D529 Modne PIKOWANE Baleriny Popiel Nubuk 36 (6908303831)

do wyczerpania przedmiotów

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rozmiar: 36
  • marka: Inna marka
  • materiał zewnętrzny: inny materiał
  • materiał wkładki: skóra naturalna
  • dostawa z Polski: tak
  • kolor: biel, odcienie szarości i srebra

opis

Opis przedmiotu

D529 serwin pikowane BALERINKI DAMSKIE

Urocze, komfortowe baleriny produkcji polskiej. Posiadają eleganckie pikowanie, które nadaje im charakterystyczny marynarski styl. Wykonane z najlepszej jakości, miękkiej skóry naturalnej i bukary, posiadają podwójnie miękką wkładkę, która sięga także pod palce, a nie tylko pod śródstopie. Bardzo wygodne, klasyczne półbuty, wykonane są na wygodnej elastycznej podeszwie, dzięki której komfort noszenia jest bardzo wysoki. Baleriny bardzo lekkie, idealne na każdą okazję. Obuwie Firmy SERWIN produkowane jest w Polsce, z doskonałych gatunkowo skór naturalnych. Piękne wzornictwo, wygoda i funkcjonalność, to największe atuty obuwia tej firmy. Wieloletnie doświadczenie właścicieli sprawia, iż tworzenie obuwia stało się pasją firmy, a produkty sygnowane marką Serwin są modne i niezawodne.

Materia­ł zewnętrzny - bukara/imitacja nubuku
Materiał wewnętrzny - skóra naturalna
Podeszwa - płaska, antypoślizgowa
Nosek - okrągły
Kolor - jasny popiel, jasny szary
Przeznaczenie - do wszelkiego rodzaju codziennych aktywności, casual, na spacery, na rower, na wycieczki, typowe wygodne miejskie buty, które z powodzeniem przydadzą się także do biura oraz jako obuwie zastępcze np na wesela i inne imprezy okolicznościowe.

Na tej aukcji dostępne są:



Rozmiary:
(Powiększoną czcionką rozmiar dostępny w tej aukcji, pozostałe w innych aukcjach)
36 - 23,5cm

37 - 24,0cm

38 - 24,5cm

39 - 25,0cm

40 - 26,0cm

Wysokość podeszwy - około 1,5 cm

Rozmiarówka standardowa
(rozmiar 36 pasuje na stopę 35,5-36,5)

Towar dostępny na zamówienie, czas realizacji 1-6 dni roboczych + dostawa

(czas szacunkowy, w niektórych przypadkach może się wydłużyć nawet do 30 dni roboczych, szczegóły w regulaminie)

Galeria fotograficzna



Zanim zalicytujesz

dane kontaktowe

Sklep Skóra 24

KAREX Karolina Noworyta
Jana Kasprowicza 2/13
32-600 Oświęcim
woj. małopolskie, Polska

Dane kontaktowe
sklep@skora24.pl

płatności i wysyłka

Płatnosci
IDEA BANK 9219 5000 0120 0602 4938 7500 02
Na życzenie wystawiamy faktury VAT dla firm.

Wysyłka
Kurier 1-10szt - 15zł
Kurier pow. 11szt - 25zł
Zakupy powyżej 500zł - przesyłka gratis
Nie realizujemy przesyłek pobraniowych.

regulamin aukcji

Zanim zalicytujesz zapoznaj się z regulaminem na stronie "O nas" .

Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.

Wszelkie kwestie sporne rozstrzygane są w oparciu o obowiązujący Regulamin .

Uwaga

Zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o Prawie Autorskim i Prawach Pokrewnych, wszelkie prawa do tych fotografii są własnością Skora24_pl.
Kopiowanie i rozpowszechnianie ich w jakiejkolwiek formie jest zabronione. Zdjęcia w aukcji mają charakter poglądowy.
Dziękujemy i zapraszamy ponownie
Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 15,00 zł

Lokalizacja: Oświęcim, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
8 dni roboczych

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Karex
Kasprowicza 2/13
32-600 Oświęcim
Dodatkowe informacje

Niezależnie od gwarancji, jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, a towar nabyłeś jako konsument, masz prawo złożyć reklamację. Co do zasady, wadliwy towar powinien zostać odesłany do sprzedawcy, aby umożliwić mu zbadanie zasadności  reklamacji. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami celem ustalenia kolejnych kroków.


Przed odebraniem przesyłki od kuriera zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy otworzenie przesyłki przy kurierze i  sporządzenie protokołu szkody, a następnie skontaktowanie się z nami mailowo. Znacznie ułatwia to dochodzenie roszczeń za uszkodzenie paczki od przewoźnika.


Po  pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w  obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej  reklamacji. Bez protokołu szkody/rozbieżności proces dochodzenia roszczeń od przewoźnika może być utrudniony.


Jeżeli zakupiony  towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem,  prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Skontaktuj  się z nami, jeśli zakupiłeś produkt w sprzedaży bezpośredniej, możesz  odesłać go do nas w celu reklamacji. Przesyłki wysłane za pobraniem nie będą odbierane.
  2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub pisemnie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu e-mail. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.


Nabywca może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące działania lub zaniechania Sprzedawcy oraz dotyczące towarów dostępnych w ofercie sklepu. Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, jeżeli Nabywca wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.

Reklamację można składać w  formie elektronicznej lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Reklamacja powinna  zawierać co najmniej:
a. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Nabywcy,
b. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,

c. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Nabywcy,
d. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację,

e. dołączony dokument zakupu

O rozstrzygnięciu reklamacji Nabywca zostanie poinformowany pisemnie drogą poczty elektronicznej bądź za pomocą poczty tradycyjnej.

O ile nabyty towar objęty jest gwarancją np. producenta, importera,  Sprzedawcy itp., której zakres potwierdza wydany wraz z towarem dokument gwarancyjny, niezależnie od innych przysługujących uprawnień reklamacyjnych, Nabywca może zgłosić reklamację, powołując się na zakres udzielonej gwarancji.

Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Nabywcę dowodu zakupu towaru u Sprzedawcy (może to  być paragon fiskalny lub faktura, karta gwarancyjna, potwierdzenie  zapłaty). Ustawowo na Nabywcy spoczywa obowiązek udowodnienia, że  zwracany lub reklamowany towar jest zakupiony u Sprzedawcy.

W  przypadku niezgodności towaru z Umową Nabywca powinien odesłać do Sklepu przesyłką niepobraniową reklamowany towar wraz z opisem niezgodności po wcześniejszym kontakcie ze Sklepem. Towar reklamowany  powinien być odesłany czysty (umyty, wyprany, wyczyszczony, itp.) oraz odpowiednio zapakowany pod rygorem nieprzyjęcia towaru do reklamacji.

Sklep rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli weryfikacja niezgodności wymaga zasięgnięcia opinii biegłego bądź przedstawiciela producenta towaru,  Sprzedawca niezwłocznie poinformuje Nabywcę o tym fakcie.

Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Nabywcy nowego towaru bądź usunięcia niezgodności towaru z Umową, koszty dostaw ponosi Sprzedawca.

Sprzedawca dołoży wszelkich starań, by publikowane opisy towarów dostępnych w Sklepie były zgodne z rzeczywistością. Sprzedawca nie może jednak zagwarantować, że opisy oraz zdjęcia wolne będą od jakichkolwiek błędów czy drobnych nieścisłości. Dotyczy to głównie koloru i wymiarów sprzedawanych towarów. Niewielkie różnice w wymiarach faktycznych i opisanych na stronie przedmiotu (obuwie wkładka max 0,5 cm, odzież,  bielizna i obuwie inne wymiary max 2 cm, galanteria i dodatki max 5 cm) wynikają z faktu, iż mierzona jest zawsze jedna sztuka z całej serii. Różnice w kolorze faktycznym i przedstawionym na zdjęciu mogą wynikać z różnic w partiach skór i materiałów otrzymywanych do produkcji, a także w  indywidualnych ustawieniach monitora Użytkownika. W przypadku błędnego  lub zniekształconego wyświetlenia informacji o towarach (np. kolorów), Nabywca jest uprawniony do odstąpienia od Umowy.

Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby oferowane w Sklepie towary spełniły oczekiwania Nabywców. Sprzedawca informuje, iż większość jego towarów wykonana jest ze skóry naturalnej, która jest towarem pochodzenia zwierzęcego, nie jest więc materiałem jednolitym. Jeżeli na licu skóry dostrzegane są ślady wyblaknięcia, otarcia lub jakiekolwiek inne niedoskonałości, nie powinny być one traktowane przez Nabywcę jako wady, ponieważ takie oznaki są żywym dowodem na autentyczność skóry. Skóra może posiadać ślady po zadrapaniach, skaleczeniach i bliznach i mimo  korekt w garbarniach część tych śladów może być widoczna na produkcie.  Skóry odzieżowe i obuwnicze są podatne na otarcia lub przetarcia. Skóry typu nubuk, krek, dwoina, skóry baranie, cielęce są wyjątkowo delikatne,  a co za tym idzie – szczególnie podatne na wytarcia i rozerwania nawet  przy słabym zaczepieniu. Wszystkie wyżej wymienione cechy świadczą o  tym, iż skóra jest towarem wyjątkowym i wymaga szczególnego traktowania. Trwałości koloru i odporności skóry na promienie słoneczne oraz deszcz nie są w stanie zagwarantować ani garbarnie ani producenci wyrobów skórzanych. Sprzedawca zwraca uwagę Nabywców na fakt, iż skóry w kolorach antykowanych, krek, skóry baranie, kożuchy licowane będą ulegać naturalnemu procesowi ścierania się i tylko towar prawidłowo dobrany pod względem dopasowania i funkcjonalności spełni oczekiwania Nabywcy, zapewniając wysoką jakość użytkową. 

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Karex
Kasprowicza 2/13
32-600 Oświęcim

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku „O prawach konsumenta” w  przypadku towarów nabytych na terenie Polski i krajów UE masz prawo  zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty  odebrania przesyłki.


Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli  w powyższym terminie złożysz pisemne oświadczenie o odstąpieniu od  umowy. Do zachowania terminu odstąpienia wystarcza wysłanie oświadczenia  o odstąpieniu w formie papierowej lub za pomocą poczty elektronicznej.


Zwracany  produkt powinieneś odesłać bez zbędnej zwłoki, w terminie nie dłuższym  niż 14 dni, na adres naszego przedsiębiorstwa. Koszt przesyłki zwrotnej ponosisz we własnym zakresie.


Pamiętaj, że prawo do odstąpienia od  umowy nie daje możliwości bezpłatnego używania oraz niszczenia  produktu. Zgodnie z przepisami, jeśli zwracany produkt był użyty lub  uszkodzony (dot. produktu i opakowania) w większym zakresie niż  konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy,  sprzedający ma prawo do obciążenia kupującego kosztami umniejszenia jej  wartości.  Pamiętaj, że ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do  stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Oznacza to, że  jesteś uprawniony jedynie do dokonania tzw. odbioru jakościowego towaru (np. przymierzenie butów lub odzieży), natomiast gdybyś zdecydował się używać towaru, zobowiązany będziesz do zwrotu różnicy pomiędzy wartością towaru nowego z wartością towaru obliczoną z uwzględnieniem stopnia zużycia. Prosimy również, byś nie niszczył fabrycznego opakowania, gdyż możliwe jest sprawdzenie nabytego towaru bez jego uszkadzania. 


W przypadku odstąpienia od umowy otrzymujesz zwrot  wpłaconej tytułem zakupu kwoty - pamiętaj nie zwracamy wspomnianych  wyżej kosztów zwrotu. Pieniądze zostaną odesłane tym samym sposobem,  którym dokonałeś zapłaty, chyba że wyrazisz zgodę na inną formę. Nastąpi  to niezwłocznie po otrzymaniu przez nas zwróconego zakupu.  Jeżeli wybrałeś sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas w aukcji, nie  jesteśmy prawnie zobowiązani do zwrotu poniesionych przez Ciebie dodatkowych kosztów.  Jeżeli sami nie odbieramy towaru od Ciebie, pamiętaj, że możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem. 


Zgodnie z ustawą prawo do zwrotu nie przysługuje m.in. gdy przedmiotem sprzedaży jest:

  • rzecz nieprefabrykowana, stworzona na indywidualne zamówienie konsumenta,
  • rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • rzecz  dostarczona w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można  zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,
  • rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
  • nagrania dźwiękowe lub wizualne dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • dzienniki, periodyki lub czasopisma, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,
  • treści  cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli  spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta,
  • towary nabyte w drodze aukcji publicznych..

Zwrócony  towar nie może nosić śladów normalnego użytkowania i zniszczenia,  niezwiązanego z jego sprawdzeniem przez konsumenta. Ustawa dopuszcza  zmiany charakterystyczne w towarze, które mogły powstać w ramach  zwykłego zarządu, czyli takie, które umożliwiły klientowi sprawdzenie  cech towaru i ocenę, czy towar mu odpowiada. Towar należy odesłać kompletny, w  stanie niezmienionym, odpowiednio zabezpieczony (opakowanie producenta).


Jeżeli chcesz dokonać zwrotu lub wymiany produktu zakupionego w sprzedaży bezpośredniej:

  1. Skontaktuj  się z nami, a następnie odeślij zakupiony produkt, dobrze zabezpieczony  wraz z całą jego zawartością przesyłką rejestrowaną nie pobraniową. W  przypadku wymiany dołącz koszt przesyłki.
  2. Dołącz do przesyłki  pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu lub wymiany  produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany ewentualny  zwrot pieniędzy. Możesz posłużyć się dołączonym do przesyłki formularzem.
  3. W ciągu 5 dni roboczych od otrzymania Twojej  przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów  użytkowania przekraczających zwykły zarząd, czy nie został uszkodzony  lub zniszczony, itp.).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań na  załączony numer konta w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy lub w przypadku płatności eCard kartą kredytową, zwrot może zostać  przekazany na kartę.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie  odrzucony (ze względu na niedopełnienie warunków ustawowych - np.  przekroczenie terminu zwrotu, zniszczenie towaru lub jego opakowania,  przekroczenie granic zwykłego zarządu, itp), przekażemy Ci na wskazany  adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu oraz informacje o  dalszych krokach postępowania w takich sytuacjach.


W przypadku zastrzeżeń do transakcji i sporu ze sprzedającym masz możliwość skorzystania z usług Rzecznika Konsumentów. Istnieje także możliwość rozstrzygnięcia sporu na drodze pozasądowej. Właściwym organem do  rozstrzygania sporu dla handlu są polubowne sądy konsumenckie przy  wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej. Skierowanie sprawy do  tej instytucji wymaga zgody obu stron.

O sprzedającym
-Skora24-
93,1%
kupujących poleca tego sprzedającego

214

 

15

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,8

Czas wysyłki

4,5

Koszt wysyłki

4,6

Obsługa kupującego

4,7

Dane firmy

Kontakt

Informacje o sprzedającym

Skora24 - powstała, by w pełni zadowolić klientów poszukujących nowoczesnych i zaskakujących trendów dotyczących mody i nie tylko. W naszym sklepie można znaleźć przedmioty ciekawe, oryginalne, a przede wszystkim luksusowe w przystępnej cenie. Ciągle staramy się poszerzać asortyment zgodnie z sugestiami naszych konsumentów, starając się, aby zakupy w naszym sklepie były czystą przyjemnością. Dokładamy wszelkich starań, by każdy gość naszego sklepu był zadowolony z dokonanych zakupów. Pragniemy, abyście Państwo cieszyli się zakupionym towarem jak najszybciej, dlatego oferujemy przesyłki kurierskie w cenie pocztowych. 

Nasze doświadczenie w sprzedaży internetowej daje nam nadzieję, że spełnimy wszystkie Państwa oczekiwania - wiemy wszakże jak ważna jest wiarygodność i bezpieczeństwo przeprowadzanych transakcji. Pragniemy zapewnić, że sklep Skora24 posiada najlepsze zabezpieczenia dostępne na rynku. 

Zadowolenie naszych Klientów jest dla nas sprawą najważniejszą, dlatego też dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia były realizowane jak najszybciej, a oferowany towar był najwyższej jakości. Dzięki zaangażowaniu naszych fachowców, którzy chętnie udzielają porad, zakupy w naszym sklepie internetowym stają się czystą przyjemnością. 

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu z nami poprzez formularz kontaktowy lub za pośrednictwem e-mail. Na wiadomości e-mail staramy się odpowiadać na bieżąco, także poza godzinami pracy. 

Zawsze gwarantujemy wysoką jakość towaru i niskie ceny.

Sprzedawany przez nas towar zawsze pochodzi z legalnego źródła, jest oryginalnie zapakowany, a podane ceny są cenami brutto zawierającymi podatek VAT.

Na życzenie wystawiamy faktury VAT dla firm - kupujesz od legalnie działającej firmy.

Każda oferta jest prawnie wiążąca. Zgłaszając swój udział Kupujący akceptuje odpowiedzialność prawną za złożoną ofertę.

Zanim zalicytujesz - dokładnie przemyśl swoją decyzję, ponieważ ofert nie odwołujemy.

Złożenie oferty w aukcji jest równoznaczne z akceptacją regulaminu konta -Skora24- i sklepu skora24.pl - http://skora24.pl/regulamin-zakupow

Dziękujemy za okazane zaufanie i serdecznie zapraszamy na zakupy! 

Pozostałe informacje

Towar wysyłamy przeważnie od 1 do 5 dni roboczych licząc od dnia następnego po zaksięgowaniu wpłaty. 

W przypadku obuwia skórzanego oraz innego polskich producentów robionego na zamówienie, czas realizacji zamówień podany jest indywidualnie w każdej aukcji i średnio wynosi do 10 dni roboczych + dostawa (w wyjątkowych przypadkach - zmiana kolekcji, urlopy, okresy Świąteczne, okresy wzmożonego ruchu, itd. - może przedłużyć się do 30 dni roboczych, co jest zgodne z Ustawą), a wysyłki realizowane są niezwłocznie po otrzymaniu zamówionego obuwia od producenta. 

Termin podany w aukcji jest jedynie terminem szacunkowym i uśrednionym, nie terminem zawitym. W związku z powyższym ewentualne roszczenia za nieterminowość dostaw można składać po przedłużonym czasie 30 dni roboczych. W termin realizacji nie wliczamy dni wolnych od pracy (soboty, niedziele), Świąt, urlopów, itp. Proszę pamiętać - zawsze, w każdej aukcji podany jest jasno i wyraźnie średni czas realizacji zamówienia i sklep nie może odpowiadać za to, że klient go nie przeczytał.

Rezygnacja ze złożonego i opłaconego zamówienia, w przypadku produktów robionych na zamówienie, nie jest możliwa przed upływem 30 dni roboczych.

Jeżeli adres podany w Allegro różni się od adresu wysyłki należy nas o tym poinformować zaraz po wygraniu aukcji w formularzu opcji dostawy lub osobnym mailem o tytule "Zmiana adresu - Twój nick allegro".

Gdy przy odbiorze zauważone zostaną usterki zalecamy sporządzenie protokołu reklamacyjnego. W przypadku braku takiego protokołu dochodzenie roszczeń od przewoźników może być utrudnione.

Czas doręczenia przesyłek waha się w przypadku firmy kurierskiej od 1 do 3 dni roboczych (najczęściej na drugi dzień od daty nadania). Jeżeli przesyłka nie dociera w ciągu 5-7 dni od otrzymania od nas powiadomienia o nadaniu paczki, niezwłocznie skontaktuj się z nami - dołożymy wszelkich starań, by wyjaśnić jakie są tego przyczyny.

Jeżeli  paczka zaginie, to po 14 dniach roboczych składamy pisemną reklamację w firmie kurierskiej. Przewoźnicy mają 30 dni na wyjaśnienie sprawy dot. zaginięcia przesyłki, o czym informują (najczęściej pisemnie).

W okresach wzmożonego ruchu w firmach kurierskich mogą one działać z nieznacznym opóźnieniem, o czym w z reguły informują nas, a my swoich klientów. Zgłaszając swój udział Kupujący akceptuje regulamin oraz odpowiedzialność prawną za złożoną ofertę. Zanim zalicytujesz - przemyśl dokładnie swoją decyzję, nie odwołujemy ofert.

Składając ofertę wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie Twoich danych osobowych przez firmę KAREX w celach związanych z działalnością i obsługą zamówienia przez firmę KAREX, konta -Skora24- oraz sklepu skora24.pl

W przypadku braku informacji prawnej na stronie "o mnie" i w regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy konsumenckiej.

Informujemy,  iż data wydania paczki kurierowi (wydania także paragonu) przyjmowana jest jako data dokonania lub zakończenia transakcji/dostawy towarów.

Dostawa następuje na adres wskazany przez Nabywcę w terminie określonym w ofercie (termin wskazany w ofercie jest terminem przeciętnym, szacunkowym, nie jest on terminem zawitym i ostatecznym), nie później niż 30 dni od zawarcia umowy zgodnie z art. 5431 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2014 r. poz. 121 z późn. zm.). Termin podany w ofercie może w szczególnych przypadkach ulegać wydłużeniu do 30 dni roboczych, głównie z przyczyn losowych, niezależnych od sklepu, o czym sklep poinformuje Nabywcę. Termin wskazany w zdaniu poprzedzającym dotyczy również towarów, o których mowa w § 4 Regulaminu, chyba że dłuższy termin zostanie indywidualnie ustalony z Nabywcą i zostanie przez niego zaakceptowany. 

Dostawa realizowana jest za pośrednictwem firm wysyłkowych (kurierskich i pocztowych). W razie przesłania towaru na adres dostawy wskazany przez Nabywcę, Nabywca obowiązany jest zbadać przesyłkę niezwłocznie po jej otrzymaniu pod kątem ewentualnych wad fizycznych towaru albo ubytków lub uszkodzenia towaru powstałych podczas przewozu oraz w razie stwierdzenia nienależytego stanu towaru sporządzić protokół szkody, który zostanie mu przedstawiony przez doręczyciela. 

Miejscem spełnienia świadczenia związanego z zakupem towarów w Sklepie jest adres dostawy wskazany przez Nabywcę, z wyłączeniem towarów odbieranych osobiście przez Nabywców. Miejscem spełnienia świadczenia w przypadku towarów odbieranych osobiście jest wybrany przez Nabywcę punkt odbioru osobistego. 

Jeżeli Sprzedawca nie może spełnić świadczenia z tego powodu, że towar nie jest dostępny, niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie 30 dni od zawarcia Umowy, zawiadomi o tym Nabywcę i zwróci całą otrzymaną od niego sumę pieniężną, jeżeli jakakolwiek suma została już uiszczona. 

W wypadku, gdy Sprzedawca nie może wykonać zobowiązania z powodu choćby przejściowej niemożności spełnienia świadczenia o właściwościach zamówionych przez Nabywcę, Sprzedawca może zwolnić się z zobowiązania przez spełnienie świadczenia zastępczego odpowiadającego tej samej jakości i przeznaczeniu oraz za tę samą cenę lub wynagrodzenie, informując zarazem Nabywcę na piśmie o jego prawie nieprzyjęcia tego świadczenia oraz prawie odstąpienia od umowy za zwrotem rzeczy.

Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek Materiałów publikowanych na stronie internetowej oraz w aukcjach Sprzedawcy (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu. Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych, wszelkie prawa do tych materiałów są własnością Sklepu. Kopiowanie i rozpowszechnianie ich w jakiejkolwiek formie jest zabronione. 

Wykorzystywanie przez Użytkownika nazwy Sprzedawcy, logo Sklepu, Materiałów oraz innych niż Materiały składników Sklepu (w tym elementów graficznych Sklepu oraz układu i kompozycji Sklepu – tzw. layout) jest zabronione za wyjątkiem sytuacji wyraźnie wskazanych w Regulaminie lub gdy korzystanie ze wskazanych w niniejszym punkcie przedmiotów praw autorskich oraz przedmiotów prawa własności przemysłowej jest możliwe na podstawie wyraźnej pisemnej zgody Sprzedawcy lub uprawnionych podmiotów trzecich. Sprzedawca informuje, iż firmie KAREX przysługuje prawo do koncepcji Sklepu rozumianej jako całokształt rozwiązań funkcjonalnych i elementów wizualnych. Zabronione jest podejmowanie przez Użytkownika jakichkolwiek działań zmierzających do odtworzenia Sklepu, w tym w szczególności na stronach internetowych i w domenach internetowych powiązanych z Użytkownikiem.