Czytnik ANVIZ M5 rejestrator czasu pracy niemiecki (6949235496)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
1 600,00 zł
z 5 sztuk
Kup na raty 0%
kup na raty
30 x 53,33 zł

tylko teraz Raty 0% od PayU

Dostawa
  • PACZKA W RUCHu 6,50 zł
  • Paczkomaty 24/7 11,00 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
Zakupy od 3 000 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • uszkodzony: nie
  • waga (z opakowaniem): 1 [kg]

Opis

Czytnik ANVIZ M5 kontrola dostępu i rejestrator czasu pracy


Anviz M5 to biometryczny rejestrator czasu pracy (wbudowany czytnik linii papilarnych)
oraz czytnik kart zbliżeniowych EM 125 kHz. Wersja hermetyczna IP65 w metalowej obudowie.
Pamięć odcisków palca do 2000. Obsługuje karty standardu 125 kHz EM Unique,
możliwość wgrania do 2000 kart.

Opis:
•sensor biometryczny nowej generacji
•czytnik kart, czytnik linii papilarnych, bufor
•możliwość realizacji kontroli dostępu (wysterowanie rygla lub zwory za pośrednictwem
wewnętrznego przekaźnika)
•komunikacja TCP/IP; USB
•możliwość pracy wielu rejestratorów do jednej bazy (jedna aplikacja)
•możliwość połączenia z zewnętrznym systemem alarmowym
•możliwość dołączenia dodatkowego czytnika poprzez magistralę Wiegand
•możliwość pracy on-line
•wymiary 50 x 124 x 34.5 mm
•przycisk sygnalizacji sabotażu
•zaawansowany program do analizy czasu pracy w języku polskim





Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1500,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1500 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 75 zł. Warunki oferty: wg stanu na 1 marca 2018r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. lub mBank S.A. lub Kreditech Polska sp. z o.o. pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Ofertą objęte są wybrane produkty na zasadach dostępnych na: https://na.allegro.pl/raty w okresie 01.03.2018 - 31.05.2018. Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.

Dostawa i płatność
od 6,50 zł

Lokalizacja: Warszawa, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u Automatyka_ za co najmniej 3000.00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3-4 dni robocze
PACZKA W RUCHu
pierwsza sztuka
6,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
4-5 dni roboczych
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
11,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3-4 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3-4 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3-4 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 1. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów. Klient może także przeprowadzić procedurę reklamacyjną z tytułu Gwarancji za pośrednictwem Sprzedającego.
2. Reklamacje należy składać na adres Sprzedawcy.
3. Składając reklamację należy dostarczyć do Usługodawcy reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu i wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym, dostępnym pod adresem: www.sklep.bramyautomatyczne.pl/download/reklamacja.doc
4. Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. W przypadku
rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta usługodawca naprawi lub wymieni reklamowany
towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego towaru.
5. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Klient może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności. (Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego).
6. Klient traci uprawnienia określone w pkt. 5 niniejszego paragrafu, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem. 

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Automatyka Rafał Raczyński
Encyklopedyczna 2/1
01-990 Warszawa
Dodatkowe informacje

W celu usprawnienia procesu reklamacji prosimy o kontakt z nami przed podjęciem jakichkolwiek działań. Do każdej reklamacji należy załączyć wypełniony formularz: http://sklep.bramyautomatyczne.pl/REKLAMACJA.doc lub http://sklep.bramyautomatyczne.pl/REKLAMACJA.pdf 

Produkty z wadą fabryczną wymieniamy od ręki jeśli nie noszą śladów użytkowania. 

Reklamacje gwarancyjne w pewnych przypadkach lepiej i szybciej jest wysłać bezpośrednio do producenta, podajemy wtedy adres na który należy je nadać. 

Reklamacje pogwarancyjne ustalane są indywidualnie.



 1. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów. Klient może także przeprowadzić procedurę reklamacyjną z tytułu Gwarancji za pośrednictwem Sprzedającego.
2. Reklamacje należy składać na adres Sprzedawcy.
3. Składając reklamację należy dostarczyć do Usługodawcy reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu i wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym, dostępnym pod adresem: www.sklep.bramyautomatyczne.pl/download/reklamacja.doc
4. Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. W przypadku
rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta usługodawca naprawi lub wymieni reklamowany
towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego towaru.
5. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Klient może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności. (Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego).
6. Klient traci uprawnienia określone w pkt. 5 niniejszego paragrafu, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem. 

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Automatyka Rafał Raczyński
Encyklopedyczna 2/1
01-990 Warszawa

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie. Rzetelne wypełnienie i wysłanie oświadczenia jest niezbędne, można pobrać je z naszej strony: http://sklep.bramyautomatyczne.pl/ZWROT.doc lub http://sklep.bramyautomatyczne.pl/ZWROT.pdf Wypełnione i podpisane oświadczenie należy wysłać na adres e-mail: allegro@bramyautomatyczne.pl lub adres korespondencyjny firmy. 

Odesłanie środków na konto nastąpi bezzwłocznie, ale dopiero po otrzymaniu przedmiotu i zweryfikowaniu jego stanu faktycznego oraz otrzymania oświadczenia odstapienia od umowy i oryginału paragonu.

Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

O sprzedającym
Automatyka_
99,4%
kupujących poleca tego sprzedającego

977

 

6

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Rafał Raczyński
Automatyka Rafał Raczyński
Białej Góry 76
05-082 Zielonki Wieś
REGON: 363215009
NIP: 1181972309

Kontakt

  • 784 *** *** (pokaż)
  • 698 ** ** ** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:30 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

W ofercie mamy takie produkty jak: 

-napędy do bram rozwiernych 

-napędy do bram przesuwnych 

-napędy do bram garażowych 

-napędy do bram przemysłowych 

-napędy do bram segmentowych 

-szlabany 

-akcesoria do automatyki: piloty, lampy, fotokomórki, radioodbiorniki, centrale, elektrozaczepy 

-domofony i wideodomofony 

-czytniki zbliżeniowe i czytniki linii papilarnych 


Oferujemy profesjonalne usługi montażowe. 

Prowadzimy również serwis napędów i elementów  automatyki. 

Pozostałe informacje

REALIZACJA ZAMÓWIEŃ tel. 784 373 565 

DORADZTWO TECHNICZNE tel. 698 91 91 94 

allegro@bramyautomatyczne.pl

Wyświetlenia:447
Numer oferty:6949235496
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Do góry