzień roboczy 96% terminowość).

UWAGA! W przypadku doręczenia paczki przez firmę kurierską, prosimy o sprawdzenie zawartość przesyłki w momencie odbioru towaru w obecności kuriera oraz prosimy o spisanie protokołu szkody w przypadku stwierdzenia wad towaru.

Istnieje możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy zakupionego towaru.

Koszt transportuPrzy zamówieniu powyżej 500 zł oraz wpłacie na konto przesyłka gratis!

UWAGA!

Kurierzy mają obowiązek dostarczyć przesyłkę do lokalu odbiorcy wyłącznie gdy waga paczki nie przekracza 30 kg. W przypadku produktów o większej wadze paczka może zostać dostarczona tylko pod drzwi budynku w adresie dostawy.

a5sklep nie ma wpływu na konkretną godzinę dostarczenia przesyłki. W momencie wyjścia paczki z magazynu wysyłamy e-mail. Kurier ma obowiązek dostarczyć przesyłkę w ciągu jednego do dwóch dni roboczych. Jeżeli chodzi o Pocztę Polską to nie mamy wpływu na czas dostarczenia i jest to ok 2-5 dni roboczych.

Gwarancja:

Wszystkie produkty znajdujące się w ofercie a5sklep są objęte gwarancją (chyba, że w opisie konkretnego produktu jest inna informacja).

1. Każdy sprzedawany produkt jest nowy, nieużywany.

2. a5sklep gwarantuje użytkownikowi sprawne działanie urządzenia zakupionego w naszym sklepie, pod warunkiem użytkowania go zgodnie z przeznaczeniem.

3. Gwarancji nie podlegają:

- uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne i wszystkie inne spowodowane działaniem siły zewnętrznej, bądź zaniechaniem działania ze strony klienta;

- uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowego przechowywania urządzenia;

4. Utrata gwarancji może nastąpić w przypadku naruszenia zasad użytkownika zalecanych przez producenta

5. Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa Użytkownika do domagania się od a5.sklep zwrotu korzyści utraconych w związku z nieprawidłowym działaniem urządzenia zakupionego w a5sklep. a5sklep nie bierze odpowiedzialności za wszelkie szkody wynikające z użytkowania lub niemożności użytkowania urządzenia, w tym za szkody wynikłe z jego wad.